...tahle barevná kombinace není zrovna šťastná. Ta oranžová je taková nudná, alespoň co se dojmu z fotek týče, mohli použít podobnou, jako měl Focus ST (electric orange), která měla mnohem zajímavější hloubku.
Osobně bych volil asi kombinace červené barvy, černých kol a bílé kůže.
Takhle z fotek mně spíš barva přijde jako Neon Red. Sice bych (já vím, haha) volil jinou, ale i tak se mi líbí. Aventador je neskutečná kláda :yes::yes::yes:
Dle mého ke tohle nejhezčí barevná kombinace -Arancio argos. Navíc tento lak je třívrství s perleťovým efektem. Na rozdíl od výstavního kusu na autosalonech má majitel vkus a kola nejsou černá. I ten oranžovo-černý interiér se mi líbí. "Lambo" bylo vždy o určité výstřednosti. Já bych ho chtěl přesně takového.
Nebo pak volit kombinaci modrá metalíza Blue hera a bílo-šedé kůže Terra dirce.
Ona i ta electric orange vypadá na některých fotkách, jak unibarva.
[odkaz]
Tahle žluto-oranžovo-červená (neboli "ohnivá"/proměnlivá) bude vypadat v reálu určitě výborně, stačí se dobře podívat na některé fotografie:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Nemyslel som to tak, žeby mala byť len jedna farba. Ale pri niektorých autách sa ti s konkrétnym modelom spája aj istá farba. Od dôb diabla je to pre mňa u lamborghini oranžová.
Jak se mi Murcielago líbilo ve všech barevných barvách, tak Aventador je dle mého názoru už tak tvarově komplikovaný, že nejvíc by se mi asi líbil černý, nebo by mohla být zajímavá i taková světle zlatá/mosazná metalíza, potažmo nějaká tm. šedá metalíza. Z barev si umím představit, snad jen tu žlutou, co mělo Murcielago. Ale oranžovou bych určitě nebral. Takže Giallo Evros, Nero Pegaso, Grigio Estoque.
Zítra se na něj zajdu podívat. Mě obecně matný nezaujali a takže ani na Ave. Naopak, ta modrá by nemusela být dle mých měřítek špatná. Dokonce, myslím, že by mohla být až perverzně zajímavá tm. zelená metalíza, taková vyloženě echt s malým cmrdnutím modré, ale mnohem méně, než BRG.
Mě se mat přestal líbit hned po tom, co jsem viděl pár aut naživo. Stručně řečeno, nevede to světlo. Modrá je problematická, resp. ne každá je naživo pěkná, často vypadá pěkně na promo fotkách a skutek utek. Nemluvím o tom, která by byla dobrá na Lambo, ale povedená je RS modrá Octavia a nedávno jsem viděl Insignii OPC kombi v takové sky modré a vypadala velmi nevykle a přitažlivě. Trochu jsem hledal, ale nenašel, ani v konfigurátoru. Tak snad jedině tahle, ale ta na Insignii byla asi 2x méně sytá [odkaz]
K vůli modré hned nepřítel barev? Odstíny bílé, šedé, hnědé nejsou barvy? Třeba žlutá na Italii vypadá výborně, ale i v bílé mě příjemně překvapila... ;-)
[odkaz]
Na Italii vypadá klasika skvěle - tedy žlutá a červená. Bílá je podle mě na něj moc asexuální (to auto je o provokaci), v černé vypadá moc zle, šedá je taková technicistní (přesto se mi často líbí), hnědá je na pravověrný sporťák až moc luxusní. Gallardo má v nabídce pěknou ostrou zelenou - myslím, že je to Verde Ithaca.
BTW: Nevíš cenu za matnou barvu na Aventadoru? Na Gallardu stála asi 600 tisíc (pro porovnání, 3 vrstvá perleť kolem 80 tisíc).
Matné barvy jsou šílené na údržbu. Radši bych se jim vyhýbal. Z nabízených barev bych šel bych pro Lambo klasičtějším směrem, něco křiklavého - žlutou nebo oranžovou. Nejlíp v perleti, ale pastelová žlutá by také nemusela být špatná. A k tomu interiér v odpovídající barevné kombinaci, popřípadě jednobarevný (tím člověk nic nezkazí), možná s kontrastním obšitím. Šedá metalíza by nemusela být špatná, ale musel bych jí vidět.
Všechna auta, která se náhodou vyskytla v jeho okolí (Bentley, Audi, Maserati) vypadají tak nějak nepatřičně, obtloustle, neforemně, je to prostě absolutní pecka.
S tim vykrádáním tlačítek z Audi to už přeháněj ale! Ovládání MMI i klimatizace je na chlup stejný otočný ovladač jak v A7 (jiné nové audi sem zatím neviděl) a to ještě v ošklivějším odstínu, než je v originále!
To chce zajít na oční. MMI a jeho logiku přebírá, ale ovladače to stejné nejsou:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Stejně tak převzali signalizaci na tlačítkách - je vidět, že interiér dělali u Audi. Oproti předchozí generaci jde o krok správným směrem. Určitě se tam něco koncernového najde (třeba klíček je úsměvný), ale středová konzole vypadá jako originál (tlačítka mají na Audi atypický tvar).
Jak říkám, převzali logiku - tedy způsob ovládání. Ale provedení vypadá originálně. Tak nějak předpokládám, že něco podobného bude v nástupci Gallarda.
To máš pravdu. V nové generaci došlo k drobné redukci tlačítek. Nezkoumal jsem, s čím je ovládání nejpodobnější, je to prostě logikou MMI. Mistr pokládá ovladače v A7 za identické s těmito, proto jsem sem dal její fotky.
Není sporu o tom, že interiér nese rukopis Audi. A podle mě to není zase tak špatně. Pěkná tlačítka a fungující klimatizace potěší. I když bych místo plastu radši viděl keramiku. Na druhou stranu, alespoň je plast lehčí.
pro všechny hračičky odkaz na barevné možnosti www.aventador.com
Za mne buď Nero Pegaso, nebo Marrone Apus. Interiér Verde Pan + Nero Ade, nebo Bianco Polar + Nero Ade (obě Alcantara).
S Marrone Apus naprostý souhlas a k ní interiér Marrone Elpis + Nero Ade (Embossed Laeather).
Bílá alcantara bude "efekní", ale s džínama apod. téměř "neslučitelná"... :-)
Já bych preferoval kontrast mezi tmavou vnější a nějakým výraznějším (odstínově) vnitřkem. K Marrone Elpis + Nero Ade bych viděl nějakou bílou (která mi ale na Aventadoru přijde nepatřičná), nebo Grigorio Estoque, nebo Grigorio Antares. Už mi to ale nepřijde tak "ono". Kdyby byla na karoserii matně zelená do olivova (nějaký vojenský odstín)...
Já bych si naopak takový výraznější kontrast odpustil a nechal pozornost především na tvarech (zvenku i uvnitř), v té téměř unisono Marrone, to bude technicistní jak nadzvuková stíhačka... :-)
Je pravda, že tvary (vnitřek/vnějšek) jsou dostatečná rána, takže stačí to tou barevnou kombinací vyloženě "nepřepísknout". Tohle auto jsem si zamiloval, ale na živo mne odrovnal Réventon. To jsem nevěděl, jestli se smát, nebo brečet (a nebyl jsem tam v tomto rozpoložení sám). Prostě miluji Lamborghini a velmi mne mrzí, že v archivu ČT není díl Na plovárně s Markem Ebenem, kde byl Tonino Lamborghini. Byl to úžasný rozhovor.
Člověče, ten jsem tam taky asi před dvěma lety hledal. Tonino myslím neposkytuje rozhovory často a asi byl i nemocný, nebo zkrátka mu to nesedlo, pořád si utíral kapesníkem pot z čela, to je bohužel to jediný, co si vzpomínám. Reventón je zrovna to auto, kde vybrat barvu je nemožné a kde ten mat má smysl.
Já si z toho rozhovoru pamatuji komentáře zasvěceného a emotivního člověka. Když vyprávěl, jak řídil na klíně Ferucia v Monze Miuru SV. Velmi emotivní, ale i součást automobilových dějin.
krásné auto, jen pořád přemýšlím, kam dají dopředu tu obrovskou RZ a jak to auto bude vypada s ní.
Předpokládám, že to asi dopadne nějakou samoplepkou, origoš se bude vozit v kufru a majitel bude tvrdit, že ji urval na polní cestě >:D