Zvláštní. Když koncern vyráběl Passat B5 a Superb, tak byly napadáni za to, že jsou vozy stejné. Přitom odlišností bylo víc než u této trojičky 8-s
Inu doba zřejmě se změnila a sdílení modelů mezi automobilkami zlidovělo... Za mě se vlastně divím, že se koncernu chtělo lisovat pro Up! jiný plech boku kastle :yes: I proto je podle mě Up! jednoznačný lídr.
Mii je opět kombinací zbylého... Navíc jméno - ať se na mě nikdo nezlobí, přijde mi to jako Meeee, co dělá takové zvířátko...
Kolínský trojlístek, kde řadicí páka vypadá jak z dob Borise Jelcina a lacinost z vozu přímo čiší? K tomu samoúčelné řešení v podobě hrůzného ovládání ventilace, nedržící vyklápěcí okýnka...
Myslím, že tomuhle se alespoň dá říkat Auto.
jossalito, nebuď s prominutím jelito, čti pořádně, psal jsem o designu, nic, ale opravdu nic o technice, poměru cena/výkon/už. hodnota, natož o cílových skupinách ;-)
stara dobra felda alebo 15 rocne polo ich ma ;-) , starsie auta boli poctivejsie, na novych sa setri coskoro nebudu ani poriadne kolesa ani nic, zvykajme si :yes:
neviem, či ste to na modeloch z New Small Family postrehli, ale ani jeden z nich nedisponuje (na promo fotografiách) takou elementárnou vecou, akou sú v tejto kategórii automobilov oterové (ochranné) lišty.
Úprimne, nechápem trend dnešných automobiliek, kedy v záujme ich proklamovanej designovej čistoty (v mojom ponímaní šetrenie výrobných nákladov) sa týchto praktických prvkov na automobiloch vzdávajú.
Prečo u auta, ktoré bude každý deň bojovať v meste o každé voľné miesto s inými "samurajmi" nie je vybavené ochrannými lištami? Vtipné je aj to, že u vyšších tried (napr. Octavia) nimi disponuje (aj keď už len na boku, zatiaľ čo Octavia II pred faceliftom mala lišty aj vpredu a vzadu), no tieto sú lakované.
Predpoklad, že parkovacie senzory budú v základnej výbave je čisto v rovine priania zákazníka, a naviac parkovací senzor neochráni pred nešikovnosťou parkovania iných.
Problém je to, že napr. u Golfa či Pola nie sú ani v ponuke príplatkovej výbavy a tak je zákazník odkázaný len na aftermarketové riešenie...
Co jsem takhle cetl tak "Up" by mel byt oneco drazsi myslim tak okolo 25-30 tisic nez Skoda. Mozna to bude v detailech ci druhu materialu v interieru.
Ale nakonec si myslim, ze Seat a Skoda budou cenove vyrovnany, a VW bude vzdy o chlup drazsi vzdyt i jeho design je podstatne jiny, tady bocni cast karoserie.
Nic proti sdílení dílů, nakonec to (nejspíš) znamená trochu nižší cenu, ale když tři auta v interiéru dělí jen volanty (a to ještě poděděné), font budíků a barvy (v základu nejspíš žebrácká šedá), tak už je to trochu moc.Zase tak drahý ty formy na plast nejsou.
Suhlas. .
Design Skody a Seatu posobia akoby sa tieto auta vyrabali uz 10 rokov a teraz presli 3 faceliftom
Naopak VW je zaujmavy, dotiahnuty, priamociary. Vidno ze sa s tvarmi hodne dlho hrali.
Zadanie u skody a Seatu bolo asi jednoduchsie - tu mate zaklad, jedine co mozete je vymenit masku a zadne veko kufru. No dobre este, puklice a volant.
Ak cena tychto dvoch bude oproti VW nizsia o 700-1200 EUR tak potom je vsetko OK...
Také nesoulas. Nejhezčí je VW pak Škoda a na konec Seat, který podle mně má zastaralý předek, vůbec mi to nepřipomíná Auto Emocion.
Stejně si ale myslím že všichni tři skončí neúspěchem, stejně jako Lupo, Arosa a Fox. Vždyť za tu cenu dostanete Fábku, Polo i Ibizu a v New Small Family se okna stahují kličkou, rádio ani nepřehrává CD a nejde připojit ani USB. :no::no::no:
ze vw jednoducho usil proporcie auta pre seba.ani skodovka ani seat to vizualne nezvladli,ten plochy predok aj pri seate aj pri skode neposobi tak prirodzene,ako u vw,rovna hrana bocnych okien vzdau tiez nie je krajsia ako u vw,o zadnych vratach skoda pisat...
vw je dizajnovo o triedu pred nimi. potom skoda a na koniec seat (pri lupe/arose seat zmakol transplantaciu lepsie...)
Jak jsi přišel na to, že ve Španělsku se prodá 90% Seatů? Byl jsi někdy ve Španělsku? Co jsem měl možnost vidět, tak nejoblíbenějším autem tam je Ford (především Focus) a pak francouzi. Seatů je tam míň jak v Česku!
Člověče, vždyť se tady donekonečna mlátí už prázdná sláma - jak sám nejlépe víš...Stačí si uvědomit, kolik hojně diskutovaných článků se tu na tohle téma v poslední době objevilo a těch diskuzních odstavců... ;-)
Keď som v článku o Škodovke citigo napísal,že seat je najkrajší,tak nikto mi neveril,že prej to je to isté a ešte neviem čo >:-[] .Tak teraz čumte na to :-!
Vždyť já to tak trochu i myslel vážně. Ovšem techniku pro takový RB by bylo nutné hledat někde u Renault/Nissan/Infiniti, u VW by s Mateschitzem vyběhli ze dveří. ;-)
Když si může Aston Martin nechat dělat prcka u Toyoty, proč ne Red Bull třeba u VW? Zákazník ho dostane v jakékoliv barevné kombinaci, pokud si bude přát modrou a stříbrnou a všechny budou mít v základu křídla. :-)
Jsou to sice docela designově strohá auta oproti italské a francouzské produkci v této třídě, ale jinak se celkem povedly. Nejvíce se mi zatím líbí poslední představený, tedy Seat Mii. Jenomže ten dobrý vzhled vytváří docela dobrá barva a velká litá kola. Jsem zvědav, jak budou vypadat „wolfsburgská trojčata“ v základních výbavách a na plecháčích. To už asi nebudou takoví krasavci. To třeba taková Panda vypadala dobře s nějakou pastelovou barvou i v základní výbavě. Hlavně jsem zvědav na ceny těchto autíček.(u nás) No nechme se překvapit.
Tak třetí do party. Pohlednosti nabral díky rozdílnému řešení přídě Ibeřan o fous více než bratr od Škody - ten je takto dle mne vzhledový koncernový otloukánek.
Stylem a celkovou kvalitou designu ( o něm se dá hovořit, teda o míře jeho použití při návrhu vozu, pouze v případě Up-u ) z trojčat ( jen z nich ) vede Up, o tom v tomto klání tohoto trojlístku není pochyb.
Na chvostu je tedy Citi - něco, jak názvem, tak vzhledem. Faktem je, že se dá velebit i vzhled cihly či krabice a jistojistě vzhledem k jejich primárním funkcím oprávněně.
Je otázkou, jestli jejich vzhledová transplantace, inspirace a ve finále i konečné provedení, použité ve větší míře u sesterských značek než u vozu "matky", osloví a zaujme potřebnou množinu zákazníků.
Čas na jakékoli oslavwné vwýkřiky ( a že je to místní tradice řičet už jen při zmínce ) bude zhruba za rok a vwíce.
Jistý si být nemůžu, ale odhaduji, že s vysokou pravděpodobností bude Citogo za necelých 190 tis rovnou ze startu. Fabie je tu za necelých 200, cenové odlišení zde být musí.
Pak si třeba napíšem. ;-)
Tak za mě je tohle nejošklivější káčátko z těch 3 ošklivých. Má nejměnší vizuální příbuznost ke značce (zvenku i zevnitř) a celkově je i nejméně atraktivní. Nicméně jako nástupce arosy, OK, tohle tu už bylo. Takže ve výsledku to nejvíce odnesla škodovka, protože bude-li (a on asi bude) seat levnější, tak mimo ČR pro něj v Evropě půjdou všichni ti, kdo budou chtít mini z koncernu VW a nebudou chtít platit za up!.
Kdyby tvoje vyjadřovací schopnosti dosahovaly miniálně z poloviny kvalit dle mého názoru nepovedeného designu Citigo, tak si můžeš pískat. Nauč se chovat slušně!
Jestli měl někdo vyrábět malý auta, tak Red Bull. Bylo by to lehký, ekologický a marketing by měli za hubičku - výkladní skříň v F1. A ještě by určitě šel vyhrát víkend a jízda s V+W (ne, to není Voskovec a Werich) >:D
No takhle to vypadá skoro stejně, jen to není uměle a záměrně nasvíceno. Spíš jsem zvědavý na nejlevenší verzi. Ale zadní světla se mi víc líbí u Citiho, byť je jasné, že k tvarům Mii museli přijít s něčím jiným.
ktore z toho si vybrat ? volil by som Fiat 500 ;-) 12,300e a mate ho v plnej vybave, VW a seat pod 10 podla mna nebudu a s normalnou vybavou to pojde okolo 12...
Inak stavim sa, ze TOP GEAR urobia pokus a prelepia znaky vonku aj vnutri a budu hadat vcom idu...
3 krat bravo? Zaujimave, neajko sa to bije s tvojou retorikou na male auta pod crash testom s Q7... Ci tu nejde o F500 z ktorej mas taky komplex? Tato trojica by dopadla inak? >:D [odkaz]
Já se nebavím o mini autech všeobecně, ale jen o těchto třech sourozencích! Teď se každému líbí jinak víc, ale ve svě podstatě to je jedno auto, akorát jinou skořápkou a značkou na povrchu. A když by nastala situace, že by jeden z těch tří, byl varazněji levnější, tak se v našich končinách zahodí líbivost a kouká se na náklady!;-)
Tak a řada je dokončena. Pochvala do VOLKSWAGENU, pochvala do ŠKODY a pochvala do SEATU :yes:
Dopadlo to tak, jak to dopadnout mělo. Up! je volkswagen s (tradičně) originálními jemnými finesami, které z toho auta dělají třídní klenot. Škoda dostála svému evropskému statusu - absolutně dotažený design v klasickém, přirozeném módu, dokonale harmonizuje našim národním vočím. No a Mii, to je zase klasická emoce tak, jak ji známe z Ibizy. Spektrum potenciálních zájemců dokonale vykryto.
Akta U-C-M jsou tímto uzavřena, zbývá jen odklidit ze silnic ty bárboidně - medvídskovské obludky a evropské metropole zaplnit novým zbožím.
Tedy, pánové, čekal jsem, že to evropská jednička nepodskočí, ale že to bude taková trojjediná klasa, na to bych (upřímně) býval fakt nesázel. Vrátíme-li to domů, vrátíme-li to ke škodovce, musíme strašně moc jejím lidem poděkovat. To oni stvořili doslova překrásný malý vůz. Buďme hrdí na to, na co hrdí být můžeme. Ano, tohle jsme my, my z Čech, Moravy a Slezska. Tedy, alespoň někteří, tedy... alespoň ti, kteří umí a kteří rozhodují.
Je to neuvěřitelné, ale tihle tři mušketýři v jednom týdnu předefinovali estetiku městské individuální dopravy... Takový designový odskok ve třídě nepamatuji, naposledy snad s příchodem modelu GOLF 1.
Přesně :-) Děda rozbije prasátko a koupí Škodillaca i v základu. Kdysi jsem se ptal dědy které auto by chtěl tak řekl v Fabii v kombíku >:D že to nemá klimu, okna na švihadlech, plechy disky to mu je jedno vždycky se bez toho obešel. Má to velkej kufr a je na to nízký povinný. Takže myslím že Citigo bude perfektní důchodcovské vozítko. V Mii by duchodce vypadal nepatřičně.
Jsi mladý, proto je tvá volba jasná. Mě by spíš zajímalo, jak by se rozhodoval a podle čeho, takový důchodce.
Ani bych se nedivil, kdyby si šel ze setrvačnosti pro tu Škodu jako jedinnou možnou volbu. ;-)
Napsal si to jasně. Up! povede, to se dá prece čekat, že VW chce, aby jeho model byl nejúspěšnější.
Pokud jde o malé auta, úspěšné jsou především ty veselé. Takže VW v tomto neriskoval. Škodovce nechal onu solidnost a nudu, jak to ostatní nazývají a Seatu zase sportovnost, na kterou si hraje ne moc úspěšně už pár let.
Ptrocenta netipuji, ale Up!u se prodá suveréně nejvíc.
UP! vnímám jako neutrál pro každáho nebo pro mladýhho kluka s mokrýma papírama.
CITIGO je takové důchodcovské auto do Lidlu k doktorovi a domů.
MII je pro mladé slečny v případě vhodně zvolené barvy i pro kluka. Celkově na mě Mii působý jako auto pro mlade. Je hezké svěží a je tam špetka to emoción.
1. Mii
2. UP!
3....... všechno jen ne Citigo
4. Citigo :-)
tak odlišené to nějak mají, to je pravda. Určitě lepší, než jen přelepovat loga.... Ikdyž mě osobně ty rozdíly zas tak extra velké nepřijdou....
Ale to je jedno, o úspěchu/neúspěchu trojčátek nebude rozhodovat tvar předních světel, ale jistá image té které značky na nosných trzích.
Čili: VW - prodeje po celé Evropě, kde prostě UP! bude těžit z image VW
SEAT - prodeje z 90% ve Španělsku
Škoda - prodeje v ČR a jinde na "východě", jinak nic...
Čili UP! udělá tak 80% celkových prodejů a ti dva ostatní se nějak podělí o ten malý zbytek....
nebudeš sám. Mě se trojčata z kolína taky líbí vic. Z této trojice jediný vw má stylový look. Škoda je neuvěřitelně obyč hlavně předek. Dost to zachraňujou ty doplnky a velká kola které jsou na promo fotkach. Až to bude na ulici s černejma zrcatkama a klikama. A bude to stat na nevzhlednych plecháčích 13' tak to bude totalně out. A seat? No predek mi napadne pripomina daewoo kalos, a zadek skodarna no
...skoda, po nete kolovala maska v style Ibizy resp. hodne pribuznych tvarov a vlastne aj Exeu...ta by sa tam hodila podla mna lepsie a zapadla by vzhladom viac "do rodiny"...takto je to ako z kukučkineho vajca...vcitane toho mena...skoda nevyuziteho Arosa to ma doteraz dobry zvuk...myslim... :-|
Proč uvádět všechny tři naráz? Proč nevyužít tento marketingový potenciál k tomu, aby prckové z Wolfsburgu plnili hlavní stránky magazínů déle než dva týdny? ;-)
Narozdíl od kolínských trojčat, které jsou prakticky všechny stejně hravé a veselé, zvolil koncern odlišnou strategii, zaměřenou na osovení co nejširšího množství zákazníků.
Jsou tři, jsou stejní a přesto je každý jiný.
Škodovka je nejelegenatnější a uhlazená s výzorem solidního auta, Up! je nejveselejší a nejhravější a oproti nim zase Mii nejagresivnější a nejsportovnější. Cílení na skupiny zákazníků je naprosto jasné a dokonale pokryté. Co bude slavit úspěch a co ne? Na to si chvíli počkáme. ;-)
Trojlistek je kompletni, uz muzeme zacit bilancovat nad podarenosti designu exterieru jednotlivych modelu, nakonec v nicem jinem je ani srovnavat nelze, kdyz jsou to jinak totozna auta. A z takto pojateho srovnani musim bez milosti oznacit Skodu za absolutne jasne nejslabsiho clena party. K jejimu designu jsem se uz vyjadril, dodatecne bych mohl jeste zalamentovat nad ohavnym zaslepenim cca tretiny vodorovnyho nasavaciho otvoru v narazniku, kteryho jsem si vsimnul az na zivych fotkach. Dalsim prvkem, ktery vypada jako spatny vtip, je sileny zub na spodni linii oken v miste, kde konci dvere, coz se bohuzel tyka i Seatu.
Jinak je ovsem Seat velmi povedeny, prid vypada mile a soucasne drave, snad jen dvojity otvor v narazniku vypada ponekud zvlastne. Celkove auto pusobi - stejne jako Up - velmi vyvazene a ciste. Mit Seat treti dvere proskleny jako Up, pasoval bych ho na viteze, takhle je to remiza. Oba modely vidim mezi ostatnimi tridnimi trojdvirky hodne vysoko, problem je, ze vetsina konkurence, ktera nema ambici byt stylovkou (coz urcite nebude ani koncernovy trio), nabizi petidverovou variantu. V tomto kontextu se pak jevi jedna z velkych prednosti Upu a spol., totiz mimoradny podelny prostor i na zadnich sedadlech, ponekud nevyznamna...
Nejvetsi nadeje tak upinam k pristimu roku a rozsireni koncernovyho portfolia miniaut o modely jako je tento - [odkaz] .
Bud jak bud, Seat a potazmo cely koncern zaslouzi pochvalu, vzdyt dva povedene modely ze tri, to neni spatny vysledek. Skoda, ze toho cernyho Petra si tentokrat vytahla Skoda. ;-\
to si zas nemyslim,predpoklad je že ked si chcem kupiť auto za malo penazi v kategorii mini rozhoduje aj ten vzhlad ...su ludia čo chcu konkretne mini a su zan schopny,ochotny zaplatit viac jak za thaliu,logan,či sandero...nebudu tam velmi velke rozdieli v cene preto pojde o vzhlad a farebne kombinacie interieru pripadne seriova vybava,pokial nebude zhodna čo si nastavuju tiež seat,škoda a vw sami.
Když ceny budou u všech modelů obdobné, tak lidé budou kupovat podle designu, atd. Jakmile bude jedno z těch tří aut nějakým způsobem levnější, design půjde stranou, cena zvizězí!;-) Druhá možnost se zdá ale méně pravděpodobnější!:-)
Tak myslím, že Mii má z koncernové trojice největší šanci uspět u slečen. Je to veselé autíčko. Vedle toho Citigo vypadá strašně. Takto by mělo mini vypadat. Nápadité, veselé a pohledy lákající. Jinak název Mii je bezva stejně jako UP! Je to nejhezčí holka ze škaredince >:D
Ze Seatu jednoznačně předek, ten se jim narozdíl od bratříčků povedl, zadek z Up, ale se světli seatu a interier v Seatu se mi líbí ze všech nejmíň.
shrnul bych si to asi tak to: 1. Seat 2. Škoda 3. VW s tím že ale u toho seatu mohli zapracovat na boku auta, tak aby se tedy lišili všichni od sebe a ne VW od Seatu a Škody...
Mne osobne sa pači,že VW si dal zaležať na tom aby trojčata neboli uplne rovnakekažde ma svoje plusi,minusi...up to ide hrať na štyl ,citigo na eleganciu a solidnost a mii typicku seatovsku dravost...rozhodujuce budu konfiguracie jednotlivych modelou ,stupne vybav,vybava v nich...ludia si budu vyberať podla toho čo sa im bude najviac lubiť interier je u všetkych rovnaky,automobilky maly moznosť vyberať farebne kombinacie uvidime komu sa to najviac podarilo...každe z trojičiek je rovnake a zaroven ine pači sa mi že predna čas je ina a tiež že každy model ma sice zhodny zadok ,svetla,ale vždy je tam grafika toho daneho vyrobcu :yes: najviac sa mi pozdava ta seate mii kde sa mi pačia aj elektrony :yes: tak už len čakať na realne stretnutie...
Áno, to som kedysi dávno videl vo Fifth Geare taký zrovnávací test VW Fox, Toyota Aygo a Kia Picanto. V jednej úlohe testu mali zaparkovať auto pred nejaký okázalý palác a zhodnotiť, ktoré sa tam hodí najviac. Už netuším, ktoré z nich to vyhralo, ale u mňa by v takejto úlohe dnes vyhrala Škoda. A k Mii... No, príde mi trošku nevyvážený ako celok, moc nízky predok a ja neviem... ako keby stavali niečo utešené na základoch bezpohlavnosti...
tak sa nam to postupne zlepsuje :yes: a Mii uz vyzera skutocne dokonale :yes:
po nemastnom neslanom Upe a lepsej aj ked nudnej skodovke prichadza to prave orechove nove svieze miniauto ako ma byt. Mii konecne vyzera tak ako si predstavujem :yes: K dokonalosti skodovky pridal aj hravost a sportovejsi smrnc navyse v seatovskej slztej farbe to bude velmi pekne auticko :yes:
Mii dokazal to co sa Upu ani Citigo nepodarilo, vycarovat skutocne hravy usmev na tvari a dodat okoliu energiu :yes:
Ako vidím, pôvodne zrejme uvažované umiestnenie hmlovky a cúvačky do tretích dverí nakoniec neprešlo. Za to :yes:, vyzeralo by to divne.
Predok je podstatne vydarenejší ako u Škody, aj meno vybrali výrazne sympatickejšie. Malá škoda sa tak stáva dizajnovým outsiderom tejto malej trojice.
Nejkrásnější na konec :yes: Předek se povedl nejlépe ze všech, zadní část je méně komplikovaná než u Š, ale celoskleněné dveře u Up o fous vedou. Ještě přihodit 1.2 tsi a konečně Auto emocion ;-)