Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Cadillac Escalade a Escalade Hybrid: Ceny na českém trhu

31 komentářů

Schnitzel
Jazdne vlastnosti su stale relativna vec. V X5 tahat lod mi nepripada ako idealne a v Cadillacu to pojde urcite lepsie (aspon v Navigatore to slo suprovo tak Caddy nebude zaostavat) Naco su mi nejake "sportove" jazdne vlastnosti v cadillacu? Tomu svetu uz maximalne preskakuje? Ved to auto je na presun po dialnici alebo v meste z bodu A do bodu B v maximalnom komforte. Clovek co chce rezat zatacky v SUV-cku a hrat sa na sumachera je absolutne zmagoreny bezpohlavny *.
Je to zas dalsie typicke retardovane myslenie typickych europskych SUV-ckarov ktory pri 2mm snehu jazdia 20km/h a predbehne ich stary voyager 4x4 s vlekom. A cez ked idu cez retardery dobre ze ich neberu spiatockou!
SUV v europskom pojati je ta najväcsia stupidita ktoru europa po zachrane grecka vymyslela. Sportovny mastodon HA HA HA
To radsej nech sa snazia naklonovat vajcia-kladucu-vlno-mlieko-svinu aspon by deti v afrike mali co jest...
Avatar - MAP2009
MAP2009
Jistě, z těch jmenovaných nejvíce pohodlné a má nejhorší jízdní vlastnosti.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak E😜editon je to samý, co u GM Tahoe/Suburban resp. Yukon/Yukon XL.

Kdežto Escalade a Navigotor jsou luxusnější klony, s lepší výbavou, víc pohodlné.

Jinak tyhle tlumiče už měla Seville poslední generace. Nevýhoda je že stojí balík, pokud už má starší kousek a je třeba jejich výměna.

Lincolny zas používaly dost hojně měchy, u continetalů a kupé Mark VII a VIII
Schnitzel
V E😜edition-e som nesiel, len v Navigatore ( okoo rocniku 2005) a Escalade sa mi zda este o nieco pohodlnejsi.

Tie tlmice😒br /> Tlmi to cez specialnu magneticku hydraulicku tekutinu, ta obsahuje magneticky polarizovane mikroskopicke kovove castice ktore vytvaraju magneticke pole v tlmici a tym ovplivnuju viskozitu tekutiny. Pomocou elektoriniky a senzorov sa ta vyskozita prisposobuje xyz krat za sekundu povrchu vozovky. Cadillacov system MSRC je v sucastnosti z vsetkych najpokrocilejsi.

Okrem toho ten system pouziva aj Audi napr v R8 alebo druhej generacie TT. Ako aj Ferrari napr v 599, alebo 458

viac info: [odkaz]%C3%9Fd%C3%A4…
4bytelnýkola
Řekl bych, že jedinej určitě nejseš, nevěřím, že se "ameriky" líbí jen pár lidem na fóru, tak nějak se jim třeba nechce ozvat, nebo radši diskutují u aut typu škoda citigo, bo jak se to jmenuje, mezi náma hen ten Escalade chybu nemá, nevíš třeba jak je na tom co se týče pohodlí třeba Ford E😜edition, tahle kára mě dostává a ještě jestli by jsi mohl objasnit jak fungují ty elektro-magnetické tlumiče u Escalade, případně jak se servisují, díky😊 To měla být reakce na Schnitzela,sry
Schnitzel
Jasne ze Escalade je niekde inde. Uz len ten podvozok, siel som v GL, Q7, X5, X6 , Range a Caddy a je to JEDNOZNACNE najpohodlnejsie auto zo vsetkych. Na druhom mieste Range a potom dlho dlho dlho nic, bicykel, kus tehly, strap-on v zadku az sa dostaneme k GL, Q7, X5, X6....
Avatar - salamoon
salamoon
interier v norme,ale ten esterier je nadherny,najme svetelna technika :yes: :yes: :yes:
Avatar - MAP2009
MAP2009
Řečnická otázka. Co je to dneska dvě mega? Nezaměnuj člověka kterému se trochu daří s ropným šejkem. 😉
Avatar - MAP2009
MAP2009
Cadillac se nedá téměř v ničem srovnávat s GL nebo Q7. Jsou to plně jiná auta. Pochopíš když se v tom projedeš. Pokud si negerskej raper se zlatým řetězem a roštěnkama na zadním sedadle, strejda kterej jezdí rovně nebo pomalu a nebo jen někdo komu se ameriky líbí a je ochotný ji něco prominout - je to ideální volba.
Avatar - Anonym
Anonym
No, že bych zas na prvrch vytáhl slavný článek "Škoda, sen českého národa?"
[odkaz]

Aby sme si připoměli jak to bylo kdysi. Měl bych napsat asi pokračování jak od postoje "cheme žigulík, to je to nej" se národ vyvinul k postoji "škoda je naše a je to nej, a kdo chce něco lepšího tak vw a pak prémie, ostatní je šrot".
No kdybych se někdy nudil >😁
Schnitzel
Mne to pripada ze ty si du jediny kto sa neriadi podla prirucky : "domienky ceskoslovenskeho skodovakara" ktora musi byt v CR a na SK velmi popularna a riadi sa podla nej 90% diskutujucich
Avatar - Anonym
Anonym
Tak já na to taky šlápnu když ma chut a náladu, ale nepotřebuju na to šlapat pokaždý.
Avatar - Anonym
Anonym
Pěkná sestava, gratuluju :yes:
Schnitzel
Posledne auto za 2 mega co mame je zatim 5.4 V8 a bude z neho 7.7 V8 Supercharged >😁 na bezne jazdenie staci Voyager a Daimler Six :-!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Tyto báchorky jsme tady slyšeli už mockrát. Je to mnohokrát omílaná písnička. Ovšem těžko se to porovnává. Doporučuji provést porovnání porovnatelných modelů, např. LC200 V8 a V8 D4-D.
Všechno ostatní je plácání a machrování.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Když máš třílitr tak jasně, ale pokud máš benzínový dvoulitr jako já, tak o zátahu nemůže být ani řeč pokud si nepodřadíš o dva kvalty dolů.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jezdíš pomaloučku, teď jde o to, jestli se nebojíš šlápnou na plyn, protože by byl vír v nádrži. Určitě se shodnem na tom, že čím se jede rychleji a čím je větší auto, tak rozdíl udělá klidně 5 litrů.
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes:
Jo turbo díru sem si dokonale užil u Volva, děkuju nějak se mi jí nechce zažít znovu. Takže ti naprosto rozumím.
Avatar - GM.rja
GM.rja
Já dal za auto 350 litrů a přesto jsem šel do atmosféry, takže spotřeba nebyla to nejdůležitější.
Ten nádherný zvuk motoru, krásný lineární zátah bez "kopanců" mi za nějaký litr navíc stojí.
Avatar - Anonym
Anonym
Všechno žere podle toho jak na to šlapeš. Já mam ted spotřebu za 460 km průměr 10,6 litru.
V8 5,7 s ridičem a něco nákladu 2 tuny.
Ano, jezdil sem dle rychlostních limitů, obec 50, okresky 80-90 a dálnice 110-130.

Samo SUV bude brát o něco víc, ale pořád s tím jde jezdit rozumně.

Jasně mít pod kapotou V6 naftu, jedu za 8.
Otázkou je, pokud to nemam jako auto k podnikání s který dám ročně 60-80 tis zda ty 2 - 3 litry na sto stojí zato. Mě ne.

No a že to ve 150 žere víc? Jasně, při 150-160 na dálnici a 110 okresky tam budu mít 13-15. Ovšem ten V6 nafták bude na 10-12 tímhle stylem, takže sme pořád tam kde sme.
A jelikož většina těch "co kouká na spotřebu ale sou rádi že to jede" jezdí stylem B, tak oni jezdí za 11 s V6 CRD 3,0 a já jezdím za 11 s V8 benzín.
Ted kdo ušetří
>😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ti co kupujou auto za dva mega nejsou žádní magnáti, jsou to normální chlapi kterým se daří a na spotřebu hlelí jako každý jiný. Mají normální radost z toho, že to jede a moc nežere.
Avatar - Anonym
Anonym
Takový RangeRover Sport....taky není marná kára, kdo nechce ameriku, že.

A iLandCruiser s V8 by šel.....

Tak proč odjíždět s naftovou prémií...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tobě jako jedinému věřím.
DEVIL
fuj, nafta patri do nakladaku a dodavek a ne do premiovych SUVéček... Nakej posr.... BMW MB či 4 kroužky neprobudí v nafte pri nastartovani emoce jako pravej americkej V8, to proste nikod nevykeca.... a kdyz uz jsi jdu kupovat auto za 2 mega, tak nejsem clovek co hledi na spotrebu >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tak já teda určitě ne >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Věř tomu, že kdyby si šel kupovat auto za dva mega doopravdy, tak stejně odjedeš v naftové prémii.
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Cena je hodně dobrá, šedý dovoz chce to samé [odkaz]
Schnitzel
Tak ta cena je velmi zaujimava, nevidim dvovod preco by si niekto mal kupit GL alebo Q7, cena/vykon hovori jasne pre Cadillac. Konkurenti su mensi, skaredsi a nepohodlnejsi nez Caddy....
Drzim Cadillacu palce nech podpori petrolsexualitu v tej smradlavej naftofilnej europe! :yes: :yes:
vecernicek2
To mě tedy překvapuje, že cenový rozdíl je tak malý. Americká cena je uváděna vždy bez VAT (které bývá okolo 8mi procent, podle státu), česká cena je s DPH. K tomu by člověk při individuálním dovozu musel připočíst clo, poplatky za převoz, za úpravu na evr. homologaci, za papíry a vyšlo by to dráž.
Avatar - Stefič
Stefič
podle ceníku na www.cadillac.com stojí v plné palbě v přepočtu 1,4 mega. Tedy o 600k méně než v Evropě :no: