Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

GM plánuje výrobu automobilů Chevrolet v Evropě

15 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
mohly by zde začít vyrábě i některé modely amerického Chevroletu. To by nebylo vůbec špatné.
Avatar - Vencos
Vencos
Myslíš třeba Silverado? >😁
No,však se bude prodávat Malibu a Volt, Camaro asi "nepřivezou" (ale to beru spíš jako výhodu), Traverse je velký a nemá dýzl, Equinox je zase zbytečný, ten korejskej * se prodává dobře (Captiva)
Avatar - Balkan
Balkan
Čo sa týka amerických, ten Equinox je trocha väčši než Captiva,a mohol by mať uspech. Epicu by mohli vymeniť za Malibu,alebo nejaky z tych peknych sedanov, plus diesel. Diesle maju od Oplu. Mňa ale napadla ina vec. CZ+SK= šanca na ďalšieho veľkeho investora, jednalo by sa hlavne o male auta(aj krize idu)...plus nejake to sklapanie Cadillacov by nebolo od veci, boli by aspoň diely lacnejšie. 😄 A plus zamestanosť a tak ...veď to poznate 😊...plus ja GM fandim a potešilo by ma kebyže maju aj oni tovareň niekde tu. Veď na Východnom Slovensku je priestoru aj ľudi dosť. V CZ odbodnikov neurekom. A stred Europy je stred Europe. Možno nie tak pracovne šikovny,ale zato pozične oveľa lepšie než Južna Kórea 😄
Avatar - Vencos
Vencos
No, však oni můžou teřba Aveo i nadále vyrábět v FSO ve Varšavě,jako tomu bylo dote'd (možná tam bude pokračovat,nevím)

Equinox by se tu možná chytil, ale potřeboval by dýzl a manuál (což není problém), než Captivba je větší jen malinko a Captiva už tady má svý místo. Začleňovat sem Equinox by bylo drahý a možá i kontraproduktivní.
Malibu místo Epiciy dostaneme, to je už potvrzené, chrocták bude z sOplu 😉
Impala už je stará a příliš neglobální, tady by si jí nikdo nekoupil,protože moc žere a už je vážně stará

Kdbyy otevřeli továrnu u nás, bylo by to výborné,ale pochybuju o tom. Hyundai ale zdá se, si nestěžuje
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jestli Malibu dostane diesel od Opelu nebo korejský 2,0/2,2 VCDI, to je zatím otázka. Já osobně sázím na korejský diesel vyráběný na bázi původního VM Motori. To je úplně jiný motor než 2,0 CDTI Opelu respektive Fiatu.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlasím to by bylo velmi pozitivní. Ale lacinější pro ně bude dnes asi Rumunsko, Polsko nebo Bulharsko. Těžko říct
augustin
I ja si skor myslim, ze take Rumunsko ci Bulharsko su vhodnejsie krajiny. Navyse sa obavam, ze Slovensko ( o situacii v CR neviem) uz v niektorych oboroch uz jednoducho dostatocne kvalifikovanych odbornikov nema....aspon som cosi uz od viacerych pocul, ze automobilky v SR uz naozaj casto nemozu najst vhodne typy. A ak teraz este potrebuje VW in Bratislava dalsich 1500 ludi, tak... mozno na vychode, kde im to tam cigani rozoberu. >😁 velmi rychlo.
BeranK
Rumunsko ani Bulharsko už moc vhodné země nejsou - viz. problémy Fordu a hlavně subdodavatelů (děláme mj. pro výrobce subdodávek, který výrobu přímo v Rumunsku začátkem roku vzdal a přesouvá ji k nám...) v Craiově, kde se dělá Fusion a navíc, v Evropě je podle všeho o 2 miliony aut ročně výrobních kapacit navíc, takže stavět další fabriku je nesmysl. V Polsku je pořád bývalé Daewoo a to co píšeš stran kvalifikované pracovní síly je naprostá pravda a platí to nějen u nás nebo na Slovensku, ale i v Německu. Blakán je problematický jak z hlediska kvalifikované pracovní síly (ono to ani u jednoduchých subdodávek a dílů není jenom o nekvalifikovaných dělnících prováfějících dvě tři jednoduché operace u stroje, ale třeba o seřizovačích těchto strojů, elektrikářích a nakonec i zkoušení a výstupní kontrole a tam to kvalifikaci už vyžaduje, o nižších řídícíh postech ani nemluvě...), tak především logistiky (problémem bývá třeba energetika...) a inženýrské infrastruktury. Třeba taková Bursa v Turecku je na tom líp než kterákoliv jiná balkánská země, ale třeba taky Ukrajina. Relativně zajímavou zemí v tomto směru by mohlo být Bělorusko, ale tam to jaksi (díky Lukašenskovi...) nejde.

Jinak si myslím, že sázet masově na výrobu aut je blbost, Slovensko to poznalo před dvěma třemi lety (Čechám se to vyhnulo - škodovka pořád rostla a TPCA se krize nedotkla - zato až teď...), a co je zcela cesta do pekel je výroba dílů a subdodávek s vyjímkou těch hodně sofistikovaných. Lisování plastů, gumy apod. je skutečně výroba s velmi malou přidanou hodnotou a tudíž pro zemi, kde je umístěná velmi málo efektivní. U těhle výrob v čechách na druhou a třetí směnu už Čechy u strojůnenajdeš, všechno je to východní Evropa a dokonce jsme zažil i dovoz Mongolů.....tedy žádná další montovna, ani v čechách, ani na Slovensku. A pro Pllsko a Maďarsko platí to samé - podívej se třeba, kde jekoncentrován automobilový průymsl v Polsku (jihozápad) a v Maďarsku (hranice s Rakouskem...).
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Omyl. Chevrolet má svoje diesely, které jsou na bázi původních licenčních VM Motori vyráběny v Koreji. Je to 2,0 a 2,2 VCDI - a naopak tyto motory má od Chevroletu Opel Antara. Pouze Aveo má malý motor 1,3 od Opelu/Fiatu.
Avatar - Anonym
Anonym
Silverado asi ne, to spíš Colorado kdyby ho lehounce zmenšili a dali tam nějakej nezbytnej turbochrochták.

Ale tak něco by šlo vybrat možná i z dalších modelů...
Avatar - Vencos
Vencos
No, Colorado je už beztak starý jak metuzalé, a krom toho se tu vlastně prodává -říkají tomu Isuzu D-max a je to úplně stejné auto, jen to má nezbytnej chrochták a forfrklacek
Avatar - Anonym
Anonym
ale oni prý připravují nové Colorado sem četl...
Avatar - Vencos
Vencos
jo ty myslíš ten thajskej nesmysl. To je ještě vzdálená budoucnost (a lepší než Totoa Tacoma tu určitě nebude)
Avatar - Anonym
Anonym
No prá nové Colorado i pro USA, tak nevím jestli bude zcela shodné s tím thajským...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Americké bude mít benzíny, thajské bude mít diesely, jinak shodné.