Kde Škodavidí mezeru mezi Fabií a Octávií. Šak tam žádná třída není, kam by šlo něco vměstnat. Tento tah celkem nechápu.
Pokud někdo víte, jak ta mezera vypadá a které auta tam jsou, popřípadě, nějaké plány jiných automobilek, rád si to přečtu.
Osobně to vidím tak, že Fabia zůstane tam, kde je tedy "B" segment, nový Rapid bude v nižší střední "C" a OIII bude větší a posune se do segmentu "D", tedy střední třídy. No a pak už stačí posunout příští Superb do vyšší střední a nebude konkurovat přímo Passatu :yes:;-)
JJ tohle je tak trochu nedořešený, bratrovražedný boj. Nicméně VW nemá ve vyšší střední nic, takže by tam Superb pěkně padnul :yes: Až v luxusní třídě Phaeton, tak by se to hezky doplnilo ;-)
Spis bych to videl, tak ze se nam Fabie bude zmensovat, aby dohanela klesajici cenu. Model mezi bude mensi nez OII a pri zachovani ceny se zase vice vydela ;-)
Tady nejde vůbec o definování nějaké třídy.
Podívej se na Fabii, podívej se na Octavii. Připadá ti, že je Fabia stejně velká jako Octavie? Není, ani zvenku, ani zevnitř. Rozdíly jsou poměrně markantní. Proč by se mezi ně nemohl vměstnat nějaký další model? Automobilka má přece nabízet alternativy svým zákazníkům a ne vyplňovat svými modely nějaké nesmyslné třídy. Tento přístup je již dávno přežitý.
Vůbec je neposlouchej. Ti by nepoznali krávu od auta >:D Prej Mission L s podvozkem Golfu VII >:D >:D >:D Bych chtěl vidět,jak by to auto s víceprvkovou zadní nápravou prodávali pod 17000 euro >:D
Tady předseda představenstva oficiálně představí Mission L jako skorosériový model nástupce Octavie Tour, modelu mezi Fábií a Octávií a někteří "ufologové" začnou okamžitě špekulovat, že to vlastně bude letadlo >:D
Pro méně znalé upozorňuji, že rozdíl mezi Fábií a Octávií není jen ve velikosti! >:D Ale hlavně v technologii výroby (rozumněj výsledné technologické kvalitě)!
Bych řekl, že je rozdíl mezi "podvozkemm z GVII" a platformou MQB, kterou má i GVII a je stavěna jako univerzální. Takže i A-Entry může stát na MQB, akorát bez víceprvku a s jiným rozchodem a rozvorem. ;-)
To máš sice pravdu, nicméně většině lidí, kupujících si takováto auta, je to úplně fuk a pečou na to, do které škatulky to zrovna podle parametrů patří, jak už tady i někdo přede mnou podobně reagoval. Mně se tenhle koncept/model líbí z produkce škodovky asi zatím nejvíc, protože je vyváženej a celkem oku lahodící, narozdíl od vysoké úzké fábie, nebo oktávie napasovaný na podvozku golfa s komickým metrovým zadním převisem, atd. Tady nic takového už není, je to model stavěný takto od počátku a vypadá to, že bude i celkem praktický. Podle mě o toto bude obrovský zájem, možnávětší než o oktávii - pokud ovšem nenasadí krutou cenu, jak je u tuzemské automobilky a jejích prodejců u nás zvykem. :-O
A tak v tomhle směru s tebou moc nesouhlasím spíš bych ty cm přidal, těch 5 cm při prakování neodhadneš. Jasný když tam chyběj tak platíš, ale i tak :-)
Jo takhle >:D No to je fakt dneska jsou auta pořád větší a vozíky, skoro stejný. To samý je u naší Octávky. V zrcátkách vnějších nic moc nevidíš a v zadním skle nic když tam není vysokej náklad. Zbývá jen couvat s otevřeným kufrem ;-)