Ekonomika
Banjo
0
Pokud to zemětřesení zbrzdí Toyotu ještě trochu víc, přesviští je i Hyundai... Je čtvrtý a docela roste.
Přejít do diskuze
rostly všechny tři koncerny, samozřejmě Chrysler jako nejmenší nejvíc...
A mohl by i víc, nebýt toho že nové/facelivtované modely 300/Charger a Town a Country se prodávaj hůř než loni.
Zas naopak výborně se daří Jeepu a RAM.
A mohl by i víc, nebýt toho že nové/facelivtované modely 300/Charger a Town a Country se prodávaj hůř než loni.
Zas naopak výborně se daří Jeepu a RAM.
Barik už sem čísla dával. Nejsem si jist, jestli za všechny US značky (za Chrysler určitě) a jejich tržní podíl se zvyšoval.
No to by bylo, aby nebyli lepší než v krizi - po krizi by lepší musely být i prodeje Trabantů.
Jde o to jestli jdou nahoru alepoň stejně rychle jako roste celkový objem trhu.
Jde o to jestli jdou nahoru alepoň stejně rychle jako roste celkový objem trhu.
Výpadek Toyoty samozřejmě uvolnil pozici v žebříčku, ale nelze před posunem US produkce zavírat oči. Po krizi, kdy situace nebyla růžová se zase začínají zvedat.
GM i Ford vedly v USA i pře zemětřesením, japonská krize pomohla Chrysleru - 2x překonal letos v měsíčních prodejích Toyotu(květen a červen) a Hondu už třikrát (loni jen jednou Hondu).
Navíc trojka zvýšila prodeje i v samotném japonksu, jde jen o stovky ks, ale i tak 😄
Navíc trojka zvýšila prodeje i v samotném japonksu, jde jen o stovky ks, ale i tak 😄
Řečeno jinak, muselo přijít zemětřesení a Japíci přestat vyrábět, jinak by byli Amíci bůhvíkde v žebříčku.
Pro americkou trojku 100%, těm prodeje neklesly, naopak a některým z trojky stoupají celkem slušně >😁
GM se akorát nedaří v pickupech, neb konkurence od Fordu a RAM je modernější...
GM se akorát nedaří v pickupech, neb konkurence od Fordu a RAM je modernější...