To mě tedy překvapuje, že cenový rozdíl je tak malý. Americká cena je uváděna vždy bez VAT (které bývá okolo 8mi procent, podle státu), česká cena je s DPH. K tomu by člověk při individuálním dovozu musel připočíst clo, poplatky za převoz, za úpravu na evr. homologaci, za papíry a vyšlo by to dráž.
Tak ta cena je velmi zaujimava, nevidim dvovod preco by si niekto mal kupit GL alebo Q7, cena/vykon hovori jasne pre Cadillac. Konkurenti su mensi, skaredsi a nepohodlnejsi nez Caddy....
Drzim Cadillacu palce nech podpori petrolsexualitu v tej smradlavej naftofilnej europe! :yes::yes:
fuj, nafta patri do nakladaku a dodavek a ne do premiovych SUVéček... Nakej posr.... BMW MB či 4 kroužky neprobudí v nafte pri nastartovani emoce jako pravej americkej V8, to proste nikod nevykeca.... a kdyz uz jsi jdu kupovat auto za 2 mega, tak nejsem clovek co hledi na spotrebu >:D
Ti co kupujou auto za dva mega nejsou žádní magnáti, jsou to normální chlapi kterým se daří a na spotřebu hlelí jako každý jiný. Mají normální radost z toho, že to jede a moc nežere.
Všechno žere podle toho jak na to šlapeš. Já mam ted spotřebu za 460 km průměr 10,6 litru.
V8 5,7 s ridičem a něco nákladu 2 tuny.
Ano, jezdil sem dle rychlostních limitů, obec 50, okresky 80-90 a dálnice 110-130.
Samo SUV bude brát o něco víc, ale pořád s tím jde jezdit rozumně.
Jasně mít pod kapotou V6 naftu, jedu za 8.
Otázkou je, pokud to nemam jako auto k podnikání s který dám ročně 60-80 tis zda ty 2 - 3 litry na sto stojí zato. Mě ne.
No a že to ve 150 žere víc? Jasně, při 150-160 na dálnici a 110 okresky tam budu mít 13-15. Ovšem ten V6 nafták bude na 10-12 tímhle stylem, takže sme pořád tam kde sme.
A jelikož většina těch "co kouká na spotřebu ale sou rádi že to jede" jezdí stylem B, tak oni jezdí za 11 s V6 CRD 3,0 a já jezdím za 11 s V8 benzín.
Ted kdo ušetří
>:D
Jezdíš pomaloučku, teď jde o to, jestli se nebojíš šlápnou na plyn, protože by byl vír v nádrži. Určitě se shodnem na tom, že čím se jede rychleji a čím je větší auto, tak rozdíl udělá klidně 5 litrů.
Tyto báchorky jsme tady slyšeli už mockrát. Je to mnohokrát omílaná písnička. Ovšem těžko se to porovnává. Doporučuji provést porovnání porovnatelných modelů, např. LC200 V8 a V8 D4-D.
Všechno ostatní je plácání a machrování.
Já dal za auto 350 litrů a přesto jsem šel do atmosféry, takže spotřeba nebyla to nejdůležitější.
Ten nádherný zvuk motoru, krásný lineární zátah bez "kopanců" mi za nějaký litr navíc stojí.
Mne to pripada ze ty si du jediny kto sa neriadi podla prirucky : "domienky ceskoslovenskeho skodovakara" ktora musi byt v CR a na SK velmi popularna a riadi sa podla nej 90% diskutujucich
No, že bych zas na prvrch vytáhl slavný článek "Škoda, sen českého národa?"
[odkaz]
Aby sme si připoměli jak to bylo kdysi. Měl bych napsat asi pokračování jak od postoje "cheme žigulík, to je to nej" se národ vyvinul k postoji "škoda je naše a je to nej, a kdo chce něco lepšího tak vw a pak prémie, ostatní je šrot".
No kdybych se někdy nudil >:D
Řekl bych, že jedinej určitě nejseš, nevěřím, že se "ameriky" líbí jen pár lidem na fóru, tak nějak se jim třeba nechce ozvat, nebo radši diskutují u aut typu škoda citigo, bo jak se to jmenuje, mezi náma hen ten Escalade chybu nemá, nevíš třeba jak je na tom co se týče pohodlí třeba Ford Expedition, tahle kára mě dostává a ještě jestli by jsi mohl objasnit jak fungují ty elektro-magnetické tlumiče u Escalade, případně jak se servisují, díky:) To měla být reakce na Schnitzela,sry
V Expedition-e som nesiel, len v Navigatore ( okoo rocniku 2005) a Escalade sa mi zda este o nieco pohodlnejsi.
Tie tlmice:
Tlmi to cez specialnu magneticku hydraulicku tekutinu, ta obsahuje magneticky polarizovane mikroskopicke kovove castice ktore vytvaraju magneticke pole v tlmici a tym ovplivnuju viskozitu tekutiny. Pomocou elektoriniky a senzorov sa ta vyskozita prisposobuje xyz krat za sekundu povrchu vozovky. Cadillacov system MSRC je v sucastnosti z vsetkych najpokrocilejsi.
Okrem toho ten system pouziva aj Audi napr v R8 alebo druhej generacie TT. Ako aj Ferrari napr v 599, alebo 458
Cadillac se nedá téměř v ničem srovnávat s GL nebo Q7. Jsou to plně jiná auta. Pochopíš když se v tom projedeš. Pokud si negerskej raper se zlatým řetězem a roštěnkama na zadním sedadle, strejda kterej jezdí rovně nebo pomalu a nebo jen někdo komu se ameriky líbí a je ochotný ji něco prominout - je to ideální volba.
Jasne ze Escalade je niekde inde. Uz len ten podvozok, siel som v GL, Q7, X5, X6 , Range a Caddy a je to JEDNOZNACNE najpohodlnejsie auto zo vsetkych. Na druhom mieste Range a potom dlho dlho dlho nic, bicykel, kus tehly, strap-on v zadku az sa dostaneme k GL, Q7, X5, X6....
Jazdne vlastnosti su stale relativna vec. V X5 tahat lod mi nepripada ako idealne a v Cadillacu to pojde urcite lepsie (aspon v Navigatore to slo suprovo tak Caddy nebude zaostavat) Naco su mi nejake "sportove" jazdne vlastnosti v cadillacu? Tomu svetu uz maximalne preskakuje? Ved to auto je na presun po dialnici alebo v meste z bodu A do bodu B v maximalnom komforte. Clovek co chce rezat zatacky v SUV-cku a hrat sa na sumachera je absolutne zmagoreny bezpohlavny *.
Je to zas dalsie typicke retardovane myslenie typickych europskych SUV-ckarov ktory pri 2mm snehu jazdia 20km/h a predbehne ich stary voyager 4x4 s vlekom. A cez ked idu cez retardery dobre ze ich neberu spiatockou!
SUV v europskom pojati je ta najväcsia stupidita ktoru europa po zachrane grecka vymyslela. Sportovny mastodon HA HA HA
To radsej nech sa snazia naklonovat vajcia-kladucu-vlno-mlieko-svinu aspon by deti v afrike mali co jest...