Kizashi vypada na dobrou alternativu pro nekoho, kdo hleda 4x4 v automatu a nechce diesel. U me ma Suzuki za tento pocin :yes:
Nejvic ocenuji pritomnost "normalniho" motoru, tzn. atmosfery s rozumnym objemem a solidnimi parametry. Pro vysoke kilometrove probehy urcite lepsi volba nez turbem vyhonena 1.4ka nebo 1.6ka.
K testované verzi se nevyjadřuji, ale měl jsem testovací jízdu v 4x4 CVT a byl jsme zklamán. Motor byl mdlý a automatická převodovka nic moc. Plasty v interiéru mě také nepřesvědčily. Jinak je to pěkné auto a bude asi i kvalitní...
Denně jezdím kolem suzuki autosalonu, sleduju jak na vystavené kizashi sedá prach, tak mi to nedalo a šel jsem si ho zkusit. Možná bude tahle předokolka s manuálem lepší, ale verze 4x4 cvt je skutečně bída, shodnu se s Cherokee, kombinace motor převodovka dělá dojem technologie z před patnácti let. Celkově bych kizhashi s konkurencí ve střední moc nesrovnával, uvnitř jsou prostorové poměry podobné octavii, zpracování a plasty také odpovídají více nižší střední než střední. Tohle s passatem nebo mondeem nikdo moc srovnávat nebude, je to spíše konkurence pro tu octavii (v našich podmínkách) a tady je zas kizashi cenově trochu přes aniž by nabízelo nějakou výhodu, např. octavia 1,8tsi s dsg je po stránce kombinace motor převodovka o řád jinde. Nemluvě o tom, že dnes se dá za podobné peníze koupit např. mondeo 1,6t, což je jistě lepší volba. Pokud není 4x4 podmínkou, pak nevidím pro kizashi na našem trhu moc prostoru, štikou v rybhníce, jak čtu vedle v názvu testu, bych ho rozhodně nenazval.
Ja by som ešte doplnil, že subjektívne sa mi interiéry Kizashi a Swiftu dosť podobali, a to ako architektúrou, tak kvalitou materiálov a vypracovania; čo je pochvala pre Swift, ale nie až také dobré vysvedčenie pre auto strednej triedy.
Predaje odhadujem - i z Tebou uvádzaných dôvodov, ale hlavne pre absenciu nafty a menších benzínov - na úrovni Exea.
mě se kizashi celkem líbí a zajásal jsem když se oběvilo na trhu, ale poté co jsem zjistil v jakých se prodává variantách tak zase nic.
chci 4x4 manuál a to neumí.
Vážení, vám ponúkať Suzuki Kizashi je ako hádzať sviniam perly, vy by ste auto nespoznali ani keby vám buchlo do hlavy... Vám skutočne treba len ten decht a k tomu automat, aby ste si "zajazdili". A vrchol trápnosti je, že tu kritizujete "mdlý motor", ktorý už v Európe ani nepoznáme... klasická atmosféra so solídnym objemom a pekným záťahom odspodu, navyše super spotrebou. A skutočne, keď si chcem zajazdiť, tak si zoberiem auto s CVTčkom... a potom vypisujem o mdlom motore... A zrovnávať toto auto s Ochcávkou len dokresľuje vaše ponímanie pojmu "auto"... Aj u mňa by bol za normálnych okolností hendikep neponúknuť 4X4 s manuálom, ale nakoľko tu nie je použitý pohon 4X4 na mechanickom princípe, je mi to jedno, také nekupujem, ale predokolka môže byť. A pohľad do kabíny je ako balzam na dušu - klasická ručná brzda v novom modeli strednej triedy - 100 bodov. Tiež som zajasal, keď sa konečne nejaké normálne auto objavilo na trhu, ale mňa to nadšenie neopúšťa - obmedzenosť verzií sa dala doslova očakávať, výber atmosféry 2,4 je u mňa super voľba (decht mi vôbec nechýba), možnosť kombinovať takto (dnes už v strednej triede) veľký motor s manuálom je super, klasická ručná brzda vynikajúce... Iste sa nájde aj niekoľko záporov, ale pri takejto kombinácii si určite nebudem honiť brko nad plastami v interiéri... Dnes už naozajstné auto nevyrába žiadna značka a tak sa teším aspoň z týchto posledných exemplárov typu Kizashi, ktoré tie autá aspoň trochu pripomínajú...
po varech jich pár vídám...je to moc pěkné a vizualně povedené auto...neměl jsem tu čest si ho zkusit zatím...ovšem automat bych nechtěl...a 4x4 by pro mě taky nebyla podmínkou...absence dieselu a "ceny od" ho však bohužel staví do role outsidera protože firemní flotily budou dál kupovat passaty a superby....kdo ovšem nepotřebuje zavazadelník jak z dodávky a hledá netuctovou a stylovou alternativu a nemá rád malé turbo benzíny tak je pro něj suzuki celkem slušná volba...i když já bych asi radějí šel do accordu nebo mazdy 6 když už japonce...
První co mne po usednutí do Kizashi udeřilo do očí bylo malé čelní okno. Spíš jsem si připadal jak v tanku. Z fotek to možná tak nevypadá, ale testovali jsme ho tři a všem přišlo dost tmavé, málo prosvětlené.