Tohle reklamní video je plně v režii Cadillacu, jak by dopadlo v režii marketingu MB je nasnadě. Prakticky celý náskok získává Cadillac hned na prvníc metrech a pak už se prakticky nezvětšuje. Není žádný problém, trochu pokazit start u MB. Navíc se nikde neuvádí, jetli mělo Céčko automat, nebo manuál, se kterým se dá jednak pokazit start mnohem snáz (zvlášť v rukou amíka), navíc s ním má Céčko už oficiálně mírně horší čas, než automat a v praxi tento rozdíl bude spíš ještě o něco větší. Tyhle jednostranná marketingová videa jsou o ničem, nikde při měření nevidím nějakého zástupce MB, který by dohlížel na regulérnost měření, nebo aspoň záběr pod kapotu obou vozů těsně před startem, nemluvě o možných úpravách na řídících jednotkách motorů apod.
Prostě laciná reklama (s účelovým výběrem motorizace) po všech stránkách, od nesrovnatelného sériového výkonu až po regulérnost měření...
Mimochodem motorizace C300 už je motorizace vyběhlá a současná 350ka (sériově se 7st. automatem, zrychlení 0-100 za 6s), by si s touhle pojízdnou žravou boudou rozhodně poradila.
6,2 V8 Vortec 6200
To samé i když liší se výkony je v Chevy Tahoe, v pickupu Silverado no a pak stesterské GMC Yukon a Sierra.
A stejný motor býval i v Hummeru H2.
tak se dělaj trpaný reklamy. a místní german boys z toho maj zas vánoce. No jak prostý. Důležitý je, že vás video pobavilo ne?
Escalade už dneska vUSA nefrčí, co frčí je Explorer, GrandCherokee a Wrangler. I bez blbých reklam.
Evropská konkurence v SUV/offroad je za těmihle 3 modely asi tak o milion mil daleko co se týče prodejů na severoamerickém kontinentu.
Měl jsem možnost Escalade s HEMI projet (ročník tuším 2008) a byl to tedy zážitek. To zrychlení není špatné i ve vyšších rychlostech, ale neměl jsem možnost "dát" víc než cca. 150. Je to celkem děsivé a směšné zároveň. Z mého pohledu nádherná automobilová absurdita. Jako perlička na závěr je fakt, že to auto sloužilo jako služební.... >:D >:-[]
No to by člověk něvěřil, co můj negativní názor na tuhle reklamu vyvolá. >:D >:D
já bych ted potřeboval asi slyšet názor Američana co se na to musí koukat v tv, jak to na ně působí, přeci jen oni jsou na tyhle reklami zvyklí, ale prostě pořád si myslím že po shlédnutí této reklami si normální člověk neřekne: "jo Escalade to si musim koupit..."
Samozřejmě, ten motor je obrovský, navíc 4x4 a zrychlení jen do relativně malé rychlosti (96 km/h), kde odpory nehrajou tak velkou roli, jako při zrychlení 0-160km/h, nebo 0-200km/h, kde by měl Escalade mnohem větší problémy i s podstatně slabšími, ale méně "odporovými" vozy...
Přesně, spotřeba je pro tyhle Cadillacy sprosté slovo.
Poradil by si s ním jak C350CDI (195kW/620Nm, zrychlení 0-100 6,0s), tak C350 (225kW/370Nm, zrychlení taky za 6,0s).
Navíc, jak jsem psal, C300 už je vyběhlá motorizace a najdeš ji třeba na českých neaktualizovaných stránkách, ale rozhodně ne třeba na těch německých...
Jediné smysluplnější srovnání stejně vidím jen s MB GL 500.
A tady máme taky rozdíl :-) Od V10 Touaregu se čeká, že to bude "dravec" - však má V10, bezpochyby rychlé auto co "sežere" kde co. Tam nemusí demonstrovat rychlost, ta je nepochybná. Ale už nikoho nenapadne, táhnout s tim přívěs, však je to malé městské SUV bez rámu. Opakuji. Nikdo nepochybuje o jeho rychlosti, o síle však pochybnosti být můžou (a já bych je měl taky), čili chtěl de facto demosntrovat,že se nemusíte bát za Touareg zapřáhnout přívěs.
Tak. Za Escalade nejspíš nikdo přívěs taky moc tahat nebude,ale tady je to přesně obráceně. Lidé očekávají sílu a vědí,že Escalade by utáhl půl Alabamy, kdyby chtěl. Bodejď by ne, když je vlastně postaven na základu nejlepšího trucku na trhu. Tohle američané vědí,o tom nebudou mít pochyb. Ale je to Cadillac. Cadillac pro důchodce, ti si kupují nejčastěji, nebo samozřejmě pro negry. Ale tak či onak, ta důchodcovská image se s Cadillacem stále ještě táhne. Navíc starší americká SUV v podstatě byla spíš pomalá a neohrabaná, lideé jsou na to tudíž zvyklí.
A to chtěli ukázat. Že Escalade není to nemotorné pomalé SUV (Slow Utility Vehicle),naopak velice rychlé.
Kdo z Vás by očekával,že Escalade bude rychlé auto? Myslím,že by jste si v tomhle raději vsadili na V10 Touareg,no ne? ;-)
No, proto jsem psal, "teoreticky". Ano, pokud odhlédneme od toho, že německá automobilka v Evropě okrade každého zákazníka na tomto autě cca o 25 tis. USD, tak máte samozřejmě pravdu.
A ano, je mi jasné i to, že je rozdíl mezi "evropskými" auty a auty "v Evropě". Jenže bohužel z naprosté většiny je tento nepřiměřený rozdíl v evropských a amerických cenách problém "evropských", přesněji řečeno německých aut.
Z ekonomického hlediska dokážu pochopit, že dovoz amerického auta do Evropy ho zdraží, ale těžko se mi chápe, že dovoz evropské auto dovezené do Ameriky zlevní na 60 % ceny. Pokud je přiměřený zisk solidní firmy 10-15 %, pak je to hodně podivné.
Aby bylo jasno, vím, že to tak je, jen se pozastavuji nad chováním některých automobilek. Dělají, co jim trh dovolí, ale je to slušně řečeno hnus.
moj znamy ma Escalade, robili sme dva testy (moje auto 330i 190kW)
- prvy bol na dialnici cca z rychlosti 100kmh - ja som akceleroval z trojky - az do 180kmh. Escalade nemal ani najmensiu sancu. Rozdiel bol viac ako 10 dlzok.
- vyrovnanejsi vykon bol z nuly, ale aj tu som Escaladu okamzite odskocil a po zaradeni dvojky sa uz rozdiel zacal dramatickejsie zvacsovat
- vtedy bola 330i uplne v seriovom stave - momentalne mam zo stranky www.autotechnik.sk objednane a aj nahodene zvody bez katalyzatorov, K&N vzduch filter a uprava software od nemeckeho wintertuningu + vypnutie obmedzovaca, Auto ma zhruba 210 - 215kW a chodi nadherne (271kmh podla GPS) - to uz ani nevravim, ze Escalade by nemal najmensiu sancu stihat
spat ale k videu, som si isty, ze ted Medved je schopny odstartovat lepsie ;)
Takhle porovnávat ceny už vůbec nemůžeš. Cena a její akceptovanost je otázka trhu. Ceny tedy můžeš porovnávat pouze v rámci trhu. Jednou z výjimek je celní unie, kdy je stále na jednotlivé země pohlíženo jako na samostatné trhy, ale pro občana země v celní unii je jedno, ve které zemi celní unie nakupuje. Nejenže kvůli odlišné legislativě jsou neporovnatelné, ale neexistuje žádné místo, kde by jsi dosáhl obou nabídek.
Reklama je určena pro americký trh, takže má smysl uvažovat americké ceny. Tečka.
Ad předražení: ne, napsal jsi evropská auta, nikoli auta v Evropě. Velký rozdíl.
Je to americká reklama. Proč by si prosím tě někdo měl jet kupovat auto na jiný kontinent, navíc, když by tam za něj vyplajzl skoro 2krát tolik ?? To myslíš vážně ? >:D
To mu nikdo nechce upírat, ale nejsem si jistý, jestli si pro to vybrali nejlepší disciplínu. Klidně mohli ukázat, jak třeba táhne Jumbo nebo tak něco. Touareg V10 to zvládl, tohle by to mělo umět taky. Sice to možná natáhne C300 v 0-100 (a i o tom mám jisté pochybnosti, podle mého to C na startu celkem zaspalo), ale k čemu je to v takovém SUV ? Ani bych se nedivil, kdyby po téhle reklamě v prostém národě američanů došlo k nové vlně převrácených SUVéček jisté konkrétní značky... >:-[]
Je mi jasný, že se to těžko srovnává, oba trhy jsou ochraňovány cly. A tak jeden z pohledů může být: americké auto za cenu v U.S. a evropské auto za cenu v Evropě a ceny se přepočtou pouze kurzem. Je jasné, že je to teoretické srovnání, ale vyhneme se tak pokřivení cen jednotlivými trhy.
To, že jsou auta v Evropě podstatně dražší, jsem psal už v prvním příspěvku, než jste mi vynadali, že jsem blbec :-)
No nevim, když k tomu videu někdo z U.S. and A. napíše, že má shodou okolností obě auta a prohlásí, že příště už si Cadillac nekoupí, je to póza (pokud teda nekecá), ale taky to vypovídá o tom, že ani oni nějak nemají tebou zmiňovaný nadhled. Když Clarkson srovnával Yettiho s Ferrari a Maybachem, tak jsem tam tu nadsázku a vtip viděl. Ale tohle se prostě tváří seriózně a vážně a pak je směšné, že chtějí C 300 srovnávat s CTS-V nebo Escalade. ;-\
Mohlo tam být Audi, BMW, mohl tam být Lexus, Toyota, mohlo tam být v podstatě cokoliv. Autor se zmiňuje o tom, že cílem reklamy je zesměšnit Mercedes. I kdepak. Cílem celé reklamy je jen jedna jediná věc. Ukázat lidem, že velký a těký gas guzzler umí být rychlejší než malý sedan. Ukázat že velký obr není líný a tlustý,ale že něco umí. Bezesporu nebude stavěnej na italský serpentiny,ale o to nejde. Nejdo to,kohokoliv zesměšňovat... Jde jen a jen,čistě jen o to demosntrovat, že Escalade je velice rychlé SUV... Ať už proti Mercedesu,nebo kosmické lodi.
Na jejich místě bych tam vybral ještě něco daleko sportovnějšího, třeba nějáký slabší Cayman, BMW Z4, nějáký "sporťáček"
Nevím, odkud jsi spadl, ale prakticky všechna auta jsou v USA levnější než v EU. Tady máš ceník Escalade:
[odkaz]
Základní cena 1.868.857,- Kč.
BTW: Podle mě se v EU už C 300 neprodává. České stránky MB se ti možná snaží nakukat něco jiného, ale to je tím, že je importér moc neaktualizuje. Blbostí je tam víc.
C300 ceníková cena 1 098tis. Kč, Escalade 63,5 tis. USD, plus mínus se to rovná, možná ho v U.S. musí prodávat levněji, nebo možná za skutečnou cenu a nás tady natáhnou, nevím, to jsem skutečně nehledal.
Konečně to někdo vystihl :yes: Klucí to tu berou příliš vážně. To, že se porovnává neporovnatelné, pozná i 5 leté děcko. Tudíž to ani nemůže být žádný pokus o nefér srovnání nebo podvod, jak tu skoro všichni naznačují.
To, že se ti lidé smějí, neznamená, že jsi populární. Cadillac nepotřebuje, aby se o něm vědělo, je to známá značka, Cadillac si potřebuje vylepšit image a to tahle reklama nedělá.
...jsou evropské reklamy tak neskutečně trapné a nevtipné. Protože by lidi nedělali nic jiného než o nich diskutovali. Anglosaského nadhledu jak je vidět není Čech nakrmený vesměs pitomými německými reklamami schopen. Škoda.
aneb v co možná nejkratším čase(je drahý) Vám do hlavy natlačit myšlnku koupit i největší hovadinu jako zlatou cihlu............. No - pravda byl jsem velmi >:D , ale velmi překvapen, že to vyhrála eskalující kláda........ Rád bych viděl tuhle kládu v té rychlosti při vyhýbacím manévru - jestli by ho zvládla stejně jako méďa.....Myslím, že v tomhle gardu bych se rád podíval na reklamu Escalade kontra Škoda Fabia HTP - myslím tu točenou Škodou......
Poměr cena/koně u US produkce není špatný. Ano, auta v Evropě jsou obecně dražší. Je ale nutno oddělit tento poměr od tvrzení, kdo to jak komu natře. Když to vezmu absolutně, dle toho co z té které produkce jde vůbec koupit, tak už ta US produkce tak úžasná není.
Už to tu padlo níže - 38k$ za 4matic C 300 a 63k$ za nejlevnější model Escalade, který ani není 4 kolka, ta je od cca 66k$. Nejdražší Escalade je za nějakých 83k$ a za Céčko, do kterého už nešlo přidat vůbec nic by bylo nutné zaplatit něco přes 56k$. Nepopírám rozdíl ve velikostech, ale to ti přijde jako podobná cena ? :no:
No když mají na výfuku samolepku pozor horké, když mají na zrcátku informaci že obraz v něm je otočený a když mají na kostýmu supermana informaci že kostým neumožňuje létat... pak to na velké přemýšlení nevidím.
Myslím že se pleteš. Já si v reklamě nevšimnul, že by se tam řešil interiér či výbava. Nikde ani záběr interiéru, žádné porovnání výbav... Ve videu je jen ukázka toho, že na semaforech udělá Cadillac Medvěda o délku auta. A toť vsjo. A že je "céčko" malé... pro průměrného amerického burgrožrouta asi ano.
Na účel této reklamy sis i sám odpověděl..... vidíš co se na světě baví lidí o této reklamě? Výborný tah marketingového oddělení.... jen že to pár "důvtipných" jedinců nechápe neznamená, že je to špatně...
...přesně tak.... neboli proč kupovat malého německého pr.da, když můžu mít velké pohodlné špičkově vybavené auto pro rodinu a smečku psů.... ale jak vidět mnozí si zde nevidí dál než na špičku nosu. Je to výborná reklama - má smysl a i vtip :yes:
Myslím, že v reklamě nejde o poznání, že 301 kW je více než 170, ale o to, že za stejné či podobné peníze nemá smysl kupovat Mercedes, když můžete mít Escalade. Navíc ještě ve sprintu rychlejší a určitě i luxusněji vybavený... :yes:
Tak "Výron" je docela extrém, ale jinak s tebou souhlasím. Jezdíme závody do vrchu a spousta jezdcu má co dělat aby to krotili už na startu a to mnohdy ani nemají poloviční výkon toho Veyronu. Escalade s automatem půjde na rovince řídit i s jedním prstem v nose. Ale nějaké BMW bez elektro prkotin udržet v přímém směru může být docela problém.
No to že ta reklama pobavila není pochyb. Daleko víc pobaví majitelé bilých Escalade na chrom kolech ala hotwheels. I to srovnání je legrační... představa, že někdo říká: Né Céčko ne, ja chci Escalade >:D Amerika to je jinej svět. To co je pro nás nižší střední to je tam třída mini. >:D Hodnota této reklamy je na úrovni skákání na dveřích Golfa. :-)
Keď som zbežne pozrel komentáre k videu na youtube, cadillac to dostáva slušne zožrať. Top koment rozoberá 10 bodov čo je zle s tou reklamou a zároveň s americkým automobilovým priemyslom. >:D Nenašiel som jedinú pozitívnu odozvu a takto zle hodnotené video o autách som snáď ešte nevidel.
Tak vám neviem, za toto budú v marketingovom oddelení padať hlavy >:-[]
No tak to je přesný.. DRAG "RACE". Rovně umí jezdit i cvičená opice. :no:
První zatáčka a Escalade se kutululuuu kutálí ze stráně zatímco MB spokojeně peláší dál. >:D
Bilboard Mercedesu před prodejnou BMW je TRAPNÉ až to bolí u nás je to taky akorát ne u aut, když vyjdu ze sparu a vidim bilboard kauflandu že maji nejlevnější rajče, tak se hned usmívám. To je prostě dokonalost sama >:D
A nečekám že v reklamě na Cadillac prohraje Cadillac, ale že by to mohlo aspoň vypadat na úrovni a srovnávat konkurenci
když si budu chtít jít koupit suv, tak mě bude zajímat jestli je tohle lepší než tam to a ne jestli je rychlejší než tenhle sedan nebo tamten traktor....
V Amerike je tento druh reklamy celkom bežný. Pozri si ako "bojujú" Pepsi s Coca Cola... V Európe je myslím tento sruh reklamy tak viac menej zakázaný. U nás (SR) ide teraz dosť masívna reklama v štýle: "Prečo nie bavorák/audina? Lebo medveď!" zvlásť komicky to pôsobí, ak si MB na túto reklamu prenajme bilboard pred predajňou BMW. To je tiež TRAPNÉ? >:D [odkaz]
Ešte raz, je to REKLAMA a celé si to zaplatil Cadillac, takže čakať od toho niečo iné ako porážku MB alebo nejaké fair play je iba naivné...
Nebo se mužu zeptat ještě jednodušejc a to proč proti SUV postavili sedan a ne sobě rovného taky od mercedesu co já vim "teréních" aut má mercedes celkem dost.
Je to REKLAMA ja říkáš a celkem by mě zajímalo jak by to dopadlo kdyby ji vysílali u nás v Evropě (ten samej princip jen třeba jiný auta)
víš každej rozumnej se na to musí podívat klepat si na hlavu s otázkou co si tím chtěli dokázat? že jsou lepší než ti druzí ? když proti sobe postaví opačné "póly" prostě každý auto má úplně jiný smysl..
když někdo v diskusi porovná Octávku s Mondeem tak je to úplná tragedie a úplně jiná třídá a kategorie...
a když to udělá někdo v reklamě tak je to v pořádku a bude se to obhajovat???
mimo to už jenom se takle snažit shodit konkurenci, je nesmírně "(až vesmírně)" TRAPNÉ!!
Videli ste ktore auto bolo 1. na starte? Cadillac CTS-V,to polozi na rovinke do muky aj take Ferarri California. OK, tento suboj nemal vela zmyslu..ale ani nie je logicke aby Escalade isiel rychlesie nez spickovy model od Mercedes-u. V USA totiz Nemci radi basnia o comsi ako "performace" a Cadillac sa roky prezentuje ako znacka pre dochodcov- teda lenive, pomale a tak...ale...videli ste ze tento 2,7 tonovy kolos ide dost slusne. Jeho konkurent M-B GL by tiez neobstal ani na rovnom a ani v zakrute. A kto ma M-B...rad si s nim dam drag race- mam totiz Cadillac Seville rocnik 2000. velmi pohodlne, velmi na komfort...ale pochybujem ze niekto aj s M-B S 500 dokaze so mnou drztak krok...
No, já bych řekl, že přestože se srovnávají auta jiných tříd, tak cenově vychází celkem podobně, takže to srovnání není tak úplně mimo. Jako spotřebiteli mi jde v první řadě o to, co za své peníze dostanu. Je třeba poznamenat, že evropská auta jsou kur.vsky předražená, tak proč to neukázat třeba takto. :'-(
To už se ale pisateli článku moc nehodilo, tak o ceně mlčí. Ach jo, nekritizovatelnost německých aut je tady až příliš "okavidná". 8-s
Môžeš si dať aj otázku, prečo tam ešte nepridali terénnu časť na dráhe. Aby bolo víťazstvo presvedčivejšie. >:-[] Alebo by stačil 25cm vysoký obrubník, na cez ktorý by museli prejsť. >:-[]
Ahá, tak by asi už moc pokorili MB >:-[]
Tieto "múdre" reči sú aj tak o houne. Escalate proste ten šprint vyhral, je to REKLAMA, tak na čo to tu riešiš?! Či ty ako majiteľ firmy, by si chcel aby sa v reklame na produkt tvojej firmy, hovorilo o ňom ako o zlom produkte? 8-s
věřím že na Američany to udělá opravdu dojem >:D že vyrábí fakt dobrý káry když velký SUV porazí sedan od MERCEDESu >:D
nečekal jsem že by vyhrál, ale na to že měl Medvěd skoro poloviční výkon sice i váhu se ale Escalade moc nevytáhnul :no:
otázkou je proč si nevzali C63 nebo silnou naftu 450 nebo 350CDI (nevím co maji) celkem by mě zajímalo jak by ta nafta dopadla a možná by i mohl nakonec Meďák táhnout domů Escaladu >:-[]
Jo a ještě měli porovnat spotřebu benzínu >:-[]
jo to by se jim vlastně nehodilo do krámu >:D
více než dvojnásobný objem, skoro dvojnásobný výkon a dokáže ujet o pár desetinek, pro někoho hrdina, pro někoho obyčejná americká traverza co umí nadto jezdit jenom rovně, maximálně tak ještě soutěžit ve full pull.