Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Superb Combi: Největší kombi skupiny VW vyrábí Škoda

141 komentářů

fakt dobry a levny shop na dily www.nahradnidily1.cz vypada ze na strankach toho neni moc ale jak jim napisete maji vsechno a za super ceny,odzkouseno nakolikrat
Tu je lepší kombi a diskuse jako už tradičně: skromné mlčení-šáde >😁 [odkaz]
:no: :no:
Avatar - Emel
Emel
Nojo.. ta 3.0TDI by byla perfektní, možná až moc.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Ovšem to už potom zdaleka není ten rozdíl jen o objemu, ale o celé knstrukci motoru viz. počet válců...
Avatar - Emel
Emel
Těžko říct... u výkonových variant dvoulitrových dieselů si v poslední době říkám, že objem ničím nenahradíš... respektive že i přes papírově lepší hodnoty mezi těmi motory zase takové rozdíly nejsou.

Takže... ano, stačilo by určitě, ale třeba V6 od PSA je prostě o třídu jinde.
Avatar - white label
white label
Tak klasiclý čtyřválec 2,2 by určitě proti 2,O TDI CR 125kW vlastně nic nevyřešil...
100oktanu
2.0TDI 150kW by ti stačilo? 😉
Avatar - white label
white label
...hlavně se tam "nevejdou" napříč... 😲 8-s
Avatar - guze
guze
Joooo 3.0 TDi by se tam hodil ale bohuzel se pod kapotu Superba nevejdou......ani 2.7 Tdi.......... 😒
Avatar - white label
white label
Jasně, není to Škodovka, takže je to hned (automaticky) mnohem hezčí... 8-s
Avatar - Emel
Emel
407 má vzadu místa dost, více než OII... s výjimkou místa na hlavu. To je i v kombíku překvapivě omezené. Pokud máte pod 180cm, ani to nezaregistrujete. Pokud máte 190 a víc, pořádně si nesednete.
Avatar - Emel
Emel
Škodovka ve své novodobé historii zvládá kombíky výborně, snad s výjimkou Fabie II se mi vždy líbil z celé řady nejvíc. A platí to i pro Superb. Hodně prostoru, jednoduchý a pohledný design, k tomu nějaké technické vychytávky... tak to má být 😄. Ještě si počkám, jak bude auto působit při osobním setkání.

Chybí mi jediné - silná nafta. Silný benzín je zajímavá třešinka na dortu, ta ale sedí lépe k reprezentativnímu sedanu. Do rodinného kombi bych si uměl představit třeba 3.0TDI z Audi. 2.0TDI CR není úplně marný, ale vzhledem k velikosti auta je to spíš sňatek z rozumu. Francouzi mají šestiválce, FIAT pětiválcovou 2.4, ostatní obvykle alespoň 2.2... no, ale v nejběžnějších motorizacích je vše v pořádku, takže se dá předpokládat, že se bude Superbu dařit 😄.
Avatar - Emel
Emel
S tou nejčastější naftovou motorizací máš pravdu... o to větší škoda (Škoda 😄 je, že nafta končí na 2.0. Naftové šestiválce jsou pro střední třídu výborná volba a tady bohužel Superb ztrácí. Konkurence sice zase vesměs nemá takhle velký benzín, jenže ono ho také skoro nikdo nechce.
Takže holá fakta, nejdůležitější rozměr, který určuje místo na zadních sedadlech je součet "max. podélný prostor vzadu" s "délkou sedáku vzadu", ten je u P407 1370 mm (OII má 1340 mm), druhý nejdůležitější rozměr je "šířka vzadu", ta je u P407 1510 mm (OII má 1430 mm). Toto jsou údaje z "auto.cz". A to ještě musíme vzít v potaz, že P407 nemá na podlaze několikacentimetrový schod (dědictví po "krátké" podlahové plošině z VW Golf a taky u P407 nezasahují do prostoru zadního opěradla podběhy zadních kol.
Ano, Škoda 1202 STW se vyráběla ve Vrchlabí až do roku 1973. Ale tu ruční výrobu bych nenazýval linkou, jedinou linku v pravém slova smyslu měli v Mladé Boleslavi od roku 1964.
puko
dobre ze si to sem pridal,aspon vidno ako sa to da spravit aj pekne 😉
Avatar - white label
white label
No jen jestli ses do toho "zlatého ventilku" (který tu vzpomínáš) právě nenominoval spíš ty sám... 😉
pozor pozor!!!! 407 ma vzadu fakt menej miesta ako octafka,ktora si v II. generacii vyrazne polepsila. Mam vyskusane a odjazdene. 407 posobi ako priestorne auto ale vzadu to je kompletna bieda a kufor 407L hovori fakt za vsetko
Tommy100
škoda 1202 STW sjížděla z linky až do roku 1973 jako varianta k MB i stovce 😉
pogo26
Je to pořád jen auto v ceně Laguny nebo Mondea. Na západ od nás dokonce pod cenou. Typická Škodovka - o číslo větší kastle, no. 1 v kategorii " Kufr " a převisy jak u Karosy.
corolla2
vy kladiváci.......stále je to len škoda........
figurka
:yes:
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
Bohatší rodina si tohle auto koupí. 😉
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
Další plod je tvůj příspěvek. Tahle nejlepší škodovka všech dob má lákadel spousta.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
Člověk, který combi nemá a nepotřebuje tohle asi nepochopí.
Ale já tleská. Je to perfektní auto pro bohatší rodinu :yes:
pandan
Na druhou stranu, pořídit si to auto do přecpaného města na pendlování domov-práce-škola-obchod, bude jeho skoro 5m pořádně znát hlavně při parkování.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
taky nechapu co tu resi, myslim ze si ho koupi dost lidi, a je jejich vec proc, pochybuju ze za nej vyhodi penize jen tak, protoze je to skoda s velkym kufrem, jak si tu nekteri mysli...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
jezdit v tom bude proste ten kdo chce vetsi kombi, a bude v nem casto vozit rodinu + jejich veci a jinej bordel,proc zbytecne platit za dodavku?, sup kombi neni auto na jezdeni po praze, na to si kup smart, myslis ze nepocitali s tim ze bude plne nalozenej? A kdo bude jezdit v roomsteru? a kdo v 911? a kdo v Transitu? a kdo v Defenderu?...nemyslis, ze nekdo k jeho koupi asi proste duvod mit bude?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no jo, ale nezapomen do ktere tridy sup patri...
100oktanu
Pozor, těch 695 litrů u E-Klasse je včetně prostoru po rezervě!
Avatar - Ronault.
Ronault.
GTI, dlouho, celých 24 hodin jsem na tohle čekal, dokonce jsem se rozepsal na shrnovačku a pak ji smazal...
udělal jsem dobře, napsal jsi to asi lépe.
Ano, souhlas, Superb v kombi je paráda :yes: :yes: :yes😒br />
Jinak co říkáš na ty vychytávky jako osvětlení kufru? Moc milé. Sice otevírání na elektriku měl už Accord v minulé generaci, ale i tak pěkné, stejně jako bezklíčové startování (konečně)
S tímhle Superb překročil svůj vlastní stín, čili již to není "jen" prodloužený Passat
Dalik1
Narozdíl od příliš subtilní zádě sedanu je tento vůz zcela harmonicky sladěný, naživo to bude ještě lepší. Nesporně bude úspěšný - a zaslouženě. Nevyznávám fandovství žádné značky avšak nyní tleskám. :yes:
GTI
:yes: [odkaz]
Avatar - white label
white label
Ale bohužel znám i pár tak dokonale a pravidlelně "zrestaurovaných" pacientů že už to někdy skoro ani nemůžou přežít... 8-s ;-\
GTI
>😁
Avatar - white label
white label
I to ale nakonec obvykle končí určitou (nutnou) formou "zrestaurování"... pro mnohé je to i dokonce jakýsi osobní "koloběh života"... 8-s >😁

do restaurace, z restaurace, "zrestaurace", do re...
ozawasan
Tak tu myšlenku rychle vyžeňte z hlavy. Máme tu - zatím ještě nekorunovaného, lídra segmentu. Nebude to na střihání zatáček - to ne(to jsem si odpustit nemohl), ale bude to klasa. Kdo vyzkoušel 3,6 - její zátah, sílu a podmanivost - ví,co se na řidiče chystá. Jen bych soudruhům z Volfsburgu vyčetl, že si pro svoje domovské ovečky nechávají výkonnější variantu.... Je jasné, že v místních luzích a hájích bude top nějaká naftová motorizace - budiž, ale i tak to bude station wagon, hodný pravého původu toho výrazu😄. Prostor pro všechny a všechno. Takže chcete-li pohodlný, výkonný a bezpečný vůz pro svoji rodinu - superb kombi, 3,6l, automat a 4x4. No a až to tak po roce na trhu trošičku zdvihnou, oplastují a marketingově prodají jako Scout - nebude moc rozumových důvodů, proč brát koncernové bratříčky.....
Škodovce se tohle zkrátka povedlo....
GTI
Tam to většinou končí jinak... >😁 😉
Tady se fotky podle mě prohlíží mnohem příjemněj než tady...

[odkaz]
Avatar - white label
white label
Není nad dlouhodbější "zrestaurování" se..., např. ve své oblíbené "restauraci"... :yes: >😒]
GTI
:yes:
Wartburg 353W
Uz ho pustili, ale auto ma nejspis jeste v kasarnach ve Weidenu. Zavod diamantovejch blbu se pry letos nepovedl.
Avatar - white label
white label
Není nad dlouhodbější "zrestaurování" se ve své oblíbené "restauraci"... :yes: >😒]
:yes: Už jsem čekal na tvuj příspěvek. :yes:
GTI
😄 :yes: Trochu jsem se zrestauroval 😉
Avatar - white label
white label
Dobří holubi a "GTI" se vracejí... 😄
To byla ale pěkně dlouhá dovolená... 😉
GTI
Elegantní, velké, krásné kombi. Tomuhle se říká prestiž na čtyřech kolech. Fantasticky vyvážená karoserie, esprit danej ostřejším předkem a klasickou, přitom lehce šmrncovní záďí. Auto o kterém se mimo Koncern nikomu (nikomu) v mainstreamu ani nezdá...

Kdo by to čekal, že naše Škoda stvoří evropského kombiboha. Jak známo, i u aut na velikosti záleží. U kombi tohle platí dvojnásob. K severské volvotradici velkých kombi, k německé prémiové kombipreciznosti a passatovské supermainstreamové variantnosti nyní přibyla i škodovácká klasa. Pro nás v Česku je tohle velmi potěšující. V tomhle autě (ostatně tak, jako v sedanu) strčíš do kapsy komplet střední mainstream. Vždyť ten fantastickej motor 3,6 FSI na bezmála tři sta koních... si v dlouhým táhlým dá kdejaké mondeo jako předkrm.

A pak... ty fantastické užitné vlatnosti! Kdo měl či má kombíka ví, že zde se nahraje na nějaké umělé velké tůry, nýbrž na opravdu velké kufry. A tohle tedy škodovka vystihla velmi dokonale. Takže až to budeš příští léto valit po jadranský magistrále s dvěma dětma vzadu a s katamaranem v kufru věz, že budeš patřit k elitě silnic. Uvnitř pak budeš zažívat to, co zažívat máš - komfort jízdy, komfort prostoru a komfort prestiže. Je to jednoduché, vždyť stačí mít jen jeden... milión. Těm ostatním nezbejvá, než na velkejch tůrách drtit v pláči stoličky...

BRAVO ŠKODA :yes: :yes:
Eman eman, manager v skodovke je trtko, tak ako aj jeho sef, ktory mu to auto vybral. Ver tomu, ze by sa narval aj do nechutnej fabie keby musel. Ver mi, je to tak. A este neco. Pre ziadnu automobilku nie je problem vyrobit auto aj so 700 l kufrom v tejto triede a neurobia to. No preto. lebo nechcu vyrabat auta pre trtkov. V anglicku si manager v zivote nekupi kombi.A aj tak sa narve do sedanu.
Pragovka
Tak už je znám i základní údaj o velikosti zavazadlového prostoru kombíkového Éčka. Činí dokonce 695 litrů!!! Takže kufr Superbu přeci jen nakonec nebude největší.
Avatar - Loptos
Loptos
>😁 :yes:
cuoresportivo
No hlavně že vám to nevadí jinde, odborníci. A co tenhle hnus? [odkaz]
Vasut74
Na coo ? SZ ? Sto takoje ? 😄

Pokud je ten motor silnejsi tak OK - jak rikam chapu koncernovy konec provazu kde jim tu nekultivovanou mrtvolu nekdo stale nekdo koupi - cilovka jsou to cemu nerozumim.

Jinak kdybych ted zrovna neonanoval nad leaknutymi obrazky S60ky tak bych tento AZNP pocin hodnotil hodne vysoko !
OndraH
Já se nečertím, ale připomíná mi to myšlení-Když to nevyužiju já tak nikdo.

😄 Omlouvám se jestli jsi to tak pochopil :😉
OndraH
Omyl >😁 2x jsem klikl
OndraH
Valverine
Pořiď si dvě a víc dětí a tuhle otázku si dokážeš zodpovědět i sám >😁 Co já bych za takovej prostor dal.
Valverine
Buááá, má to větší kufr než moje Mondeo 😒 Sedan už hraje druhé housle.
chytrak1
kazdej kdo mel tu mozost se svezt, tak vi, ze na jizdu vzadu je daleko pohodlnejsi sedan/ kombi stredni tridy nez nejake MPV s kratkymi a nizko nad poldahou polozenymi sedaky. Takze toto je opravud rodinne auto. A vlastne i tak trochu konkurent pro velka MPV. :yes:
Avatar - Swordfish76
Swordfish76
Teda ten cenovy skok mezi zakladni vybavou Comfort a druhou Ambition ve vysi 80.000 Kc, to je mazec. To ten Comfort asi bude pekne holatko ve srovnani s konkurenty, ale Skodovka slibila, ze tam budou 4 kola a mozna i volant, takze jsem v klidu.
Wartburg 353W
Tak to musite mit u vas hodne bohate chalupare, vsechna cest, jestli si koupi tohle budou do toho cpat cement.
Avatar - Tomas_2002
Tomas_2002
No teda...já čekal jenom nafouknutí kufru, a ono je těch technických novinek poměrně hodně. 😄 To by bylo ideální auto pro mě - velkej kufr na přespání, úsporný motor, hezký vzhled. No nic, nechám iluzí a vrátím se k práci... ;-\
Toman01
Líbí a trochu teď váhám, už jsem byl skoro rozhodnutý pro Insignii (ne kvůli kufru, ale jako čtyřkolka kromě stárnoucího Passatu, navíc jen se zhruba 100 kW dieselem, a výprodejových Subaru nic jiného v dané cenové kategorii není). Ale proč není možnost připlatit si třeba za adaptivní tempomat? To by snad koncernovou strategii nerozvrátilo.
Avatar - ROBERTOO
ROBERTOO
...ako sa mu bude dariť.Je to naozaj veľké auto.Trošku tiež preferujem myšlienku,že malo ostať len vo verzii sedan.To máte ako keby sme Audi A8 spravili vo verzii kombi pričom A6-ka by bolo Octavia.Divné prirovnanie,ale dá sa mu porozumieť :-!
Škoda,že sa tu nemontuje 2.0 TFSI.Bola by to zaujímavá voľba medzi 1.8 a 3.6.160 koní pri 1.8 sa mi pri plnom aute zdá málo,3.6 zase zbytočne veľa.Hm?
zlysoused
Je to pořádný kus bytelně vyrobenýho auta s velkou porcí špičkové techniky. Přesně takový kombík střední třídy se od Škody očekává. :yes: Můžete mu sice vytknout jistou disproporčnost(která ovšem není nijak strašná a je určitě menší než u liftu). Kdo ovšem preferuje dokonalou vizualitu, může si koupit třeba AR159 SW, tam se ovšem bude muset uskrovňovat v jiných ohledech.
adamke
Po dlouhe dobe je videt, ze prichod Jozefa Kabana byl a je dobry. Design se zacina vracet ke sve citelnosti. Doufam, ze opet nastane doba, kdy skodovka bude delat opet hezka auta. Ruku na srdce. I kdyz fabia je na prednich mistech prodejnosti, tak designem to rozhodne neni. Ale kdyz kouknu na superba kombi, tak uz vidim jasny posun dopredu coz rad uvitam. Tak jen tak dal....chvalim.
Avatar - ManInBlack
ManInBlack
Haleluja, už jsem si myslel, že k tomu škodovka nikdy nedojde. Ty klasický prutový antény vypadaj fakt strašně.
pandan
2 dospělí, 2-3 děti, 1-2 psi, zavazadla.
vosovčelák
několikrát tu zazněl argument ... kdyby se to neprodávalo, tak se to nevyrábí ... to myslíte vážně? ... vždyť se to ještě neprodává ... a opačných případů, když se něco vyrábělo a pak se to neprodávalo, známe všichni jistě dost ... a jestli superb, ať sedan, nebo kombi, není disproporční-tedy s "narušenými" poměry-v tomto případě mezi délkou a šířkou, tak už vážně nevím ... a jestli si škodovka umí něco spočítat, to se taky teprve ukáže až v budoucnu, teď jí zachránilo šrotovné v západní evropě ... superb jí nevytrhne ... fábii si nemůže normální člověk koupit, s ohledem na mnohem levnější a kvalitnější konkurenci ... yeti-ticho po pěšině, nebo spíš s křížkem po funuse ... takže zbývá leda tak oktávka, a to taky není žádnej zázrak ...
zase tak uzke to neni. Disproporcni take ne. Eckove kombi se taky prodava i kdyz ma kufr jak krava kterej podle vas nikdo nevyuzije. Kdyz jsou lidi ochotni parkovat v Praze s Q7, GL a treba s Hummerem tak proc ne se superbem kombi??? Kdyby se to neprodavalo tak to asi nevyrabi. Kazdej vyrobce to musi mit dobre spocitane. Skodovce pred krizi rok od roku rostly prodeje a zadne auto nebylo doslova propadak...takze Skodovka si to spocitat evidentne umi...
No, ja bych napsal bravo Skoda! Povedenejsi design zade nez u liftu, kufr ktery oceni jak ve firmach na dlouhe sluzebky, tak i rodina mladeho manazera s detmi. Par novych vychytavek, na tak velke auto super cena, vyborna mainstreamova varianta k Eckovemu kombi rekl bych. Komu se to auto nelibi ten at ho nekupuje, ale rekl bych, ze to bude celkem prodejni trhak...
Avatar - white label
white label
"Tomsa74" - zdar, nemáš doufám nějakou zásadu nereagovat na SZ? 😉

Jinak s tou motorizací to není zas tak "jednoduché"!
Cenový rozdíl není za způsob přímého vstřiku, ale za výkonější motorizaci a byl by velmi podobný i v případě, že by výkonově nižší varianta měla CR také... (viz ceny VW)
Mimochodem do auta tohoto "typu" je rozhodně vhodnější TDI se 170PS a CR bych v tomto případě bral jako podstatný "bonus" navíc a další argument pro tuto motorizaci...
Avatar - positivemind
positivemind
Jasně, to máš pravdu - já si jen neuvědomil, jak je na tom tenhle kombík v porovnání s jinými, třeba právě zmiňovaným Mondeem nebo mou 407 - zásadní rozdíl ve velikosti tam není. Takže se omlouvám 😄
Avatar - marek.g
marek.g
když tě tak trápí převisy buď rád,že jsi nežil v Americe 50,60,70-tých let.To by jses z těch zadních převisů asi pos.ral >😒]
Avatar - Katikakus
Katikakus
Nejsi sam.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Souhlas, chtel jsem napsat neco v podobnem duchu, ale ted je to zbytecne.
lancer24
Škode sa podarilo opäť niečo skvelé ,máme tu pred sebou najužitočnejší kombím strednej triedy.Dôležité je pripomenúť,že nieje z pomedzi tu udávanej konkurencie najmenší ani v jednej z kategórii...Druhý najdlhší síce mu pár centimetrov na Insigniu chýba ,rázvorom ju prekonáva. Jednoznačne najlepšie využitý batožinový priestor je už u Škody snad pravidlom :yes: S novinkami ktoré prídu s kombíkom tak bude superb obsahovať všetko čo má aj konkurencia a nebude mu teda čo vytknuť. Pre mna by to bola volba číslo jedna momentálne.Paleta motorizácii je kvalitná aj ked chýba tam 2.0TFSI 147kW a chcelo by to aj diesel rovnakého výkonu a jednoznačne 2.0tdi pd nahradiť CRkom,inak nemam osobne čo vytknuť :yes:
Avatar - Brandon Walsh
Brandon Walsh
dlhych rokoch konecne skodovka ktora sa mi vazne paci sice by som to pred bytovkou vecer nezaparkoval nikdy ale to nevadi >😁 >😁
Vasut74
Hehee Horste - beru ty cervene trenyrky. BTW chtit 60 litru priplatek za to aby motor byl konkurenceschopny je kuul strategie, ale holt doporucuje 5 z 5 zcela dementnich zakazniku, tak proc ne 😄
Avatar - marek.g
marek.g
bože proč tady tolik lidí řeší proč to auto existuje a kdo to bude kupovat... 8-s Koupí si ho ten kdo to bude chtít.To jako rodina musí zásadně jezdit v MPV nebo co?To bych si asi ukroutil hlavu,kdybych měl takto uvažovat.Prodají se tisíce SUV a jen pár procent z nich s tím,že někdy budou jezdit mimo asfalt a co?Lidi to chcou no a?Když na to mám a mám 4 členou rodinu tak myslím,že Superb kombi je ideál :-! Parkování v Praze bych neřešil když vidím co všechno tady parkuje.A jako disproporční úchylnost mi to taky nepřijde 8-s
puko
Suhlasim,tie previsy mi uz zacinaju vadit aj na oktavke a teraz uz aj na superbe a hlavne kombi. Strasne sa mi zda ten zadok prerasteny, proste krabica nad zadnou napravou. Neviem kolko litrov v kufri by sa stratilo, kebyze nechaju ten previs na rozumnej urovni. Mozno by sa to este dalo korigovat vacsimi kolesami, neviem ci to co je vyfotene na obrazkoch je maximum. A este keby sa trocha viac inspirovali tymi skicami kde sa strecha pekne zvazuje a zadne veko nie je uplne kolmo na cestu tak to vyzera super a bola by to pre mna najkrajsia skodovka. Skoda😞
vosovčelák
proboha, kdo v tomhle bude jezdit? a co v tom bude vozit? kdo zaplní šestisetlitrovej kufr? šílenej chalupář?-ten na to nebude mít! a není lepší mít normální auto a k tomu dodávku? nebo si dodávku najmout nebo půjčit?a kde s tímhle v praze zaparkujete? jak se to bude chovat naložené na silnici? úzká, dlouhá, disproporční úchylnost!
Avatar - T613
T613
Taky vypadá líp než liftsedan (sorry Vadere). Kufr je ideál, narveš tam kočár, velký nákup a nemusíš to ukládat :yes:
Avatar - marek.g
marek.g
:yes: mě se Sup v kombíku moc líbí.Své zákazníky si určitě najde a nedivil bych se kdyby byl prodávanější než liftbackosedan :-! No a každopádně nad kombajnem budou jásat ti 4 manažeři co jezdívají Supem na služebku do Paříže >😒]
jurkoboss
Ahoj,

Superb kombi podľa fotiek sa mi naozaj páči.
Myslím, že to bude najviac predávaný variant od Superbu, kufrový Superb asi stratí na sile, pretože toto kombi je omnoho vyváženejšie.

Ak som doteraz tvrdil, že interiér Superbu je najkrajší v triede a nepáči sa mi len exteriér, tak teraz už nemôžem mať žiadne výhrady. A toho miesta vo vnútri ...
V novom Mondeu mám vzadu menej miesta ako v Superbe, a Superb má menší rázvor kolies. Kebyže si teraz kupujem auto, tak nerozmýšľam.

A prečo auto s veľkým kufrom? Skús ísť niekedy na dovolenku alebo na týždňovú lyžovačku v počte štyroch ľudí a zbadáš sa.
Je pravda, pokiaľ nie si živnostník a nevláčiš tovar v aute, tak ten kufor za celý rok využiješ minimálne, ale raz začas keď ho máš k dispozicií, tak to poteší. Poznám z vlastnej skúsenosti.
Avatar - T613
T613
To je breku nad kufrem. Hlavně, že z kufru Mondea mají všichni orgasmy.
IPace
a proto tam je i veta "pokoreni vejskou Supa Kombi a jeho kufrem" 😉
Horst Fuchs
Nu, bude-li to stejné jako u sedanu (a není důvod předpokládat, že by tomu bylo jinak), je rozdíl mezi PD a CR 60.000 Kč. Z pohledu poslance ČR to není mnoho. Pokud si ale objednáte PD do deseti minut, obdržíte zdarma ucpávky do uší, dvě balení Paralenu 500 a lano na odtažení s červenými trenýrkami uprostřed.
webpaja
Brano z pohledu objemu kufru, Samane 😉
Vasut74
Spis nez velikost kufru me zajima proc maji stale v nabidce prehistoricky a priserny PD motor. Rozumim, ze koncernu trvalo 100 let v porovnani s konkurenci aby pochopili, ze tudy cesta nevede, ale proc stale ozivovat mrtvolu .... jaky bude asi cenovy rozdil v nabidce ;-\
Moje řeč. :yes:
Podle tvých předchozích příspěvků tě mám za šoumena, ale tohle jsi přehnal, nehul už tolik, napsat, že ve 407 je vzadu míň místa než v Octavii II, to si zaslouží cenu ve "zlatým ventilku" :no: .To není o hodnocení designu, kterej je subjektivní, na tohle ti stačí svinovací metr, tohle neokecáš.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
positivemind
Jojo, to je! Ale na tomhle je zase úchvatná ta střecha 😄
sedan je nádhernej
Prosímtě které auto je celý svůj život "vždy" využíváno na plný potenciál? Který výrobek? (Má TV vždy volume na max?)
Co má taková rodina dělat, když ten prostor (i kdyby jen) 10x do roka využije?
Popatřete na tu nízko položenou nákladovou hranu! 8-s
Avatar - positivemind
positivemind
Je to názor a od názorů je tu diskuze 😉
pogo26
Ty převisy jsou základní vlastností Škodovky. Prostě velikost kufru si žádá oběti. Superb je prostě hroznej.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Sorry, ale tohle je ubohý příspěvek! Vážně! :no:
norday
vypada to lip nez sedan..coz jen doklada jak je sedan prisernej😒
Provocateur
Je sice pravda, že ve variantě s 3,6FSI bude superbu z mainstreamu těžko někdo konkurovat (krom passatu), ale cenovkou se bude hodně blížit autům o level výš.

Jinak budu tady asi jedinej, kterýmu se superb combi moc nelíbí. Zmizela sice kontroverzní záď ze sedanu, ale pořád mi to auto bude připomínat ležící 190 cm vysokou anorektičku s pořádnými převisy 😄
pro mě celkově nic moc..na tom autě fakt není snad vůbec nic, co by mě v dobrým slova smyslu nějak zaujalo. jsem si tak nějak myslel, že nechaj vzadu světla ze sedanu, nevim jestli by to nebylo lepší
turbosh
Sem si všiml, žýe každý vychvaluje objem, ale nikdo nepochválil nízkou nákladovou hranu.
turbosh
Osobně měřím pouze 185 a jako sedět vzadu v octavii je za trest.

Jinak fakt po romsteru další auto od škodovky co se mě líbí.
zlysoused
Sice se mi víc líbí záď dle původních skic(s více svislým zadním sklem), ale i tak je to parádní poctivé kombi-jezevčík, jaké mám rád. A ve volbě 3,6FSI, 4x4, DSG, je to volba, kterou většina středního mainstreamu sleduje z uctivé vzdálenosti. :yes:
RS
Tleskám! :yes: K liftbacku bych měl připomínky, ale tady už opravdu téměř není co vytýkat. Záď vypadá výborně, v rámci monstrózních proporcí to dopadlo nadočekávání dobře. Design i technika je na čele, soupeře vidím snad jen v Insignii. Yeti a Superb Combi... paráda :yes:
Avatar - positivemind
positivemind
Klídek, nečerti se tak a než něco napíšeš, zkus přemýšlet 😉
Avatar - positivemind
positivemind
Prostě mi přijde, že tohle auto by nemělo být kombík, ale zůstat sedanem. Prostě mi ten vnitřní prostor nejde ke kombi 😒

BMW5 vzadu má mnohem méně místa, než tohle auto - jak tu někdo psal 😄
Avatar - positivemind
positivemind
Jasně, s tím velkým autem souhlasím - proto jsem si třeba pořídil 407 místo Fabie 😄

Octávií druhé generace jsem párkrát jel (žádné extra dlouhé štreky), vzadu má více místa, než 407 a už ta samotná mi přijde jako dostatečné auto. Ale je pravda, že jezdím maximálně ve 3 lidech a to ještě občas.
Avatar - positivemind
positivemind
To bych mohl, ale Superb mi přijde jako vážně dlouhé auto. I když je pravda, že neznám přesná čísla všech modelů.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
a co presne myslis?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no mne se prave libi jak narozdil od sedanu maskuje prostornost, zadny divny tvary...
Avatar - euro89
euro89
Nechci se nijak zastávat Superbu, ale říct, že pro rodinu Octavia stačí může jenom blb :no: Buď si nikdy nejel v Octavii na zadních sedadlech, nebo měříš pod 150cm a sedačka před tebou byla narvaná na palubku... Já měl bohužel možnost jet ve dvojkový koktávce combi vzadu asi 150km a byla to jízda za trest! Míň místa pro nohy jsem neměl snad ani ve starý E36 vzadu - a že tam ty zadní sedačky taky byli spíš jen do počtu. Nevim jak ty, ale kdybych já jezdil často ve více, jak dvou lidech tak koukám minimálně po vyšší střední třídě. Radši ojetý velký auto, než nový malý, protože i ve většině aut střední třídy mi prostor vzadu prostě nevyhovuje. A mít rodinu, tak volim nějaký velký MPV ( Phedra, C8, Previa, Odyssey), prostě něco, kde nebudou ti za mnou trpět. V tomhle ohledu vidim jedinou výhodu Superbu - a to právě ten prostor.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no ty jsi fakt e😜ert, nevim jestli zrovna sup v kombiku budou kupovat kufrofilni skodovkari, tohle neni fabia, jak jsem rikal - tohle muzes napsat treba u M-B E v kombiku apod...a ta posledni veta...pro tebe je moc velkej, pro me taky, ale co je divnyho na tom ze nekomu se hodi...to muzu rict - nikdy bych si nekoupil vw transporter, je moc velkej, a ten kdo si ho koupil je ***...
No myslím si, že je to více než 20 let, poslední prostorné kombi od Škodovky byla Škoda 1202 STW z roku 1962 a to už je 47 let. Jinak, ač Škodovky moc nemusím, to jste si už jistě všimli, musím Superba Combi pochválit, konečně Škodovka bez kompromisů, velký kufr Škodovka už umí viz. Octavia, ale jako bonus velký prostor pro cestující, to tu u Škodovky ještě nebylo. Sice musím překousnout jisté designové prvky, jako světla (zadní mi připomínají první generaci Kie Rio), která mi nesedí, ale celkově musím pochválit. Šířka interiéru je sice menší, než srovnatelná "prémie", ale s tou zajisté Superba srovnávat nebudeme. Hodně chválím systém KESSY, pár let mám něco podobnýho u svýho auta a musím to pochválit, nemá to chybu. S takovýmhle autem bych si dokázal v pohodě představit "služebku" do Německa nebo Itálie a člověk by si tam nepřipadal jako "chudej příbuznej" jako s Octávkou. Takže ač nerad dávám :yes: .
Avatar - Ronault.
Ronault.
Já mám tvarově taky raději kombu než sedany. A popravdě i když každý den obrovský kufr nepotřebuju, tak občas se může stát, že bude třeba... no a on tam bude a je po problému.
Avatar - Auto CZ
Auto CZ
jasneže trtko si to koupiiii, ako kedysi ked dosli prve hranate vectry tak vsetci to kupovali ako echtgold terno , lekari a lakomi pravnici,.. super cena konkurencia sa dosra.a, a trtko za volantom sa odbavoval aku ma velku karu za lacne prachy,..a ani nespal a chodil sa kazdy vecer kukat na tu svoju nadheru, dnes jeho auto stoji poldruha roka na kraji v bazare, a zapada prachom a trusom prelietajucich ovadov,.. combisuperB vivat, dobry kara ale pre volov 😒
Avatar - bubucci
bubucci
Někdo prostě na velikost kufru slyší, ale to by mi sedělo spíš u Octavie, už sa vidím, jak v tom vezu bečku kvasu do pálenice >😁
Na druhou stranu, zatmavit zadní skla a daly by se tam dělat zajímavé věci >😒] >😒] >😒]
Já radši kombi než sedan, ale to su asi jeden z mála na světě (impreza GT combi, ani modrá, ani s kravským křídlem >😁 ) , ale tomu kufru se snad ani kufr říkat nedá...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes: souhlas
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
>😁 a roomster scout je SUV
_Teddy_
To si vazne nikto nevsimol ten obrovsky previs vzadu? Uz u Octavky je to ~1075mm, a to je teda fakt dost vela. Pozeram ze u Superbu ide Skodovka rovnakou cestou, a prihodila na previse este par cm navyse. No nic, za par rokov bude clovek musiet nosit na zadnom narazniku cervenu zastavku, a napis "pozor, pri odbocovani vybocuje z jazdneho pruhu!"...

Celkove je kombik rozhodne lepsi, ako sedan. Ovsem tuto honbu za litrami objemu kufra akosi nechapem. Hra to sice na strunu priemerneho chalupara z nasich koncin, ktory zacne preratovat kolko vriec cementu naraz odvezie, ale zakaznik na zapad od Sumavy sa bude skor pytat na ine veci, nez je objem kufra...
manetino
No a to bude jistě tohle auto mít! :yes: bravo škoda
IPace
"Největší kombi skupiny VW vyrábí Škoda" takze Audi A6 Avant a Allroad nepatrej do koncernu VW :😉 pravda oba jsou pokoreni vejskou Supa Kombi a jeho kufrem, ale nejvetsi Sup v koncernu VW mezi kombikama fakt neni 😄

ale je to moc pekne auto a docela onem zacinam uvazovat 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no ale tohle muzes psat o kazdym kombiku vyssi stredni/stredni tridy, a vzhledem k tomu ze se kupci nasli, tak asi smysl maji...docela bych chapal kdyby ho nekdo chtel jako rodinny auto...
Avatar - Subaru4ever
Subaru4ever
Taktika vývoje automobilu "vezmeme kufr a postavíme kolem něj auto" zplodila další dítě. A dotáhli to zatím nejdál ze všech svých počinů. Velký (resp. obrovský) kufr sice chápu, ale celková filosofie se mi nelíbí. Prodávat auto jen díky lákadlu velkého kufru mi přijde velice slabé ... auto by mělo mít všestranné a všudypřítomné kvality.
Avatar - marek.g
marek.g
ty jsi bavič >😒] :no:
kotrix
Insignii bych moc nezmiňoval... tak malej kufr u tak velkýho auta se jen tak nevidí 😄
Suhlas , naco je komu taky kufor. Ale huraaa ideme kupovat superb kombi lebo ma najvacsi kufor. To je jedina priorita pre skodovakov. Ked niekoho uvidim v tomto aute tak si o nom nieco pomyslim........no trtko ide.
OndraH
No, vidět to Bohumil Stejskal tak zařve "Ku*va, to je parnik" >😒]
OndraH
No když nevidíš dál než za humny vesnice, tak význam tohoto vozu nikdy nepochopíš.Kdyby nebyl o takové vozy zájem, tak proč ho budou vůbec prodávat...

Na co maximální rychlost u vozu 220, když je povoleno pouze 130 na dálnicích.
Pokud na to nepřijdeš tak ti odpovím, někdo taky jezdí do Německa a využije to...
jossalito
Smysl to auto má, o tom vůbec nepochybuju, jen mě překvapuje, že mladý kluk, který taky nemá zrovna hothatch, nechápe Superb Combi. 😄
Klaudius
Načo je kombík BMW5, načo sú veľké Mercedesy, načo bola v kombíku Omega a je Insignia?
Klaudius
Zabudol si na MPV, a počul som už aj názor, že je to mestský cross-over... 😄
Pokud nepočítám místní diskuse, další peckou bylo označování Roomsteru. Pro někoho je to hatchback, pro jiné zase kombi, někdo ho pasoval na pick - upa... já jsem zvyklý na všechno >😁
Avatar - positivemind
positivemind
Nějak nechápu význam takhle velkého kombíku - jaký je? K čemu je kombík, který má kufr, do kterého dáš po sklopení sedaček rakev a ještě odvezeš spolujezdce?

Auto do rodiny? Nu což, dobrá, ale ruku na srdce - kolik lidí jezdí vždy ve 4? K čemu jim je tam o tolik prostoru navíc, když postačí Octavia?

Lešenářský trubky v tom nikdo vozit nebude, protože tohle je přece limuzína od Škodovky 😄

Jediný význam tohohle auta by mohl být pro taxi služby, ale bagáž se narve i do sedanu (ehm, liftbackosedanu), jinak nevím, nevím. Je to skutečně obrovskej kombík, moc obrovskej kombík.
vrkuboy
No ale pozor na svažující se záď aby to vůbec bylo ještě kombi. >😁
milan3
Konečně po necelých 20 letech Škoda vyrobila auto, ktere se od ní očekává! Kombi vypadá opravdu dobře, musím zdvihnout palec! :yes: Tak jak se mi nelíbí kufrovej Superb, v kombi je to opravdu jiný kafe! Takže jenom popřejme v tomto případě Škodě opravdu hodně úspěchů! 😉
Chtěl jsem tu být první... no nic 😉

Toto je kladivo na Passat.

Jsem spokojen. Vypadá to přitažlivě. Myslím, že tu máme objektivně nejkrásnější Škodovku. A to nekomentuji kufr :yes:
Klaudius
Takže objemom kufra so Superbom môže súperiť už iba Logan MCV... >😁

Ale vážne, kombík vyzerá rozhodne lepšie a vyváženejšie ako lift, to bez debaty. Trochu je škoda zadných svetiel, sú usadlejšie ako som čakal, a robia zadok opticky trochu ťažším, než by sa žiadalo. Keby boli trochu vyššie...

Ale inak :yes: ...