Frankfurt 2011

Zpět na článek

Škoda ve Frankfurtu: Mise A-entry a navíc tajemný Alldrive 4x4

35 komentářů

Avatar - white label
white label
Z toho si (ty kluku ušatá) nic nedělej, určitě nejsi sám, kdo potřebuje k celkové vyzrálosti "trošku" delší čas... 😉
Avatar - white label
white label
Asi si ještě nevšiml, že u nás mají senioři v oblibě hlavně design ala Civic 8.G. >😒]
ryccardo
Ty považuješ Mission L za seniorský styl?
100oktanu
Bych řekl, že je rozdíl mezi "podvozkemm z GVII" a platformou MQB, kterou má i GVII a je stavěna jako univerzální. Takže i A-Entry může stát na MQB, akorát bez víceprvku a s jiným rozchodem a rozvorem. 😉
100oktanu
Si počkej, až bude na trhu.
turbosh
Tento názor 100% sdílím. Je to usedlé, ničím nepřitažlivé auto.
Xawier
No někdo k tomu dozraje dřív,někdo později 😉
Xawier
Vůbec je neposlouchej. Ti by nepoznali krávu od auta >😁 Prej Mission L s podvozkem Golfu VII >😁 >😁 >😁 Bych chtěl vidět,jak by to auto s víceprvkovou zadní nápravou prodávali pod 17000 euro >😁

Tady předseda představenstva oficiálně představí Mission L jako skorosériový model nástupce Octavie Tour, modelu mezi Fábií a Octávií a někteří "ufologové" začnou okamžitě špekulovat, že to vlastně bude letadlo >😁

Pro méně znalé upozorňuji, že rozdíl mezi Fábií a Octávií není jen ve velikosti! >😁 Ale hlavně v technologii výroby (rozumněj výsledné technologické kvalitě)!
Xawier
To by souhlasilo 😉 :-!
Dixik2
To by mě zajímaly jaké.
Dixik2
Mám svůj zdroj informací. :-!
J4K
To máš sice pravdu, nicméně většině lidí, kupujících si takováto auta, je to úplně fuk a pečou na to, do které škatulky to zrovna podle parametrů patří, jak už tady i někdo přede mnou podobně reagoval. Mně se tenhle koncept/model líbí z produkce škodovky asi zatím nejvíc, protože je vyváženej a celkem oku lahodící, narozdíl od vysoké úzké fábie, nebo oktávie napasovaný na podvozku golfa s komickým metrovým zadním převisem, atd. Tady nic takového už není, je to model stavěný takto od počátku a vypadá to, že bude i celkem praktický. Podle mě o toto bude obrovský zájem, možnávětší než o oktávii - pokud ovšem nenasadí krutou cenu, jak je u tuzemské automobilky a jejích prodejců u nás zvykem. 😲
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
100oktanu
:yes:
100oktanu
Já tu mám na papíře jiné motory, tak nepiš prosímtě hovadiny...
bullock
Přátelé, Škoda si zvolila seniorský styl a proto začne být (pro mě) zajímavá takza 30 let. Nazdar kluci!
bullock
Trefné!
lalator
víš, že Mission L není na platformě Golf VII (MQB)? To poznáš vod voka?
Avatar - Choochoo
Choochoo
Spis bych to videl, tak ze se nam Fabie bude zmensovat, aby dohanela klesajici cenu. Model mezi bude mensi nez OII a pri zachovani ceny se zase vice vydela 😉
Dixik2
Mission L je A-Entry.Je to místo OII Tour.

OIII je na nové platformě s Golfem VII.
lalator
ale viděl bych to jinak😒br />
Mission L = Octavia III.
Škoda Lauretta (bude odvozená od VW Polo sedan - vyfocená při testech v Indii) = A-entry.

To by dávalo smysl.
Avatar - Special-line
Special-line
Jo takhle >😁 No to je fakt dneska jsou auta pořád větší a vozíky, skoro stejný. To samý je u naší Octávky. V zrcátkách vnějších nic moc nevidíš a v zadním skle nic když tam není vysokej náklad. Zbývá jen couvat s otevřeným kufrem 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Special-line
Special-line
Nějak si asi sedím na vedení😊
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Special-line
Special-line
A tak v tomhle směru s tebou moc nesouhlasím spíš bych ty cm přidal, těch 5 cm při prakování neodhadneš. Jasný když tam chyběj tak platíš, ale i tak 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ericn
a nezapomeň na šířku, tam by to taky chtělo přidat tak 5-8cm 😉 aby to bylo použitelné pro rodinu :yes:
jossalito
Tady nejde vůbec o definování nějaké třídy.
Podívej se na Fabii, podívej se na Octavii. Připadá ti, že je Fabia stejně velká jako Octavie? Není, ani zvenku, ani zevnitř. Rozdíly jsou poměrně markantní. Proč by se mezi ně nemohl vměstnat nějaký další model? Automobilka má přece nabízet alternativy svým zákazníkům a ne vyplňovat svými modely nějaké nesmyslné třídy. Tento přístup je již dávno přežitý.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ericn
JJ tohle je tak trochu nedořešený, bratrovražedný boj. Nicméně VW nemá ve vyšší střední nic, takže by tam Superb pěkně padnul :yes: Až v luxusní třídě Phaeton, tak by se to hezky doplnilo 😉
Dixik2
Je to místo OII Tour. :-! Začátek výroby 22KT/12.Motory 1.6 TDI CR 77 KW a 1.6 MPi 77 KW.Jinak OIII bude větší než OII.

OIII má náběh výroby 45KT/12.
turbosh
Tak passatovi má konkurovat teď, ale je to kvůli vw group nemožné.
ericn
Osobně to vidím tak, že Fabia zůstane tam, kde je tedy "B" segment, nový Rapid bude v nižší střední "C" a OIII bude větší a posune se do segmentu "D", tedy střední třídy. No a pak už stačí posunout příští Superb do vyšší střední a nebude konkurovat přímo Passatu :yes: 😉
turbosh
Kde Škodavidí mezeru mezi Fabií a Octávií. Šak tam žádná třída není, kam by šlo něco vměstnat. Tento tah celkem nechápu.
Pokud někdo víte, jak ta mezera vypadá a které auta tam jsou, popřípadě, nějaké plány jiných automobilek, rád si to přečtu.