Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Indie: Zájem o nové automobily polevuje

Poptávka po automobilech v Indii ochabuje kvůli rostoucím úrokovým sazbám a stoupajícím cenám vozů i pohonných hmot.
Zpět na článek
11. 10. 2011 10:49
neregistrovaný "Hooonza"
11. 10. 2011 12:31
11. 10. 2011 13:47
neregistrovaný "Hooonza"
neregistrovaný "Hooonza"
11. 10. 2011 10:49
prognózy
Řikám to furt, ty ekonomický prognózy jsou úplně k ničemu. Furt ty předpovědi upravujou, tak co je to pak za předpověď... To umim taky, podívat se z vokna a napsat nějaký odhad. Je úplně jedno, co napíšu, protože to dycky budu muset upravit. Vývoj trhu odhadnout nelze.

Jak to vlastně bylo s ekonomickou krizí u nás? V lednu 2010 odborníci věděli, že skončí v červnu 2010. No a trvá doteď, a dle některých odborníků buude trvat 10 let...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - R32
11. 10. 2011 12:31
Re: prognózy
Ale no tak... hádam nechceš aby všetci tí ľudia čo robia tie prognózy a berú za to slušné prachy šli makať niekam do fabriky k pásu? >:D Vieš koľko majú oni práce? Urobiť analýzu, potom prognźou, potom analýzu prognózy, potom opravu prípadne analýzu opravy a následne ďalšiu opravu... >:-[]
neregistrovaný "Hooonza"
11. 10. 2011 13:47
Re: prognózy
jj, to opravdu nechci. To by totiž celý průmysl šel do kytek, takže jim radši budu cpát prachy horem dolem, ať zůstanou kde jsou, páč tam napáchaji nejmenší škody >:D
12. 10. 2011 07:48
Co jsem se dočetl
Ta prognóza se přesněji řečeno netýká jen osobních vozů, ale v Indii mnohem silnějšího segmentu jednostopých vozidel a tříkolek, o kterém tady víme houbeles. Indie se potýká se stálým růstem inflace a jejich centrální banka se to letos marně pokoušela zarazit snad dvanáctkrát zvyšováním úrokové sazby. Takové hospodářské prostředí "skluzavky" nebudí důvěru v budoucnost a můj pocit je, že sotva se Indové nadechli a místo velocipédů a rikš se obrátili k motorizaci, dost jim to zhořklo a ztrácejí náladu něco si kupovat a zadlužovat se. Agentury kromě toho upozorňují na probíhající pracovněprávní spor v největší indické automobilce Maruti ("každé druhé vozidlo prodané v Indii je od Maruti"), kvůli kterému odtamtud šlo na trh míň aut. Myslím, že redakce tady správně přidala odstavec o spuštění výroby škodováckého Rapidu - je otázka, nakolik se při takovém vývoji indického trhu naplní odbytové předpoklady VW-Škoda v Indii (ale i předpoklady jiných zahraničních investorů). Jako obvykle dávám odkaz pro anglicky čtoucí zájemce: [odkaz] . Další otázka asi je, jestli toto je dlouhodobý trend nebo jen krátkodobé převalení pro letošní rok. Pod mrakem rozbíhající se druhé vlny světové krize bych si nedělal iluze.
Rozbalit vlákno
0