není důvod nějak mystyfikovat současný stav (vysoký dvouciferný růst škody), jenž je pouze postupným návratem (přesto docela rychlým) k předkrizovým výsledkům. všude to klape jen "na jihu" se stále nedaří.. jestliže provozní ztráta je nekladným číslem v kolonce "provozní výsledek hospodaření", pak to určitě není potěšitelné, vykazovat ztrátu v hlavní ekonomické činnosti firmy (i když "pouhých" 48 mil.€, což vw rozhodně nezrujnuje), navíc v kontrastu, jak vzdálené od sebe jsou mety -48 a +412.. čtyři (nebo pouze tři) výrazně ziskové značky je stav přece jen lepší, než tři ziskové a jedna na hraně ekonomické smysluplnosti.. jsem zvědavý, jak hodlají ve wolfsburgu tuhle situaci do budoucna řešit, jestli pudou cestou "rebrandingu" (exeo, alhambra...), postupného útlumu (a využití kapacit pro audi případně jiné koncernové značky) nebo najdou pro seat zcela nový koncept a postaví ho na nohy, jako plnohodnotnou evropskou značku.. Připomenu Marka (2006): "Hlavným cieľom sa stane komerčná úspešnosť konkrétnych modelov." - což se v současnosti jakžtakž daří pouze ibize (která dělá více než polovinu prodejů seatu), navíc ve smyslu sloganu autoemoción seat v dohledné době nechystá ani žádný vyloženě sportovní model (byla by po něm vůbec poptávka?). Vzhledem k celkové ekonomické situaci na pyrynejském poloostrově se na nějaké oživení dívám docela skepticky (což zřejmě podrhnou také nové modely škodovky)..