další argument prti pořízení LPG padl.
Tak sem zvědav na co přijdou výmluvy ted....
Stefič
0
docela o plynu přemýšlím...Konečně už umí dělat nádrže zavěšené pod autem a teď i vjezd do garáží. S nárůstem plynařů mám jen obavu, že do toho vrazím 33k a hned potom si Kalousek vzpomene, že by bylo dobré dát na plyn spotřební daň
0
Já to taky zavrhoval jenom kvůli těm zákazům. Teď už je akorát otázka času, kdy na to vláda uvalí onu daň.
Milenius
0
Našel jsem návrh na zdanění paliv😒br />
Dnes 1/01/2010 1/01/2012 1/01/2014
Unleaded petrol 359 359 359 380€/1000l
Diesel 302 330 359 380€/1000l
LPG 125 125 125 125€/Tonne
Takže zatímco zdanění benzínu a nafty má růst, tak LPG má být pořád stejné. Ono daňové zvýhodnění se týká myslím toho, že podnikatelé neplatí silniční daň, což mne nemusí zajímat. Nebo se pletu?
gld
0
Z racionálneho hľadiska mnoho argumentov nezostane. Ale na chuťovky typu "bhután mi do auta nesmie" asi ťažko niečo vymyslíme.
Najazdiť viac km ročne tak do plynu jednoznačne idem.
kyklop
0
Suhlas, mnoho ludi to zavrhlo prave kvoli tomu zakazu
_MT_
0
Teoreticky ano, ale realita je taková, že záleží na majiteli garáže. Je to krok správným směrem, ale nic ti to nezaručuje.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak sem zvědav na co přijdou výmluvy ted....
Unleaded petrol 359 359 359 380€/1000l
Diesel 302 330 359 380€/1000l
LPG 125 125 125 125€/Tonne
Takže zatímco zdanění benzínu a nafty má růst, tak LPG má být pořád stejné. Ono daňové zvýhodnění se týká myslím toho, že podnikatelé neplatí silniční daň, což mne nemusí zajímat. Nebo se pletu?
Najazdiť viac km ročne tak do plynu jednoznačne idem.