Frankfurt 2011
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
a nezapomeň na šířku, tam by to taky chtělo přidat tak 5-8cm 😉 aby to bylo použitelné pro rodinu :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A tak v tomhle směru s tebou moc nesouhlasím spíš bych ty cm přidal, těch 5 cm při prakování neodhadneš. Jasný když tam chyběj tak platíš, ale i tak 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nějak si asi sedím na vedení😊
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přátelé, Škoda si zvolila seniorský styl a proto začne být (pro mě) zajímavá takza 30 let. Nazdar kluci!
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty považuješ Mission L za seniorský styl?
Pokud někdo víte, jak ta mezera vypadá a které auta tam jsou, popřípadě, nějaké plány jiných automobilek, rád si to přečtu.
OIII má náběh výroby 45KT/12.
Podívej se na Fabii, podívej se na Octavii. Připadá ti, že je Fabia stejně velká jako Octavie? Není, ani zvenku, ani zevnitř. Rozdíly jsou poměrně markantní. Proč by se mezi ně nemohl vměstnat nějaký další model? Automobilka má přece nabízet alternativy svým zákazníkům a ne vyplňovat svými modely nějaké nesmyslné třídy. Tento přístup je již dávno přežitý.
Mission L = Octavia III.
Škoda Lauretta (bude odvozená od VW Polo sedan - vyfocená při testech v Indii) = A-entry.
To by dávalo smysl.
OIII je na nové platformě s Golfem VII.
Tady předseda představenstva oficiálně představí Mission L jako skorosériový model nástupce Octavie Tour, modelu mezi Fábií a Octávií a někteří "ufologové" začnou okamžitě špekulovat, že to vlastně bude letadlo >😁
Pro méně znalé upozorňuji, že rozdíl mezi Fábií a Octávií není jen ve velikosti! >😁 Ale hlavně v technologii výroby (rozumněj výsledné technologické kvalitě)!