Ekonomika
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
Teoreticky ano, ale realita je taková, že záleží na majiteli garáže. Je to krok správným směrem, ale nic ti to nezaručuje.
Našel jsem návrh na zdanění paliv😒br />
Dnes 1/01/2010 1/01/2012 1/01/2014
Unleaded petrol 359 359 359 380€/1000l
Diesel 302 330 359 380€/1000l
LPG 125 125 125 125€/Tonne
Takže zatímco zdanění benzínu a nafty má růst, tak LPG má být pořád stejné. Ono daňové zvýhodnění se týká myslím toho, že podnikatelé neplatí silniční daň, což mne nemusí zajímat. Nebo se pletu?
Unleaded petrol 359 359 359 380€/1000l
Diesel 302 330 359 380€/1000l
LPG 125 125 125 125€/Tonne
Takže zatímco zdanění benzínu a nafty má růst, tak LPG má být pořád stejné. Ono daňové zvýhodnění se týká myslím toho, že podnikatelé neplatí silniční daň, což mne nemusí zajímat. Nebo se pletu?
Já to taky zavrhoval jenom kvůli těm zákazům. Teď už je akorát otázka času, kdy na to vláda uvalí onu daň.
Z racionálneho hľadiska mnoho argumentov nezostane. Ale na chuťovky typu "bhután mi do auta nesmie" asi ťažko niečo vymyslíme.
Najazdiť viac km ročne tak do plynu jednoznačne idem.
Najazdiť viac km ročne tak do plynu jednoznačne idem.
docela o plynu přemýšlím...Konečně už umí dělat nádrže zavěšené pod autem a teď i vjezd do garáží. S nárůstem plynařů mám jen obavu, že do toho vrazím 33k a hned potom si Kalousek vzpomene, že by bylo dobré dát na plyn spotřební daň