Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chrysler a Dodge: Konec dublování modelů

Pod vedením Fiatu přestanou značky Chrysler a Dodge vyrábět stejná auta.
Zpět na článek
11. 10. 2011 16:52
12. 10. 2011 11:17
Avatar - gld
11. 10. 2011 15:22
Minúta ticha za badge-engineering
Venujme krátku spomienku jednému zo základných princípov amerického autopriemyslu- 5 značiek vyrába 1 rovnaké auto s inou maskou.

Badge engineering

1908-2011 RIP

(ne)budeš nám chýbať.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - euro89
11. 10. 2011 16:40
Re: Minúta ticha za badge-engineering
Při pohledu na současný "Lancie" nějak nemám dojem, že by Fiat chtěl s badge-engineeringem skončit. :-!
Avatar - Barrichello
12. 10. 2011 09:21
Re: Minúta ticha za badge-engineering
Cesta do pekel.
Jestli se fiat domnívá že 2011 Carvan - prodej 60 tis ks + Town and country prodej 70 tis ks bude ve 2013 Town and country 130 tis tak se ale VSKUTKU ŠEREDNÉ PLETE!!!. Prodaj 60 tis a budou rádi, zbytek zákazníků půjde jinam.

Kor jestli u TaC nechaj současný ceny, on totiž Dodge je mnohem levnější v základu.
No konkurence(Honda, Toyota) si zamne ruce a fiat spláče nad výdělkem, to je tak když je kozel zahradníkem
Ty auta se tak prodávaj od roku 1984, dodnes to nikomu nevadilo a fungovalo to přímo dokonale..... :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
11. 10. 2011 16:52
ale...
nikde sa nepiše že nebudu vznikať fiaty a lancie ako preznačkovane chryslery a dodge...takže dosť trapne prestať a vlastne neprestať...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
11. 10. 2011 18:11
Křížem přes ...
Vím, jde jako vždycky vo prachy (a to až v první řadě), nicmémě to si snad makaróni dělaj zadel, namísto Avengera můžeš vod 013 koupit nějaký hentenoný křížempřes(dršku), no kam ten zglobalizovaný svět spějě ... snad zbývá jen doufat že strategie uvádění nových modelů bude jak v Alfě. Tož tak.

P.S.: R.I.P. tomuto [odkaz] - neb vo tom dycky Dodge byl: simply, but s gulama.
Rozbalit vlákno
0
11. 10. 2011 19:57
fiat marketing..
tak fiat svým přistupem skoro zlikvlidoval italský značky,tak teď budou na řadě ty americký >:D naprosto nelogický krok,dvě byť mírně odlišná auta udělají víc prodejů než jedno.. :no:
Rozbalit vlákno
7
11. 10. 2011 20:20
Re: fiat marketing..
přesně tak!!! Italské značky Fiat likviduje badge-engineeringem a americké zas tím, že na nich badge-engineering nedělá :yes: :-!
12. 10. 2011 07:41
Re: fiat marketing..
A smrt Fiatu!!!! >:D
12. 10. 2011 08:52
Re: fiat marketing..
>:-[]
co si to ti nabubřelí drzouni vůbec dovolují, že ještě nezkrachovali???? :-!
Avatar - Barrichello
12. 10. 2011 09:22
Re: fiat marketing..
Konečně nějaký tvůj příspěvk s kterým se dá souhlasit. Ale nemuíš být hend tak radikální. Stačí když to prodaj někomu jinýmu >:D
12. 10. 2011 14:58
Re: fiat marketing..
italský značky badge-engineeringem jen tahá z hnoje..zlikvidoval je ještě dávno před koupí chrysleru..
12. 10. 2011 16:36
Re: fiat marketing..
jo jo.... Alfa i Lancia měly tuny vlastních nápadů, systém jak kvalitně vyrábět, motivované lidi a kapitál pro výrobu. A pak přišel zlý Fiat a všechno jim zkazil ;-)

Naštěstí aspoň nějaké perly se podařilo dostat na silnici (třeba Thesis nebo Alfa 159) a staly se z nich ikony, o které byl takový zájem, že se na ně stály fronty :yes:
13. 10. 2011 22:10
Re: fiat marketing..
Mohl bys napsat kde a kdy se na tyhle "perly" stály fronty?

Už ti z toho pořádně hrabe, co? Nojo, chápou, ale mohu tě ubezpečit, že v tvé oblíbené stáji bude ještě mnohem, ale mnohem hůř.....
Avatar - Stejsn
12. 10. 2011 11:17
Co to ten Fiat
sakra dělá???!!! 8-s
Rozbalit vlákno
0
12. 10. 2011 22:26
Ital nezná ten zázrak.....
Všichni přece víme, že Taliáni jsou vzorem pro všechny podnikatele na celém světě. Koncepčnost, promyšlené strategie, vytrvalost, přesnost, houževnatost, sázka na pokrok a invenci, spolehlivost, zvládnutí komplexnosti procesů a především - to je třeba zdůraznit - serióznost při vyhlašování plánů, jejich bezchybné časové i vecné plnění, absence vylhané propagandy a schopnost postavit se čelem k problémům a maximálně racionálně je řešit...to je typický italský podnikatel, to je třeba i ona ikona Apeninského polostrova, celé Evropy ba i celého světa - FIAT.

Končně se dostal ten věčně tápající Chrysler do rukou někomu, kdo ho pozdvihne až ke hvězdám. Teď teprve za mořem uvidí, co manažer zpoza Apenin dokáže....jenže já se začínám bát, že pro manažera zpoza Apeninm platí známý Murphyho zákon v modifikované podobě - Co Ital může zkazit, to zkazí, co zkazit nemůže, to zkazí taky.....

Problém je, že na rozdíl od fiatů, alf a lancií má Chrysler v portfoliu značku, kterou mám dost rád (Jeep) a nechtěl bych se dožít toho, až začnou "managovat", "racionalizovat" a vůbec nějak tak "vylepšovat" i tady......
Rozbalit vlákno
0