Novinky
Všechna auta, která se náhodou vyskytla v jeho okolí (Bentley, Audi, Maserati) vypadají tak nějak nepatřičně, obtloustle, neforemně, je to prostě absolutní pecka.
věta, že volba barvy souvisí s cenovkou, ale ne se vkusem, je opravdu divná ....
jinak před startováním nejprve odjistit "zbraň" je fakt vtipná vychytávka
jinak před startováním nejprve odjistit "zbraň" je fakt vtipná vychytávka
S tim vykrádáním tlačítek z Audi to už přeháněj ale! Ovládání MMI i klimatizace je na chlup stejný otočný ovladač jak v A7 (jiné nové audi sem zatím neviděl) a to ještě v ošklivějším odstínu, než je v originále!
To chce zajít na oční. MMI a jeho logiku přebírá, ale ovladače to stejné nejsou😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Stejně tak převzali signalizaci na tlačítkách - je vidět, že interiér dělali u Audi. Oproti předchozí generaci jde o krok správným směrem. Určitě se tam něco koncernového najde (třeba klíček je úsměvný), ale středová konzole vypadá jako originál (tlačítka mají na Audi atypický tvar).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Stejně tak převzali signalizaci na tlačítkách - je vidět, že interiér dělali u Audi. Oproti předchozí generaci jde o krok správným směrem. Určitě se tam něco koncernového najde (třeba klíček je úsměvný), ale středová konzole vypadá jako originál (tlačítka mají na Audi atypický tvar).
Souhlas, i když rozmístění tlačítek je prakticky identické např. s předchozí A6, ale ten tvar tlačítek apod. už je zase "Aventadorovský".
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jak říkám, převzali logiku - tedy způsob ovládání. Ale provedení vypadá originálně. Tak nějak předpokládám, že něco podobného bude v nástupci Gallarda.
Jasně, jen tohle má uspořádáním tlačítek mnohem blíž k minulé A6, než k současným novějším modelům Audi, viz srovnání tvých a mých odkazů.
To máš pravdu. V nové generaci došlo k drobné redukci tlačítek. Nezkoumal jsem, s čím je ovládání nejpodobnější, je to prostě logikou MMI. Mistr pokládá ovladače v A7 za identické s těmito, proto jsem sem dal její fotky.
Ano, s A7 je to ještě podstatně méně podobné, než s minulou A6 i v tom byl Mistr mimo...
pro všechny hračičky odkaz na barevné možnosti
www.aventador.com
Za mne buď Nero Pegaso, nebo Marrone Apus. Interiér Verde Pan + Nero Ade, nebo Bianco Polar + Nero Ade (obě Alcantara).
www.aventador.com
Za mne buď Nero Pegaso, nebo Marrone Apus. Interiér Verde Pan + Nero Ade, nebo Bianco Polar + Nero Ade (obě Alcantara).
S Marrone Apus naprostý souhlas a k ní interiér Marrone Elpis + Nero Ade (Embossed Laeather).
Bílá alcantara bude "efekní", ale s džínama apod. téměř "neslučitelná"... 😄
Bílá alcantara bude "efekní", ale s džínama apod. téměř "neslučitelná"... 😄
Já bych preferoval kontrast mezi tmavou vnější a nějakým výraznějším (odstínově) vnitřkem. K Marrone Elpis + Nero Ade bych viděl nějakou bílou (která mi ale na Aventadoru přijde nepatřičná), nebo Grigorio Estoque, nebo Grigorio Antares. Už mi to ale nepřijde tak "ono". Kdyby byla na karoserii matně zelená do olivova (nějaký vojenský odstín)...
Já bych si naopak takový výraznější kontrast odpustil a nechal pozornost především na tvarech (zvenku i uvnitř), v té téměř unisono Marrone, to bude technicistní jak nadzvuková stíhačka... 😄
Je pravda, že tvary (vnitřek/vnějšek) jsou dostatečná rána, takže stačí to tou barevnou kombinací vyloženě "nepřepísknout". Tohle auto jsem si zamiloval, ale na živo mne odrovnal Réventon. To jsem nevěděl, jestli se smát, nebo brečet (a nebyl jsem tam v tomto rozpoložení sám). Prostě miluji Lamborghini a velmi mne mrzí, že v archivu ČT není díl Na plovárně s Markem Ebenem, kde byl Tonino Lamborghini. Byl to úžasný rozhovor.
Kdybych chtěl investovat do nějakého SS, tak by byl u mě Aventador určitě velký favorit...
Investovat není to správné slovo. Lépe se hodí vyhodit či utratit. 😄
Auta jsou obvykle jednou z nejhoršíš investic vůbec, ale zrovna u SS se občas najdou i nějaké ty výjimky... 😉
Člověče, ten jsem tam taky asi před dvěma lety hledal. Tonino myslím neposkytuje rozhovory často a asi byl i nemocný, nebo zkrátka mu to nesedlo, pořád si utíral kapesníkem pot z čela, to je bohužel to jediný, co si vzpomínám. Reventón je zrovna to auto, kde vybrat barvu je nemožné a kde ten mat má smysl.
krásné auto, jen pořád přemýšlím, kam dají dopředu tu obrovskou RZ a jak to auto bude vypada s ní.
Předpokládám, že to asi dopadne nějakou samoplepkou, origoš se bude vozit v kufru a majitel bude tvrdit, že ji urval na polní cestě >😁
Předpokládám, že to asi dopadne nějakou samoplepkou, origoš se bude vozit v kufru a majitel bude tvrdit, že ji urval na polní cestě >😁
Osobně bych volil asi kombinace červené barvy, černých kol a bílé kůže.
Nebo pak volit kombinaci modrá metalíza Blue hera a bílo-šedé kůže Terra dirce.
[odkaz]
Tahle žlut😲ranžovo-červená (neboli "ohnivá"/proměnlivá) bude vypadat v reálu určitě výborně, stačí se dobře podívat na některé fotografie:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ja osobne by som bral svietivo zelenú.
[odkaz]
BTW: Nevíš cenu za matnou barvu na Aventadoru? Na Gallardu stála asi 600 tisíc (pro porovnání, 3 vrstvá perleť kolem 80 tisíc).
[odkaz]