Novinky
Barrichello, problém je v tom, že jsi napsal "tohle je nejrychlejší SUV na světě"... Je sice pravda, že v dané (předpokládané) cenové hladině nemají parametry GC konkurenci (a i Kari sám uznal, že je opravdu rychlé), ale na otázku: Co je nejrychlejší SUV na světě zní odpověď zkrátka jinak než Grand Cherokee...
Souhlas, auto má sice stále své chybky, ale už je minimálně porovnatelný s těmi nejlepšími ve třídě... Navíc k tomu přidává oproti i několik citelných výhod jakými jsou například předpokládaná (o dost nižší) cena nebo naprostá ojedinělost na silnici, kterou auta tipu X5M, ML AMG atd. třeba v Německu již ani neposkytují... Určitě pěkná a zajímavá alternativa :yes: ...
Asi jsi troubo nepostřehl, že VW není moje jednička a škodovka taky ne. Nicméně na rozdíl od tebe a podobnejch ubožáků mám rád auta dost obecně, nemám problém ani s německou, ani s francouzskou, ani s korejskou produkcí. Jeep se mi docela líbí, i když za stejný prachy je Toureg lepší volba. Nicméně, ze čtyř aut, co jsme měl bylo jedno český, dvě japonský a jedno italský. Takže odtud respekt k Japoncům, dobrej vztah ke škodovce a když říkám, že mám rád auta, tak právě proto nesnáším od jisté doby FIAT a spol....komplexy z toho nemám. Zjevně na rozdíl od tebe, který asi znáš jenom VW a božské taloše. Nojo, místo psaní debilních reakcí se někde pouč a neotravuj. Nakonec, když výše uvedenou hlášku vypustí moderátor v nejsledovanějším motoristickém pořadu u nás, o něčem to svědčí. zamysli se nad tím, o čem asi, hlavo dutá.
Ty si taky vybereš co si ti hodí do krámu a ignoruešj faktu a zásadní údaje.
Faktem zůstává že stejné SUV s parametry SRT8 za 1,5 NEEXISTUJE!!!
Tak už si to konečně přiznej.
Faktem zůstává že stejné SUV s parametry SRT8 za 1,5 NEEXISTUJE!!!
Tak už si to konečně přiznej.
Údaj výrobce neexistuje. Chrysler Group oficálně zrychlení svých aut neuvádí. Podívej se na www.jeep.com a jestli najdeš v tabulce technikých údajů kolonku zrychlení, máš u mě pětikorunu...
podívat se může i na české stránky a technické údaje..
Všechny tyto hodnoty jsou pouze někým naměřeny. >😁
podívat se může i na české stránky a technické údaje..
Všechny tyto hodnoty jsou pouze někým naměřeny. >😁
Ano a taky jsme zjistili že za jedno Cayenne Turbo jsou dva Jeepy 😄
O tolik bohužel porsche lepš není, tu cenovku by ospravedlnoval rozdíl min. ccca 35% oproti Jeepu. Ten se nekoná ani omylem.
O tolik bohužel porsche lepš není, tu cenovku by ospravedlnoval rozdíl min. ccca 35% oproti Jeepu. Ten se nekoná ani omylem.
mě je úplně jedno, co naměřili. údaj od výrobce je takový jaký je. Zrovna tak mohli naměřit u Evropských konkurentů méně, ale ty ůdaje nemám, tak se s nima neoháním.
To se mi zdá....předhánění se v tom, kdo má na jaké auto a silné řeči o vlastnictví 3 vozů...z toho hádám, že jste asi dospělí. Otázka zní, proč ta pře o to "kdo má větší přirození", kterou bych chápal u dětí v předpubertálním věku...zamyslete se nad sebou. 😉
[odkaz]
A souboj - 1,5 milion vs 3,2 milionu.
Všimněte si o kolik je Porsche, s dvojnásobnou cenovkou na trati lepší a to má turbo [odkaz]
HAHAHA
A souboj - 1,5 milion vs 3,2 milionu.
Všimněte si o kolik je Porsche, s dvojnásobnou cenovkou na trati lepší a to má turbo [odkaz]
HAHAHA
Mě se vždycky líbí dikuze o tom že je něco za 3 mega, popřípadě rovnou za 5-10 lepší jak to o čem se diskutuje, a pak doma leští autíčko střední třídy se 100HP, srkaj gambrinus a knedlo zelo a hrajou si na netu na hogofogo famili, která ohrnuje nos nad věcma, který kdyby jim říkali pane, tak by skákali metr do vejšky...
Človek by si skoro myslel, že na netu sou samí majitelé Porsche a A8, cachtaj se ve vyhřejvaným bazénu ve vile na ořechovce a maj za manželku modelku 😄
Akorát že realita 😄)
Další co mam rád sou národní patrioti pro který co není český, u některých ještě německý a evropský - tak jako vůbec nechápou.
"Co to máš? To je nějaký divný pivo. "Mexický/belgický/holadský (jak kdy) povídám." Proč si to kupješ, dyt nejlepší je Gambrinus nebo 12ka Plzen":A pils to někdy? "Ne, ale český pivo je přeci nej!"
Co na to říct no 😄
Človek by si skoro myslel, že na netu sou samí majitelé Porsche a A8, cachtaj se ve vyhřejvaným bazénu ve vile na ořechovce a maj za manželku modelku 😄
Akorát že realita 😄)
Další co mam rád sou národní patrioti pro který co není český, u některých ještě německý a evropský - tak jako vůbec nechápou.
"Co to máš? To je nějaký divný pivo. "Mexický/belgický/holadský (jak kdy) povídám." Proč si to kupješ, dyt nejlepší je Gambrinus nebo 12ka Plzen":A pils to někdy? "Ne, ale český pivo je přeci nej!"
Co na to říct no 😄
Že za vyšší cenu vždy existuje něco lepšího.....
až se dostane k zákazkově dělaným věcem typu věci pro brunejského sultána...
Takže když se tak ženeš za dokonalostí, rychlostí a vůbec, tak jestli máš i další věci kolem sebe na tak špičkové úrovni, hele co třeba nábytek?
Protože spičkový obývák tak za 950 mega, pracovna mezi 500 -700 😄
Zajed si do Jablonný (je to kus od Slap kdybys netušil kde to je) a popros pány o katalog replik historického nábytku, rádi ti něco dodaj 😄
uvidíš je mnohem lepší židle než na který sedíš doma 😄
Existuje na světě sposuta věcí který sou výrzaně lepší a v kterých člověk nejel, neletěl, neplul, nebydlel který nejedl atd. než to co máš, používáš a co si kdy viděl.
Uvědom si to, pak můžem pokračovat v diskuzi že sou i rychlejší SUV 😄
Hned to dostane poněkud jiné obrysy.
až se dostane k zákazkově dělaným věcem typu věci pro brunejského sultána...
Takže když se tak ženeš za dokonalostí, rychlostí a vůbec, tak jestli máš i další věci kolem sebe na tak špičkové úrovni, hele co třeba nábytek?
Protože spičkový obývák tak za 950 mega, pracovna mezi 500 -700 😄
Zajed si do Jablonný (je to kus od Slap kdybys netušil kde to je) a popros pány o katalog replik historického nábytku, rádi ti něco dodaj 😄
uvidíš je mnohem lepší židle než na který sedíš doma 😄
Existuje na světě sposuta věcí který sou výrzaně lepší a v kterých člověk nejel, neletěl, neplul, nebydlel který nejedl atd. než to co máš, používáš a co si kdy viděl.
Uvědom si to, pak můžem pokračovat v diskuzi že sou i rychlejší SUV 😄
Hned to dostane poněkud jiné obrysy.
Tady je jasně vidět, co jsi za automobilového ubožáka-amatéra.
Kdybych tě tam nalepil dvojité v, budeš skákat radostí, pokud by tam byl nalepenej znak Fiatu, byl by to (dle tebe) jistě propadák.
Víš, někdo hodnotí auto hlavně podle designu a techniky (třeba já).. a někdo zase podle znáčku na kapotě.
Věř tomu, že ta druhá skupina (do které patříš), je považována za totální aut😲utsidery.
Kdybych tě tam nalepil dvojité v, budeš skákat radostí, pokud by tam byl nalepenej znak Fiatu, byl by to (dle tebe) jistě propadák.
Víš, někdo hodnotí auto hlavně podle designu a techniky (třeba já).. a někdo zase podle znáčku na kapotě.
Věř tomu, že ta druhá skupina (do které patříš), je považována za totální aut😲utsidery.
Co to s tím má společnýho? Vím že slovo logika ve spojení s tebou nejde dohromady, ale vysvětli mi to.
bla bla bla....vybereš si jen co se tobě hodí do krámu, pak zase bla bla bla....
a k A8 by jsem určitě zvolil 4,2 TDI
a k A8 by jsem určitě zvolil 4,2 TDI
Kdo umí umí.
Chrysler je důkazem, že stará osvědčená technika (OHV) ještě neřekla poslední slovo a že nepatří do historie. že jí lze stále vylepšovat a posouvat dál.
Auta mají výkonové a jízdní parametry velmi podobné německé prémie, přitom používají tradiční techniku a tak stojí výrazně méně.
Navíc díky tradici a vyzkoušeným výrobním postupům vykazjící velmi dobrou kvalitu a výdrž, která nelze s moderními turbomtory s přímým vstřkem vůbec srovnávat.
Jsou pohodlné a dnes už anbízí kvalitní interiéry, bohatou výbavu a jsou user frinedly - jsou stavené tak, aby řidiči přinesly zábavu a radost z jízdy.
Kdo v tom nejel, nepochopí.
Chrysler je důkazem, že stará osvědčená technika (OHV) ještě neřekla poslední slovo a že nepatří do historie. že jí lze stále vylepšovat a posouvat dál.
Auta mají výkonové a jízdní parametry velmi podobné německé prémie, přitom používají tradiční techniku a tak stojí výrazně méně.
Navíc díky tradici a vyzkoušeným výrobním postupům vykazjící velmi dobrou kvalitu a výdrž, která nelze s moderními turbomtory s přímým vstřkem vůbec srovnávat.
Jsou pohodlné a dnes už anbízí kvalitní interiéry, bohatou výbavu a jsou user frinedly - jsou stavené tak, aby řidiči přinesly zábavu a radost z jízdy.
Kdo v tom nejel, nepochopí.
Cena v segmentu je zásadní. Jiste sedí to i na Nivu. Při vší úctě k Nivě, je poněkud orozdíl mezi Nivou a MB G.
Kdežto ty rozdíl mezi GC SRT8 vs němci nejsou tak dramatické.
Polopaticky pro méně chápavé jedince - Niva nejezdí 200 jako Gčko, výbava Nivy se neblíží ani vzdáleně Gku atd.
Takže trošku jiná situace než SRT8 vs zbytek.
Zkus více nadhledu v rámci toho segmentu.
Je těžký si připustit, že za 1,5 mega nic lepšího než SRT8 není.
Vyrobit auto za 3 mega by Jeep uměl taky, je otázka kolik lidí by chtělo hyperluxusní Jeep, kolik by toho Jeep prodal a kolik toho prodá takhle...
Zkus o tom přemýšlet i v jiné souvislosti.
Když ti řeknu že investovat do Jeepu 1,5 míče, máš auto které Caynne turbo trumfne ve vem začneš tu brečet že vytahuju kompresory (komresor na trubo že) atd.
Takže asi takhle - X5 M a spol sou sice lepší auta, ovšem cena neodopvídá tomu co to auto nabízí.
Statá to 2 mega neřeknu popel a smeknu klobouk že klucí helmutácký postavili suer auto. Stát to o mega víc, tak to je o tom že jinde umějí udělat za půlku ato, která rozhodně nenabízí polovinu toho co tyhle.
Takže je to celé kdo nabízí víc muziky za méně peněz: Pokud opustíme předsudky.
Ted přijde blábol že kdo na to má, neřeší kolik to stojí, smutné je že vedle v diskuzi začneš brečet, když napíšu že nafta v A8 je k smíchu, že když má někdo na A8, má i na benzín. začneš kontrovat že i miloionář kouká na náklady.
Takže u paliva jo a u pořizovačky ne, tak si chce trošku srovnat názrovoý pochody, protože tohle si odporuje naprosto dokonale....
Kdežto ty rozdíl mezi GC SRT8 vs němci nejsou tak dramatické.
Polopaticky pro méně chápavé jedince - Niva nejezdí 200 jako Gčko, výbava Nivy se neblíží ani vzdáleně Gku atd.
Takže trošku jiná situace než SRT8 vs zbytek.
Zkus více nadhledu v rámci toho segmentu.
Je těžký si připustit, že za 1,5 mega nic lepšího než SRT8 není.
Vyrobit auto za 3 mega by Jeep uměl taky, je otázka kolik lidí by chtělo hyperluxusní Jeep, kolik by toho Jeep prodal a kolik toho prodá takhle...
Zkus o tom přemýšlet i v jiné souvislosti.
Když ti řeknu že investovat do Jeepu 1,5 míče, máš auto které Caynne turbo trumfne ve vem začneš tu brečet že vytahuju kompresory (komresor na trubo že) atd.
Takže asi takhle - X5 M a spol sou sice lepší auta, ovšem cena neodopvídá tomu co to auto nabízí.
Statá to 2 mega neřeknu popel a smeknu klobouk že klucí helmutácký postavili suer auto. Stát to o mega víc, tak to je o tom že jinde umějí udělat za půlku ato, která rozhodně nenabízí polovinu toho co tyhle.
Takže je to celé kdo nabízí víc muziky za méně peněz: Pokud opustíme předsudky.
Ted přijde blábol že kdo na to má, neřeší kolik to stojí, smutné je že vedle v diskuzi začneš brečet, když napíšu že nafta v A8 je k smíchu, že když má někdo na A8, má i na benzín. začneš kontrovat že i miloionář kouká na náklady.
Takže u paliva jo a u pořizovačky ne, tak si chce trošku srovnat názrovoý pochody, protože tohle si odporuje naprosto dokonale....
Už minule ma prekvapili parametre Chrysleru 300C SRT so zrýchlením na úrovni Porsche 911 turbo a teraz toto. Veď ten Jeep je rovnako rýchly ako BMW M3 a to nehovorím o tom ,že v oboch prípadoch sú európske autá o niekoľko sto kíl ľahšie. ;-\
Jaký argumenty!? pokud by jsi viděl dál, než na špičku svýho nosu, tak by jsi viděl, že žádný argumenty neexistujou. Když se zjistí, že je Evropské auto lepší než USA, tak začneš argumentovat cenou v segemntu a nakonec zjistíš, že tvá cenová teorie sedí i na NIVU. Když se zjistí, že cena USA auta v Evropě není lepší než konkurenčního Evropského auta v segmentu, tak zavedeš šedý dovoz. Když zjistíš, že parametry USA vozu nedostačují parametrům Evropského konkurenta, tak začneš montovat kompresory. Tak mi řekni, jaký argumenty myslíš!?
ano existuji rychlejsi na top speed,ale to je ceskej prezitek,ze cim jedu rychleji, tak tim je to auto lepsi,je take napriklad pruzne zrychleni a podobne a to ma JEEP nejlepsi na svete mezi SUV,nam taky jede FX50 283 km/h, protoze ho mame s USA a nemame tam omezovac,takze predjedeme jiny sportaky a jenom krouti hlavou,ale oni maji omezovac a my ne,jak vydis i kdyz nam to jede skoro 300,tak stejne rikam ze JEEP je lepsi,takze o max. rychlosti to neni a tady stejne neni kde jezdit takovou rychlosti a ani si nemusime dokazovat jaky jsme velky borci,my vime ze tam ty kone mame a kdyz je chceme pouzit tak neni konkurence....
no ale treba takovej Fiat Vinnetou (ac to byl Apac a ne Cherokee), sak koho zajima jestli to ma nekde na masce a volantu znacek ten nebo onen
On hlavně ten milionář nemá ty peníze na účtě a le v poněkud něčem jiném, kde se trošku jinak zhodnucují nebo aspon minimálně nepodléhají inflaci 😄 >😁
Já nové auto ke štěstí nepotřebuju, mam i jiné koníčky a zábavu než auta.
A nepotřebuju se před někým předvádět že mam funglovku.
Auto nepovažuju za nějakou výkladní skřín charakterizjící člověka nebo jeho postavení atd.
Pokud někdo jo - tak upřímnou soustrast.
Znam lidi co maj forda a sou to pro spoelčnost prospěšnejí lidi, vzdělanějšía inteligentnější než frajové v bavu a audině.
Někdo má auto pouze pro přepravu z A do B a je mu fuk co řídí, a někdo je fanda něčeho a má své priority a věci na kterých mu záleží.
Já nové auto ke štěstí nepotřebuju, mam i jiné koníčky a zábavu než auta.
A nepotřebuju se před někým předvádět že mam funglovku.
Auto nepovažuju za nějakou výkladní skřín charakterizjící člověka nebo jeho postavení atd.
Pokud někdo jo - tak upřímnou soustrast.
Znam lidi co maj forda a sou to pro spoelčnost prospěšnejí lidi, vzdělanějšía inteligentnější než frajové v bavu a audině.
Někdo má auto pouze pro přepravu z A do B a je mu fuk co řídí, a někdo je fanda něčeho a má své priority a věci na kterých mu záleží.
Věř, že nejsi sám.
Nicméně realita je taková, že ten, kdo má na účtě zrovna jen sumu na jedno auto, ji zrovna za to auto neuvalí. Ten kdo tam má víc, si pro to nové klidně půjde. 😉
Neboli, milionář není člověk, který má na účtě "milion", ale ten, kterému nevadí ten milion kdykoliv utratit. 😉
Nicméně realita je taková, že ten, kdo má na účtě zrovna jen sumu na jedno auto, ji zrovna za to auto neuvalí. Ten kdo tam má víc, si pro to nové klidně půjde. 😉
Neboli, milionář není člověk, který má na účtě "milion", ale ten, kterému nevadí ten milion kdykoliv utratit. 😉
když dojdou argmenty, zahraješ do do kouta a kontruješ blbostí, inteligente. :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Mám pořád tři auta. Šance, že se trefíš, je tedy poměrně vysoká. Klidně to zkus. >😁
PS: Ano, každej si tady může koupit nový auto, asi tak, jako já Ferrari. Ale realita...
PS: Ano, každej si tady může koupit nový auto, asi tak, jako já Ferrari. Ale realita...
Mně se tenhle Jeep v normálním provedení s třílitrovým turbem docela líbí, v Autosalonu ho sice chválil možná víc, než je objektivní skutečnost (tady diesel), cena je ale srovnatelná s podobnou motorizací Tourega, který je lépe vybaven, nicméně jediné věci se děsím a tu vyjádřil zcela pregnantně moderátor, když konstatoval :
- Jenom doufám, že se za tři roky nedočkáme toho, že dojde pro Evropu k přelepení znáčku na kapotě a bude se to prodávata pod názvem FIAT Mulda......-
- Jenom doufám, že se za tři roky nedočkáme toho, že dojde pro Evropu k přelepení znáčku na kapotě a bude se to prodávata pod názvem FIAT Mulda......-
jel jsem kolikrat v predesle generaci,protoze ji ma znamy u Hradce Kralove a nejel jsem rychlejsim SUV nez timhle a to rodice maji INFINITI FX50,nicmene se nemuzu dockat te nove az pojedu do Ameriky.Neni nad klasicky atmosferak s velikym obsahem,ma to neuveritelnou silu a to podelany turbo proste nestaci,je dost velky rozdil jestli mate 1 koni s turba nebo 1 koni z motoru...
Ne - vaše logika je tu provnávat káru za 1,4 mega s károu za 3,2 mega a chástat se jaký je to Caynne dělo, že tá stovku za 0,2 sekundy méně a jede o 10 km/h víc.
Co na to říct no....
Dejte mi sem nějaké SUV se 470 Hp za 1,5 míče, pak se budeme bavit o tom kdo je lepší.
Diskuze o tom jestli salám 100 g za 9,90 nebo salám 100 g za 24,90 je lepší sou totálně mimo.
Co na to říct no....
Dejte mi sem nějaké SUV se 470 Hp za 1,5 míče, pak se budeme bavit o tom kdo je lepší.
Diskuze o tom jestli salám 100 g za 9,90 nebo salám 100 g za 24,90 je lepší sou totálně mimo.
Proč by mělo vyhrávat BMW? protože je levnější? To funguje jen u tvé logiky a jediným limitem v tomto je peněženka.
Cayene Turbo - 3 189 000 Kč - za to svou dva Jeepy 😄
X5 M - 2 680 000 Kč.
Trošku rozdílný cenovky chlapci.
Že bysme udělali sorvnání BMW 640 vs Aston Martin V12 Vantage?
Když ten rozdíl v ceně nehraje roli, sem zvědav zda vyhraje BMW, hahaha
X5 M - 2 680 000 Kč.
Trošku rozdílný cenovky chlapci.
Že bysme udělali sorvnání BMW 640 vs Aston Martin V12 Vantage?
Když ten rozdíl v ceně nehraje roli, sem zvědav zda vyhraje BMW, hahaha
Sem si mohl jít klidně koupit nový. Proč bych to dělal, největší prodělek je si koupit nový si nový auto.
Sám máš doma nějakou Fabii nebo ropnou 2,0 TD a tady děláš machra.Haha.
Jak ubohé.
Sám máš doma nějakou Fabii nebo ropnou 2,0 TD a tady děláš machra.Haha.
Jak ubohé.
Ubohé.
Ty seš bazarnický kauboj, který se plíží se svým super HEMI po dálnici jen tak, aby ho to nesežralo a strašně ho sejří, když ho vopískuje nějakej ropnej slimák. :-!
Jak už tu padlo, nejsi schopen překročit vlastní stín...
Ty seš bazarnický kauboj, který se plíží se svým super HEMI po dálnici jen tak, aby ho to nesežralo a strašně ho sejří, když ho vopískuje nějakej ropnej slimák. :-!
Jak už tu padlo, nejsi schopen překročit vlastní stín...
Jo prostě nemam rád auta, oprav si to nema ráda vaše favority.
Já mam svoje favority.
Jo s turbem, naftou a fofrklacekm já nekamarádím a nějak to nehodlám měnit.
Fofrklacek je o ničem, nafta je příšerná hrkačka s turboefektem a zvukem dodváky a turbo - jen si ho užijte. Nemusím mít všechno.
Spotřeba mě nezajímá, jestli sis toho nevšiml, mě je fuk jestli něco jezdí za 8,5 nebo za 13,8.
Nejsem čecháček sledující u svý Fobie jestli to ejde za 5,5 nebo za 5,8 v průměru.
Já mam svoje favority.
Jo s turbem, naftou a fofrklacekm já nekamarádím a nějak to nehodlám měnit.
Fofrklacek je o ničem, nafta je příšerná hrkačka s turboefektem a zvukem dodváky a turbo - jen si ho užijte. Nemusím mít všechno.
Spotřeba mě nezajímá, jestli sis toho nevšiml, mě je fuk jestli něco jezdí za 8,5 nebo za 13,8.
Nejsem čecháček sledující u svý Fobie jestli to ejde za 5,5 nebo za 5,8 v průměru.
Jo nemam ráda uata, to je súměvné tvrzení.
Já kterej si autíčka kresilil od 4 let, a četl si německý auto motr und sport od 12ti, který sem měl po tátovi. HAHAHA.
Akorát mě tam nějak nezaujali ty správné zančky vid, místo testu mercedesu a ford Capri, po který tady slintala generace dnešíních 40-50tníků a lepili si to do pokojů a garáží je četl testy Oldsmobile Delta 88, Buicku Regal GS, Camara atd.
Jistě, proti MB 450 SEL 6,9 anebo BMW 635 CSi nešlo říct popel.
Ale pořád se mi ty maeriky líbily víc a pak britský sportáky. Lidi slintali na Porsche a mě se líbil Marcos, AC, Marlin, TVR, Aston, Jaguar, Bristol, GTD atd.
Já kterej si autíčka kresilil od 4 let, a četl si německý auto motr und sport od 12ti, který sem měl po tátovi. HAHAHA.
Akorát mě tam nějak nezaujali ty správné zančky vid, místo testu mercedesu a ford Capri, po který tady slintala generace dnešíních 40-50tníků a lepili si to do pokojů a garáží je četl testy Oldsmobile Delta 88, Buicku Regal GS, Camara atd.
Jistě, proti MB 450 SEL 6,9 anebo BMW 635 CSi nešlo říct popel.
Ale pořád se mi ty maeriky líbily víc a pak britský sportáky. Lidi slintali na Porsche a mě se líbil Marcos, AC, Marlin, TVR, Aston, Jaguar, Bristol, GTD atd.
Dobrý nápad. Ta ve své aktegorii taky nemá konkurenci....to co projede Niva neprojede nic dalšího za tyhle peníze. Samozřejmě mluvím o novém autě s pohoenm 4x4 za stejnou cenovku.
Už jsem ti psal několikrát, žes automobilový ignorant, nemáš rád auta, nemáš rozhled a přehled, argumenty jsou hrubě povrchní, a hlavně, pořád jen bojuješ, pro nás ostatní jsou debaty o autech rozptýlením bez malování válečnými barvami, tohle je stín, který nepřekročíš, a proto diskuse s tebou postrádá smysl.
Ke GC SRT, obecně jsou tu stále dva přístupy jak na vysokovýkonné motory, velký objem nebo přeplňování. Teď neřeším nějaké čtyřválce, mluvím o min. šestiválcích. Velmi hezky se "souboj" těchto koncepcí dá pozorovat např. u MB v rámci jedné značky, AMG jedou jako 6,3 jindy jako 5,5 turbo každé má své, lidé kteří tomu rozumějí, nevylučují principielně ani jeden z přístupů (to na margo tvých válečných pokřiků "turbo nikdy", které chápu jako nulovou zkušenost s podobnými motorizacemi).
Takže u GC SRT je tu varianta jedna, tj. velký V8 atmo motor, konkurence, která dělá výkonná suv na to jde v akt. generacích variantou dva, tj. menší V8 turbo. Z hlediska výkonu, jak absolutního, tak výkon ve vztahu ke spotřebě, jsou na tom o něco lépe, na papíře, nějaká reálná srovnání přijdou jistě v testech, uvidíme.
Jinak bych řekl, že ve verzi SRT, bude-li cena do dvou mega, je GC skutečně autem dávajícím smysl i v rámci konkurence, na rozdíl od obyčejných variant, ve kterých při srovnání s konkurencí nedává pořízení GC moc smyslu.
Ke GC SRT, obecně jsou tu stále dva přístupy jak na vysokovýkonné motory, velký objem nebo přeplňování. Teď neřeším nějaké čtyřválce, mluvím o min. šestiválcích. Velmi hezky se "souboj" těchto koncepcí dá pozorovat např. u MB v rámci jedné značky, AMG jedou jako 6,3 jindy jako 5,5 turbo každé má své, lidé kteří tomu rozumějí, nevylučují principielně ani jeden z přístupů (to na margo tvých válečných pokřiků "turbo nikdy", které chápu jako nulovou zkušenost s podobnými motorizacemi).
Takže u GC SRT je tu varianta jedna, tj. velký V8 atmo motor, konkurence, která dělá výkonná suv na to jde v akt. generacích variantou dva, tj. menší V8 turbo. Z hlediska výkonu, jak absolutního, tak výkon ve vztahu ke spotřebě, jsou na tom o něco lépe, na papíře, nějaká reálná srovnání přijdou jistě v testech, uvidíme.
Jinak bych řekl, že ve verzi SRT, bude-li cena do dvou mega, je GC skutečně autem dávajícím smysl i v rámci konkurence, na rozdíl od obyčejných variant, ve kterých při srovnání s konkurencí nedává pořízení GC moc smyslu.
Za 4,8s ne za 4,7s já vím, že budeš argumentovat skoro nulovým rozdílem, ale opravit jsem to musel. >😁
Najsmutnejšie na tom je, že si na to aby bol Jeep prvý, musíš vymyslieť samostatnú kategóriu... :no:
To jistě je.
Akorát ne kategorii aut dávající stovku za 4,7 s a jezdící 250
Ale jinak máš pravdu. 😄
Akorát ne kategorii aut dávající stovku za 4,7 s a jezdící 250
Ale jinak máš pravdu. 😄
To se nedá zapomenout víš....
A já mam pamět výrbornou.
Zvlášt na ten Caynne, zřejmě čiplej bly nádhernej pohled, z dálky připomínal Tatru 815 hustotou kouře >😁 😄
To chtělo fotku, to by byla momentka jako něco 😄 >😁
A já mam pamět výrbornou.
Zvlášt na ten Caynne, zřejmě čiplej bly nádhernej pohled, z dálky připomínal Tatru 815 hustotou kouře >😁 😄
To chtělo fotku, to by byla momentka jako něco 😄 >😁
Proč V12? Nemusíme chodit daleko. X5 M V8 4,4 litru. 0-100 za 4,7 a maximálka na 275km/h.
Edit: Nebo Porsche Cayenne Turbo 4,8 litru 0-100 za 4,7 a maximálka 278km/h
Edit: Nebo Porsche Cayenne Turbo 4,8 litru 0-100 za 4,7 a maximálka 278km/h
zkus se nejdříve zaměřit na svou šedou kůru mozkovou ty šedej dovoze. Šedý dovoz můžeš uplatnit i na Evropská auta prodávaná značně levněji v USA.
Koukám, že máš z toho slušnej mindrák.
Já taky jezdím, ale že bych si pamatoval, kde kdo udělal nějakou prasárnu? Svou hlavu plním důležitějšími věcmi...
Já taky jezdím, ale že bych si pamatoval, kde kdo udělal nějakou prasárnu? Svou hlavu plním důležitějšími věcmi...
Hele víš co?
Počkej an Dianra, ten sem rád hází čísla zrychlení a ceníky, tak si počkáme, který SUV dá stovku za 4,5 aby sRT8 předstihlo a jakou má cenovku....
Schválně at to stojí za to.
Třeba se zas dočkáme srovnání s něčím co má motor V12 a je to biturbo, aby to srovnání mělo ty správný grády...
Počkej an Dianra, ten sem rád hází čísla zrychlení a ceníky, tak si počkáme, který SUV dá stovku za 4,5 aby sRT8 předstihlo a jakou má cenovku....
Schválně at to stojí za to.
Třeba se zas dočkáme srovnání s něčím co má motor V12 a je to biturbo, aby to srovnání mělo ty správný grády...
No na světlech ne, ale vzít přes dovjitou plnou 6 aut na táborský okresce jako majitel jednoho černého Touaregu (zdravím borce se zančkou 2AA) to se občas šikne ne.
Nebo to na hradecký dálnici vzít tak 230 (jel sem 140 a Caynne vedle udělal vžuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum a byl za kopečkama).
Tak aby se tihle borci nedivili až potkaj SRT8......
Nebo to na hradecký dálnici vzít tak 230 (jel sem 140 a Caynne vedle udělal vžuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum a byl za kopečkama).
Tak aby se tihle borci nedivili až potkaj SRT8......
Jo vím, bude to stát 1,4-1,5 mega přes šedej dovoz. Kolik na tom přirazí Fiat mě absolutně nezajímá, tohle si stejně nikdo u ofiko prodejce nekoupil, z těch SRT8 co tu jsou minulé generaci (jeden byl na srazu v Luštěnicích např.) je 95% šedej dovoz.
Taky kterej blázen by dával za stejný auto 300-400 litrů navíc.....
Taky kterej blázen by dával za stejný auto 300-400 litrů navíc.....
"Grand Cherokee SRT8 je spíše luxusním a zároveň sportovním automobilem"
Neříkej mi, že tyhle tvoje oslavné kecy nacokoliv amerického, jen aby to vyznělo jako nejlepší, ti už nejsou trapný. Všem ostatním jo.
Prostě to je hodně rychlý SUV, ale není nejrychlejší. Tak se s tím smiř.
To je jak, kdyby jsem napsal, že panda je nejrychlejší malé auto, protože s cenou se mu nikdo rychlejší nepřiblíží.
Takže bariku, opět si nezklamal :no:
Neříkej mi, že tyhle tvoje oslavné kecy nacokoliv amerického, jen aby to vyznělo jako nejlepší, ti už nejsou trapný. Všem ostatním jo.
Prostě to je hodně rychlý SUV, ale není nejrychlejší. Tak se s tím smiř.
To je jak, kdyby jsem napsal, že panda je nejrychlejší malé auto, protože s cenou se mu nikdo rychlejší nepřiblíží.
Takže bariku, opět si nezklamal :no:
Ano, každej, kdo si koupí třeba ML od AMG, tak nutně potřebuje gumovat na světlech jak puberťák se stodvacítkou.
Bože bože... do čeho si to dal rozum...
Bože bože... do čeho si to dal rozum...
Já vím, že máš dnes svátek, tak ti nechci nějak moc kazit radost, ale měl bych k tomu, co píšeš dvě poznámky. První se týká ceny, ty víš, za kolik se to tu bude prodávat? Druhá, k těm semaforům a dálnici, takový cayenne turbo jsem potkal v reálu mnohonásobně víckrát než GC SRT. 😉
Tohle auto není o luxusu, tohle auto je nejrychlejší SUV na světě.
Že sem se zbláznil?
Ano, takže správná specifikace zní nejrychlejší SUV na světe vzhledem ke svojí ceně.
Opět toto auto nemá žádného konkurenta, jediné co mu může konkurovat je prémie, ovešm s cenovkou hoooooooooooooooooooooooooooooodně jinde, s velmi podobnými výkonovými parametry a akorát přidá trošku luxusu, cinkrlátek atd.
Ty ale na dálnici a semaforech vidět nejsou, takže Jeep rulezz!
Že sem se zbláznil?
Ano, takže správná specifikace zní nejrychlejší SUV na světe vzhledem ke svojí ceně.
Opět toto auto nemá žádného konkurenta, jediné co mu může konkurovat je prémie, ovešm s cenovkou hoooooooooooooooooooooooooooooodně jinde, s velmi podobnými výkonovými parametry a akorát přidá trošku luxusu, cinkrlátek atd.
Ty ale na dálnici a semaforech vidět nejsou, takže Jeep rulezz!
Na tom plačky zdejších přiznivců germánie nemůžou nic změnit, vím že se jim to nelíbí a zcela trapně tu kontrují 2x dražším Cayenne nebo o dost dražší X5M, ale bohužel pro soudnéhočlověka sou k s míchu.
Je to jako bych křišel že A8 je šrot protože Rolls je lepší... nebo jak kdybych tu oponoval že uherák za 550 kč kg je lepší jak křemešník >😁