Novinky
I ja si skor myslim, ze take Rumunsko ci Bulharsko su vhodnejsie krajiny. Navyse sa obavam, ze Slovensko ( o situacii v CR neviem) uz v niektorych oboroch uz jednoducho dostatocne kvalifikovanych odbornikov nema....aspon som cosi uz od viacerych pocul, ze automobilky v SR uz naozaj casto nemozu najst vhodne typy. A ak teraz este potrebuje VW in Bratislava dalsich 1500 ludi, tak... mozno na vychode, kde im to tam cigani rozoberu. >😁 velmi rychlo.
Jestli Malibu dostane diesel od Opelu nebo korejský 2,0/2,2 VCDI, to je zatím otázka. Já osobně sázím na korejský diesel vyráběný na bázi původního VM Motori. To je úplně jiný motor než 2,0 CDTI Opelu respektive Fiatu.
Omyl. Chevrolet má svoje diesely, které jsou na bázi původních licenčních VM Motori vyráběny v Koreji. Je to 2,0 a 2,2 VCDI - a naopak tyto motory má od Chevroletu Opel Antara. Pouze Aveo má malý motor 1,3 od Opelu/Fiatu.
jo ty myslíš ten thajskej nesmysl. To je ještě vzdálená budoucnost (a lepší než Totoa Tacoma tu určitě nebude)
Souhlasím to by bylo velmi pozitivní. Ale lacinější pro ně bude dnes asi Rumunsko, Polsko nebo Bulharsko. Těžko říct
No, však oni můžou teřba Aveo i nadále vyrábět v FSO ve Varšavě,jako tomu bylo dote'd (možná tam bude pokračovat,nevím)
Equinox by se tu možná chytil, ale potřeboval by dýzl a manuál (což není problém), než Captivba je větší jen malinko a Captiva už tady má svý místo. Začleňovat sem Equinox by bylo drahý a možá i kontraproduktivní.
Malibu místo Epiciy dostaneme, to je už potvrzené, chrocták bude z sOplu 😉
Impala už je stará a příliš neglobální, tady by si jí nikdo nekoupil,protože moc žere a už je vážně stará
Kdbyy otevřeli továrnu u nás, bylo by to výborné,ale pochybuju o tom. Hyundai ale zdá se, si nestěžuje
Equinox by se tu možná chytil, ale potřeboval by dýzl a manuál (což není problém), než Captivba je větší jen malinko a Captiva už tady má svý místo. Začleňovat sem Equinox by bylo drahý a možá i kontraproduktivní.
Malibu místo Epiciy dostaneme, to je už potvrzené, chrocták bude z sOplu 😉
Impala už je stará a příliš neglobální, tady by si jí nikdo nekoupil,protože moc žere a už je vážně stará
Kdbyy otevřeli továrnu u nás, bylo by to výborné,ale pochybuju o tom. Hyundai ale zdá se, si nestěžuje
No, Colorado je už beztak starý jak metuzalé, a krom toho se tu vlastně prodává -říkají tomu Isuzu D-max a je to úplně stejné auto, jen to má nezbytnej chrochták a forfrklacek
Silverado asi ne, to spíš Colorado kdyby ho lehounce zmenšili a dali tam nějakej nezbytnej turbochrochták.
Ale tak něco by šlo vybrat možná i z dalších modelů...
Ale tak něco by šlo vybrat možná i z dalších modelů...
Čo sa týka amerických, ten Equinox je trocha väčši než Captiva,a mohol by mať uspech. Epicu by mohli vymeniť za Malibu,alebo nejaky z tych peknych sedanov, plus diesel. Diesle maju od Oplu. Mňa ale napadla ina vec. CZ+SK= šanca na ďalšieho veľkeho investora, jednalo by sa hlavne o male auta(aj krize idu)...plus nejake to sklapanie Cadillacov by nebolo od veci, boli by aspoň diely lacnejšie. 😄 A plus zamestanosť a tak ...veď to poznate 😊...plus ja GM fandim a potešilo by ma kebyže maju aj oni tovareň niekde tu. Veď na Východnom Slovensku je priestoru aj ľudi dosť. V CZ odbodnikov neurekom. A stred Europy je stred Europe. Možno nie tak pracovne šikovny,ale zato pozične oveľa lepšie než Južna Kórea 😄
Myslíš třeba Silverado? >😁
No,však se bude prodávat Malibu a Volt, Camaro asi "nepřivezou" (ale to beru spíš jako výhodu), Traverse je velký a nemá dýzl, Equinox je zase zbytečný, ten korejskej * se prodává dobře (Captiva)
No,však se bude prodávat Malibu a Volt, Camaro asi "nepřivezou" (ale to beru spíš jako výhodu), Traverse je velký a nemá dýzl, Equinox je zase zbytečný, ten korejskej * se prodává dobře (Captiva)
Jinak si myslím, že sázet masově na výrobu aut je blbost, Slovensko to poznalo před dvěma třemi lety (Čechám se to vyhnulo - škodovka pořád rostla a TPCA se krize nedotkla - zato až teď...), a co je zcela cesta do pekel je výroba dílů a subdodávek s vyjímkou těch hodně sofistikovaných. Lisování plastů, gumy apod. je skutečně výroba s velmi malou přidanou hodnotou a tudíž pro zemi, kde je umístěná velmi málo efektivní. U těhle výrob v čechách na druhou a třetí směnu už Čechy u strojůnenajdeš, všechno je to východní Evropa a dokonce jsme zažil i dovoz Mongolů.....tedy žádná další montovna, ani v čechách, ani na Slovensku. A pro Pllsko a Maďarsko platí to samé - podívej se třeba, kde jekoncentrován automobilový průymsl v Polsku (jihozápad) a v Maďarsku (hranice s Rakouskem...).