Redaktori uz napisali tolko blbosti, ze ich neberiem vazne. A tie ich zarucene spotreby pocas testov, tak to su ich medove motuzy kvoli potencialnej inzercii.
Kvalita redaktorov na auto.cz:
[odkaz]
Text na auto.cz:
"... např. u tlumičů, konstrukcí sedadel, nosičů baterií, ložisek motorů a u dalších konstrukčních prvků".
Originalny text:
" ... e.g. in crash absorbers, seat structures, battery holders, engine mounts and other structural components".
Pan Jungmann, ked neviete po anglicky, tak neprekladajte! Uff. Vobec napisat, ze motorove loziska budu z termoplastu, tak to je sila. Prelozit "crash absorbers" ako tlmice, tak to je polutovaniahodne.
Ked chcu uspiet, tak tam daju urcite "svoj" interier. ASX vsak vyzera, ako keby ho dizajnovali sekerou. Mna vsak zaujima, kedy budu v autach od prvovyroby radia, ktore budu naozaj aj hrat. Riesenia, akoze priplatte 1000 Euro a my vam namontujeme znackovu audiosupravu, tak to je urazka.
Bohužel, prozatím tam není v nabídce 1,6 THP s 6 st. převodovkou, což je hodně špatné. A pokud tam nedají peugeotovský interiér, ale ten hnus japonský, tak ať jdou s tím někam.
Očividne si sám, kto tam nejakú podobu vidí... Pretože sa to podobá asi tak ako žigulák na 120-ciatku... Čo je inak brutálna podoba. Obe auta majú štyri kolesá, volant, spätné zrkadlá a dokonca aj čelné sklo!
Z těch tří je Peugeot opravdu nejen zdaleka nejhezčí, ale zejména zadní partie, až na podivné zadní okno je přímo fantastická. Líbí se mi :yes:
Bude velmi záležet na interiéru, který v konečném důsledku bude hrát důležitou roli. U 4007 interiér Mitsubishi zákazníci Peugeotu přijímají spíš s nevolí, doufejme tedy, že nám 4008 naservíruje tradičně kvalitní a útulný vnitřek, který u Peugeotu opravdu umí.
Sakryš, jak se tak dívám, je to fešák... teď už jen THP a dvoulitrové HDI ;-)
V servisní knížce k 1,6 HDI je 120 000 km, tolik oficiální data. Výdrž filtru záleží taky od jízdy, pokud neustále podtáčíš motor, splodiny ve filtru se nevypálí, filtr se ucpe. Pokud s filtrem nedokážeš žít, dá se vymontovat. Ford má 5. vstřík, také nemá vypínatelnou vodní pumpu, ale má větší spotřebu.
A rozhodně nejsou jediní, kteří mají aditivum. Mezi náklaďáky je to např. převažující řešení.
Pokud však filtr nechceš, není problém jej z jakéhokoliv vozu PSA vymontovat. Stojí to pár tisícovek, dělá to více firem, nic nákladného.
Aditivum je na max 60tis a filter je na max 120tis, predtym dokonca na 80tis a ked sa tym zaoberaju tak dlho, tak by som cakal, ze budu lidrom na trhu. V skutocnosti napr Ford si musel spravit vlastne DPF s piatym vstrekovacom, pretoze pravdepodobne mu eolys a cely ten princip nesedel.
Samozřejmě v tom se nedá odporovat, jen poskytuji vysvětlení proč se tak děje. ;-)
Jsou podařenější výsledky spolupráce, třeba tento určitě ano. Věřím ale, že se podaří i přes tak výraznou spolupráci zachovat charakter dané značky, prostoru pro naladění podvozku, detailů interiétu atd. je více než dost. Jsou však i horší výsledky, třeba právě ten Koleos a Latitude. Ono by to nebylo až tolik špatné auto, hlavně při té ceně, jen by tam měl být raději opravdu ten znáček Samsungu.
VW má aktuálně výhodu, má zdroje, Fiat jich má nejméně, PSA se vzchopuje a podle toho vypadají výsledky.
Ze svého pohledu bych si dovolil schrnout, že očividně PSA poslední dobou opravdu zbrojí. :yes:
mam rovnaky nazor.c3 a c4 su pekne,vyvazene.ale ds4 a vyssie je preplacany cirkus...
aj na tom c4air je tam vela cudnych rieseni...maska a predne svetla,hnusne ledky vpredu,strasne zadnu svetla..v podstate cela svetelna technika+maska vyzeraju hrozne.
Nemůžeš dávat do stejné kvalitativní roviny jak tvoření koncernu, tak výrobní participaci na modelu, který komplet vznikl v například v Japonsku. Problém té výrobní spolupráce tkví (pro nás evropany) v tom, že Peugeot rezignoval na to, aby právě ten japonec od něho koupil produkt a upravil si na něm karoserii, a spokoijil se s tím, že na cizí spodek naroubuje "jen" kabinu.
Nezhůvěřleji to předvádí Fiat (freemont) a Lancia (ani nevím jak to pojmenovali), avšak, co je na tomhle případu pikantní? Ten fiat "tvoří" koncern, ovšem tím, že brakuje dcery... Je to jako by VW uzmul podlahu SX4 a vytahoval se s ní v Tiguanovi... :-)
Frantíci to dělají samozřejmě o řád elegantněji, avšak zde se potvrtzuje to, co je velmi zřetelné i u fiatu, tyhle akce nějak nepřináší nic do světa aut. Jen to vlastně rozmělňuje identitu značky, viz např. Koleos a latitude. Konfrontuj to s velmi originální a veskrze renaulťáckou lagunou a jistě pochopíš.
Citroeny mám poslední dobou raději než Peugeoty (C3 raději než 207, C4 raději než 308, apod.), ale to, co vychází z dílen pod názvy DS4, DS5 a teď C4 Aircross mi přijde hodně přeplácené. Takže v tomhle případě palec nahoru pro 4008 :yes:
Ono plakat nad tím, že je mezi značkami spolupráce v dnešním globalizovaném trhu je poněkud krátkozraké.
Již před lety jsme zde měli auta daleko sobě podobnější, viz Mazda 121 a Ford Fiesta, Chevrolet Captiva a Opel Antara. Někdo stále rostoucí náklady na vývoj aut řeší kupovaním menších značek (VW) a tvořením koncernu, někdo spolupráci. O tom, že se chystá spolpráce Renaultu a Mercedesu na malém autě se tu šeptá dlouho, že v Lamborghini bys našel detaily z VW není tajemstvím. Můžeš argumentovat tím, že dle tvých měřítek je VW něco echt, ale reálně je to naprosto jedno.
Taková je doba, chceme více a více, ale platit za to nechceme. Možná kdybychom byli ochotni zaplatit za toho Tiguana (interiér z Golfu Plus atd.) nebo 4008 třikrát tolik, tak by to byl svébytný model.
zaujimave aky si pesimisticky k inym znackam, k VW si vzdy privetivy a chvalis ich do nebies vzdy a vsade. Aku ze to mas diagnozu? doktor predsa nieco musel do karty napisat, tak sa pochval.
Sice velkou měrou nezaslouženě, ale i tak, ve výsledku je to konečně na uznalé kývnutí. Nechci hodnotit jednostlivosti, např. "C" okénko, jako vystřižené z vhledu do kurníku, nyní hodnoťme prvotní signál, který ten vůz vysílá. A v tomto pohledu je to první auto SUV segmentu (částečně) z Francie, na které se člověk může podívat a neobracet oči takříkajíc v sloup.
Je však k pláči, když se další evropská legenda zmůže v podstatě jen na kabát a to pod ním bouchá japonec. Jo tohle je k vzteku. Já vím, že tam budou motory od Péčka... co jim musel odladit BMW, viď.
Ale jak vidíš, tímhle se plakáti netrápí. U nich jde jenom o to, aby to nedej bože nebyl zase nějakej noverj volkswágen. Smutný rozhled těchto jedinců... Životní horizont - autočivava.
P.S. Zvedněme Peugeotu palec, resp. oba palce mu... držme :yes:
tak toto vyzorovo poraza akozeluxusnu c4Air o tri triedy.... nadhera.vyvazene,nevidim ziadnu chybu na rozdiel od citroenu,ktory je opat preplacany.... :no:
To aditivum pro filtr pevných částic vydrží 120 000 km, čili rozhodně dost dlouho. Výhodou toho aditiva je, že ve filtru pevných částic nemusí být další tryska pro dodatečný vstřik paliva při regeneraci filtu, což nezvyšuje spotřebu. Každá z těchto variant má své plusy i mínusy, ale vzhledem k tomu, že PSA tady bylo jako jedno z prvních s DPF, tak v tomhle už má dobré zkušenosti.
takze konecne prichadza doba kedy aj ja ako fanda peugeotu mozem po dlhsom case jasat a byt spokojny s dizajnovym smerovanim peugeotov.
roky 307micky, 407micky, 206tky, 807micky su chvalabohu prec, boli to dlhe a aj ked mozno uspesne roky ale skutocne som mal pocit ze peugeot mal na viac co sa tyka dizajnu. Jeho auta mozno mali povestnu francuzsku eleganciu na tu dobu ale chybala im ista peugeotovska dusa zalozena na istom vyzarovani ktore uz tymto autam chybalo. Po uvedeni 508micky a pri pohlade na novu 4008micku je uz konecne to vyzarovanie opat citit a je to ako za starych dobrych cias v casoch 406tky, 406tky coupe a 306 cabria. Peugeot opat ma dusu a dizajneri mu dali zivot, z peugeotov sa zase stavaju umelecke diela ako to bolo kedysi.
Mne sa nova 4008micka aspon z obrazkov paci a posobi ovela lepsim celkovym dojmom ako prepalacany a divnymi svetlami olepeny C4 aircross. Peugeot zacina mat peknu masku aj logo na vrchnej kapote sa mi paci a celkove prelisy kapoty s vclenenym logom vyzera velmi moderne a solidne.
Tazko zatial hodnotit interier ktory nevidime ale ak bude v nom typicka peugeotovska atmosfera ako vladne v 308 a 508 alebo 5008 tak nie je co riesit, bude to pecka.
Pacia sa mi hlavne zadne svetla ktore su velmi elegantne riesene a nie su to ziadne velke monstra po bokoch ziadne zakrivenie ako v citrone. Predne su tiez velmi pekne a stylove.
Skutocne som rad ze mi peugeot tento rok dava dost dovodov na radost a jeho modely zacinaju byt vskutku velmi podarene. Kazdemu sa paci nieco ine, ja tu pisem za seba, niekomu sa nemusi tento peugeot pacit, mne sa paci
Taky jsem na to myslel, Tigi i po FL bude mít co dělat, tahle 4008 vypadá výrazně líp a s technikou od Mitsu to bude paráda :yes: Ještě nepos*at cenu... ;-)
Ten tvoj prvy odkaz nejde mi otvorit ale v kazdom pripade sa domnievam, ze i najnepodarenejsi interier od Peugeot je lepsi ako najpodarenejsi od VW. Inac s textom od teba suhalsim.
S SUV Francouzské produkce je to těžké.... Podle toho co bereš za SUV.... Já tam počítám třeba i Scenic RX4, Kangoo 4x4 atd.... Tato auta byla opravdu moc pěkná..... Jinak jak jsem již říkal mě se líbil Koleos před fl. a pak se mi taky líbí C-Crosser od Citrona..... A k designu tohoto Pažouta - přední část celá je opradu nepovedená... Zadek by se možná i dal... Ale jde o subjektivní záležitost a jak to tak pozoruju jsem asi jedn z mála, kterému se to nové duo od PSA nelíbí a dal by přednost originálu od Mitsu....
Tak zrovna tento konkrétní Peugeot takhle na fotkách vypadá dobře. Ale k té tvé řečnické, nepamatuji se na žádné pěkné francouzské SUV. Poslední co vypadalo dobře a kapku to připomínalo SUV bylo Rancho.
Design Peugeotu šel od řady 207 do kopru... Přišla 508 a 5008... Začal jsem jásat, dva opravdu krásné Peugeoty.... A pak příjde tohle..... Druhé nejškaredší SUV na trhu... A to první? Ten nový Citroen Aircross..... 8-s Na tato auta jsem se i těšil, ale tohle se opravdu a opět hrubě nepovedlo... Proti tomu je i Q3, Q5, Tiguan a Kuga miss krásy tohoto roku.... Takže pokud chci pěkné SUV musím jít ke Škodovce pro Yetíka nebo Chevroletu pro Captivu.... Jinak ještě jedna řečnická.. Kam spěje design Francouzských SUV... Začalo zprasením Koleosu a pokračuje přes toto..... :no::no::no:
Ty tam fakt vidíš podobnosť? Teda okrem metalízy? Hoď si rovnakú farbu na Tiguana a bude sa to podobať asi rovnako ako ten Peuegeot sa podobá s ix35... >:D Ach, niektorí ľudia sú buď fakt slepý, alebo sa to už nedá nazvať ani inak ako KOMPLEX!
Tak kde je 4007 vyloženě hnusné auto, ze kterého roubování křičí více, než samotný otřesný výsledek, tam je 4008 vyloženě pěkná. Uvidíme na živo, ale na těch promofotkách je to zatím za jedna mínus. :yes:
Který styl čumáku teď myslíš? Peugeot jich za svoji historii vyměnil celou řadu. A tohle mi připomíná P508, tedy předpokládám, že styl ražený Peugeotem v současnosti.
No a mne se libi 4008 i Tiguan. Tiguan je pratelstejsi ve vyrazu, uhlazenejsi a celkove civilnejsi. Navic si myslim, ze bude v urcitych ohledech praktictejsi (zejmena zavazadlovy prostor), v interieru ergonomicky a materialove nedostizny, navic s motory a prvky vybavy, na jake ASX jednoduse nema odpoved (benziny, 7-st. DSG apod.). Tiguan je zkratka ohromne vyvazeny a proto uspesny model, ktery novy Pazout stezi ohrozi. Naopak by se mohl s uspechem zakousnout do tech korejskych splacanin, coz by mi udelalo radost. :-)
To mi chceš povedať, že sa ti ten Peugeot podobá na ten hnus??? To hádam nie?!?! Peugeot je o pekný kus ďalej a jediná podobnosť je len vo farbe a že obe majú 4 kolesá…
Obavam se, ze pekny interier, jaky Peugeot skutecne umi, se k tomu neprida - viz 4007, kde se v zasade pouze prelepil znacek na volantu v celkove presprilis strohym a materialove zanedbanym interieru Outlanderu - [odkaz] . ASX je na tom jako zaklad o nec lip ( [odkaz] ), trapi ho vsak v zasade podobny bolesti vcetne archaicky grafiky radia, ci v pripade vyssich vybav navigace jakoby dodatecne montovany z druhovyroby.
Ano, taky mě to napadlo. Je to normální vývoj designu. Někdo rád klasiku v šedé a někdo něco zajímavějšího v pastelovější barvě. Vsadil bych se, že bude reagovat i koncern VW, samozřejmě jen decentně, protože to co šlape se nemění.
Klidni hormon, primitive, ty zde predvadis akorat anti-VW pokriky, nadavky a otresnou gramatiku. Udelej nam vsem laskavost a odplaz se na jinej server.
Mam jiny nazor - oba modely sice hraji na stejnou notu "sportovnosti" a dravosti, Peugeot si vsak podle me drzi prehledny a uceleny linie a nespada jako Hyundai do tvarovy roztristenosti a kyce. Je to paradox, ale i tyhle japonsky predelavce dokazal Peugeot vnuknout podstatne evropstejsi charakter, nez o jakej se od pocatku pokouseli Korejci.
Souhlas, Peugeot jednoznacne vede i u me, vypada dynamicky, sportovne a moderne, pritom nikoliv preplacane a prezdobene jako Citroen. Bod pro lva. :yes:
Pretoze porovnavaju tabulkove hodnoty vyrobcu s udajmi palubneho pocitaca a ten je v tomto pripade nepresny - mozno aj zamerne - asi novy trik vyrobcov, ako zvitazit v suchych testoch motoristickych novinarov.
Kdybys četl testy ASX pozorně, zjistil bys, že testující redakroři potvrzují ASX jako vůz, který se dostává (jako jedna z mála výjimek) na tabulkové hodnoty. Přečti si testy ještě jednou pozorněji.
Pokud tam 1,8 DI-D vůbec bude, bude to odměna za to, že v Outlanderu jezdí 2,2 HDI od Peugeotu. Jezdil tam 3 roky, teď bude nahrazen 2,2 DI-D Mitsubishi. Navíc Mitsubishi dělá pro PSA hodně, podíl PSA je minimální, takže něco za něco, snad. 2,0 HDI přijde také, ale momentálně továrna nestíhá vyrábět dostatek 2,0 HDI pro Peugeot, Citroën a Ford, tak možná později. Možná i to je důvod, proč použít 1,8 DI-D.
Lepsi je bezudrzbovy - teda taky, kde sa nedolieva ziadna kvapalina a nema problem s regeneraciou ako napr u 2.0TDI, aj ked problem to bude vzdy a ako tak citam , tak euro6(2014) bude este zaujimavejsie.
Uvazoval som nad ASX tak som precital forum majitelov a aj jeho velka prednost - udavana nizka spotreba podla PP je prilis optimisticka - jednoducho PP nemeria presne, ale hlavna vec, ze takto vyhravaju vsetky testy v casopisoch, clovek sa podla toho orientuje a potom zisti, ze spotreba je niekde uplne inde. By som odporucal novinarom aspon merat podla dotankovania a neverit slepo udajom vyrobcu. Kedysi som videl clanok, kde merali skutocny obsah kufra v porovnani s tym, co udava vyrobca. Vsetko su to bulharske hodnoty, bez realneho zakladu, ale v testoch je im prikladana rohodujuca hodnota.
Vyzerá to super! Takto atraktívne auto by mohlo radikálne zvýšiť predajnosť v tomto segmente. Tiguan je momentálne najpohladnejší, ale tento Peugeot mu môže narobiť vážne vrásky! Som zvedavý aký to bude mať interiér... Za exteriér však všetky :yes: hore!
Nie len Tiguan! V triede budú blednúť všetci! ;-)
Pokiaľ bude interiér s rovnako čistými líniami, ako má exteriér, kričím 100x áno
Skvelá práca :yes::yes::yes:
konecne je to uz ine auto nei ako outlander a 4007 a c crosser ktore su uplne rovnake a zozadu uz uplne uplne.
ak sa clvoek na tento novy peugeot 4008 pozrie nema ani sajnu ze vychadza z ASX a to je len dobre :yes: myslim ze aj predaju budu vdaka tomu ovela vyssie :yes:
mne sa paci, spolu s 508mickou dva najkrajsie a velmi podarene leviky
peugeot musim pochvalit aj ked to robim casto >:D ale tentokrat skutocne peugeot uz chytil smrnc dizajnovu cistotu a styl ktory mu roky chybal, tie stare tlamy uz boli nudne a teraz ich veselo pouziva mazda co uz je totalne za zenitom.
Peugeoty mozem su moja srdcovka spolu s kiou ale fakt no peugeoty mam rad.
508 povazujem za najlepsi peugeot v historii a od cias 406tky a 406tky coupe je to prvy skutocne pekny peugeot ktory ma nenormalne dostal. Samozrejme aj 5008 aj RCZ su uz krasne, ale nie su to take masovky ako auto strednej triedy. Takisto p306 cabrio bolo nadherne a tusi mvyhralo anketu kabrio roku. Pininfarina vedela dodat smrnc tymto sportovym autam ako 406 coupe a 306 cabrio.
Dnes je nova doba a peugeot uz vyraba aj auta triedy SUV a za tento pocit si zasluzi aspon povzbudenie a pochvalu,