Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

SEAT Mii: Španělská tvář Citigo

113 komentářů

U toho jména klidně mohli zůstat...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Všiml jsem si hned a naprosto souhlasím, je to nedomyšlenost!!!

Asi to zachrání až verze Scout >😒]
Klaudius
Má to mať väčší rázvor, čiže na dĺžku práve že asi narastie.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zvláštní. Když koncern vyráběl Passat B5 a Superb, tak byly napadáni za to, že jsou vozy stejné. Přitom odlišností bylo víc než u této trojičky 8-s
Inu doba zřejmě se změnila a sdílení modelů mezi automobilkami zlidovělo... Za mě se vlastně divím, že se koncernu chtělo lisovat pro Up! jiný plech boku kastle :yes: I proto je podle mě Up! jednoznačný lídr.
Mii je opět kombinací zbylého... Navíc jméno - ať se na mě nikdo nezlobí, přijde mi to jako Meeee, co dělá takové zvířátko...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kolínský trojlístek, kde řadicí páka vypadá jak z dob Borise Jelcina a lacinost z vozu přímo čiší? K tomu samoúčelné řešení v podobě hrůzného ovládání ventilace, nedržící vyklápěcí okýnka...
Myslím, že tomuhle se alespoň dá říkat Auto.
Avatar - Ronault.
Ronault.
:yes:
Big-R
rozmerovo to ako 5 dverak nenarastie. 5 dverova varianta tejto trojice vyzera omnoho lepsie, ale to je asi len subjektivny nazor.
Big-R
tych 180 tisic je odkial?
Avatar - manitou
manitou
jossalito, nebuď s prominutím jelito, čti pořádně, psal jsem o designu, nic, ale opravdu nic o technice, poměru cena/výkon/už. hodnota, natož o cílových skupinách 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
stara dobra felda alebo 15 rocne polo ich ma 😉 , starsie auta boli poctivejsie, na novych sa setri coskoro nebudu ani poriadne kolesa ani nic, zvykajme si :yes:
Avatar - pario
pario
Pripájam sa aj ja :yes:
Relax
Ahoj,

neviem, či ste to na modeloch z New Small Family postrehli, ale ani jeden z nich nedisponuje (na promo fotografiách) takou elementárnou vecou, akou sú v tejto kategórii automobilov oterové (ochranné) lišty.

Úprimne, nechápem trend dnešných automobiliek, kedy v záujme ich proklamovanej designovej čistoty (v mojom ponímaní šetrenie výrobných nákladov) sa týchto praktických prvkov na automobiloch vzdávajú.

Prečo u auta, ktoré bude každý deň bojovať v meste o každé voľné miesto s inými "samurajmi" nie je vybavené ochrannými lištami? Vtipné je aj to, že u vyšších tried (napr. Octavia) nimi disponuje (aj keď už len na boku, zatiaľ čo Octavia II pred faceliftom mala lišty aj vpredu a vzadu), no tieto sú lakované.

Predpoklad, že parkovacie senzory budú v základnej výbave je čisto v rovine priania zákazníka, a naviac parkovací senzor neochráni pred nešikovnosťou parkovania iných.

Problém je to, že napr. u Golfa či Pola nie sú ani v ponuke príplatkovej výbavy a tak je zákazník odkázaný len na aftermarketové riešenie...
Avatar - Andromeda
Andromeda
Já taky ne >😒] ...
Klaudius
Trošku dosť... 😉
overnight
prodej podle umístění blinkrů >😁 hmm :yes:
s tím přemýšlením to prosim Tě moc nepřeháněj! 😉

kdo tam ty blinkry asi dal? (já to nebyl) >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>😁 :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ano. To má hlavu a patu. :yes:
Subaru.in
Co jsem takhle cetl tak "Up" by mel byt oneco drazsi myslim tak okolo 25-30 tisic nez Skoda. Mozna to bude v detailech ci druhu materialu v interieru.

Ale nakonec si myslim, ze Seat a Skoda budou cenove vyrovnany, a VW bude vzdy o chlup drazsi vzdyt i jeho design je podstatne jiny, tady bocni cast karoserie.
ericn
ještě k tý ceně, ideálně by to bylo tak kolem 150tis Kč aby to mělo smysl... 😉 jenže bude určitě výš tak 180-200tis.... :no:
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jiras_
Nic proti sdílení dílů, nakonec to (nejspíš) znamená trochu nižší cenu, ale když tři auta v interiéru dělí jen volanty (a to ještě poděděné), font budíků a barvy (v základu nejspíš žebrácká šedá), tak už je to trochu moc.Zase tak drahý ty formy na plast nejsou.
ericn
No nevím, srovnávat tento počin s příchodem G1 mi přijde trošku přitažený za vlasy 😒
ericn
Taky s tebou souhlasím, škodovka mi přijde z těch tří nejvyváženější, nicméně ani jeden z těhle břatříčků neni žádná sláva 😄
paice
Suhlas. .
Design Skody a Seatu posobia akoby sa tieto auta vyrabali uz 10 rokov a teraz presli 3 faceliftom

Naopak VW je zaujmavy, dotiahnuty, priamociary. Vidno ze sa s tvarmi hodne dlho hrali.
Zadanie u skody a Seatu bolo asi jednoduchsie - tu mate zaklad, jedine co mozete je vymenit masku a zadne veko kufru. No dobre este, puklice a volant.
Ak cena tychto dvoch bude oproti VW nizsia o 700-1200 EUR tak potom je vsetko OK...
Diagolos
Hergot nějak si nemůžu pomoci ale v tom čelním pohledu vidím Arosu 😐
Avatar - spesini
spesini
Blbost!!!
Avatar - spesini
spesini
Také nesoulas. Nejhezčí je VW pak Škoda a na konec Seat, který podle mně má zastaralý předek, vůbec mi to nepřipomíná Auto Emocion.
Stejně si ale myslím že všichni tři skončí neúspěchem, stejně jako Lupo, Arosa a Fox. Vždyť za tu cenu dostanete Fábku, Polo i Ibizu a v New Small Family se okna stahují kličkou, rádio ani nepřehrává CD a nejde připojit ani USB. :no: :no: :no:
Avatar - salamoon
salamoon
no to cumim,a pripomina mi to nejaky indicky zlatany vytvor.... 😲
Avatar - salamoon
salamoon
ze vw jednoducho usil proporcie auta pre seba.ani skodovka ani seat to vizualne nezvladli,ten plochy predok aj pri seate aj pri skode neposobi tak prirodzene,ako u vw,rovna hrana bocnych okien vzdau tiez nie je krajsia ako u vw,o zadnych vratach skoda pisat...

vw je dizajnovo o triedu pred nimi. potom skoda a na koniec seat (pri lupe/arose seat zmakol transplantaciu lepsie...)
Avatar - Typhoon
Typhoon
Jak jsi přišel na to, že ve Španělsku se prodá 90% Seatů? Byl jsi někdy ve Španělsku? Co jsem měl možnost vidět, tak nejoblíbenějším autem tam je Ford (především Focus) a pak francouzi. Seatů je tam míň jak v Česku!
Avatar - Typhoon
Typhoon
Nesouhlas. Nejlepší Škoda, v těsném závěsu VW, nakonec Seat.
Klaudius
Ale veď Seat nie je najkrajší.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Člověče, vždyť se tady donekonečna mlátí už prázdná sláma - jak sám nejlépe víš...Stačí si uvědomit, kolik hojně diskutovaných článků se tu na tohle téma v poslední době objevilo a těch diskuzních odstavců... 😉
Klaudius
A?
Avatar - Stejsn
Stejsn
Tjn., to teda čumim. A ať čumim jak čumim, vidim tu škodovku, akorát že žlutou.
luigi8403
Tak vidíš,že som mal pravdu.Teraz si prečítaj čo si mi napísal v predchadzajúcom článku :no:
luigi8403
Keď som v článku o Škodovke citigo napísal,že seat je najkrajší,tak nikto mi neveril,že prej to je to isté a ešte neviem čo >😒] .Tak teraz čumte na to :-!
Avatar - Stejsn
Stejsn
jako uhoď :no:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Vždyť já to tak trochu i myslel vážně. Ovšem techniku pro takový RB by bylo nutné hledat někde u Renault/Nissan/Infiniti, u VW by s Mateschitzem vyběhli ze dveří. 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
^
Klaudius
Zhrnovačka jak sa patrí. :yes:
pandan
Když si může Aston Martin nechat dělat prcka u Toyoty, proč ne Red Bull třeba u VW? Zákazník ho dostane v jakékoliv barevné kombinaci, pokud si bude přát modrou a stříbrnou a všechny budou mít v základu křídla. 😄
dan8
ale prece neni vubec podstatne jak velke to auto je, hlavni je co ma ve znaku! >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak tohle je asi nejlepší :yes:
Avatar - dr.biker
dr.biker
Jsou to sice docela designově strohá auta oproti italské a francouzské produkci v této třídě, ale jinak se celkem povedly. Nejvíce se mi zatím líbí poslední představený, tedy Seat Mii. Jenomže ten dobrý vzhled vytváří docela dobrá barva a velká litá kola. Jsem zvědav, jak budou vypadat „wolfsburgská trojčata“ v základních výbavách a na plecháčích. To už asi nebudou takoví krasavci. To třeba taková Panda vypadala dobře s nějakou pastelovou barvou i v základní výbavě. Hlavně jsem zvědav na ceny těchto autíček.(u nás) No nechme se překvapit.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Tak třetí do party. Pohlednosti nabral díky rozdílnému řešení přídě Ibeřan o fous více než bratr od Škody - ten je takto dle mne vzhledový koncernový otloukánek.
Stylem a celkovou kvalitou designu ( o něm se dá hovořit, teda o míře jeho použití při návrhu vozu, pouze v případě Up-u ) z trojčat ( jen z nich ) vede Up, o tom v tomto klání tohoto trojlístku není pochyb.

Na chvostu je tedy Citi - něco, jak názvem, tak vzhledem. Faktem je, že se dá velebit i vzhled cihly či krabice a jistojistě vzhledem k jejich primárním funkcím oprávněně.
Je otázkou, jestli jejich vzhledová transplantace, inspirace a ve finále i konečné provedení, použité ve větší míře u sesterských značek než u vozu "matky", osloví a zaujme potřebnou množinu zákazníků.
Čas na jakékoli oslavwné vwýkřiky ( a že je to místní tradice řičet už jen při zmínce ) bude zhruba za rok a vwíce.
jossalito
Ber to pozitivně, je to Seat s nejlepším interiérem. >😒]
jossalito
Jistý si být nemůžu, ale odhaduji, že s vysokou pravděpodobností bude Citogo za necelých 190 tis rovnou ze startu. Fabie je tu za necelých 200, cenové odlišení zde být musí.
Pak si třeba napíšem. 😉
vrkuboy
Špatně si to pochopil.... nabízí, ale on by to klidně oželel 😄
Giorgio
Jsi si jistý, že to koncern ze startu začne prodávat v rozmezí 180-190 tisíc? Já teda ne.
Giorgio
Tak za mě je tohle nejošklivější káčátko z těch 3 ošklivých. Má nejměnší vizuální příbuznost ke značce (zvenku i zevnitř) a celkově je i nejméně atraktivní. Nicméně jako nástupce arosy, OK, tohle tu už bylo. Takže ve výsledku to nejvíce odnesla škodovka, protože bude-li (a on asi bude) seat levnější, tak mimo ČR pro něj v Evropě půjdou všichni ti, kdo budou chtít mini z koncernu VW a nebudou chtít platit za up!.
figurka
Do Fabie kombi se nenabízí klima a okna v elektrice ?
zlysoused
Pokud budu brát v ohled cenu a počet dveří tak

1. Twingo před faceliftem
2 a 3. Up a C2 (ale ta se asi už pevyrábí)
4. Twingo po faceliftu
5. kolíňata
6. Mii
7. Citigo

U korejců ani nevím, jestli mají 3dv.
jossalito
Pětistovka stojí v základu pomalu o 100 tis víc, Mini o 200 tisíc a Panda má pět dveří. Co chceš srovnávat?

Designově už tu jedna anketa byla, ale cílení na zákazníka je u každého tebou uvedeného modelu jiné.
Klaudius
Designový odskok do mínusu. Vskutku veľkolepé. 8-s
Avatar - manitou
manitou
je sice prima, ale možná by byla vhodnější varianta s konkurenty, ať víme jak si designově stojí vw/š/s ...
za mne
1. 500
2. mini
3. panda
Avatar - 4hill
4hill
Ohavnost tohoto vozu netřeba ještě zvýraznovat.. :-!
vrkuboy
I tak se to dá formulovat 😄
Klaudius
Tak tak - päťdveráky budú. Len mám obavu, že to už nebudú tie správne miniautíčka s dĺžkou okolo 3,5-3,6 metra.
zlysoused
1 x bravo pro Up a 2 x :no: pro Mii a Citigo.

Brýle a mokrý hadry se fasují, víš kde. 😉
Klaudius
Jednooký medzi slepými kráľom. >😒]
jossalito
Máš strach, co?

Teď může být Panda v klidu. Má pět dveří, což je velká výhoda.
Až přijedou NSF v 5d provedení, bude to mít Panda o poznání težší. 😉
Avatar - jenik1
jenik1
Doufám, že koncernovým mini vypálí rybník nová Panda.
vrkuboy
Kdyby tvoje vyjadřovací schopnosti dosahovaly miniálně z poloviny kvalit dle mého názoru nepovedeného designu Citigo, tak si můžeš pískat. Nauč se chovat slušně!
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jestli měl někdo vyrábět malý auta, tak Red Bull. Bylo by to lehký, ekologický a marketing by měli za hubičku - výkladní skříň v F1. A ještě by určitě šel vyhrát víkend a jízda s V+W (ne, to není Voskovec a Werich) >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No takhle to vypadá skoro stejně, jen to není uměle a záměrně nasvíceno. Spíš jsem zvědavý na nejlevenší verzi. Ale zadní světla se mi víc líbí u Citiho, byť je jasné, že k tvarům Mii museli přijít s něčím jiným.
Avatar - Loki
Loki
ktore z toho si vybrat ? volil by som Fiat 500 😉 12,300e a mate ho v plnej vybave, VW a seat pod 10 podla mna nebudu a s normalnou vybavou to pojde okolo 12...

Inak stavim sa, ze TOP GEAR urobia pokus a prelepia znaky vonku aj vnutri a budu hadat vcom idu...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
bordeaux
3 krat bravo? Zaujimave, neajko sa to bije s tvojou retorikou na male auta pod crash testom s Q7... Ci tu nejde o F500 z ktorej mas taky komplex? Tato trojica by dopadla inak? >😁 [odkaz]
vrkuboy
"Zbývá jen odklidit ze silnic ty bárboidně - medvídskovské obludky a evropské metropole zaplnit novým zbožím."

Souhlas! Sem s Pandou >😁
Já se nebavím o mini autech všeobecně, ale jen o těchto třech sourozencích! Teď se každému líbí jinak víc, ale ve svě podstatě to je jedno auto, akorát jinou skořápkou a značkou na povrchu. A když by nastala situace, že by jeden z těch tří, byl varazněji levnější, tak se v našich končinách zahodí líbivost a kouká se na náklady!😉
vrkuboy
[odkaz]
GTI
Tak a řada je dokončena. Pochvala do VOLKSWAGENU, pochvala do ŠKODY a pochvala do SEATU :yes😒br />
Dopadlo to tak, jak to dopadnout mělo. Up! je volkswagen s (tradičně) originálními jemnými finesami, které z toho auta dělají třídní klenot. Škoda dostála svému evropskému statusu - absolutně dotažený design v klasickém, přirozeném módu, dokonale harmonizuje našim národním vočím. No a Mii, to je zase klasická emoce tak, jak ji známe z Ibizy. Spektrum potenciálních zájemců dokonale vykryto.

Akta U-C-M jsou tímto uzavřena, zbývá jen odklidit ze silnic ty bárboidně - medvídskovské obludky a evropské metropole zaplnit novým zbožím.

Tedy, pánové, čekal jsem, že to evropská jednička nepodskočí, ale že to bude taková trojjediná klasa, na to bych (upřímně) býval fakt nesázel. Vrátíme-li to domů, vrátíme-li to ke škodovce, musíme strašně moc jejím lidem poděkovat. To oni stvořili doslova překrásný malý vůz. Buďme hrdí na to, na co hrdí být můžeme. Ano, tohle jsme my, my z Čech, Moravy a Slezska. Tedy, alespoň někteří, tedy... alespoň ti, kteří umí a kteří rozhodují.

Je to neuvěřitelné, ale tihle tři mušketýři v jednom týdnu předefinovali estetiku městské individuální dopravy... Takový designový odskok ve třídě nepamatuji, naposledy snad s příchodem modelu GOLF 1.

BRAVO - BRAVO - BRAVO :yes:
vrkuboy
Jo částečně souhlasím... vypadá to jako udělané horkou jehlou, ale svůj účel to plní. Otvory ala Ibiza by tomu slušely mnohem víc.
vrkuboy
Řekl bych že ten by měl to auto na doživotí >😁 jedině že ho z toho vysrříhají.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Duchotce Paroubek by vypadal nepatřičně v jakémkoliv takhle "velkém" autě. 😉 A že on má prasátko... >😒]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vrkuboy
A navíc když si odmyslím mlhovky tak ten široký otvor částečně přebije velkou prázdnou plochu, která u Citigo vypadá strašně.
Avatar - Righ
Righ
:yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
:yes:
vrkuboy
Přesně 😄 Děda rozbije prasátko a koupí Škodillaca i v základu. Kdysi jsem se ptal dědy které auto by chtěl tak řekl v Fabii v kombíku >😁 že to nemá klimu, okna na švihadlech, plechy disky to mu je jedno vždycky se bez toho obešel. Má to velkej kufr a je na to nízký povinný. Takže myslím že Citigo bude perfektní důchodcovské vozítko. V Mii by duchodce vypadal nepatřičně.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Myslíš českýho důchodce? Nebo řeckýho důchodce? >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
A jak to bude vypadat v úplným základu, aha? Předek vypadá líp, ale počkejme na záběry ze španělských cest...
jossalito
Jsi mladý, proto je tvá volba jasná. Mě by spíš zajímalo, jak by se rozhodoval a podle čeho, takový důchodce.
Ani bych se nedivil, kdyby si šel ze setrvačnosti pro tu Škodu jako jedinnou možnou volbu. 😉
jossalito
Napsal si to jasně. Up! povede, to se dá prece čekat, že VW chce, aby jeho model byl nejúspěšnější.
Pokud jde o malé auta, úspěšné jsou především ty veselé. Takže VW v tomto neriskoval. Škodovce nechal onu solidnost a nudu, jak to ostatní nazývají a Seatu zase sportovnost, na kterou si hraje ne moc úspěšně už pár let.

Ptrocenta netipuji, ale Up!u se prodá suveréně nejvíc.
cuoresportivo
Souhlas. Nejhezčí na konec... :yes:
vrkuboy
UP! vnímám jako neutrál pro každáho nebo pro mladýhho kluka s mokrýma papírama.

CITIGO je takové důchodcovské auto do Lidlu k doktorovi a domů.

MII je pro mladé slečny v případě vhodně zvolené barvy i pro kluka. Celkově na mě Mii působý jako auto pro mlade. Je hezké svěží a je tam špetka to emoción.

1. Mii
2. UP!
3....... všechno jen ne Citigo
4. Citigo 😄
Mr.Murphy
tak odlišené to nějak mají, to je pravda. Určitě lepší, než jen přelepovat loga.... Ikdyž mě osobně ty rozdíly zas tak extra velké nepřijdou....

Ale to je jedno, o úspěchu/neúspěchu trojčátek nebude rozhodovat tvar předních světel, ale jistá image té které značky na nosných trzích.

Čili: VW - prodeje po celé Evropě, kde prostě UP! bude těžit z image VW
SEAT - prodeje z 90% ve Španělsku
Škoda - prodeje v ČR a jinde na "východě", jinak nic...

Čili UP! udělá tak 80% celkových prodejů a ti dva ostatní se nějak podělí o ten malý zbytek....

Uvidíme, bude zajímavé to sledovat....
Avatar - Bristol
Bristol
nebudeš sám. Mě se trojčata z kolína taky líbí vic. Z této trojice jediný vw má stylový look. Škoda je neuvěřitelně obyč hlavně předek. Dost to zachraňujou ty doplnky a velká kola které jsou na promo fotkach. Až to bude na ulici s černejma zrcatkama a klikama. A bude to stat na nevzhlednych plecháčích 13' tak to bude totalně out. A seat? No predek mi napadne pripomina daewoo kalos, a zadek skodarna no
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kopamt
kopamt
nie aj mne zial pripominaju Ceed... 😢

...skoda, po nete kolovala maska v style Ibizy resp. hodne pribuznych tvarov a vlastne aj Exeu...ta by sa tam hodila podla mna lepsie a zapadla by vzhladom viac "do rodiny"...takto je to ako z kukučkineho vajca...vcitane toho mena...skoda nevyuziteho Arosa to ma doteraz dobry zvuk...myslim... 😐
jossalito
Proč uvádět všechny tři naráz? Proč nevyužít tento marketingový potenciál k tomu, aby prckové z Wolfsburgu plnili hlavní stránky magazínů déle než dva týdny? 😉

Narozdíl od kolínských trojčat, které jsou prakticky všechny stejně hravé a veselé, zvolil koncern odlišnou strategii, zaměřenou na osovení co nejširšího množství zákazníků.

Jsou tři, jsou stejní a přesto je každý jiný.
Škodovka je nejelegenatnější a uhlazená s výzorem solidního auta, Up! je nejveselejší a nejhravější a oproti nim zase Mii nejagresivnější a nejsportovnější. Cílení na skupiny zákazníků je naprosto jasné a dokonale pokryté. Co bude slavit úspěch a co ne? Na to si chvíli počkáme. 😉
jossalito
Cedník po FL, co? >😒]
Nery
Asi tady budu za výjimku, ale tato trojice se mi prostě nelíbí. Zlatá kolínská trojčata o 6 let starší...
Avatar - Righ
Righ
Trojlistek je kompletni, uz muzeme zacit bilancovat nad podarenosti designu exterieru jednotlivych modelu, nakonec v nicem jinem je ani srovnavat nelze, kdyz jsou to jinak totozna auta. A z takto pojateho srovnani musim bez milosti oznacit Skodu za absolutne jasne nejslabsiho clena party. K jejimu designu jsem se uz vyjadril, dodatecne bych mohl jeste zalamentovat nad ohavnym zaslepenim cca tretiny vodorovnyho nasavaciho otvoru v narazniku, kteryho jsem si vsimnul az na zivych fotkach. Dalsim prvkem, ktery vypada jako spatny vtip, je sileny zub na spodni linii oken v miste, kde konci dvere, coz se bohuzel tyka i Seatu.

Jinak je ovsem Seat velmi povedeny, prid vypada mile a soucasne drave, snad jen dvojity otvor v narazniku vypada ponekud zvlastne. Celkove auto pusobi - stejne jako Up - velmi vyvazene a ciste. Mit Seat treti dvere proskleny jako Up, pasoval bych ho na viteze, takhle je to remiza. Oba modely vidim mezi ostatnimi tridnimi trojdvirky hodne vysoko, problem je, ze vetsina konkurence, ktera nema ambici byt stylovkou (coz urcite nebude ani koncernovy trio), nabizi petidverovou variantu. V tomto kontextu se pak jevi jedna z velkych prednosti Upu a spol., totiz mimoradny podelny prostor i na zadnich sedadlech, ponekud nevyznamna...

Nejvetsi nadeje tak upinam k pristimu roku a rozsireni koncernovyho portfolia miniaut o modely jako je tento - [odkaz] .

Bud jak bud, Seat a potazmo cely koncern zaslouzi pochvalu, vzdyt dva povedene modely ze tri, to neni spatny vysledek. Skoda, ze toho cernyho Petra si tentokrat vytahla Skoda. ;-\
lancer24
to si zas nemyslim,predpoklad je že ked si chcem kupiť auto za malo penazi v kategorii mini rozhoduje aj ten vzhlad ...su ludia čo chcu konkretne mini a su zan schopny,ochotny zaplatit viac jak za thaliu,logan,či sandero...nebudu tam velmi velke rozdieli v cene preto pojde o vzhlad a farebne kombinacie interieru pripadne seriova vybava,pokial nebude zhodna čo si nastavuju tiež seat,škoda a vw sami.
vrkuboy
Mě se ty otvory naopak líbí, hlavně ten spodní auto opticky rozšiřuje.
zlysoused
Up je krásné miniauto, Citigo je ošklivka a Mii je takový nemastný neslaný. Splácnutá Ibiza.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
King of rain
Tak hoši a můžem si vybrat. 😉 JInak těchto trojčat je schopen vyrobit zatím max. 180tisíc za rok.Tak jsem zvědav.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
overnight
To nejlepší si koncern nechal na konec! Mii :yes:
Když ceny budou u všech modelů obdobné, tak lidé budou kupovat podle designu, atd. Jakmile bude jedno z těch tří aut nějakým způsobem levnější, design půjde stranou, cena zvizězí!😉 Druhá možnost se zdá ale méně pravděpodobnější!😄
vrkuboy
Tak myslím, že Mii má z koncernové trojice největší šanci uspět u slečen. Je to veselé autíčko. Vedle toho Citigo vypadá strašně. Takto by mělo mini vypadat. Nápadité, veselé a pohledy lákající. Jinak název Mii je bezva stejně jako UP! Je to nejhezčí holka ze škaredince >😁
Avatar - DawQa
DawQa
Ze Seatu jednoznačně předek, ten se jim narozdíl od bratříčků povedl, zadek z Up, ale se světli seatu a interier v Seatu se mi líbí ze všech nejmíň.
shrnul bych si to asi tak to: 1. Seat 2. Škoda 3. VW s tím že ale u toho seatu mohli zapracovat na boku auta, tak aby se tedy lišili všichni od sebe a ne VW od Seatu a Škody...
lancer24
Mne osobne sa pači,že VW si dal zaležať na tom aby trojčata neboli uplne rovnakekažde ma svoje plusi,minusi...up to ide hrať na štyl ,citigo na eleganciu a solidnost a mii typicku seatovsku dravost...rozhodujuce budu konfiguracie jednotlivych modelou ,stupne vybav,vybava v nich...ludia si budu vyberať podla toho čo sa im bude najviac lubiť interier je u všetkych rovnaky,automobilky maly moznosť vyberať farebne kombinacie uvidime komu sa to najviac podarilo...každe z trojičiek je rovnake a zaroven ine pači sa mi že predna čas je ina a tiež že každy model ma sice zhodny zadok ,svetla,ale vždy je tam grafika toho daneho vyrobcu :yes: najviac sa mi pozdava ta seate mii kde sa mi pačia aj elektrony :yes: tak už len čakať na realne stretnutie...
Pierre Baguette
Áno, to som kedysi dávno videl vo Fifth Geare taký zrovnávací test VW Fox, Toyota Aygo a Kia Picanto. V jednej úlohe testu mali zaparkovať auto pred nejaký okázalý palác a zhodnotiť, ktoré sa tam hodí najviac. Už netuším, ktoré z nich to vyhralo, ale u mňa by v takejto úlohe dnes vyhrala Škoda. A k Mii... No, príde mi trošku nevyvážený ako celok, moc nízky predok a ja neviem... ako keby stavali niečo utešené na základoch bezpohlavnosti...
augustin
Suhlas. Interier nic moc ale Seat vyzera sportovnejsi, vyvazenejsi. Za mna :yes:
Xawier
Nejlépe na mě působí z uvedené trojice Škoda. Tak nějak nejdospěleji. :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak sa nam to postupne zlepsuje :yes: a Mii uz vyzera skutocne dokonale :yes😒br />
po nemastnom neslanom Upe a lepsej aj ked nudnej skodovke prichadza to prave orechove nove svieze miniauto ako ma byt. Mii konecne vyzera tak ako si predstavujem :yes: K dokonalosti skodovky pridal aj hravost a sportovejsi smrnc navyse v seatovskej slztej farbe to bude velmi pekne auticko :yes😒br />
Mii dokazal to co sa Upu ani Citigo nepodarilo, vycarovat skutocne hravy usmev na tvari a dodat okoliu energiu :yes:
Klaudius
Ako vidím, pôvodne zrejme uvažované umiestnenie hmlovky a cúvačky do tretích dverí nakoniec neprešlo. Za to :yes:, vyzeralo by to divne.
Predok je podstatne vydarenejší ako u Škody, aj meno vybrali výrazne sympatickejšie. Malá škoda sa tak stáva dizajnovým outsiderom tejto malej trojice.
Avatar - manitou
manitou
Nejkrásnější na konec :yes: Předek se povedl nejlépe ze všech, zadní část je méně komplikovaná než u Š, ale celoskleněné dveře u Up o fous vedou. Ještě přihodit 1.2 tsi a konečně Auto emocion 😉