Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Provozní zisk Škody v pololetí roku 2011 vzrostl o 81 % na 10 mld. Kč

Provozní zisk Volkswagenu se v pololetí více než zdvojnásobil na 6,1 miliardy eur (147,9 miliardy Kč).
Zpět na článek
29. 7. 2011 18:47
30. 7. 2011 00:23
28. 7. 2011 16:21
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
28. 7. 2011 17:02
Re: google překladač? :-D
ono ale prijmy a zisk je uplne neco jinyho....

nevim jestli to rikam spravne ale prijmy jsou vsechny penize prijate a zisk je uz s odectenymi naklady
28. 7. 2011 23:27
Re: google překladač? :-D
tak tak
29. 7. 2011 00:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
29. 7. 2011 01:56
Re: google překladač? :-D
"infinitiv"? Máš sand na mysli Infiniti s motorem do V? >:-[]
31. 7. 2011 03:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 00:16
Při pololetním růstu ...
... provozního zisku 81% oznámit NÁRŮST cen všech modelů - to si hned tak někdo NEdovolí (jsou si svými "ovečkami" asi DOST jistí ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
29. 7. 2011 01:56
Re: Při pololetním růstu ...
Myslíš třeba na rozdíl od Citroenu? :-O >:-[]
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2011 00:21
Re: Při pololetním růstu ...
No určitě NE narozdíl od řady DS - tam slevy (vůbec) NE"letí" ;-\
Avatar - Guttalax
29. 7. 2011 18:47
2018
;-) V roce 2018 chtějí vyrábět 1.5 mil vozidel.Pokud by to mělo vyjít,tak někteří si už močí hadry na hlavy >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2011 00:23
Re: 2018
1 a půl miblionu škodovek rok co rok??
Na to mokrý hadr NEpomůže... ;-)
Avatar - ryman
30. 7. 2011 07:10
Návrat na předkrizové hodnoty
není důvod nějak mystyfikovat současný stav (vysoký dvouciferný růst škody), jenž je pouze postupným návratem (přesto docela rychlým) k předkrizovým výsledkům. všude to klape jen "na jihu" se stále nedaří.. jestliže provozní ztráta je nekladným číslem v kolonce "provozní výsledek hospodaření", pak to určitě není potěšitelné, vykazovat ztrátu v hlavní ekonomické činnosti firmy (i když "pouhých" 48 mil.€, což vw rozhodně nezrujnuje), navíc v kontrastu, jak vzdálené od sebe jsou mety -48 a +412.. čtyři (nebo pouze tři) výrazně ziskové značky je stav přece jen lepší, než tři ziskové a jedna na hraně ekonomické smysluplnosti.. jsem zvědavý, jak hodlají ve wolfsburgu tuhle situaci do budoucna řešit, jestli pudou cestou "rebrandingu" (exeo, alhambra...), postupného útlumu (a využití kapacit pro audi případně jiné koncernové značky) nebo najdou pro seat zcela nový koncept a postaví ho na nohy, jako plnohodnotnou evropskou značku.. Připomenu Marka (2006): "Hlavným cieľom sa stane komerčná úspešnosť konkrétnych modelov." - což se v současnosti jakžtakž daří pouze ibize (která dělá více než polovinu prodejů seatu), navíc ve smyslu sloganu autoemoción seat v dohledné době nechystá ani žádný vyloženě sportovní model (byla by po něm vůbec poptávka?). Vzhledem k celkové ekonomické situaci na pyrynejském poloostrově se na nějaké oživení dívám docela skepticky (což zřejmě podrhnou také nové modely škodovky)..
Rozbalit vlákno
0