Cesta do pekel.
Jestli se fiat domnívá že 2011 Carvan - prodej 60 tis ks + Town and country prodej 70 tis ks bude ve 2013 Town and country 130 tis tak se ale VSKUTKU ŠEREDNÉ PLETE!!!. Prodaj 60 tis a budou rádi, zbytek zákazníků půjde jinam.
Kor jestli u TaC nechaj současný ceny, on totiž Dodge je mnohem levnější v základu.
No konkurence(Honda, Toyota) si zamne ruce a fiat spláče nad výdělkem, to je tak když je kozel zahradníkem
Ty auta se tak prodávaj od roku 1984, dodnes to nikomu nevadilo a fungovalo to přímo dokonale..... :no::no::no::no::no::no::no::no::no:
Vím, jde jako vždycky vo prachy (a to až v první řadě), nicmémě to si snad makaróni dělaj zadel, namísto Avengera můžeš vod 013 koupit nějaký hentenoný křížempřes(dršku), no kam ten zglobalizovaný svět spějě ... snad zbývá jen doufat že strategie uvádění nových modelů bude jak v Alfě. Tož tak.
P.S.: R.I.P. tomuto [odkaz] - neb vo tom dycky Dodge byl: simply, but s gulama.
tak fiat svým přistupem skoro zlikvlidoval italský značky,tak teď budou na řadě ty americký >:D naprosto nelogický krok,dvě byť mírně odlišná auta udělají víc prodejů než jedno.. :no:
jo jo.... Alfa i Lancia měly tuny vlastních nápadů, systém jak kvalitně vyrábět, motivované lidi a kapitál pro výrobu. A pak přišel zlý Fiat a všechno jim zkazil ;-)
Naštěstí aspoň nějaké perly se podařilo dostat na silnici (třeba Thesis nebo Alfa 159) a staly se z nich ikony, o které byl takový zájem, že se na ně stály fronty :yes:
Všichni přece víme, že Taliáni jsou vzorem pro všechny podnikatele na celém světě. Koncepčnost, promyšlené strategie, vytrvalost, přesnost, houževnatost, sázka na pokrok a invenci, spolehlivost, zvládnutí komplexnosti procesů a především - to je třeba zdůraznit - serióznost při vyhlašování plánů, jejich bezchybné časové i vecné plnění, absence vylhané propagandy a schopnost postavit se čelem k problémům a maximálně racionálně je řešit...to je typický italský podnikatel, to je třeba i ona ikona Apeninského polostrova, celé Evropy ba i celého světa - FIAT.
Končně se dostal ten věčně tápající Chrysler do rukou někomu, kdo ho pozdvihne až ke hvězdám. Teď teprve za mořem uvidí, co manažer zpoza Apenin dokáže....jenže já se začínám bát, že pro manažera zpoza Apeninm platí známý Murphyho zákon v modifikované podobě - Co Ital může zkazit, to zkazí, co zkazit nemůže, to zkazí taky.....
Problém je, že na rozdíl od fiatů, alf a lancií má Chrysler v portfoliu značku, kterou mám dost rád (Jeep) a nechtěl bych se dožít toho, až začnou "managovat", "racionalizovat" a vůbec nějak tak "vylepšovat" i tady......