Použitelné to je, ale mě to třeba nebere. V Laguně F4R mám lehce nad 250 koní a kontrolka prokluzu při dešti bliká i na čtyřku. Hlavně kvůli turbolagu, kterej je dost výraznej.
Jaký to bude ve Focusu si podle testů umím docela představit.
Pravdu samozřejmě má, ale optimum pro předek je určitě míň, než těch 300.
Ne ne, Franta v hospodě říkal, že něco od Dieppe nebo tak něco... ;-)
Focus RS je super auto, ale na asfalt ty koně moc přenést neumí. Rozhodně hůř, než Autodelta 147, která měla koní ještě víc.
Poustet se do polemiky jestli je lepsi Megane RS nebo Focis RS neni na tomhle serveru uplne košer... Rozdily tam samozrejme jsou, Megane je o fous lepsi na okruhu, coz Focus vyvazuje vetsi vyuzitelnosti na normalni jezdeni, jeste univerzalnejsi je Golf.
Jossalito ma bez debat pravdu ze 300 koni na predku muze normalne, pouzitelne fungovat, tot podstata ;-)
Mini JCW znam dost obstojne a i kdyz nerad vestim z kristalove koule, tipnul bych, ze si pozici nejzabavnejsiho malyho hatche udrzi bez obtizi. Tahle A1 4x4 s obdobnym stadeckem bude mozna o fous praktictejsi, ale ve vsem ostatnim (styl, charisma, hmotnost, rizeni, pedaly, obligatni manual...) ji moc sanci nedavam ;-) Naopak prodejne, presne touhle ridicskou nenarocnosti, muze bodovat (u slecinek - nehlede na pohlavi), s dostatecnym kreditem i touhou, nekomu to v levym na D1 nandat >:-[];-)
Není to nijak moc. Jak píše kari.laz, čtyřkolka s přenosem výkonu nemá problémy a vzpomeňme na třistakoňový Focus RS, taky má jen jednou hnanou nápravou a jak jezdí. ;-)
Trochu přemotorovaná... Už 1,4 TFSI/136 kW je na to auto moc! Chtěl bych vidět toho exota,co takové auto bude jezdit :-) Předpovídám prodej po celém světě do deseti kusů ročně.