Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai Elantra 1,6 (97 kW) – Podařený návrat

2.000 kilometrů s atmosférickou jedna-šestkou? Nakonec to s dynamicky vypadajícím sedanem nebylo vůbec zlé a pozitivně překvapil hlavně apetit výkonného agregátu.
Zpět na článek
Avatar - kari.laz
31. 8. 2011 11:26
Re: Nehodnotím techniku
Koukám, že tobě chybí jakákoliv holka a věřím, že pokud se ti líbí tohle, tak by jsi nepohrdnul ani mongolskou reprezentantkou ve vzpírání. ;-)
Avatar - kari.laz
31. 8. 2011 10:35
Nehodnotím techniku
Nebudu hodnotit techniku, motor, podvozek řízení a podobně. Ale proč to musí být tak ošklivé. Zvenku to je jak zvlněný slimák a zvlněný interier škoda slov. Odpornější auta než nové hyundai by člověk těžko pohledal.
Avatar - Peto02
6. 8. 2012 15:01
Re: Kufr
Ford Focus 1 sedan ma uplne rovnako riesene sklapanie zadnych sedadiel. Lanka su vsak lepsie vedene (netrcia), ale tiahlo je rovnako umiestnene. Staci potiahnut a zamok sedadla sa odomnkne, potom uz len treba rucne odklopit sedak a sklopit operadlo.
vid. [odkaz]
miesto * ma byt p_i_c_1 samozrejme bez _
7. 12. 2011 09:24
Re: DUEL
Problém je v tom, že Elantra je určena pouze pro americký a asijský trh. V Evropě se prodává pouze ve třech zemích (tuším) na žádost jednotlivých dovozců. Asi se výrobci nevyplatilo měnit rádio kvůli "malým prodejům" ve třech zemích Evropy. Tolik k RDS. To auto se tu prodává jen jako doplňek modelové řady, Hyundai to tady na tomto modelu asi nechce postavit. Kdo to auto chce a líbí se mu si ho koupí. Takové auto si nekupují závodníci, takže ani zadní nápravu bych neviděl jako problém. Motor je super, spotřeba perfektní, navíc to umí v ČR přestavět na plyn bez ztráty záruky, tak proč by si to auto neměl koupit člověk co má rád sedany, neotřelý design obyčejné škodovky či jiných koncernů a navíc za super peníze. Osobně bych si tohle Elantru nekoupil, ale kdybych se někdy o takovém autě rozhodoval, tak bych do něj šel mnohem raději než do Octavia Tour ... to si dneska koupí jenom ubožák a tragéd...
7. 12. 2011 09:17
Re: Marketing především
Ada je zase za hlupáka...
Avatar - HEMI
11. 9. 2011 23:37
Re: Podvozky jim jdou...
zdravím, takže recenziu som pridal na moje.auto.cz pod svoje auto, tak si ju poprípade prečítaj a ak budeš mať otázky, kľudne sa opýtaj
7. 9. 2011 18:21
Re: DUEL
To je přesné, pač to napadání zde pozoruju právě téměř výhradně z tábora odpůrců.
5. 9. 2011 18:39
Re: Komfort
Fluence je měkčí. Ale i Elantra je dosti pohodlná, rozhodně patří do pohodlnější poloviny své třídy.
5. 9. 2011 18:37
Re: Test s testes
Díky, každá (i sebemenší) pochvala potěší ;-)
Avatar - Katikakus
4. 9. 2011 23:16
Re: DUEL
Opet jsi potvrdil svoji natvrdlost. 8-s
Avatar - R32
4. 9. 2011 22:09
Re: DUEL
Neboj nevymažeš, ten reset treba držať cca 3 sekundy... ;-) a umiestnenie mi vôbec nevadí, vec zvyku. Sú tam iné "detaily" ktoré mi vadia, ale rozhodne to nieje nič prečo by som chcel auto vrátiť a kúpiť niečo iné. :-)
2. 9. 2011 21:33
Re: i30 vs. BMW 3
Mám dotaz. Četl jsem Tvou rocenzi na i30 1,4 a nadšený z jizdních vlastností a celkově z auta jsi byl asi 2-3 roky. To jsi to auto poznal skutečně až po třetím roce a všiml si, že jizdní vlastnosti nejsou nic moc a auto na 1. a 2. stupeň cuká?
Avatar - Vencos
2. 9. 2011 20:18
Komfort
Jak je to teda s tim odpruženim? je to pohodlný,nebo ne? V každym testu se píše něco jinýho...

Fluence bude asi měkčí,co? :-(
Avatar - Vencos
2. 9. 2011 20:17
nagatíva
"Otvírání kufru jen dálkovým ovladačem nebo tlačítkem v interiéru" - kde jen jsem to viděl? ?? ÁÁÁ,dneska u Fabie >:D
neregistrovaný "TanteGerda"
2. 9. 2011 14:57
No
No, já pořád přemýšlím, kdy naposledy jsem viděl něco tak hnusného jako je nový Hyundai Elantra. Myslím že i taková Multipla je proto ní krasavice.... No nic, můj názor, toť vše... ;-)
Avatar - Ronault.
2. 9. 2011 11:43
Re: DUEL
Až budu američan s americkými požadavky a až uznám jednou, že jeden test jedné redakce je slovem Božím, tak prosím, do té doby je to tvé kopírování jen spam.
Avatar - Ronault.
2. 9. 2011 11:41
Re: DUEL
Otázkou zvyku je kde co, ale vzhledem k tomu, že na volantu v tomhle místě může při otáčení vymazat pamět pal. PC... 8-s
Avatar - escorpion
1. 9. 2011 18:31
Re: i30 vs. BMW 3
Na jazde som nebol a prišiel do showroomu s cieľom kúpiť i30 podľa tabuliek a testov z internetu.

Trapné, že ? Túto chybu si vyčítam dodnes, ale na iné auto som nemal, takže som bral aj kórejskú imitáciu auta (vtedy najlacnejšie z konkurencie na trhu) a dlho sám seba presviedčal, že je to super auto a v pohode sa vyrovná napr. golfu. Ďalšia chyba ...
U budúceho auta budem postupovať rozhodne inak a keď náhodou nebudem mať na svoje "vysnené" auto, tak budem radšej šetriť ako kupovať za každú cenu.

Pre jazdu v meste je ťažšie použiteľné kvôli spojke (cukanie auta) a dieram na našich cestách. Najlepšie mu vyhovuje cesta po okreskách pri 80-100 km/h, kde netreba radiť. Možno za 4-5 a to ujde.
Avatar - gld
1. 9. 2011 16:25
Re: i30 vs. BMW 3
Že si si kúpil nevhodné auto je tvoj problém. Na testovacej jazde si bol? Či si prišiel do šourúmu s igelitkou peňazí a ukázal na i30? ;-\
Avatar - gld
1. 9. 2011 16:20
Re: PIHA NA KRASE
Paradox možno pre nechápavých ignorantov ;-\

Čo je zlé na tom, ak človek jazdí po bežných cestách kľudne predpisovo a z času na čas vybehne na okruh? Robiť tak viacerí, nehodovosť klesne na polovicu..
Avatar - HEMI
1. 9. 2011 16:16
Re: Podvozky jim jdou...
escorpión :-) už iba zohnať dostatok kapitálu, upísať sa viacerým značkám, dať ich pod jednu predajňu, naskladniť čo najviac žiadaných konfigurácií tak, aby si každý vybral to "svoje" a mal ho čo najskôr, zamestnať ľudí, čo autám rozumejú a nie tých, čo o autách čítali alebo sa dozvedeli zo školiacich stredísk pre predajcov, skúsených a ochotným servismanov, vybavenie atd., to je predstava. No realita je inde, panuje tu boj, importér prideľuje autá podľa svojich preferencií a odhadov, kde by mohol predať, aj keď vždy existuje šanca, že človek nemusí kupovať auto vo veľkom meste, kde sa k nemu správajú ako k niekomu, kto si dovolil prísť oxidovať a slintať nad ich autami (bez ohľadu na to, že môže mať vo vrecku trepnem 20 000€). S profesionalitou a "profesionalitou" predajcov sa stretávam vždy, keď si robím prieskum trhu, najmä po významných autosalónoch (Ženeva-Frankfurt). Autám sa rozumiem, od malička sú tým jediným, čo ma baví a celý život baviť bude, informácií nemám nikdy dosť, namiesto vysedávania za facebookom a podobnými hovadinami, sa radšej niečo hodnoverné dočítam, poprípade vyskúšam. Síce moja vysoká škola (právo) nemá s autami nič spoločné, no čas na autá mám vždy. Tiež rád ľudom pomáham pri výbere automobilu, nie len v rodine, ale aj známym, keďže v súčasnosti majú ľudia problém sa zorientovať a vyselektovať ponuku, na tú najlepšiu podľa konkrétnych, im vyhovujúcich požiadaviek. Preto ma často zaráža, keď zavítam s potencionálnymi kupcami do autosalónu, stretávam sa s neinformovanosťou predajcov (česť výnimkám) alebo keď vidím, že tomu čo hovoria nerozumejú, to ma doslova vytáča. Kvôli tomu si radšej auto prezriem sám, informovaný som lepšie ako predajca, no občas som stretol takých, ktorý vedeli kompetentne odpovedať na mnou položenú otázku, takže nájdu sa aj schopní, no tých je málo. A keď sa už chystám auto vyskúšať, tam sa chleba láme poriadne. Ako tu raz niekto písal, že predajca vysvetľoval princíp LSD takto- limited SLEEP differential- keď auto ide rovno, nič nerobí, spí... >:D A podobné kecy sú u niektorých predajcov zjavné predajcovské hmaty, ktoré na mňa bohužiaľ pre nich neplatia >:D Inak jedna "príjemná" skúsenosť s ďalším predajcom Hyundaiu v inom meste na Slovensku- keď som si zháňal ix35 vo svojej konfigurácii, dožadoval som sa značkou garantovanej fleetovej zľavy, tak mi surovo oznámil, citujem: ,,Možno to bude znieť trošku tvrdo, no..., ja vám tu zľavú nedám." ja: ,,Tak ďakujeme, dovidenia... "
Avatar - gld
1. 9. 2011 16:15
Re: DUEL
Možno si trafil klinec po hlavičke, keď tak vybuchli ;-)
Avatar - escorpion
1. 9. 2011 15:40
Re: tuctovky
Na "bežné" jazdenie postačujú. Otázne je, čo je bežné jazdenie. Väčšinou kombinácia mesto, mimo mesto a málo kedy diaľnica. Všetko pri kľudnej pravej nohe.
To by mohlo stačiť pri obsadení dvoma ľuďmi. Na diaľnicu radšej menej, klímu nezapínať. V aute sa spať nedá, pretože podvozok nedovolí a dá najavo každú hovadinu na ceste.

Asi sa budem opakovať, ale kto nazve tento "skvost" pokrokom ? Kľudne nech sa odváži a prihlási.

Smerovanie hyundai :no:
Avatar - escorpion
1. 9. 2011 15:30
Re: Podvozky jim jdou...
HEMI, začni prosím Ťa podnikať, pretože predajcovia nie sú zlí, sú katastrofálni. A hlavne neprofesionálni. Aby som ja predajcovi vysvetľoval, aký je rozdiel medzi dovjspojkou a klasickým manuálom je choré. A keď chce odo mňa 17 tisíc eur bez toho, aby som auto vyskúšal, tak je to prinajmenšom drzé. Obrátil by som sa na slovenskú inšpekciu, či je to normálne.

Hyundai stále "prekvapuje". V zlom. Modely o ničom, stále horšie, predražené.
Služby radšej nekomentovať. To kde sme ? Keď mám dať za auto 20-30 tisíc eur, tak predajca by sa mal snažiť a behať okolo mňa. Nie znudene sedieť pri pc a oznámiť mi, že vernostná zľava je 2 %.
1. 9. 2011 15:14
Re: DUEL
Tak pozor! Spamuje snad ten, kdo se v diskusi o autech baví o "magoristánu" či o "tapetování" ... >:D ... já totiž poctivě čekám na konkrétní REAKCE - proto se to zde jmenuje DISKUSE a reakce na příspěvek!!! A ne jakési řeči o tapetování - zůstaňme u AUT... :-)
1. 9. 2011 15:13
Re: DUEL
>:D ... já totiž poctivě čekám na konkrétní REAKCE - proto se to zde jmenuje DISKUSE a reakce na příspěvek!!! A ne jakési řeči o tapetování - zůstaňme u AUT... :-)
1. 9. 2011 15:11
Re: DUEL
Přesně tak - pak se divěj, že se tapetuje ;-)
1. 9. 2011 15:02
Re: tuctovky
Umelej prujem a strejda BLB - mistni znalecka elita :-!
Avatar - HEMI
1. 9. 2011 14:33
Re: Podvozky jim jdou...
veď to isté som sa opýtal aj ja, (avšak nie u môjho predajcu, pretože medzi nami je ešte jedna predajňa), povedal som presne to čo ty, a ako si mám vyskúšať ako auto jazdí a či mi vôbec vyhovuje? A oni reagovali spôsobom, že predávajúca, oznámila, že importér Elantry ako predvádzacie neposkytuje a opýtala sa vedúceho oddelenia predaja, či by bolo možno vyskúšať si vozidlo. On nahodil face typu, čo odo mňa chceš, navyše doprevádzané dodatočným výrazom skysnutého zemiaku... O chvíľu neochotne tichým hlasom s klesajúcou hlasitosťou znechutene odvetil, no ak by išlo o vážny záujem, tak by sa mooožno dalo niečo poriešiť (to som už skoro ani nepočul) a opäť si pokračoval v ťukaní do pc. V tom som povedal ďakujem a pobrali sme sa s kamarátom, ktorý mal záujem vyskúšať auto, pomaly preč. Preto s týmto predajcom v mojom meste nie som spokojný a využívam služby môjho predajcu v inom meste aj keď je podstatne ďalej, kde sa prístup nedá porovnať. Ten citlivo povedal, že náš importér sa tieto autá akosi rozhodol nedávať ako predvádzačky- v tom sa na mňa pousmial tým spôsobom, že čo za magor ten importér je, veď predsa auto si nekúpim len tak z brucha (aj keď poznám ľudí, čo zobrali peniaze a ukázali prstom- a nedopadli vôbec dobre) Sám navrhol, že keď sa dohodneme na predvádzacej jazde s i40cw, tak skúsime aj Elantru, ak bude záujem. Navyše otestovať auto na víkend by sa myslím u mojho predajcu dalo nejako vybaviť. Inak táto možnosť bola navrhnutá jedine v Chevrolete, keď kamarát mal vážnejší záujem o Cruze a Orlando.
Ale nad praktikami predajcov áut na Slovensku vážne zostáva rozum stáť. Niekedy rozmýšľam, že začnem časom podnikať v tejto oblasti aby ľudia odchádzali z predajne a servisu spokojní a šťastní, nie sklamaní a bez auta...
1. 9. 2011 14:31
Re: Podvozky jim jdou...
Hohooo, tak ja mam na sobotu domluvene zapujceni Elantry od 8:00 do 12:00 :-) Poradne si tu karu projedu...
1. 9. 2011 14:28
Re: Podvozky jim jdou...
Díky, těším se na recenzi/recenze :yes:
Avatar - escorpion
1. 9. 2011 14:26
Re: i30 vs. BMW 3
blue.sun: Vlastníš "auto" hyundai ? Asi nie, pretože by si písal inak.

Všade, aj v recenzii píšem, že podvozok i30 je katastrofálny, a Ty teraz zahlásiš, že auto "nevyklepe rodinu na každé vlnce". Práveže vyklepe a dosť.

i30 nie je zlé auto, to som zdôraznil tiež, ale má príliš veľa chýb a nedostatkov. Pri súčasnej konkurencii je jeho jediná výhoda cena.

Keď človek nie je krátkozraký, má triezvy úsudok a rozhľad, tak vidí, že cena nových modelov je odvážna. Hlavná výhoda hyundaiu bola doteraz cena, ale už nie je. Nový i30 bude drahý až až.

Čím chcú konkurovať ? Podvozkami ? Výsmech, viď veloster a trochu aj elantra čo to naznačila. Výbavou ? ESP iba v najväčšej výbave ? Tento bezpečnostný prvok bude povinný od roku 2012, tak uvidíme ako sa premietnu ceny hyu. Bežná vec u modelov, ktoré sa predávajú 10 rokov, ale tu si treba priplatiť a nie málo (650 eur).

Trochu k i40. Áno, všetci zákazníci "potrebujú" v tejto triede vyhrievaný volant a odvetrávané sedačky. Za milión korún dostanem "úžasný" motor 1,7 CRDi, ktorý zatiaľ v každom teste rozsekali na kusy. To nie je základný motor, ale vrcholná motorizácia v tomto modele. Reči, že prídu akcie a že továreň nestíha, určite príde silnejší motor nie sú na mieste. Predajkyňa v Auto Palace mi potvrdila, že na náš trh nepríde silnejší diesel, pretože sme malý, nezaujímavý trh a hyundaiu sa to neoplatí.

Čo na záver ? "Pokrok" na kórejský spôsob ...
1. 9. 2011 14:09
Re: Kufr
Prostě - ufo. Uvidíme, jestli se k tomu někdo od Huyndaie přihlásí. Ale naštěstí na tom to auto nejezdí...
Avatar - Blue Sun
1. 9. 2011 14:03
Re: i30 vs. BMW 3
Na druhou stranu, k čemu potřebuje běžný řidič auto s tvrdým podvozkem sportovního ražení? Mnohem radši bude, když jej a jeho rodinu auto nevyklepe na každé vlnce.
Že sis vybral špatně neznamená, že i30 je špatné auto. Prostě potřebuješ jiný druh. A Golf... on to taky není takový zázrak.
Avatar - escorpion
1. 9. 2011 14:03
Re: Podvozky jim jdou...
Elantru neposkytuje importér ako predvádzacie vozidlo ? To ako si má zákazník kúpiť auto ? Iba tak bez jazdy a od stola. Nevyskúša motor, podvozok, ...

Kam ten hyundai speje. V Čechách bola akcia požičať si auto, tuším i30 na týždeň. Jazdiť, jazdiť a potom vrátiť. Bežne sa dá požičať auto na 24 hodín v rámci testovania.
Na zatuchnutom a skorumpovanom Slovensku o tom môžeme iba snívať, pretože žiadny predajca to neumožní :no:
Avatar - Blue Sun
1. 9. 2011 13:59
Re: Kufr
Nepamatuju si, že by se to na JAKÉMKOLI autě objevilo...
Avatar - Katikakus
1. 9. 2011 13:57
Re: tuctovky
Specialne tobe by spatny vyhled dozadu vadit nemel. Z detske autosedacky taky toho moc dozadu nevidis... :-!
Avatar - escorpion
1. 9. 2011 13:54
Re: i30 vs. BMW 3
Prečo by som mal vychvaľovať svoju garáž, keď moje auto je bežný priemer, či podpriemer ? Je to lacná krabica, síce spoľahlivá, ale celkovo nič moc teda. Mínusov má viac ako plusov a priznávam to, takže nie je čo ospevovať.
Avatar - escorpion
1. 9. 2011 13:38
Re: i30 vs. BMW 3
Pre "normálnu" rodinu i30 stačí. Skôr by to chcelo napísať, že MUSÍ stačiť a je potrebné urobiť priveľa kompromisov, aby človek v tom dokázal jazdiť.
Síce so sebazaprením, ale s hrejivým pocitom, že je to lacnejšie ako golf, o bmw nehovoriac. To je iná liga a pre väčšinu majiteľov i30 nedostupná.
1. 9. 2011 13:22
Re: DUEL
Tak s tím RDS souhlasím, to je velké mínus, ale s těmi výdechy - já je sice ve všech dosavadních autech uzavíratelné samozřejmě měl, ale co mi paměť sahá, nikdy jsem to nepoužil a ani nevím proč bych měl. Když jedu za nějakým smraďochem, tak vypnu přívod vzduchu komplet a je to. Mám je zkrátka všechny stále otevřené, maximálně změním směr proudění. Takže zrovna tahle věc by mi vůbec nechyběla. A ovládání PC je otázkou zvyku, to bych vůbec neřešil...
Avatar - HEMI
1. 9. 2011 13:12
Re: Podvozky jim jdou...
v prípade ix35ky Hyundai pozmenil setup tlmičov niekedy začiatkom tohto roka, kde sa zmenili k lepšiemu. Tie predchádajúce boli tvrdé a uskákané, no po zmene je to už o inom, komfort pruženia je vynikajúci, filtrovanie nerovností detto o hlučnosti je zbytočné sa baviť, tá neexistuje (v miere o ktorej by si človek povedal, že niečo počuje a vadí mu to).
Auto sa na priečných a pozdĺžných nerovnostia len príjjemne zhupne a nedá o tom vedieť žiadnym zvukovým doprovodom. Navyše tento "zjemňujúci setup" nespôsobil nestabilitu auta pri rýchlejších prejazdoch a ani nakláňanie auta do strany, Je to optimálny setup medzi tuhosťou a komfortom. Podozrievam Hyundai, že si požičalo nastavenie od Sportage-u- ten bol od začiatku naladený na takýto príjemný kompromis.
Inak som pod testom sľuboval jazdné dojmy z i40cw tento týždeň, takže už možno zajtra alebo v sobotu to tu niekde hodím. A ak nie, tak na budúci týždeň. Pôjde o dojmy z i40cw Style 100kW. Čo sa týka Elantry, slovenský importér sa rozhodol Elantru neposkytovať ako predvádzacie vozidlo, no môj predajca Hyundai možno spraví výnimku ;-) Takže to možno bude dvojitý test spolu s i40cw.
K Elantre, trh si jednoznačne vyžaduje použitie 1,7CRDi 85kW, poprípade 1,6CRDi z i30, nakoľko je konkurencia veľmi silná v podobe Cruze-a (najmä v súčasnej akcii s 2,0VCDI 163k a 360 Nm vo výbave LT za pekných 17 tisíc aj niečo €). Fluence a Octavia ma totižto našťastie akosi míňajú.
Avatar - Starfighter
1. 9. 2011 13:05
Re: PIHA NA KRASE
Třeba má Most opravdu najetej - a otlačený palce od gamepadu >:-[]

[odkaz]
1. 9. 2011 12:49
Re: DUEL
hmmm..staci se podivat na novy Focus nebo C-Max, to jsou daleko dodpornejsi auta.....tohle mi prijde naprosto v pohode ...
Avatar - Guttalax
1. 9. 2011 11:49
tuctovky
;-) Na běžné ježdění ty korejské vehykly zcela postačují.Přibývají a jsou vidět. Jen ,aby stíhaly za několik let i jejich servisy.Včera jsem zahlíd červené nové Ryjo a na zadním skle měl napsáno prodám a tel. číslo. Za zadu to vypadalo jako by na Sportáž spadl nějaký těžký panel a zlacatil tento rejžostroj. >:D Jináč byl koukatelný ,ale proč se ti korci muckají s tím malým výhledem do zadu to necháru. Možná se dožijem toho,že bude mít korejský vehykl jen průzor. >:D
1. 9. 2011 10:40
Deeesign?!
Kdyz tak na ty megazprohybane tvary koukam a uklizim vesely kyblik, ptam se sam sebe:

- Kdy se uz krivky proti sobe tak prohnou, ze se spolu uprostred spoji?
- Kdy uz se konecne bocni okna prestehuji z boku na strechu?
- Kdy konecne zmizi ty vychechtane drzky?

Mimojine je na dvojici KIA - HYUNDAI krasne videt, jak to dopada, kdyz design dela nekdo, kdo umi proti nekomu, kdo jen chce umet.

Ja nemuzu jinak, jen - bravo, evropsky design! :yes:
1. 9. 2011 10:24
Re: i30 vs. BMW 3
Palec za to, ze dokazes kritizovat vlastni garaz, to se tu moc casto nevidi :yes:
1. 9. 2011 09:36
Re: Kufr
To byl vtip, číslo pět udělal vtip ;-) Všichni jsme dávno zvyklí na špunty na horní straně sedaček a tenhle excentrický atyp s lanky je prostě mystika z jiného vesmíru. Ani se nepamatuju, že by se někdy něco takového na jakémkoli Hyundaii objevilo.
1. 9. 2011 09:34
Re: i30 vs. BMW 3
No snáď je jasné, že sa tie dve vozy nedajú zrovnávať. Pre "obyčajnú" rodiny stačí i30 a BMW je pre nich vyhadzovanie peňazí do vzduchu ...

Kto chce pôžitok z jazdy, tak pôjde do tých "drahých krabíc" ....

Vždy je to o tom čo človek chce, čo využije a samozrejme na čo má ...
1. 9. 2011 09:31
Re: PIHA NA KRASE
Aha, pro tebe je odskakující podvozek prkotinou, proto, dle svých slov, vlastníš také vůz, který si okruh zaslouží.

Opět jeden paradox vedle druhého. >:D

PS: Až se na ten okruh do Mostu aspoň jednou podíváš, zjistíš, že dobrý podvozek je základ i na perfektně rovném povrchu.
Avatar - Katikakus
1. 9. 2011 07:43
Re: DUEL
Takze pro nechapavou cast publika - Vita z Lazu, jelito a strec - jeste jednou a jinak. Na svete neni zena, ktera by se libila uplne vsem, jednomu se libi ta jinemu vubec. To same plati o autech ci o domech nebo treba o nabytku. Je az s podivem, jak nekdo nedokaze pochopit tak nazorny priklad. Nebo, ze by se v tom vyse zmineni panove nasli?!
Avatar - kari.laz
1. 9. 2011 06:45
Re: DUEL
překonáváš se. Tapetuješ to tu po dvou minutách. Nepracuješ v reklamce jako vylepovač billboardů?
Avatar - kari.laz
1. 9. 2011 06:44
Re: DUEL
kolikrát sem ten test zase dáš. Vždycky vyhrabeš nějaký test odněkud magoristánu a pak tu tím tapetuješ. Pokud by tu byl mechanismus, co by hlídal spamery, tak jsi zablokovaný v každém šlánku o korejcích.
1. 9. 2011 06:32
Re: regulerni stredni trida
Tohle je jasná nižší střední, byť s delším rozvorem. To byla Elantra vždycky.
1. 9. 2011 06:30
Re: escorpion
Jen tak pro upřesnění - Favority se přestaly vyrábět cca 1995 a Felicie myslím 2001. A s tím autem z roku dříve než 2006 - takových lidí bude asi většina - lidi co znám si většinou nekupují auto častěji než za 5-6 let...
1. 9. 2011 04:39
Re: PIHA NA KRASE
Samozrejme, pokud svou jizdu neprispusobis moznostem sveho vozu tak si ty usta nabijes. Pokud si nabijes pouze sve, dobre ti tak, u me soucit nehledej. Problemem je, ze za hloupost techto menecennych pitomcu dost casto pykaji nevinni.
Odskakujici podvozek je v tom nevinne.
1. 9. 2011 04:33
Re: PIHA NA KRASE
Rad si zajedu do Mostu na okruh. Take k tomu mam vuz, ktery si okruh zaslouzi. Na silnice v CR je ho skoda. Spis jsem chtel naznacit, ze pro me je odskakujici podvozel prkotinou protoze nepatrim mezi mistni "okreskove zavodnicky", kteri maji naspech vzdy a vsude, a svym jednanim omezuji a ohrozuji vsechny okolo. Na okruhu s dobrym povrchem (viz napr. Most) mi zadni naprava neodskoci.
31. 8. 2011 23:18
Re: PIHA NA KRASE
>:D >:D :yes: Přímo na komoru >:-[]
Avatar - Ronault.
31. 8. 2011 21:25
Test s testes
Jo, tenhle tes má koule :yes:
Líbí se mi, že autor se odvázal a napsal vše do detailů, hlavně nezapomněl na rádio bez RDS, špatně slícovaný volant atd., tak to má být. Takové ty povídačky, že auto na limitu je nedotáčicé je pro plakátovce a pro sportovní verze, tady v sedanu nižší střední třídy řidič ocení právě tu každodenní vlídnost, čili že bez RDS se bude jen rozčilovat a nevypne výdech klimatizace na sebe, když manželka bude chtít na sedadle spolujezdce ochladit atd...

Takže bravo anonyme "DR" :yes:
Avatar - Ronault.
31. 8. 2011 21:16
Re: DUEL
Nevytapetoval jsis tím testem obývák? Mám pocit, že ses jej naučil jak Korán. 8-s
Avatar - Ronault.
31. 8. 2011 21:15
Re: DUEL
Já četl i o nedosahování papírových čísel u Hyundaie... a jak čtu tenhle test, tak v některých detailech je Elantra dost nepovedené auto. Nezavíratelné výdechy klimatizace je proboha co? Nulování palubního PC na volantu¨? 8-s To jsou detaily, které si jaksi nedokážu představit... a jako bonbonek není RDS na rádiu? 8-s
31. 8. 2011 20:11
Re: DUEL
Třeba kvůli lepšímu motoru, v několika testech jsem četl podobný závěr, že Cruze pocitově nedosahuje svých papírových parametrů, a že proto nejede tak dobře jak by člověk čekal. Bude i žravější. Naopak na motor Elantry čtu všude samou chválu, ale přiznávám, že jsem s ní ještě nejel.
Avatar - Starfighter
31. 8. 2011 20:09
Re: PIHA NA KRASE
Kvůli prkotinám, jako je odskakující zadek, si taky člověk může parádně nabít ústa...A nemusí se zrovna jednat o jízdu na hraně.
Avatar - Starfighter
31. 8. 2011 20:07
Re: PIHA NA KRASE
Ta sedla :yes: >:-[] >:-[] >:-[]
31. 8. 2011 19:42
regulerni stredni trida
rozmerove nepochybne, asi az primym srovnanim s i40 bude jasne, co dela ten tridni rozdil: komfort? vnitrni prostor? vybava?
Avatar - saldy
31. 8. 2011 19:41
Re: Podvozky jim jdou...
Řekl bych že podvozek je v pohodě, problém jsou špatně odhlučněné prahy-to bylo ne příliš šťastně řešeno ve fl ,ale především mizerné tlumiče, které se ve velké zimě promění v kladiva.Rychleji odcházející stabilizační tyčky, to ale servisy mění v záruce.
31. 8. 2011 19:22
Re: PIHA NA KRASE
Člověk, který podle vlastních slov, "občas zajede na autodrom do Mostu, vypustit páru", ohodnotí Elantru včetně jízdních vlastností 9ti body...

Svět je plný paradoxů. >:D
Avatar - escorpion
31. 8. 2011 19:13
Re: escorpion
Tiež som bol zo začiatku nadšený, ale po vyskúšaní octavie, golfu plus a najmä bmw 525d touring, mi podvozok pripadá kritický. Focus ani astru s adaptívnym podvozkom som neskúšal.

Ak je v zákrute viac nerovností, diery na ceste (čo u nás nie je žiaden problém), tak auto nepríjemne uskakuje. Jazdím denne po obchvate BA (je tam jedna zákruta pri Vajnoroch).

Zákruta nič extra (odporúčaná značkou max. 50 km/h), ale diery ako v ementále. Autom hádže aj do protismeru, a to je nebezpečné (idem 40 a menej). To, že auto búcha ako o život, netreba komentovať. Aj malý opel corsa, hoci je tvrdý, ale podvozkovo lepšie naladený.

To nie sú moje domnienky, ale každodenné, reálne skúsenosti s používaním i30 a iných áut. Treba si dať dole ružové okuliare a nebrať svoje auto ako najlepšie na svete. Objektivita ...

Myslieť si, že i30 sa bez problémov vyrovná golfu či focusu (alebo kľudne mazde3), si môže myslieť jedine človek (väčšinou majiteľ), ktorý sám seba presviedča o racionálnosti svojej kúpi. Spomínané trio je drahšie, že ? Žeby najväčší argument pri výbere auta bola cena ? Iste, aj ja som postupoval rovnako a dnes by som vyberal inak.

P.S. Keď som kúpil nový i30, tak som sa majiteľom bmw vysmieval (bmw1, 3), že načo kupujú také drahé "krabice". Dnes už sa neusmievam, ale ticho závidím, pretože si užívajú radosť z jazdy ...

Pre ľudí, ktorí majú novší ročník výroby (od 2006), to bude priemer až podpriemer, ľudia s autami pod týmto ročníkom, najmä favority a felície (to je najväčšia klientela i30), budú z auta nadšení.
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2011 19:02
Re: Kufr
Tahle možnost je řešená jinak, obvykle páčkou v blízkosti zámku nebo někde v rohu zadní části kufru. Tahle táhla jsou ke sklápění sedaček, ale tam bych radši uvítal mechanismus nahoře za sedadly, jako míval Chrysler Neon. Stejně pak pro sklopení sedadla musím přejít dopředu a sklopit je ručně ze dveří.
31. 8. 2011 18:57
Re: DUEL
Jelikož jak Elantra, tak Cruze jsou na mém seznamu kandidátů pro mé příští auto, moc bych se přimlouval za srovnávací test - duel. Když pominu fluence, tak jsou to dva přímí asijští konkurenti.
Předem děkuji.
31. 8. 2011 18:57
Re: Marketing především
Pitomost, nesmysl... Ha, prý "šuplík" vychválit... Jenže on je vychválen do nebes jaksi podezřele moc i jinde!

V USA např. US BEST cars vynesl Elantru na jasné 1. místo in Affordable Small Cars... !!! Exteriér (čili tvá odpornost) dokonce 9.3 bodů z 10-ti! Excelentní - vynikající hodnocení! A mnohde jinde podobně! K prostudování detailů zde: [odkaz]

>:D
Avatar - escorpion
31. 8. 2011 18:55
Re: Takze ako?
Z tejto štvorice corollu. Má všetko dotiahnutejšie a vyváženejšie než zvyšné trio. Okrem iného, značka toyota je zárukou spoľahlivosti.
31. 8. 2011 18:55
Re: DUEL
Tak to je ale škoda: je třeba se na to kouknout a zhodnotit - techniku, motor, řízení atp. + design objektivněji... pak to, co zde píšeš je naprostá pitomost (snad jedině napiš: ošklivé pro tebe; nemluvě o nesmyslu, že odpornější auta by prý "člověk" těžko pohledal)...

V USA např. je všemu jinak! US BEST cars vynesl Elantru na jasné 1. místo in Affordable Small Cars... !!! Exteriér (čili tvá odpornost) dokonce 9.3 bodů z 10-ti! Excelentní - vynikající hodnocení! A mnohde jinde podobně! K prostudování detailů zde: [odkaz] >:D
31. 8. 2011 18:53
Re: DUEL
Tak to je ale škoda: je třeba se na to kouknout a zhodnotit - techniku, motor, řízení atp. + design objektivněji... pak to, co zde píšeš je naprostá pitomost (snad jedině napiš: ošklivé pro tebe; nemluvě o nesmyslu, že odpornější auta by prý "člověk" těžko pohledal)...

V USA např. je všemu jinak! US BEST cars vynesl Elantru na jasné 1. místo in Affordable Small Cars... !!! Exteriér (čili tvá odpornost) dokonce 9.3 bodů z 10-ti! Excelentní - vynikající hodnocení! A mnohde jinde podobně! K prostudování detailů zde: [odkaz]

Overall: 9.3
Performance: 8.6
Exterior: 9.3
Interior: 8.9
Safety: 10.0 >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
31. 8. 2011 18:41
Re: Takze ako?
Focus EcoBoost :-)

Z této čtveřice jsem neměl tu čest s Corollou, ze zbývajících tří bych volil Elantru. Cruze má v mých očích několik drobných nedostatků, takže je pro mě o krůček druhý. Cena a designové preference by ale mohly pořadí obrátit.

Fluence je určený výhradně pro klidnou jízdu a v interiéru spoléhá hodně na první dojem. Na druhou stranu je, pokud se nepletu, z těchto aut po zohlednění výbavy nejlevnější.
Avatar - Ferfi
31. 8. 2011 18:34
escorpion
ja zase s tebou nesúhlasím, vlastním nový i30 a podvozok je podľa mňa naladený veľmi dobre..v rýchlych zákrutách je možné pocítíť, ako si multilink svoju prácu odvádza poctivo.
i30j e moje 7 me auto, a po e46 má druhý najlepší podvozok z áut,kt.som vlastnil.
31. 8. 2011 18:13
Re: Kufr
Táhla v kufru jsou podivnost. Jestli si dobře vzpomínám, v US (nevím, jestli ve všech státech) podle nějakého předpisu musí být nějak zajištěna možnost otevřít kufr zevnitř, asi proto, že v každém filmu unášejí oběť v zamčenou v kudru >:D Tak jediné, co mě napadá, je, že Hyundai America si jako inovaci vymyslel tuhle ptákovinu. Pro gangstry blbý, v Elantře žádná rukojmí vozit nemůžou... ;-)
neregistrovaný "SR20"
31. 8. 2011 18:03
Takze ako?
Ktory zo stvorice cca 4,5 m sedanov s benzinovym motorom: Elantra, Cruze, Fluence, Corolla je ten pravy?
31. 8. 2011 18:02
Re: Marketing především
Díky i za Vaši odpověď. Přečetl jsem už testů/prvních jízd Elantry docela hodně, včetně zahraničních. A můžu říct, že Vaše závěry se nijak zásadně neliší od ostatních a Váš test vnímám jako poctivě udělaný. Samozřejmě každý jezdec klade důraz na něco více, na něco méně, na něco je alergický a něco mu nevadí, nějakou značku má raději než jinou. Zaplaťpámbu, protože jako čtenáři tak získáme dohromady plastičtější pohled.
31. 8. 2011 17:52
Re: Marketing především
Díky za odpověď, za sebe jsem v článku žádnou schizofrenii názorů nenašel. Jsou tam shrnuté klady i zápory, nakonec převážilo spíš příznivé hodnocení. Život není černobílý, to jenom pro fanatiky.
Avatar - escorpion
31. 8. 2011 17:38
Re: Podvozky jim jdou...
Prvýkrát s Tebou Bobe súhlasím. Žiaľ je to tak, podvozky sú presne také ako píšeš. Som majiteľom i30, takže potvrdzujem. Jazdil som aj na ix35 a veľmi podobné. Toto jednoducho zatiaľ nevedia naladiť.
neregistrovaný "bukowski"
31. 8. 2011 16:31
Re: Marketing především
vďaka za vyjadrenie aj autorovi. test je z môjho hľadiska úplne objektívny s vymenovaním kladov aj záporov elantri. čakal som, že hyundai si dá na elantre záležať ale test aj tak príjemne prekvapil... ešte raz vďaka, aj za dobre napísaný test
neregistrovaný "bukowski"
31. 8. 2011 16:24
Re: Marketing především
vďaka za odpoveď, takisto môžem len súhlasiť
31. 8. 2011 16:03
Re: Nošovice
No tomu moc nerozumím. Všechny informace zatím říkají jenom to, že i40 se bude vyrábět v Koreji v Ulsanu (třeba tady: [odkaz] A přenesení výroby Elantry (i kdyby jenom částečné) do Nošovic bych taky nepředpokládal - je to jednoznačně americko-asijský model, většina produkce se prodá na trzích tam, v Evropě se dává na trh jenom doplňkově. Je na ní i dost odlišných dílů proti i30, muselo by se to dovážet. Naproti tomu nájezd výroby nové i30 se podle posledních informací urychluje o nějaký ten měsíc, snad dokonce ještě před koncem letošního roku - nejlíp by nám to řekl někdo přímo z fabriky, jestli se zapojí do debaty.
31. 8. 2011 15:47
Re: Zas ten podvozek
S těmi platformami to není úplně černé a bílé, taky by mi někdo mohl namítnout, že správně se má pro Hyundai už asi od poloviny 90. let uvádět označení RD (a deriváty). Mně to upřímně zas až tolik nezajímá, protože spolupráce s Mitsubishi víceméně kolem roku 2000 skončila. Taky asi nebudeme zbytečně přežvykovat staré aliance s Volvem a PSA.

Podstatné je, že to, čemu se říká platforma J3/J4, existuje ve verzi se zadní nápravou vlečenou nebo s multilinkem, takže se dá pokládat za dvě spřízněné ale odlišné platformy. Pro Elantru a Veloster je použitá verze s vlečenými rameny. Pro i30 (a cee'd, samozřejmě) byl použitý multilink. Podle dosavadních publikovaných testů se mi jeví, že řešení Elantry a bohužel i Velosteru není pro evropská očekávání ideální, protože kritika chování zadní nápravy se v různých podobách opakuje.

Pokud jde o novou generaci i30, jsou o konstrukci podvozku zatím jenom dohady. Jediný Autotip (srpnové číslo, str. 12) byl skutečně fyzicky na obhlídce nové i30 ve středisku ve Frankfurtu, mluvil s vývojáři a napsal toto "..Zcela nová platforma technicky vychází se současné, shodují se např. konstrukce náprav i základní architektura." Já z toho usuzuju, že tedy mulitlink vzadu zůstane. A že pokud je to opravdu "zcela nová" platforma, měli by se páni inženýři ve Frankfurtu předvést, ne jenom replikovat. Takže souhlasím s názorem, který nahoře píše Ten nejkrásnější - který ten předpoklad potvrzuje z druhé strany informací, že nová generace cee'du vyjede na multilinku.

Jinak je mi technické řešení ve skutečnosti buřt, zajímat mě jako spotřebitele bude chování i30 na silnici. A protože nesportuju, tak chování v běžných jízdních režimech.
31. 8. 2011 15:40
PIHA NA KRASE
S Elantrou jsem se svezl uz v jejim drivejsim provedeni (hatch/liftback pripominajici SAAB-93 z prelomu tisicileti) a byl jsem nadmiru spokojen s kulturou svezeni. Nova Elantra je vzhledove (muj nazor) velice vydarena. Moderni krivky v exterieru i v interieru pouzite materialy i technika je v naprostem poradku. Prkotiny jako odskakujici zadek me osobne nezajimaji, protoze jde o chovani v krajnich situacich a k tem se svym stylem jizdy nedostanu, tudiz me nezajimaji.
Co vsak povazuji za neodpustitelnou chybu je chybejici funkce RDS v radiu. Domnival jsem se, ze ve 21. stoleti jde o absolutni samozrejmost, ale ocividne jsem se mylil. Snad Hyundai nabidne nejakou alternativu, mozna jine radio na priplatkovem seznamu. Jinak davam Elantre 9 bodu z moznych deseti.
31. 8. 2011 15:29
Re: Marketing především
S čistým svědomím mohu říct, že žádné zadání editora nebo kohokoliv jiného nebylo, nevím z čeho tak Ado vycházíš. Elantra opravdu přes počáteční NEnadšení pozitivně překvapila, samozřejmě v mezích své třídy.
31. 8. 2011 15:23
Re: Zas ten podvozek
Jsem pro posečkání do představení nové i30ky, vždyť je to již jen pár dnů. Pokud se mýlím, sežeru virtuální žábu a sám sebe zohavím, abych již nebyl tak krásný. Pokud však budu mít pravdu, koupím si berušku do vlasů a budu ještě krásnější :-) .
Avatar - saldy
31. 8. 2011 15:12
Re: Zas ten podvozek
Chválím Tě, je vidět, že jsi na sobě zapracoval, a od jindy zoufalých výkřiků do kýble jsi nám nyní předložil erudovaný výklad o konstrukci korejských podvozků, plný technických detailů o zpracování a použitých materiálech, opodstatněných úvah a vtipně pojaté evokaci paralel na technologické řešení konkurence, celkové zhodnocení a vývojového výhledu podvozků do budoucna, jen tak dál, fandím Ti. Jen pozor na tu „manipulaci redaktora“, co bys mohl nasadit příště? Ilumináty?
Avatar - strýček BOB
31. 8. 2011 14:31
Re: Zas ten podvozek
i 30 měl multilink pouze proto, že se upravila platforma nejmenovaného korejského modelu- náhrada přední lichoběžníkové nápravy za jednodušší řešení. Tento nejmenovaný model s předním lichoběžníkem a zadním multilinkem je upravený podvozek nejmenované japonské značky. Tedy víceprvek i30 nevznikl vývojem, dáme evropanům to nejlepší = multilink, ale vezmeme, co máme a jedem. Nyní při náznaku vlastního vývoje zmizí i zadní víceprvek i30, protože se šetří, šetří a zase šetří...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
31. 8. 2011 14:28
Re: Marketing především
Na to, jestli je v testu nějaký názorový nesoulad, si musí odpovědět každý sám.

Za sebe můžu říct, že ačkoliv bych některé věci hodnotil mírně odlišně, s celkovým vyzněním kolegova testu naprosto souhlasím.
Avatar - kari.laz
31. 8. 2011 14:13
Re: Zas ten podvozek
To, že si něco myslíš ty neznamená, že to bude pravda. Stejně tak to neznamená, že to pravda nebude. Ale já jsem na straně toho, že multilink mít nebude.
31. 8. 2011 14:01
Re: Nehodnotím techniku
Proč by měl být lepší než Cruze?
31. 8. 2011 13:50
Re: Podvozky jim jdou...
Mě spíš překvapila malá díra do interiéru po sklopení zadních sedaček.
31. 8. 2011 13:42
Re: Zas ten podvozek
Citovat a psát může každý a cokoliv/na internetu obzvláště. Já si však myslím, že nová i30 bude mít v zádu multilink, ostatně stejne jako ho bude mít nový ceed(podzim 2012). Znovu opakuji, to co píše Patrik, jde o dvě různé platformy.
31. 8. 2011 13:31
Re: Nehodnotím techniku
Nikdy mě nepřestane fascinovat to, jak tu lidi na sebe vzájemně útočí jenom proto, že se někomu něco líbí a jinému naopak. Mě se tenhle Hyundai líbí moc, považuju ho za nejhezčí auto ve své kategorii, i když na druhou stranu přiznávám, že bych si ho nekoupil, kvůli té zadní nápravě. Kdo ale nechce závodit, je to podle mě dobrá volba. Rozhodně lepší, než nějaký Cruze, nebo Fluence...
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2011 12:25
Re: DUEL
To je právě ta vkusová záležitost. Objektivita designu neexistuje, takže se na věc budeme koukat dvěma různými pohledy. V každém pak bude Elantra na jiném konci.
Avatar - strýček BOB
31. 8. 2011 12:17
Podvozky jim jdou...
Od i30, přes ix20 až po ix35 mají podvozky mizerné, tvrdé, uskákané a mizerně odhlučněné. Například podvozek Vengy považuji za to nejhorší na trhu. Soudní majitelé to potvrzují i ve svých recenzích. Příšel Veloster a opět legendární naladění podvozku, přišla Elantra beze změny. Doslova s nadšením čekám na i30, nejsou schopní odladit multilink, tak jsem zvědav, co udělají s traverzou, Veloster napověděl... >:D

V případě Elanty oceňuji toto praktické a neotřelé řešení vedení lanovodů sklápění zadních opěradel [odkaz] to se v Evropě hned tak nevidí.

Hyundai :yes:
Avatar - Flai
31. 8. 2011 12:15
Re: Nošovice
u nas se právě mluví že se bude rozjíždět nový model,tedko na podzim... a nová i30 bude najíždet až začatkem roku 2012? Pravě že se u nas mluvi o rozjezdu noveho modelu pro nošovice,neco o i40 a hodně lidí si to u nas přebralo tak,že se jedná o nástupce i30. Vyvedl jsem je z omylu že i40 v žádném případě není nastupce i30 :-) tak ještě mne napadla ta Elantra ,že by se mohla dělat v nošovicích ...
Avatar - kari.laz
31. 8. 2011 12:14
Re: Zas ten podvozek
Ve všech článcích co jsem četl toto píší, takže nemám prozatím tomu důvod nevěřit.
Avatar - iudex
31. 8. 2011 12:10
Re: Zas ten podvozek
Veľmi by som tomu neveril; žeby mal mať nástupca modelu s multilinkom iba vlečenú zadnú nápravu? Hm, asi nie.
Avatar - kari.laz
31. 8. 2011 12:02
Re: Zas ten podvozek
Zkus zapracovat na tom, aby jsi příště rychleji myslel, než psal krasavče.

Citace:
Hyundai se ale nenápadně chystá na příchod nové generace i30 a právě Veloster (i sedan Elantra) už podle našich informací jezdí na jeho podvozku.

Zdroj: [odkaz]
31. 8. 2011 11:58
Re: Nehodnotím techniku
Ani nevíš, jak seš blízko. ;-)
Avatar - kari.laz
31. 8. 2011 11:58
Re: DUEL
Pár možná ano, ale moc jich není.
31. 8. 2011 11:58
Re: Nošovice
Myslím, že je to nepravděpodobné, Nošovice mají teď modely i30,i30 kombi, ix35, ix20. Počtem modelů, by tedy ještě něco zvládli, ale ne kapacitou.
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2011 11:57
Re: DUEL
Já bych těch ošklivějších našel...
Avatar - Flai
31. 8. 2011 11:50
Nošovice
Mate někdo konkrétnější informace ,jestli se Elantra bude vyrábět v Nošovicích??? Nebo se tam bude dělat i40 ??? U nás se mluví o i40 ,že se bude dělat v Nošovicich ....
31. 8. 2011 11:50
Re: Zas ten podvozek
Milý "kari. lazi", já myslel, že to Patrik napsal polopaticky - a ne. Tak ještě jednou a jednoduššeji: Veloster, Elantra - Americký vývoj, i30 - Evropský vývoj, tedy dva různé světy/platformy.
Jinak, design je opravdu velice osobní záležitost, zkus být tolerantnější.
31. 8. 2011 11:45
Re: DUEL
Pominu-li omylem napsanou částici "ne", oceňuji vaši sebekritiku.
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2011 11:40
Kufr
Ach, ta táhla. Oceňuji snahu ulehčit sklápění sedadel ze zavazadlového prostoru, ale ta táhla jsou tak akorát zralá na zohýbání. Zvláště u sedanu, kam se věci do kufru zasouvají, je snadné cokoli křehkého utrhnout nebo poškodit (reproduktory v bývalém Chrysleru by mohly vyprávět).
Avatar - strýček BOB
31. 8. 2011 11:35
Re: DUEL
Ano, ano, opět nadpadáme oponenty, kterým se korejský vozík, jedno z jakého důvodu, nelíbí ;-\
Avatar - kari.laz
31. 8. 2011 11:28
Re: Zas ten podvozek
Nemá mít nová i30 shodný podvozek právě s Velostrem?
31. 8. 2011 11:05
Zas ten podvozek
Poznámka k figuře: Ano, Hyundai chystá verzi Elantra kupé, takže dynamická figura sedanu tomu jde naproti. LIftback by samozřejmě byl fajn, ale tahle karosáž je dnes na vymření - a my můžeme být vděční Škodě.
Poznámka k podvozku: Jak se postupně objevují testy Elantry, začínají se imho ukazovat i fakta, která asi pomůžou vysvětlit záhadný podvozek Velosteru. Elantra (resp. její verze platformy J3/J4) je dárcem pro Veloster. Evropským okem viděné její nectnosti, zejména zadní nápravy, se velmi blíží prvním hodnocením podvozku Velosteru. Já osobně chápu Elantru jako odskočení vysoce úspěšného americko/asijského modelu na výlet do Evropy, takže skutečná očekávání stran chování a jízdních vlastností budu mít až od nové generace i30. Ale u Velosteru takhle tolerantní nejsem: pokud se opravdu potvrdí, že Hyundai si skutečně nedal poctivou práci s regionálním naladěním podvozku modelu, který měl šanci podepsat pro značku maturitní vysvědčení, bude imho na místě, aby za to H. vyfasoval velký černý puntík. Tyhle zprávy jsou navíc docela kazem na kráse v době, kdy sesterská Kia sklízí pochvaly za naladění Picanta a Ria - jejich vývojářský tým si evidentně potřebnou práci dal.
neregistrovaný "bukowski"
31. 8. 2011 11:04
Re: Marketing především
bla bla bla.... v tom prípade by som prosil redakciu aby sa vyjadrila k príspevku tohoto pána, podľa ktorého išlo v podstate len o neobjektívny marketing. ďakujem
neregistrovaný "bukowski"
31. 8. 2011 10:58
Re: Nehodnotím techniku
au... >:D
Avatar - Ada je zase tady
31. 8. 2011 10:25
Marketing především
Článek, ve kterém je mezi řádky dobře vidět, jak velmi se lišilo zadání editora, že se má ten šuplík vychválit s reálnými zjištěními osoby, která ten vůz skutečně testovala. :no: :no: :no:

Objektivnost především... :no:
Avatar - Katikakus
31. 8. 2011 10:54
Re: Nehodnotím techniku
Zapomels na roztecenou kostku masla, kterou zminujes pod kazdym clankem o korejcich... :no:

Vis, to co je v tvych ocich hezke se nemusi jinemu libit a samozrejme naopak. Ty sis svoji holku vybral taky proto, ze se ti libila a jiny by o ni neoprel ani rezave kolo - kazdy jsme holt jiny.

Objektivne je pdostatna prave ta technika, motor a podvozek. Vzhled uz pak lide musi posuzovat individualne.