Bohužel má pravdu, tyto auta jsem prodával / nemluví ze mne zhrzenost/, doporučuji se před koupí nejprve informovat, třeba na peugeot fóru, bazaru nebo na servise. Peugeot vypadá po 30 tis km jako jiná auta po 100.
Ak s autom nechceš mať veľké problémy, treba dodržiavať jednoduchú zásadu - nekupovať francúzske, talianske a americké autá - ani keby boli za polovičnú cenu.
Francúzi sú veľkí pohoďáci - ale bohužiaľ to vidieť aj na ich autách. Čo má Peugeot špičkové, je dizajn exteriéru - ale to je pre kvalitu auta dosť málo.
Mám už tretie japonské auto (Honda Civic, Toyota Corolla, Mazda 6), a určite aj to ďalšie bude japončík.Paradoxne japonské autá nie sú nabúchané najnovšou elektronikou (vždy je tam pár rokov oneskorenie za Európou - Hondy až pred niekoľkými rokmi dostali palubný počítač), prejavuje sa to však nadpriemernou spoľahlivosťou elektroniky. Japonci tieto hračičky dávajú do áut, až keď iní výrobcovia vychytajú ich muchy.
Nějak se tu úplně zapomnělo dodat, že ten kdo si koupí Mazdu 6, může jezdit 10 let bez strachu, že ho auto někde nechá, Pažouti přece jenom pořád nepatří mezi špičku spolehlivosti :-!
V peugeotu jsem neseděl, ale jsem spokojeným majitelem mazdy 6, GTA 2.2,120kw hatchback . Myslím, že test je trošku podivný, protože porovnávat auto z roku 2011 (peugeot) s autem z roku 2008, po faceliftu 2010 je přinejmenším podivné. O peugeotu jsem při volbě nového auta taky chvíli přemýšlel, ale s mazdou jsem se dostal na nějakých 630tisíc (předváděcí), což byla cena u peugeotu ve stejné výbavě spíše z říše snů.
tak s p508 som este nesiel, ale za mazdu musim povedat, ze sa mimoriadne podarila. Jazdil som aj s passatom predchodzej generacie, aj s mondeom, a odhliadnuc od spracovania interieru (ktory je proste taky aky ma mat bezna stredna trieda) bola pocitovo najblizsia mojmu lexusu is prave mazda. Riadenim, radenim, sprevodovanim, pocitom.
Klidek, s pristi generaci Mazdy6 prevezme prvni misto s nejznizsim odporem vzduchu zase ona... O krivkach P508 se vyjadrovat nebudu, design je vec svebytna (treba zadni partie, to je tragedie), pro me osobne udelal Peugeot za poslednich 10 let jedine ocim lahodici auto a to P407 combi. Samozrejme, ze pokud maji plnit prodejni plany, tak musi dealeri ukrajovat ze sveho a davat 15-20% slevy. U Citronu to funguje podobne. A porad plati, mezi auty jsou tri roky odstupu...
Tak ano - chyba byla v našich materiálech, kde je mylně popsána konstrukce. Mazda 6 má opravdu i v této generace vpředu ve všech případech lichoběžníkovou nápravu. V tomto smyslu jsme upravili text, aby se v něm nevyskytovala zavádějící informace.
Je fakt že zadní světla byla nejslabším článkem... viděl jsem párkrát normální červená nebo s černým podkladem a to je jiné kafe. [odkaz]
[odkaz]
Je ironií, že musíš vlézt na tuningové stránky, abys dostal na auto normální světla :-D.
Předek po faceliftu je ale úúžasný, navíc je tu i zajímavá varianta liftback... prostě, pokud se rozhodnu šetřit a koupit jako další auto ojetinu, pak se nutně musím podívat i na nějaký pěkný kousek 6ky (třeba 2.3 turbo jsou za zajímavé peníze >:-[] ). Škoda že MPS už se mi tolik nelíbí.
Zkus používat alespoň tečky mezi větami, kdo se v tom tvém závalu myšlenek má vyznat.
Po třech letech nový model nepříjde, možná facelift. V něčem 6ka dobrá, v něčem horší, jak říkají poláci: "Do wyboru i koloru"
Dá se souhlasit, sice jsem malinko opatrnější v hodnocení 508, ale nemění to nic na tom, že patří na naprostou špičku, zatímco Mazdě nutno odpouštět jisté drobné prohřešky.
Je velká škoda, že Mazda ztratila optickou lehkost a eleganci předchozí generace, která je pro mě dodnes jedno z nejhezčích aut dané třídy. Jinak jí totiž není moc co vytknout - výborný podvozek i řízení, dostatek prostoru a v neposlední řadě zajímavá cena (po snížení o nějakých 100.000). Pokud si člověk přidá legendární spolehlivost, jeví se i základní 1.8 benzín jako zajímavá volba.
508 je samozřejmě těžký soupeř, vítězí zejména designem interiéru i exteriéru. Přesto bych si ale při výběru nového auta svezení v Mazdě nenechal ujít.
Ja mam mazdu 6 maximalna spokojnost porovnavat 3 rocny rozdiel v aute je smiesne buduci rok porovnajme novu mazdu 6 s 508 potom sudme navi sa da domontovat mam tam INA alpine 910 maxspokojnost co sa jazdnych vlastnosti sa tyka je mazda spicka som uneseny a este treba porovnat kvalitu a to je v com peugeot zdaleka na mazdu nema myslim si peugeotov sa preda viac bude ich ako maku ale mazda bude vzacna respektive nebude tak okukana ked ich bude menej ale to sa otoci prichodom novej 6 a ich skyaktiv
Mazda6 ma uz od prvej verzie vpredu lichobeznik (dvojite priecne trojuholnikove ramena), to je uz hadam dakych ~8 rokov. A povedal by som ze prave to ma najvacsiu zasluhu na skvelych vlastnostiach podvozku...
Vzadu je mazdacky "E multi-link", ak sa nemylim 4-prvkovy, na pomocnom rame.
Zajímavý test dvou světů, potažmo dvou rozdílných přístupů k řešení jednoho zadání. Mazda 6 si své víceméně vyhraněné příznivce najde vždy, ale ve srovnání s Pětsetosmičkou to bude vždy jen malý zlomek. Tedy minimálně zde v Evropě ;-)
Abych pravdu řekl, Mazda mi tedy nějak zásadně blízká není a vyjma CX7 mě ničím ze své produkce neoslovuje... Povedený interiér kazí poněkud divoký výraz stovek samoúčelných křivek, který je v ostrém protikladu k lehké a logicky poskládané stavbě Peugeotu.
Jemné finesy Pětsetosmy nejsou ale samoúčelné.. nejnižší koeficient čelního odporu ve třídě (hladké přechody, zcela chybějící záslepky pro střešní nosiče - 508 má speciální konstrukci střešních nosičů, aerodynamicky řešené zakrytí podvozku, deflektory v zadních světlech..). K tomu přidejme referenční interiér, jistý a komfortní podvozek, výtečné odhlučnění a excelentní motory..
Nevím jak u Mazdy, ale u Peugeotu se skutečně neprodává za ceníkové ceny... 15-20% z ceny dolů je naprosto běžná situace.
V tomto klání zcela zaslouženě vítězí evropská značka s tradicí dvě stě let.. :yes:
Mazda6 má blikače v zrcátkách/blatnících z nějakého nepochopitelného důvodu podle zemí, kde se prodává. Já je mám kupříkladu aj v blatnících aj v zrcátkách, pokud tě to uspokojí.
Motor 2.2 MZR-CD Mazdy6 je pochopitelně úplně někde jinde, než DW10C od PSA, který na rozdíl od toho mazďáckého nemá blok s bedplate, vyrovnávací hřídele, 2000 bar vstřikování, vstřikovače s 10 otvory ani rychlovypalovací DPF. Jenže to bys o tom musel něco vědět, že, ty "celá generace". :-!
ok kto chce si kupi peugeot a iny zase mazdu, je to vec vkusu.
mazda ma strasne hrube predne stlpiky a uz pohlad na fotku kde je interier je vidiet ze peugeot ma ovela lepsi a vzdusnejsi predny stlpik, vyhlad sikmo vpred bude v mazde asi problem,
mazda je jedno z mala aut ktore ma dnes v strednej triede smerove blikace v karoserii a nie v spatnych zrkadlach, skutocne to posobi uz staromodne toto riesenie. Dalsia vec je interier a volant ktory je v mazde podla mna o triedu horsi ako ma peugeot, o motoroch sa nema vyznam bavit tam peugeot vedie o celu generaciu a je na mile vzdialeny pred mazdou.
dizajn je vec vkusu ale stejne sa mi tie mazdovske predne svetla nepacia a cela maska je akasi az moc sikmooka a nudna presne ako mazda 3 nuda sikmooka nuda aj ked auta su to kvalitne.
zo zadu je mazda 6 este nudnejsia ako spredu, interier je skutocne daleko za elegantnym peugeotom ktory je po kazdej stranke lepsi.
kazdy si kupi co sa mu paci, ja len pisem ak ona mna posobi 508 a ako mazda.
mozno po skusobnej jazde by som tvrdil nieco ine , takto ale tvrdim ze peugeot je u mna jadna volba, u mna
a to vo vsetkom navyse eleganciou je o dve triedy vyssie ako bezpohlavna mazda, motoricky uz ani nevravim.
ak neratame premiovky je v strednej triede peugeot 508 jasne najlepsia volba a konkuruje mu len trojica passat superb mondeo, japonci sa nechytaju su velmi nudni a postarsi aj ked mam japonske auta rad.
v bielej farbe ako som videl dnes to kombi 508 vyzera nadherne, mazdu 6 kombi si clovek na parkovisku ani nevsimne ale 508 sa neda prehliadnut to auto vyzaruje nieco silne
mě osobně se palubka mazdy líbí mnohem víc než ta v peugeotu...soudím z fotek...seděl jsem zatím jen v 508 a zpracování velmi dobré...vzhled nic moc...(subjektivní dojem)
sice 508 fandím protože je to moc krásné a povedené auto... :yes: ale pro mě mazda ještěo level vejš a při pohledu do ceníku je pro mě vítěz naprosto jasný...základní cena menší než u i40 je taky paráda...mazda 6 :yes::yes::yes::yes:
Cit: "Podvozek v obou případech kombinuje vzpěru MacPherson vpředu a zadní víceprvkovou nápravu." - není pravda, Mazda má vpředu dvojitá trojúhelníková ramena ( viz. Wikipedia > Rovnoběžníková náprava ) na rozdíl od Peugeota ( Wikipedia > Náprava MacPherson ).
srovnani. nebyt nekterych preslapu mazdy jako napriklad jiz 10 lety palubak a nemoznost instalace multimedialniho systemu, bylo by to jasne pro mazdu. jinak ta spotreba nevim nevim...napriklad na spritmonitor.de ma 508 o litr vyssi spotrebu nez mazda.
skoda, ze ste sa nezamerali aj na spotrebu v meste.
Akoze 5.5 pri 130km/h u Peugeotu mi pride az neuveritelne dobre. Ale ked ste tolko namerali, asi to tak bude.
V meste sa ale zrejme karta obrati, kedze mazda ma o viac ako 100kg menej. Zaujimava je aj nosnost, ktora je u Mazdy o viac ako 100kg vacsia.