Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada 2104, 2105 a 2107: Deriváty Fiatu 124 v Togliatti končí

Klasickým žigulíkům zvoní hrana. Sedany i kombi postavené na základě Fiatu 124 odcházejí do historie.
Zpět na článek
Avatar - Đawson
11. 8. 2011 21:15
topení
Autem sem jel jen dvakrát, cestu tam a cestu zpt... hrůza :D... ale to topení...jako by konstruktér věděl, že do auta táhne a tak tam dal snad topení z vlaku >:D málem mi shořela ruka
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 09:55
Re: Pokud vím
zrovna Granta má být taky poměrně ultralevná...
A Samara je taky...
Avatar - chetoos
31. 7. 2011 18:29
lada
Jo tot je jediné dobré auto od lady.Tyto žigulíky jsou nesmrtelné.Jediným nepřítelem je koroze.
31. 7. 2011 16:18
Re: Kdeže zašlá sláva je
Vždyť už o tom dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho!

Článek přece píše o hranatejch žigulkách končící typem 07 . Tak nevím kdo co nepochopil.

A samozřejmě za "súčasné žigulky nezaplakávam a to aj keď naozaj nemám zdravý rozum." (Toto dvojsloví je tady trošku provařené). :-) :-)
30. 7. 2011 22:53
turbo a rotačka
Tak k těmto autům, potažmo motorům v nich bych si rád přečetl podrobněji nějaké informace! Oturbená 05, to by byl zážitek ;-) :yes:
Avatar - gld
30. 7. 2011 17:42
Re: Kdeže zašlá sláva je
Páni, ani jeden ste nepochopili obsah môjho príspevku. Vravím, že za súčasnými žigulákmi nikto zo zdravým rozumom plakať nemusí. Sú to len zastaralé, nekvalitne zbúchané krabice. Kedysi to bol vrchol automobilizmu, ale aj tá kvalita bola niekde inde.

A ideológiu by som k autám nemiešal. Label, neznášal si žigula pre to čo znamenal? Sociálny status? >:D A dnes zazeráš na mercedesy s-klasse?
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
30. 7. 2011 08:55
Re: levný a levnější
Jenže my tím jezdili do 90. roku ;-\
30. 7. 2011 07:29
Re: Pokud vím
Kdyby čtenáři četli článek až do konce, zjistili by, že tam o možném pokračování výroby v Iževsku autor píše, že :-) Ale jak známo, v Rusku nikdy nic není jisté.
Avatar - ryman
30. 7. 2011 05:02
Re: levný a levnější
zapomněl jsi zmínit menšinu, která je s těmito vozy taky neodlučitelně spjata >:-[] >:D
Avatar - ryman
30. 7. 2011 04:58
Re: Džugašvili
nápodobně jako konfrontace západní reality s realitou ruských komunikací >:D >:-[]
Avatar - ryman
30. 7. 2011 04:56
Re: 2104, 2105, 2107
:yes: >:D kéž by >:-[]
30. 7. 2011 02:20
Re: Opet ne zcela presné údaje
A vyrábí se ještě někde model 2105 sedan? Izh opravdu vyrábí 2104 a pickup. 2107 na svých stránkách nemá, ale nepochybuju o tom, že ho vyrábí. Dále 2107 vyrábí již nějakou dobu na ukrajině v ZAZu.
Ale model 2105 jsem už nikde nenašel. Nevíte náhodou jestli se to ještě někde vyrábí?
Avatar - eLzyx
30. 7. 2011 01:07
Re: levný a levnější
děda měl od novoty 2101 (1976) a táta 2102 (něco po roce 1980). Děda byl a stále je kovářem (za komunistů soukromník, teď jen zaměstnanec), táta elektrikářem (stále jako zaměstnanec). Takže to s těma zelinářema, řezníkama či fízlama nevidím jako pravidlo.
Avatar - eLzyx
30. 7. 2011 01:00
Re: Pokud vím
fuj to je hnus to na tom 3-4 odkazu. Ta Jetta by byla fajne se starým čumákem a novým interierem.
A ten žigulík? Dokonalý věci netřeba vylepšovat? >:-[]
Avatar - white label
29. 7. 2011 23:49
Re: Kdeže zašlá sláva je
Já je taky nikdy nemiloval, naopak, takže plakat za nima určitě nebudu. ;-)
29. 7. 2011 23:20
Re: Kdeže zašlá sláva je
2101, 2102, 2103, 2104, 2105 a 2107 patřily v dobách své slávy u nás na vrchol sortimentu, který si bylo možno +/- pořídit jako běžný občan. Proto si myslím, že - i když jsem je nikdy moc nemiloval - je " treba za Žigula zaplakať "...
29. 7. 2011 23:05
Re: levný a levnější
Všechno je relativní. To je jen otázka času. Taky jsem jako chlapec jezdil s otcem ve W 311. Tenkrát byla asi druhá v osmitisícovém městě. Ty říkáš podlidi, já říkám nadlidi (mezi Pikolami, Aerovkami, Tudory a Sedany. Spartaka měl tehdy jen pánbůh.)
Avatar - gld
29. 7. 2011 22:27
Kdeže zašlá sláva je
Veru áno, hranaté žigulíky majú už dávno svoje čestné miestečko v histórii. Milióny predaných kusov a štatút legendy to potvrdzujú.

Len človeka zamrzí, čo sa s ladami stalo. Kedysi symbol solídnosti a kvality, dnes črepy na pohľadanie. Keby u žigulu držali štandard ako v 70. a 80. rokoch tak to auto mohli kľudne vyrábať do nekonečna. Takto? Sbohem a šáteček ale plakať za tebou žigul nebudeme..
Avatar - gld
29. 7. 2011 22:21
Re: Legendární citát
Čo môže byť horšie? 50 ročný rapavý angličan tárajúci o veciach, o ktorých nemá ani páru :-!
29. 7. 2011 20:06
Re: levný a levnější
ja som mal bielu kávu 2105.Najadzdila mi 250tis.km ,potom som ju vymenil za hnedú Škodu Favorit 136L.Niežeby bol Favo zlý na tú dobu to bolo pre nás moderné auto,ale tá žigulka mala dušu, :-) Veľmi často a rád na ňu spomínam a hlavne v zime. :-)
Avatar - Guttalax
29. 7. 2011 18:38
Re: levný a levnější
Dnes by z dobře zrenovovaného kusu měli na západě orgáče >:D
29. 7. 2011 18:31
Re: Pokud vím
Schválně jestli si něčeho všimneš jo?

[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
29. 7. 2011 18:06
Re: levný a levnější
My měli W 311 - tak trochu podlidi, no... >:-[]
Avatar - Guttalax
29. 7. 2011 16:59
levný a levnější
;-) V těchto vozech je kus historie. Kdysi u nás bylo vidět v těchto vozech zelináře,řezníky,ozbrojené složky,fízly.Vexláci už jezdili v Golf 1 nebo Audi 80 >:-[] Lid se pohyboval v Š-120 většinou.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 7. 2011 16:25
Džugašvili
Ještě že i3 a i8 jsou jen studie, konfrontace se západní realitou by asi pro tamější dělnictvo znamenala hromadnou srdeční příhodu.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
29. 7. 2011 16:17
Re: Pokud vím
Chtěl jsem tím říct, že u VW je to o tom, že nechce pustit trh ultralevných vozů, proto vyrábí onu zmiňovanou Jettu a ostatní segmenty a třídy má pokryté jinými modely, včetně ostatních koncernových značek.

Ostatní modely Lady nejsou už tak ultralevné, a přitom nemají ve srovnání s konkurencí co nabídnout (vyjma Nivy)....
29. 7. 2011 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
29. 7. 2011 15:23
Solaris útočí
Vyše 40 tis. predaných Solarisov za prvý polrok od začiatku predaja je celkom slušné číslo, keď predpoklad je dákych 85 tis. v tomto roku. Len tak ďalej. Aj Logan si dobre vedie, koncom roka by mal začať aj predaj Lady Largus (Logan MCV). Treba ten autopark zmodernizovať, lebo reči o Lade že aké je to poctivé a odolné auto sú v dnešnej dobe skôr smiešne.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 15:13
Re: Pokud vím
No Lada má jen Samaru, Kalinu, Prioru a ted Grantu + 4x4(Niva)

Ono Lada se orientuje na poměrně užší okruh zákazníků kteří chtějí laciné vozy, v tom je ten zásadní rozdíl...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
29. 7. 2011 15:08
2104, 2105, 2107
A já bláhový si myslel, že to jsou letopočty, které určují ukončení výroby daných modelů >:-[]
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
29. 7. 2011 15:07
Re: Pokud vím
VW tam sice plácá Jettu, ale k ní má veleširoké portfolio moderních vozů nejrůznějších tříd! Toto u Lady jaksi chybí, ne? U Lady je to čistá zoufalost...
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 14:56
Pokud vím
tak výroba "krabice" má skončit pouze v Togliatti ale dál má pokračovat u Iž Avto. nevím jak dlouho ale asi už moc dlouho ne. Stejný osud má v budoucnosti potkat Samaru.

No a plačky nad tím jak to Lada montovala v Egyptě a kýho výra kde sou úsměvné, když sme tu měli nedávno článek o čínském trhu a jak tam VW plácá letitou Jettu a to nemluvím o jižní americe.

Takže vlastně Lada zaslouží obdiv, jak dlouho ty auta vyráběla. Ty staré výrobní linky se jí musely 100x zaplatit.
Taky dobrý marketingový tah ne?
Navíc ted jim pomohlo šrotovné :-)
29. 7. 2011 11:56
Legendární citát
“What could be worse than 50 years old Italian design, improved by Russians and made by Egyptians”
Jeremy Clarkson, Top Gear, BBC.