Frankfurt 2011
white label                    
        0
    
        To jsem pochopil, ale článek je zařazen pod "téma" design, proto se vyjadřuju i k němu...
        Přejít do diskuze
    
        Asi nema smysl reagovat, ale smysl meho prispevku byl ve srovnani, na jakem pudorysu a s jakym vyhledem jsou tato dve vozitka resena. Jinymi slovy, v mestske dzungli je reseni Renaultu mnohem pouzitelnejsi. Tohle je jakasi hra na sportacek.
        Vůz poskytujíc radost z řízení a odkazující na Auto Union ze třicátých let, no mě to spíš připomíná splašenou kadibudku...
        Tak design tohoto konceptu není nějaká velká sláva, i když ta verze bez střechy je docela "retrosexy"😒br />
[odkaz]
... ale Twizy proti němu vypadá, jako úzký invalidní vozík, ve kterém sedí dva za! sebou, nikoli vedle sebe😒br /> [odkaz]
... ale Twizy proti němu vypadá, jako úzký invalidní vozík, ve kterém sedí dva za! sebou, nikoli vedle sebe😒br /> [odkaz]
        Analogie s Renault Twizy se nabizi, podobnosti je dost. Ale zatimco Twizy ma minimalni pudorys a ridic vidi na vsechna ctyri kola, takze zajede kamkoliv na milimetry presne, tak tohle Audi nabizi pravy opak: zbytecne velky a spatne vyuzity pudorys. Navic Renault je ponekud dal v realizaci, Twizy se ma zacit prodavat koncem tohoto roku.