Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lamborghini Aventador dorazil do ČR (video)

Společnost Lamborghini Praha představila první kus nového modelu Aventador na území České republiky.
Zpět na článek
8. 10. 2011 01:34
7. 10. 2011 10:55
6. 10. 2011 21:43
5. 10. 2011 18:53
6. 10. 2011 07:04
5. 10. 2011 19:20
5. 10. 2011 19:42
5. 10. 2011 19:54
6. 10. 2011 02:39
6. 10. 2011 09:46
6. 10. 2011 16:36
6. 10. 2011 16:42
6. 10. 2011 19:33
6. 10. 2011 19:37
6. 10. 2011 21:41
5. 10. 2011 20:17
6. 10. 2011 15:25
6. 10. 2011 16:48
7. 10. 2011 08:33
7. 10. 2011 15:17
7. 10. 2011 17:50
7. 10. 2011 23:12
6. 10. 2011 18:53
8. 10. 2011 02:35
5. 10. 2011 18:47
Sbalit vlákno
0
Reagovat
Ona celkově...
...tahle barevná kombinace není zrovna šťastná. Ta oranžová je taková nudná, alespoň co se dojmu z fotek týče, mohli použít podobnou, jako měl Focus ST (electric orange), která měla mnohem zajímavější hloubku.
Osobně bych volil asi kombinace červené barvy, černých kol a bílé kůže.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Starfighter
5. 10. 2011 20:24
Re: Ona celkově...
Takhle z fotek mně spíš barva přijde jako Neon Red. Sice bych (já vím, haha) volil jinou, ale i tak se mi líbí. Aventador je neskutečná kláda :yes: :yes: :yes:
5. 10. 2011 20:29
Re: Ona celkově...
Dle mého ke tohle nejhezčí barevná kombinace -Arancio argos. Navíc tento lak je třívrství s perleťovým efektem. Na rozdíl od výstavního kusu na autosalonech má majitel vkus a kola nejsou černá. I ten oranžovo-černý interiér se mi líbí. "Lambo" bylo vždy o určité výstřednosti. Já bych ho chtěl přesně takového.
Nebo pak volit kombinaci modrá metalíza Blue hera a bílo-šedé kůže Terra dirce.
Avatar - white label
5. 10. 2011 21:13
Re: Ona celkově...
Ona i ta electric orange vypadá na některých fotkách, jak unibarva.
[odkaz]
Tahle žluto-oranžovo-červená (neboli "ohnivá"/proměnlivá) bude vypadat v reálu určitě výborně, stačí se dobře podívat na některé fotografie:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - gld
5. 10. 2011 21:14
Re: Ona celkově...
V akej inej farbe lambo ak nie v oranžovej? >:D
Avatar - white label
5. 10. 2011 22:17
Re: Ona celkově...
Třeba taky v zelené..., nebo pro mě v matně bílé perleti, případně technicistně šedé...
Avatar - gld
5. 10. 2011 23:48
Re: Ona celkově...
proto farba môže byť len jedna :-)

Ja osobne by som bral svietivo zelenú.
Avatar - white label
6. 10. 2011 09:40
Re: Ona celkově...
Proč může být jen jedna? Kdyby byla jen jedna (např. oranžová), tak si tu zelenou vezmeš asi těžko...
Avatar - gld
6. 10. 2011 10:56
Re: Ona celkově...
Nemyslel som to tak, žeby mala byť len jedna farba. Ale pri niektorých autách sa ti s konkrétnym modelom spája aj istá farba. Od dôb diabla je to pre mňa u lamborghini oranžová.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 10. 2011 12:38
Re: Aventador
Jak se mi Murcielago líbilo ve všech barevných barvách, tak Aventador je dle mého názoru už tak tvarově komplikovaný, že nejvíc by se mi asi líbil černý, nebo by mohla být zajímavá i taková světle zlatá/mosazná metalíza, potažmo nějaká tm. šedá metalíza. Z barev si umím představit, snad jen tu žlutou, co mělo Murcielago. Ale oranžovou bych určitě nebral. Takže Giallo Evros, Nero Pegaso, Grigio Estoque.
Avatar - white label
6. 10. 2011 16:06
Re: Aventador
Docela souhlasím, za mě je jasně nejlepší matná Marrone Apus :yes: a naopak na Aventador nejhorší je metalická Blu Hera :no:
Avatar - Pekelná Micinka
6. 10. 2011 23:46
Re: Aventador
Zítra se na něj zajdu podívat. Mě obecně matný nezaujali a takže ani na Ave. Naopak, ta modrá by nemusela být dle mých měřítek špatná. Dokonce, myslím, že by mohla být až perverzně zajímavá tm. zelená metalíza, taková vyloženě echt s malým cmrdnutím modré, ale mnohem méně, než BRG.
Avatar - white label
7. 10. 2011 09:00
Re: Aventador
Já oblíbenou modrou obecně moc nemusím, navíc ten odstín mi k němu nesedí stejně jako metallíza, perleť bude lepší (hned po matu).
Avatar - Pekelná Micinka
7. 10. 2011 12:54
Re: Aventador
Mě se mat přestal líbit hned po tom, co jsem viděl pár aut naživo. Stručně řečeno, nevede to světlo. Modrá je problematická, resp. ne každá je naživo pěkná, často vypadá pěkně na promo fotkách a skutek utek. Nemluvím o tom, která by byla dobrá na Lambo, ale povedená je RS modrá Octavia a nedávno jsem viděl Insignii OPC kombi v takové sky modré a vypadala velmi nevykle a přitažlivě. Trochu jsem hledal, ale nenašel, ani v konfigurátoru. Tak snad jedině tahle, ale ta na Insignii byla asi 2x méně sytá [odkaz]
Avatar - white label
7. 10. 2011 16:18
Re: Aventador
Tak ten odstín na odkazu je pro mě doslova tragický, méně sytý bude o něco přijatelnější, ale jen o něco... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
7. 10. 2011 23:27
Re: Aventador
Aha. >:D No na OPC to bylo trochu o něčem jiném.. Ale ty si starý nepřítel barev, takže to nemá cenu se vnucovat. >:-[]
Avatar - white label
8. 10. 2011 00:40
Re: Aventador
K vůli modré hned nepřítel barev? Odstíny bílé, šedé, hnědé nejsou barvy? Třeba žlutá na Italii vypadá výborně, ale i v bílé mě příjemně překvapila... ;-)
[odkaz]
8. 10. 2011 01:34
Re: Aventador
Na Italii vypadá klasika skvěle - tedy žlutá a červená. Bílá je podle mě na něj moc asexuální (to auto je o provokaci), v černé vypadá moc zle, šedá je taková technicistní (přesto se mi často líbí), hnědá je na pravověrný sporťák až moc luxusní. Gallardo má v nabídce pěknou ostrou zelenou - myslím, že je to Verde Ithaca.

BTW: Nevíš cenu za matnou barvu na Aventadoru? Na Gallardu stála asi 600 tisíc (pro porovnání, 3 vrstvá perleť kolem 80 tisíc).
Avatar - white label
8. 10. 2011 00:42
Re: Aventador
S modrou na Octavii RS se ještě docela souhlasit dá, ale s tou modorou na OPC, už to vidím podstatně hůř... :-)
[odkaz]
7. 10. 2011 10:55
Re: Aventador
Matné barvy jsou šílené na údržbu. Radši bych se jim vyhýbal. Z nabízených barev bych šel bych pro Lambo klasičtějším směrem, něco křiklavého - žlutou nebo oranžovou. Nejlíp v perleti, ale pastelová žlutá by také nemusela být špatná. A k tomu interiér v odpovídající barevné kombinaci, popřípadě jednobarevný (tím člověk nic nezkazí), možná s kontrastním obšitím. Šedá metalíza by nemusela být špatná, ale musel bych jí vidět.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 10. 2011 12:45
Re: Aventador
Zelená nebude. Čtvrtý hexagon. [odkaz]
6. 10. 2011 21:43
Re: Aventador
naživo náhodou vypadá velice dobře.
Avatar - Ham.
5. 10. 2011 18:53
Superdravec
Všechna auta, která se náhodou vyskytla v jeho okolí (Bentley, Audi, Maserati) vypadají tak nějak nepatřičně, obtloustle, neforemně, je to prostě absolutní pecka.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ada je zase tady
5. 10. 2011 20:53
Re: Superdravec
Zkratka jako ostatni vozy koncernu VW :yes:
Avatar - DRBNUTY
6. 10. 2011 01:12
Re: Superdravec
srandista >:D :yes:
Avatar - Ghostyx
6. 10. 2011 01:46
Re: Superdravec
Na prazskou dlazbu jak delany... >:D :yes:
5. 10. 2011 19:20
oranžová
věta, že volba barvy souvisí s cenovkou, ale ne se vkusem, je opravdu divná ....

jinak před startováním nejprve odjistit "zbraň" je fakt vtipná vychytávka
Rozbalit vlákno
1
Avatar - boost.
5. 10. 2011 19:42
Re: oranžová
Dát klíček (od Audi) od zapalování kamsi pod volant, oddělat tu červenou vychytávku a pak hurá stisknout tlačítko...
5. 10. 2011 19:54
Audi
S tim vykrádáním tlačítek z Audi to už přeháněj ale! Ovládání MMI i klimatizace je na chlup stejný otočný ovladač jak v A7 (jiné nové audi sem zatím neviděl) a to ještě v ošklivějším odstínu, než je v originále!
Rozbalit vlákno
7
6. 10. 2011 02:39
Re: Audi
To chce zajít na oční. MMI a jeho logiku přebírá, ale ovladače to stejné nejsou:

[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]

Stejně tak převzali signalizaci na tlačítkách - je vidět, že interiér dělali u Audi. Oproti předchozí generaci jde o krok správným směrem. Určitě se tam něco koncernového najde (třeba klíček je úsměvný), ale středová konzole vypadá jako originál (tlačítka mají na Audi atypický tvar).
Avatar - white label
6. 10. 2011 09:46
Re: Audi
Souhlas, i když rozmístění tlačítek je prakticky identické např. s předchozí A6, ale ten tvar tlačítek apod. už je zase "Aventadorovský".

[odkaz]
[odkaz]
6. 10. 2011 16:36
Re: Audi
Jak říkám, převzali logiku - tedy způsob ovládání. Ale provedení vypadá originálně. Tak nějak předpokládám, že něco podobného bude v nástupci Gallarda.
Avatar - white label
6. 10. 2011 16:42
Re: Audi
Jasně, jen tohle má uspořádáním tlačítek mnohem blíž k minulé A6, než k současným novějším modelům Audi, viz srovnání tvých a mých odkazů.
6. 10. 2011 19:33
Re: Audi
To máš pravdu. V nové generaci došlo k drobné redukci tlačítek. Nezkoumal jsem, s čím je ovládání nejpodobnější, je to prostě logikou MMI. Mistr pokládá ovladače v A7 za identické s těmito, proto jsem sem dal její fotky.
Avatar - white label
6. 10. 2011 19:37
Re: Audi
Ano, s A7 je to ještě podstatně méně podobné, než s minulou A6 i v tom byl Mistr mimo...
6. 10. 2011 21:41
Re: Audi
Není sporu o tom, že interiér nese rukopis Audi. A podle mě to není zase tak špatně. Pěkná tlačítka a fungující klimatizace potěší. I když bych místo plastu radši viděl keramiku. Na druhou stranu, alespoň je plast lehčí.
Avatar - boost.
5. 10. 2011 20:17
off topic
Omlouvám se za OT, ale: [odkaz]

Nový Boxster S!
Rozbalit vlákno
1
6. 10. 2011 15:25
Hračičky
pro všechny hračičky odkaz na barevné možnosti
www.aventador.com
Za mne buď Nero Pegaso, nebo Marrone Apus. Interiér Verde Pan + Nero Ade, nebo Bianco Polar + Nero Ade (obě Alcantara).
Rozbalit vlákno
13
Avatar - white label
6. 10. 2011 16:38
Re: Hračičky
S Marrone Apus naprostý souhlas a k ní interiér Marrone Elpis + Nero Ade (Embossed Laeather).
Bílá alcantara bude "efekní", ale s džínama apod. téměř "neslučitelná"... :-)
6. 10. 2011 16:48
Re: Hračičky
Já bych preferoval kontrast mezi tmavou vnější a nějakým výraznějším (odstínově) vnitřkem. K Marrone Elpis + Nero Ade bych viděl nějakou bílou (která mi ale na Aventadoru přijde nepatřičná), nebo Grigorio Estoque, nebo Grigorio Antares. Už mi to ale nepřijde tak "ono". Kdyby byla na karoserii matně zelená do olivova (nějaký vojenský odstín)...
Avatar - white label
6. 10. 2011 19:42
Re: Hračičky
Já bych si naopak takový výraznější kontrast odpustil a nechal pozornost především na tvarech (zvenku i uvnitř), v té téměř unisono Marrone, to bude technicistní jak nadzvuková stíhačka... :-)
7. 10. 2011 08:33
Re: Hračičky
Je pravda, že tvary (vnitřek/vnějšek) jsou dostatečná rána, takže stačí to tou barevnou kombinací vyloženě "nepřepísknout". Tohle auto jsem si zamiloval, ale na živo mne odrovnal Réventon. To jsem nevěděl, jestli se smát, nebo brečet (a nebyl jsem tam v tomto rozpoložení sám). Prostě miluji Lamborghini a velmi mne mrzí, že v archivu ČT není díl Na plovárně s Markem Ebenem, kde byl Tonino Lamborghini. Byl to úžasný rozhovor.
Avatar - white label
7. 10. 2011 09:02
Re: Hračičky
Kdybych chtěl investovat do nějakého SS, tak by byl u mě Aventador určitě velký favorit...
Avatar - MAP2009
7. 10. 2011 15:17
Re: Hračičky
Investovat není to správné slovo. Lépe se hodí vyhodit či utratit. :-)
Avatar - white label
7. 10. 2011 16:15
Re: Hračičky
Auta jsou obvykle jednou z nejhoršíš investic vůbec, ale zrovna u SS se občas najdou i nějaké ty výjimky... ;-)
Avatar - MAP2009
7. 10. 2011 17:50
Re: Hračičky
To jo ale aventador to rozhodně není. Ale třeba Maserati MC12 nebo Enzo třeba jo....
Avatar - white label
7. 10. 2011 18:35
Re: Hračičky
Taky vůbecn netrdím, že to určitě je/bude zrovna Aventador, ale pokud ty přesně víš, které , tak jen směle do toho... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
7. 10. 2011 13:41
Re: Hračičky
Člověče, ten jsem tam taky asi před dvěma lety hledal. Tonino myslím neposkytuje rozhovory často a asi byl i nemocný, nebo zkrátka mu to nesedlo, pořád si utíral kapesníkem pot z čela, to je bohužel to jediný, co si vzpomínám. Reventón je zrovna to auto, kde vybrat barvu je nemožné a kde ten mat má smysl.
Avatar - white label
7. 10. 2011 16:19
Re: Hračičky
Reventon a Aventador... :-)
7. 10. 2011 23:12
Re: Hračičky
Já si z toho rozhovoru pamatuji komentáře zasvěceného a emotivního člověka. Když vyprávěl, jak řídil na klíně Ferucia v Monze Miuru SV. Velmi emotivní, ale i součást automobilových dějin.
6. 10. 2011 18:53
RZ
krásné auto, jen pořád přemýšlím, kam dají dopředu tu obrovskou RZ a jak to auto bude vypada s ní.
Předpokládám, že to asi dopadne nějakou samoplepkou, origoš se bude vozit v kufru a majitel bude tvrdit, že ji urval na polní cestě >:D
Rozbalit vlákno
1
8. 10. 2011 02:35
Re: RZ
Nic moc fotka, ale poznat to z toho je:

[odkaz]