Ekonomika
vzhledem k tomu že se Mito začalo prodávat v červnu 2008 (Německo, Itálie, Francie a během léta následovaly další evropské státy) a ne až od začátku letošního roku. Takže nelze dost dobře tvrdit, že jeho prodeje tvoří 2/3 všech prodejů. V loňském roce se modelu 159 prodalo téměř 60tis. ze 108.000 celkem a prodeje řady 159 v meziročním srovnání za první pololetí zase o tolik neklesly. Podle dostupných informací nebudou prodeje Mita vyšší než 50%. Pokud jsi dobře četl, tak je 72.000 objednaných vozů za 15 měsíců (od uvedení na trh) a jestliže v případě ostatních modelů píšou o množství prodaných kusů tak toto číslo nelze přímo porovnávat.
159 už se imho moc nerozjede, spiš by to chtělo malý roadster. Každopádně Milanu věřím, to půjde dobře.
Nechte to koňovi. Alfa Romeo má prodejní cíl cca 300 000 aut ročně... Pokud se bude Milano prodávat stejně dobře jako Mito a znovu se rozjedou prodeje AR 159 s novým motorem... Alfa bude silná. Nechte to koňovi, ten má větší hlavu. Líbí-li se Vám Alfa... směle ji kupte.. neprohloupíte.. Jsou to skvělá auta...
Tady je alespon videt, ze k zvyseni prodeju je cesta smerem dolu a ne k premiovym znackam. Vetsina lidi co maji na premii tak vetsinou neriskuji.
Ale je videt, ze i treba Mini uz pripravuje modely kde bude utocit na ty co maji hloubeji do kapes.
Ale je videt, ze i treba Mini uz pripravuje modely kde bude utocit na ty co maji hloubeji do kapes.
Mňo, vzhedem k tomu že třeba u AR159 meziročně prodeje v Itálii poklesly o skoro 50% (k dnešnímu dni se jí prodalo ca 10.000ks :😉 , takže reálně možná celoevropsky nedosáhne ani na 30.000 ks, tak Míťa je opravdu spasitel.... O prodejích obstarožní 147 se už nemá cenu bavit, Brera a GT to jsou taky jen stovky kusů....
Jinak já nevím proč se ta 159 tak blbě prodává, teď mě jeden známý vezl ve dva roky staré A4 a fakt mi nepřišlo, že by ta Alfa byla nějak zásadně horší/lepší/jiná...
Jinak 149 je určitě nadějný model, zvlášť když vyjede s novýma multi-air motorama.... Teď jde jen o to to nepodělat marketingově/cenově.... (což Italové právě umí....)
Jinak já nevím proč se ta 159 tak blbě prodává, teď mě jeden známý vezl ve dva roky staré A4 a fakt mi nepřišlo, že by ta Alfa byla nějak zásadně horší/lepší/jiná...
Jinak 149 je určitě nadějný model, zvlášť když vyjede s novýma multi-air motorama.... Teď jde jen o to to nepodělat marketingově/cenově.... (což Italové právě umí....)
No podle toho co tam píšou, MiTo vpodstatě zachránilo Alfě letos prodeje, navíc se podle těch čísel prodává hlavně v nejvyšší výbavě, tedy v cenách blížících se půl milionu CZK, což není špatné. Špatné je, že Alfa kromě Míti už nic moc jinýho neprodává. Uvidíme co nová 149.
To není radost, jen mi přišlo vtipný, že ze 120.000 je 72.000 pouhým plivancem.
Nesmíš ale zapomínat, že Mito není Polo, tj, že není pro každého a navíc stojí skoro dvakrát tolik. 😉
Nesmíš ale zapomínat, že Mito není Polo, tj, že není pro každého a navíc stojí skoro dvakrát tolik. 😉
Díky za opravu, přečetl jsem těch 120 v článku jako půlroční prodej, tj. dal jsem jim 250, a ono je to za rok. Tak nějak nechápu tu tvou radost. 😲 72 tis. novinky v subkompaktech je pro evropský trh skutečně jen flusanečkem, ti nejlepší ve třídě to prodají za dva měsíce. 😉
Jinak jsi v pořádku?
Alfy se prodává cca 120.000 ročně a 72.000 objednávek na Mito je "jako když plivne"??
Mokrý hadry... >😁 >😁
Alfy se prodává cca 120.000 ročně a 72.000 objednávek na Mito je "jako když plivne"??
Mokrý hadry... >😁 >😁
Jen ať Alfa roste, potácejících se značek je už tak dost, ale to mluvení o trefě s mitem, s tím bych byl opatrný, celkový prodej alfy se pohybuje kolem 250tis. aut ročně, to je jako když plivneš.
Mimochodem, vezl si se nejspíše v A4 B7, což je ale konstrukčně starý vůz a nová B8 je na tom podstatně lépe - jde o celý nový auto. Na ni 159 komplexně tak nějak nemá.
K Alfě jako celku. Je to maličká automobilka, měřitelná prodeji snad jen se SAABem, který je nad hrobem. Jde taky jasně vidět, že ztákazníci Alfu jako prémiovku neberou, ale posunují ji níže. Snad s prodeji zahýbe nástupce 147, ale moc tomu nevěřím. Už nyní fandové Alfy považují nové modely za převlečený předražený Fiaty a za poslední pravou Alfu považují 75.