Tak se USA dotahuje na Evropu. Parametry znějí hodně slibně. Přední část vozu mě moc nenadchla a hezčí mi přijde standardní GC. Interier má vzhledem do luxusu dost daleko obzvláště díky tomu stříbrnýmu platu uprostřed. Ale jinak to jako celek zní velice dobře. :yes:
Tohle auto není o luxusu, tohle auto je nejrychlejší SUV na světě.
Že sem se zbláznil?
Ano, takže správná specifikace zní nejrychlejší SUV na světe vzhledem ke svojí ceně.
Opět toto auto nemá žádného konkurenta, jediné co mu může konkurovat je prémie, ovešm s cenovkou hoooooooooooooooooooooooooooooodně jinde, s velmi podobnými výkonovými parametry a akorát přidá trošku luxusu, cinkrlátek atd.
Ty ale na dálnici a semaforech vidět nejsou, takže Jeep rulezz!
Já vím, že máš dnes svátek, tak ti nechci nějak moc kazit radost, ale měl bych k tomu, co píšeš dvě poznámky. První se týká ceny, ty víš, za kolik se to tu bude prodávat? Druhá, k těm semaforům a dálnici, takový cayenne turbo jsem potkal v reálu mnohonásobně víckrát než GC SRT. ;-)
Jo vím, bude to stát 1,4-1,5 mega přes šedej dovoz. Kolik na tom přirazí Fiat mě absolutně nezajímá, tohle si stejně nikdo u ofiko prodejce nekoupil, z těch SRT8 co tu jsou minulé generaci (jeden byl na srazu v Luštěnicích např.) je 95% šedej dovoz.
Taky kterej blázen by dával za stejný auto 300-400 litrů navíc.....
Dobrý nápad. Ta ve své aktegorii taky nemá konkurenci....to co projede Niva neprojede nic dalšího za tyhle peníze. Samozřejmě mluvím o novém autě s pohoenm 4x4 za stejnou cenovku.
Ano, každej, kdo si koupí třeba ML od AMG, tak nutně potřebuje gumovat na světlech jak puberťák se stodvacítkou.
Bože bože... do čeho si to dal rozum...
No na světlech ne, ale vzít přes dovjitou plnou 6 aut na táborský okresce jako majitel jednoho černého Touaregu (zdravím borce se zančkou 2AA) to se občas šikne ne.
Nebo to na hradecký dálnici vzít tak 230 (jel sem 140 a Caynne vedle udělal vžuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum a byl za kopečkama).
Tak aby se tihle borci nedivili až potkaj SRT8......
Koukám, že máš z toho slušnej mindrák.
Já taky jezdím, ale že bych si pamatoval, kde kdo udělal nějakou prasárnu? Svou hlavu plním důležitějšími věcmi...
To se nedá zapomenout víš....
A já mam pamět výrbornou.
Zvlášt na ten Caynne, zřejmě čiplej bly nádhernej pohled, z dálky připomínal Tatru 815 hustotou kouře >:D:-)
To chtělo fotku, to by byla momentka jako něco :-) >:D
Ne - vaše logika je tu provnávat káru za 1,4 mega s károu za 3,2 mega a chástat se jaký je to Caynne dělo, že tá stovku za 0,2 sekundy méně a jede o 10 km/h víc.
Co na to říct no....
Dejte mi sem nějaké SUV se 470 Hp za 1,5 míče, pak se budeme bavit o tom kdo je lepší.
Diskuze o tom jestli salám 100 g za 9,90 nebo salám 100 g za 24,90 je lepší sou totálně mimo.
Jaký argumenty!? pokud by jsi viděl dál, než na špičku svýho nosu, tak by jsi viděl, že žádný argumenty neexistujou. Když se zjistí, že je Evropské auto lepší než USA, tak začneš argumentovat cenou v segemntu a nakonec zjistíš, že tvá cenová teorie sedí i na NIVU. Když se zjistí, že cena USA auta v Evropě není lepší než konkurenčního Evropského auta v segmentu, tak zavedeš šedý dovoz. Když zjistíš, že parametry USA vozu nedostačují parametrům Evropského konkurenta, tak začneš montovat kompresory. Tak mi řekni, jaký argumenty myslíš!?
Cena v segmentu je zásadní. Jiste sedí to i na Nivu. Při vší úctě k Nivě, je poněkud orozdíl mezi Nivou a MB G.
Kdežto ty rozdíl mezi GC SRT8 vs němci nejsou tak dramatické.
Polopaticky pro méně chápavé jedince - Niva nejezdí 200 jako Gčko, výbava Nivy se neblíží ani vzdáleně Gku atd.
Takže trošku jiná situace než SRT8 vs zbytek.
Zkus více nadhledu v rámci toho segmentu.
Je těžký si připustit, že za 1,5 mega nic lepšího než SRT8 není.
Vyrobit auto za 3 mega by Jeep uměl taky, je otázka kolik lidí by chtělo hyperluxusní Jeep, kolik by toho Jeep prodal a kolik toho prodá takhle...
Zkus o tom přemýšlet i v jiné souvislosti.
Když ti řeknu že investovat do Jeepu 1,5 míče, máš auto které Caynne turbo trumfne ve vem začneš tu brečet že vytahuju kompresory (komresor na trubo že) atd.
Takže asi takhle - X5 M a spol sou sice lepší auta, ovšem cena neodopvídá tomu co to auto nabízí.
Statá to 2 mega neřeknu popel a smeknu klobouk že klucí helmutácký postavili suer auto. Stát to o mega víc, tak to je o tom že jinde umějí udělat za půlku ato, která rozhodně nenabízí polovinu toho co tyhle.
Takže je to celé kdo nabízí víc muziky za méně peněz: Pokud opustíme předsudky.
Ted přijde blábol že kdo na to má, neřeší kolik to stojí, smutné je že vedle v diskuzi začneš brečet, když napíšu že nafta v A8 je k smíchu, že když má někdo na A8, má i na benzín. začneš kontrovat že i miloionář kouká na náklady.
Takže u paliva jo a u pořizovačky ne, tak si chce trošku srovnat názrovoý pochody, protože tohle si odporuje naprosto dokonale....
Barrichello, problém je v tom, že jsi napsal "tohle je nejrychlejší SUV na světě"... Je sice pravda, že v dané (předpokládané) cenové hladině nemají parametry GC konkurenci (a i Kari sám uznal, že je opravdu rychlé), ale na otázku: Co je nejrychlejší SUV na světě zní odpověď zkrátka jinak než Grand Cherokee...
Já sem to opravil v druhé větě - je to nejrychlejší SUV za 1,5 miliononu >:D
Na tom plačky zdejších přiznivců germánie nemůžou nic změnit, vím že se jim to nelíbí a zcela trapně tu kontrují 2x dražším Cayenne nebo o dost dražší X5M, ale bohužel pro soudnéhočlověka sou k s míchu.
Je to jako bych křišel že A8 je šrot protože Rolls je lepší... nebo jak kdybych tu oponoval že uherák za 550 kč kg je lepší jak křemešník >:D
Už jsem ti psal několikrát, žes automobilový ignorant, nemáš rád auta, nemáš rozhled a přehled, argumenty jsou hrubě povrchní, a hlavně, pořád jen bojuješ, pro nás ostatní jsou debaty o autech rozptýlením bez malování válečnými barvami, tohle je stín, který nepřekročíš, a proto diskuse s tebou postrádá smysl.
Ke GC SRT, obecně jsou tu stále dva přístupy jak na vysokovýkonné motory, velký objem nebo přeplňování. Teď neřeším nějaké čtyřválce, mluvím o min. šestiválcích. Velmi hezky se "souboj" těchto koncepcí dá pozorovat např. u MB v rámci jedné značky, AMG jedou jako 6,3 jindy jako 5,5 turbo každé má své, lidé kteří tomu rozumějí, nevylučují principielně ani jeden z přístupů (to na margo tvých válečných pokřiků "turbo nikdy", které chápu jako nulovou zkušenost s podobnými motorizacemi).
Takže u GC SRT je tu varianta jedna, tj. velký V8 atmo motor, konkurence, která dělá výkonná suv na to jde v akt. generacích variantou dva, tj. menší V8 turbo. Z hlediska výkonu, jak absolutního, tak výkon ve vztahu ke spotřebě, jsou na tom o něco lépe, na papíře, nějaká reálná srovnání přijdou jistě v testech, uvidíme.
Jinak bych řekl, že ve verzi SRT, bude-li cena do dvou mega, je GC skutečně autem dávajícím smysl i v rámci konkurence, na rozdíl od obyčejných variant, ve kterých při srovnání s konkurencí nedává pořízení GC moc smyslu.
mě je úplně jedno, co naměřili. údaj od výrobce je takový jaký je. Zrovna tak mohli naměřit u Evropských konkurentů méně, ale ty ůdaje nemám, tak se s nima neoháním.
Údaj výrobce neexistuje. Chrysler Group oficálně zrychlení svých aut neuvádí. Podívej se na www.jeep.com a jestli najdeš v tabulce technikých údajů kolonku zrychlení, máš u mě pětikorunu...
podívat se může i na české stránky a technické údaje..
Všechny tyto hodnoty jsou pouze někým naměřeny. >:D
Souhlas, auto má sice stále své chybky, ale už je minimálně porovnatelný s těmi nejlepšími ve třídě... Navíc k tomu přidává oproti i několik citelných výhod jakými jsou například předpokládaná (o dost nižší) cena nebo naprostá ojedinělost na silnici, kterou auta tipu X5M, ML AMG atd. třeba v Německu již ani neposkytují... Určitě pěkná a zajímavá alternativa :yes: ...
Jo nemam ráda uata, to je súměvné tvrzení.
Já kterej si autíčka kresilil od 4 let, a četl si německý auto motr und sport od 12ti, který sem měl po tátovi. HAHAHA.
Akorát mě tam nějak nezaujali ty správné zančky vid, místo testu mercedesu a ford Capri, po který tady slintala generace dnešíních 40-50tníků a lepili si to do pokojů a garáží je četl testy Oldsmobile Delta 88, Buicku Regal GS, Camara atd.
Jistě, proti MB 450 SEL 6,9 anebo BMW 635 CSi nešlo říct popel.
Ale pořád se mi ty maeriky líbily víc a pak britský sportáky. Lidi slintali na Porsche a mě se líbil Marcos, AC, Marlin, TVR, Aston, Jaguar, Bristol, GTD atd.
Jo prostě nemam rád auta, oprav si to nema ráda vaše favority.
Já mam svoje favority.
Jo s turbem, naftou a fofrklacekm já nekamarádím a nějak to nehodlám měnit.
Fofrklacek je o ničem, nafta je příšerná hrkačka s turboefektem a zvukem dodváky a turbo - jen si ho užijte. Nemusím mít všechno.
Spotřeba mě nezajímá, jestli sis toho nevšiml, mě je fuk jestli něco jezdí za 8,5 nebo za 13,8.
Nejsem čecháček sledující u svý Fobie jestli to ejde za 5,5 nebo za 5,8 v průměru.
Ubohé.
Ty seš bazarnický kauboj, který se plíží se svým super HEMI po dálnici jen tak, aby ho to nesežralo a strašně ho sejří, když ho vopískuje nějakej ropnej slimák. :-!
Jak už tu padlo, nejsi schopen překročit vlastní stín...
Sem si mohl jít klidně koupit nový. Proč bych to dělal, největší prodělek je si koupit nový si nový auto.
Sám máš doma nějakou Fabii nebo ropnou 2,0 TD a tady děláš machra.Haha.
Věř, že nejsi sám.
Nicméně realita je taková, že ten, kdo má na účtě zrovna jen sumu na jedno auto, ji zrovna za to auto neuvalí. Ten kdo tam má víc, si pro to nové klidně půjde. ;-)
Neboli, milionář není člověk, který má na účtě "milion", ale ten, kterému nevadí ten milion kdykoliv utratit. ;-)
On hlavně ten milionář nemá ty peníze na účtě a le v poněkud něčem jiném, kde se trošku jinak zhodnucují nebo aspon minimálně nepodléhají inflaci :-) >:D
Já nové auto ke štěstí nepotřebuju, mam i jiné koníčky a zábavu než auta.
A nepotřebuju se před někým předvádět že mam funglovku.
Auto nepovažuju za nějakou výkladní skřín charakterizjící člověka nebo jeho postavení atd.
Pokud někdo jo - tak upřímnou soustrast.
Znam lidi co maj forda a sou to pro spoelčnost prospěšnejí lidi, vzdělanějšía inteligentnější než frajové v bavu a audině.
Někdo má auto pouze pro přepravu z A do B a je mu fuk co řídí, a někdo je fanda něčeho a má své priority a věci na kterých mu záleží.
To se mi zdá....předhánění se v tom, kdo má na jaké auto a silné řeči o vlastnictví 3 vozů...z toho hádám, že jste asi dospělí. Otázka zní, proč ta pře o to "kdo má větší přirození", kterou bych chápal u dětí v předpubertálním věku...zamyslete se nad sebou. ;-)
jel jsem kolikrat v predesle generaci,protoze ji ma znamy u Hradce Kralove a nejel jsem rychlejsim SUV nez timhle a to rodice maji INFINITI FX50,nicmene se nemuzu dockat te nove az pojedu do Ameriky.Neni nad klasicky atmosferak s velikym obsahem,ma to neuveritelnou silu a to podelany turbo proste nestaci,je dost velky rozdil jestli mate 1 koni s turba nebo 1 koni z motoru...
Že za vyšší cenu vždy existuje něco lepšího.....
až se dostane k zákazkově dělaným věcem typu věci pro brunejského sultána...
Takže když se tak ženeš za dokonalostí, rychlostí a vůbec, tak jestli máš i další věci kolem sebe na tak špičkové úrovni, hele co třeba nábytek?
Protože spičkový obývák tak za 950 mega, pracovna mezi 500 -700 :-)
Zajed si do Jablonný (je to kus od Slap kdybys netušil kde to je) a popros pány o katalog replik historického nábytku, rádi ti něco dodaj :-)
uvidíš je mnohem lepší židle než na který sedíš doma :-)
Existuje na světě sposuta věcí který sou výrzaně lepší a v kterých člověk nejel, neletěl, neplul, nebydlel který nejedl atd. než to co máš, používáš a co si kdy viděl.
Uvědom si to, pak můžem pokračovat v diskuzi že sou i rychlejší SUV :-)
Hned to dostane poněkud jiné obrysy.
Mě se vždycky líbí dikuze o tom že je něco za 3 mega, popřípadě rovnou za 5-10 lepší jak to o čem se diskutuje, a pak doma leští autíčko střední třídy se 100HP, srkaj gambrinus a knedlo zelo a hrajou si na netu na hogofogo famili, která ohrnuje nos nad věcma, který kdyby jim říkali pane, tak by skákali metr do vejšky...
Človek by si skoro myslel, že na netu sou samí majitelé Porsche a A8, cachtaj se ve vyhřejvaným bazénu ve vile na ořechovce a maj za manželku modelku :-)
Akorát že realita :o))
Další co mam rád sou národní patrioti pro který co není český, u některých ještě německý a evropský - tak jako vůbec nechápou.
"Co to máš? To je nějaký divný pivo. "Mexický/belgický/holadský (jak kdy) povídám." Proč si to kupješ, dyt nejlepší je Gambrinus nebo 12ka Plzen":A pils to někdy? "Ne, ale český pivo je přeci nej!"
ano existuji rychlejsi na top speed,ale to je ceskej prezitek,ze cim jedu rychleji, tak tim je to auto lepsi,je take napriklad pruzne zrychleni a podobne a to ma JEEP nejlepsi na svete mezi SUV,nam taky jede FX50 283 km/h, protoze ho mame s USA a nemame tam omezovac,takze predjedeme jiny sportaky a jenom krouti hlavou,ale oni maji omezovac a my ne,jak vydis i kdyz nam to jede skoro 300,tak stejne rikam ze JEEP je lepsi,takze o max. rychlosti to neni a tady stejne neni kde jezdit takovou rychlosti a ani si nemusime dokazovat jaky jsme velky borci,my vime ze tam ty kone mame a kdyz je chceme pouzit tak neni konkurence....
Mně se tenhle Jeep v normálním provedení s třílitrovým turbem docela líbí, v Autosalonu ho sice chválil možná víc, než je objektivní skutečnost (tady diesel), cena je ale srovnatelná s podobnou motorizací Tourega, který je lépe vybaven, nicméně jediné věci se děsím a tu vyjádřil zcela pregnantně moderátor, když konstatoval :
- Jenom doufám, že se za tři roky nedočkáme toho, že dojde pro Evropu k přelepení znáčku na kapotě a bude se to prodávata pod názvem FIAT Mulda......-
Tady je jasně vidět, co jsi za automobilového ubožáka-amatéra.
Kdybych tě tam nalepil dvojité v, budeš skákat radostí, pokud by tam byl nalepenej znak Fiatu, byl by to (dle tebe) jistě propadák.
Víš, někdo hodnotí auto hlavně podle designu a techniky (třeba já).. a někdo zase podle znáčku na kapotě.
Věř tomu, že ta druhá skupina (do které patříš), je považována za totální auto-outsidery.
Asi jsi troubo nepostřehl, že VW není moje jednička a škodovka taky ne. Nicméně na rozdíl od tebe a podobnejch ubožáků mám rád auta dost obecně, nemám problém ani s německou, ani s francouzskou, ani s korejskou produkcí. Jeep se mi docela líbí, i když za stejný prachy je Toureg lepší volba. Nicméně, ze čtyř aut, co jsme měl bylo jedno český, dvě japonský a jedno italský. Takže odtud respekt k Japoncům, dobrej vztah ke škodovce a když říkám, že mám rád auta, tak právě proto nesnáším od jisté doby FIAT a spol....komplexy z toho nemám. Zjevně na rozdíl od tebe, který asi znáš jenom VW a božské taloše. Nojo, místo psaní debilních reakcí se někde pouč a neotravuj. Nakonec, když výše uvedenou hlášku vypustí moderátor v nejsledovanějším motoristickém pořadu u nás, o něčem to svědčí. zamysli se nad tím, o čem asi, hlavo dutá.
Už minule ma prekvapili parametre Chrysleru 300C SRT so zrýchlením na úrovni Porsche 911 turbo a teraz toto. Veď ten Jeep je rovnako rýchly ako BMW M3 a to nehovorím o tom ,že v oboch prípadoch sú európske autá o niekoľko sto kíl ľahšie. ;-\
Chrysler je důkazem, že stará osvědčená technika (OHV) ještě neřekla poslední slovo a že nepatří do historie. že jí lze stále vylepšovat a posouvat dál.
Auta mají výkonové a jízdní parametry velmi podobné německé prémie, přitom používají tradiční techniku a tak stojí výrazně méně.
Navíc díky tradici a vyzkoušeným výrobním postupům vykazjící velmi dobrou kvalitu a výdrž, která nelze s moderními turbomtory s přímým vstřkem vůbec srovnávat.
Jsou pohodlné a dnes už anbízí kvalitní interiéry, bohatou výbavu a jsou user frinedly - jsou stavené tak, aby řidiči přinesly zábavu a radost z jízdy.