Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Provozní zisk Škody v pololetí roku 2011 vzrostl o 81 % na 10 mld. Kč

12 komentářů

alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vencator
ono ale prijmy a zisk je uplne neco jinyho....

nevim jestli to rikam spravne ale prijmy jsou vsechny penize prijate a zisk je uz s odectenymi naklady
vrkuboy
tak tak
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
"infinitiv"? Máš sand na mysli Infiniti s motorem do V? >😒]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... provozního zisku 81% oznámit NÁRŮST cen všech modelů - to si hned tak někdo NEdovolí (jsou si svými "ovečkami" asi DOST jistí 😉
Avatar - white label
white label
Myslíš třeba na rozdíl od Citroenu? 😲 >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No určitě NE narozdíl od řady DS - tam slevy (vůbec) NE"letí" ;-\
Avatar - Guttalax
Guttalax
😉 V roce 2018 chtějí vyrábět 1.5 mil vozidel.Pokud by to mělo vyjít,tak někteří si už močí hadry na hlavy >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1 a půl miblionu škodovek rok co rok??
Na to mokrý hadr NEpomůže... 😉
Avatar - ryman
ryman
není důvod nějak mystyfikovat současný stav (vysoký dvouciferný růst škody), jenž je pouze postupným návratem (přesto docela rychlým) k předkrizovým výsledkům. všude to klape jen "na jihu" se stále nedaří.. jestliže provozní ztráta je nekladným číslem v kolonce "provozní výsledek hospodaření", pak to určitě není potěšitelné, vykazovat ztrátu v hlavní ekonomické činnosti firmy (i když "pouhých" 48 mil.€, což vw rozhodně nezrujnuje), navíc v kontrastu, jak vzdálené od sebe jsou mety -48 a +412.. čtyři (nebo pouze tři) výrazně ziskové značky je stav přece jen lepší, než tři ziskové a jedna na hraně ekonomické smysluplnosti.. jsem zvědavý, jak hodlají ve wolfsburgu tuhle situaci do budoucna řešit, jestli pudou cestou "rebrandingu" (exeo, alhambra...), postupného útlumu (a využití kapacit pro audi případně jiné koncernové značky) nebo najdou pro seat zcela nový koncept a postaví ho na nohy, jako plnohodnotnou evropskou značku.. Připomenu Marka (2006): "Hlavným cieľom sa stane komerčná úspešnosť konkrétnych modelov." - což se v současnosti jakžtakž daří pouze ibize (která dělá více než polovinu prodejů seatu), navíc ve smyslu sloganu autoemoción seat v dohledné době nechystá ani žádný vyloženě sportovní model (byla by po něm vůbec poptávka?). Vzhledem k celkové ekonomické situaci na pyrynejském poloostrově se na nějaké oživení dívám docela skepticky (což zřejmě podrhnou také nové modely škodovky)..