Odporucam stranku w-tune.com, to je stranka mazdy pre online nakup auta systemom built-to-order - pre domaci trh.
Tam si nakonfigurujes auto presne podla svojich predstav aj s niekolkymi velmi specifickymi vecami, ktore v Europe nenajdes ani u europskych vyrobcov.
Napriklad, vies ze akakolvek Mazda je v Japonsku dostupna aj ako 4x4? Aj male Demio (2).
Bod 2 - urovne a mnozstvo stupnov vybav sa v EU lisia od trhu k trhu. U nas si napriklad nemozes kupit M3 s automatom vo vybave Sport. V Nemecku ano. Britsky trh je zasobovany specialnymi verziami prakticky kazdy mesiac - pretoze tak v UK ako aj v Japonsku sa jazdi vlavo.
Ma politika stupnovavnia vybav v SR a CR vyznam? Podla mna nie a importer ja padnuty na hlavu. Preco sa vrcholna 2.5 litrova motorizacia pri M6 neponuka s automatom. Ani na objednavku - hoci jediny "problem" pri vyrobe v Hiroshime je namontovat volant na opacnu stranu.
Na druhej strane, radsej v zozname vybavy ozeliem polozku "mickey mouse" a kupim si Mazdu ako si kupit europske auto, ktore tam tu polozku sice ma, ale aj sa ako Mickey Mouse sprava.
tak predok tohto auta je jednoducho uchvatny. strasne mazde prajem, ale papulky z M3 a aj M5 sa mi nepacia. zato toto je parada. tesim sa na cele auto ..
No sice tomu nerozumiem, ale par poloziek sa tam zrejme da dokupit, aj ked nejake terno to asi nebude :-)
Nic to nemeni na tom, ze mne ako zakaznikovi zatial ziadny Japonsky clovek vybavu netrafil a preto si ich auta nemozem kupit, hoci by som si ich vedel v garazi predstavit.
A urcite aj to stoji za tym, ze nemaju take predaje, ake by mohli mat.
Vzhledem k tomu, ze az na svetla se predek od Minagi tolik nelisi, troufam si tvrdit, ze v zadnich partiich tomu bude podobne...
Ta linie oken je podobna, urcite ne stejna. Uchyceni zrcatka na stopce tomu autu sedi, vzhledem k designovym krivkam.
Me treba zase predni svetla pripominaji BMW X1...
To bys pak mohl tvrdit, ze nova Astra kopiruje okna Mazdy3 atp. >:-[] . Ono nakonec stejne ten vnejsi desing v dnesni dobe se inspiruje vsim moznym a ve vsem najdes podobnost, takze nejdulezitejsi bude ta technika, ktera bude pod kapotou...
Audi v Japonsku definitivně nejde nakonfigurovat jako v Evropě.
Namátkou s CX-7 srovnatelná Q5 = dva motory, tři stupně výbavy, několik kombinací laků/čalounění, dál viz tabulka na straně 61. [odkaz]
Podle profilu oken a uchycení zrcátka to vypadá jako remake Kugy od Fordu, což by odpovídalo jejich dlouhodobé spolupráci. Na zadní části to bude možná vidět ještě víc,proto zde není zobrazena. V reálu to bude hodně vidět. Volá se tady nový designový směr a nová konstrukce Mazdy, takže jestli je to ve skutečnosti konglomerát s Fordem, tak to zas taková sláva není.
A ty si jako myslíš, že třeba Audi v Japonsku nelze nakonfigurovat jako v Evropě, protože Japonsko je přes půlku světa? Ve vzdálenosti rozhodně problém není.
Když přijdeš v Japonsku do japonského showroomu japonské automobilky, nakonfiguruješ si taky auto, jak potřebuješ. Nevím co je na tom k nepochopení, je to jen logistika - auta se vozí přes půlku světa, proto se udělají nějaké kompromisy.
Souhlas... Cenově na tom Qashqai bude podle mně stále líp, ale zdá se mi, že se v poslední době v zastoupení Mazdy ČR něco změnilo, neb téměř všechny modelové řady letí s cenou dolů a dokonce si začínám všímat i nějakého toho marketingu... Určitě by bylo dobré, kdyby tento trend vyvrcholil právě na CX-5... Jinak ohledně designu: Minagi byla téměř dokonalá, CX-5 se jí nevyrovná, ale do série se toho dostalo dostatek... Tímto modelem si Mazda opět posílila pozici mé nejoblíbenější japonské značky... :yes:
Lenze to je ten problem, ze u BMW, ale aj u hociakeho ineho auta okrem Japoncov si vies to co chces pripadne doplatit. U Japoncov si mozes akurat tak piskat...
Nevydis ten rozdiel, ze niekde pridem do showroomu, nakonfigurujem si auto ako potrebujem a oni mi ho donesu presne take, ake chcem. U Japoncov niekto vymysli 3-4 urovne vybav a ty s tym nemozes nic urobit.
Aspon to tak bolo, ked sme vyberali auto my. Mozno uz sa to zmenilo, ale letmy pohlad na cennik Accordu ma presviedca skor o opaku :(
Nejsem si jistý, jestli Qashqai má takové hitech motory s takovými výkonovými a emisními parametry. Do Qashqaie dostaneš 1.6 z Tiidy nebo z Note, 2.0 z Laguny a 1.5/2.0 diesely z Dacie Duster/Renaultu Megane resp. Laguny. Žádná extra technika, standardní nepřímovstřikové benzíny a turbodiesely s DPF. Nejnovější z nich je dvoulitrový turbodiesel od Renaultu.
No já nevím, benzínová CX-7 byla často porovnávána např. s minulou BMW X3 3.0i a tam rozhodně není přední a zadní parkovací asistent ani v té nejdražší sériové výbavě, ale člověk za něj musí vysolit dvacet papouchů na dřevo.
U mazdy jako u každého Japonce vyráběného v Japonsku platí - chceš-li komfort, nekupuj sociální výbavu. Vzhledem k tomu, že továrna sbírá objednávky z globálního trhu a trvá cca tři až čtyři měsíce, než sem auto vůbec dorazí.
To je jako kdyby ses divil, že v USA jdou koupit skladové Mercedesy jen s takovou výbavou, s jakou je dovezli ze Stuttgartu (tedy vyjma ML a GL).
Tak názov Toyota jednak nič neznamená, jednak sa s ničím iným okrem áut nespája. Infinity je slovo, ktoré význam má a stretneš sa s ním (angl. nekonečno), jednak "Infinity" je výrobca hi-fi audia, a to vrátane audia do áut. Takže to Infinity s ypsilonom vidíš dosť často na to, aby ťa mohlo pomýliť. ;-)
P.S. Keď už tak brojíš za správnu gramatiku, kde je u Teba interpunkcia? A kde sú názvy s veľkým písmenom? Poznáš to o tom biblickom brvne v oku? ;-)
Jj, srandicky, srandicky, ale zamysli se nad tim racionalne... Uvedom si, ze autak taky obcas vyuzivaji i zeny a vyhled v zad v bezprostredni blizkosti u CX-7 s tim vysokym zadkem je opravdu problematicky. Pokud existuje zakaznik, ktery je schopen si za nadstandard priplatit, tak proc mu to nedat do vybavy a to pekne od vyroby, jak je to bezne u konkurence? ;-)
Boha je to takovy problem zapamatovat si, ze infiniti se pise se vsema mekkyma i? Doprcic lidi, vzdyt se zajimate o auta a taky nenapisete toiota, neni to tak tezke
Hura, hip hip, hura... Tohle bude nastupce moji Dvojky. To vubec neni o cem... Autak se poved, az na svetla vypada exterier jako Minagi, kterezto koncept vypada uchvatne. Interier se taky naramne povedl, snad nedomrvili zadek... Velikostne by se mela zaradit na uroven Quashqaie, ASX atp., coz naprosto vyhovuje :yes: . Jsem nadseny a tesim se na prvni svezeni...
Co se tyce parkovacich senzoru atp., to je bohuzel problem importera pro celou EU :'-( . V Japonsku to umi v tovarne, a nejen to... Mozna se to zmeni, kdo vi...
Pisu to v podstate nahore pod vetvi "Vyzera slubne". Kdyz si chces treba do stavajici nejvyssi vybavy Revolution high u CX-7 dat predni a zadni parkovaci senzory, tak ti to Japoncici nedokazou namontovat pri vyrobe autaku, kdy se autak teprve sklada (coz by bylo logicke a i z hlediska nakladu zanedbatelne), ale dovezou ti ho sem pekne slozenej a kvuli tomu ho tady na dilne ti nasi "showmani" musi opet rozebrat, aby Ti to tam dali. Kdyz si predstavis tu bandu na dilnach, kterou v podstate nikdo nekontroluje, jak ti to tam davaj, sundavaj naraznik, vrtaj do nej nekde na zemi, davaj tam ty cidla, tahaj kabely pres celej autak vcetne interieru s titernymi listickami na stredove konzoli, ktere jsou nachylne na poskrabani, tak si radeji priste tenhle experiment odpustis. :-( Navic to po namontovani nefunguje tak, jak by melo, jelikoz je to namontovany pokoutne a neodborne, takze treba predni senzory ti rvou, kdyz se jim zachce nebo kdyz do nich natece voda, tak rvou porad. Stesti, ze mas na stredove konzoli tlacitko s jejich deaktivaci. Takze v podstate vyhozeny prachy!
Ted po facu je tam zadni parkovaci kamera, ale je lepsi, kdyz i ta je podporovana nejakou akustikou, jelikoz pri couvani s CX-7 pres ten vysokej zadek nevidis zhola nic. Jedou jsem takhle malem prejel nejakou babu u hypermarketu, ktera byla prtava a najednou z niceho nic stala za couvajicim autakem... Od te doby vzdy pri couvani radeji vypinam HiFi. :-)
To bude dosť závisieť od veľkostnej kategórie, kam sa zaradí. Z obrázkov sa to veľmi odhadnúť nedá, jediná relevantná info je, že to je menšie ako CX7. Čiže môže to byť veľkostne súper Q5/X3 alebo i Yeti/Q3. Každopádne to vyzerá sľubne, osobitne interiér je takmer "audinózny". :yes:
Tak a je to tady. Tesim se na zive shledani ve Frankfurtu. Autak vypada skvele... :yes: Moc drzim palecky, aby se povedlo nasemu dovozci nakonfigurovat i slusne vybavy tak, aby se kvuli par prkotinam nemusel rozebirat fungl novej autak tady na dilnach (coz je ostudne), jak je to beznou praxi napr. u CX-7. Honda a Toyota to jiz pochopila, tak snad to dojde i Mazde. ;-) Za exterier a interier jinak ale velka jednicka. :yes:
Co cenou? Ale zase tam nevidim treba parkovaci senzory ve predu... :-( Autak vypada skvele :yes: , ale pokud tam budou senzory zase smolit az tady na "dilne" a rozebirat kvuli tomu fungl novej autak, tak potes panbu. CX-7 mi takhle vylepsovali zdejsi "umelci" do te doby, az ten naraznik prikvaltovali na jedne tak, ze mirne odstava. :no: Kdyz jsem to videl, tak jsem se uz radeji na to vybodnul, aby to nezk.rvili jeste vice...
Ty Japoncici jsou fakt divni. Kdyz uz udelaji vynikajici autak, tak "neumi" tam dat od vyroby takovou vybavu, kterou jini maj i v tech nejnizsich modelech. Nepochopitelne! Doufam, ze se snad u CX-5 konecne vzpamatuji... :-)
Tesim sa na dalsie technicke detaily, prve stretnutie na zivo a skusobnu jazdu :-) Dufam, ze to ale Mazda nezabije vysokou cenou. V tomto su celkom dobry :-(