Za ceny odpovídající Freemontu, se to bdue prodávat docela dobře (něco yb se prodalo i tady).
Pokud cena bude jinde, neprodají ani v Itálii...ani kus.
Mimoto.
Všichni víme, kde Fiat teď je..., nezbývá než doufat, že tyhle auta z nabídky do 3 let úplně zmizí a nahradí je adekvátní produkty, nebo´t tohle už je víceméně impotentní (narozdíl od 300, GV a Freemontu) i proti těm korejcům
No máš pravdu, bohužel. Mě je nestravitelný hlavně předek, takový ztuhlý. Nechápu, že něco nevymyslili s tou maskou, tam se to dalo trochu postrčit. Zadek je docela stravitelnej, aspoň z něj nejde číst původ tak snadno a nevypadá zbytečně levně.
.... ten interiér.... :*) Moje 3 roky starý Bravo je proti tomu prémie.... 8-s
Jak zaznělo výše (a nakonec i v článku), s tímhle autem Lancia určitě nebude mířit proti prémii, ale hezky pokorně by to měla nacenit na nějakých.... 600-650 tisíc....?
PS: Doblo se bude vozit do ameriky a prodávat pod značkou RAM >:D .... takové.... turecko-italské beranidlo.... >:D
"To neznamená, že by nebyla špatná." Ano, tato veta o kabine Flavie sice byla patrne myslena opacne, ale takhle je to myslim trefnejsi. :-) Kabina je totiz vazne katastrofa a jestli pranyrujem soucasnou korejskou produkci za laciny interiery, opravdu nevim, co dodat k tomuto. Jinak se mi to auto docela libi, nevidim v nem zadny vypjate americky rysy a naopak se mi ke jmenu Lancie docela hodi. Ano, ctete spravne - kdyz se na tohle dlouhy bily kabrio s latkovou strechou zadivam, odmyslim si jeho puvod a celou historii modelu, pasuje mi to k italsky plazi velmi dobre. Prodejni trhak to kazdopadne nebude, zalezet bude na tom, jakej projevi Fiat cenovej jemnocit - proti premii Flavii urcite nikdo stavet nebude, lec za 600 koliku by to uz byla jina politika.
Freemont vyjde v top výbavě se 170 koňovým dvoulitrem v naftě na 630 000 Kč.
Myslím, že Ta Flavia nemůže stát víc (motor horší a auto taky, stejně tak jako výbava). Pravdou je, že v podstatě nemá konkurenci, neboť i blbý Eos (uznávám má plech) stojí téměř 3/4 mega... Ale prodává se mizerně. Golf Cabrio stojí kolem těch 650 000, ale je neporovnatelně menší a méně vybavený atd (a prodeje asi taky nebudou žádný zázrak)...
Plyne z toho to co sem už napsal. Dají-li to za 650 000, bude se to prodávat opravdu dobře, nasadí-li lanciovskou cenu (mezi nama, i cena u Ypsilon byla slibovaná víc konkurenceschopná - chtěl ybch vidět kdo si za víc koupí Lancii a ne Polo a nebo tu hrůzu), tedy třeba 850 000 Kč, pak asi ani nestojí za to, aby to uváděli do ceníků. A tak to bude po celé Evropě. Pokud bude cena adekvátní, nebudou prodeje marginální... Ten interiér zase tak strašný není a jeho strohost se k usedlejšímu kabriu v době přívalu organických hrůz bez RDS :-) (Korea, Ford) hodí a může to být v konečném zúčtování i pozitivní stránka věci.
Každopádně pod znakem Lancie si asi každý představuje trochu něco jiného,ale to přijde snad za ty 3 roky.
Poměrně raritním řešením je nabídka dvou typů skládacích střech, kromě běžné látkové lze zvolit také střechu pevnou, dělenou a lakovanou v barvě karoserie. Obě soustavy jsou vybaveny elektrickým skládáním.