Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cadillac Escalade a Escalade Hybrid: Ceny na českém trhu

Obří americké SUV se vrátilo na český trh. V nabídce je šestilitrový osmiválec a hybridní provedení.
Zpět na článek
31. 10. 2011 08:22
31. 10. 2011 09:22
31. 10. 2011 09:28
31. 10. 2011 09:50
31. 10. 2011 09:55
31. 10. 2011 10:05
31. 10. 2011 10:10
31. 10. 2011 10:02
31. 10. 2011 10:12
31. 10. 2011 10:21
31. 10. 2011 10:38
31. 10. 2011 11:56
31. 10. 2011 11:24
31. 10. 2011 10:27
31. 10. 2011 10:34
31. 10. 2011 10:40
31. 10. 2011 19:29
31. 10. 2011 11:31
31. 10. 2011 11:55
31. 10. 2011 12:31
31. 10. 2011 12:55
1. 11. 2011 08:33
1. 11. 2011 08:47
1. 11. 2011 11:22
31. 10. 2011 19:23
31. 10. 2011 22:43
1. 11. 2011 22:00
1. 11. 2011 23:31
31. 10. 2011 19:32
Avatar - Stefič
31. 10. 2011 08:22
zajímavé, že
podle ceníku na www.cadillac.com stojí v plné palbě v přepočtu 1,4 mega. Tedy o 600k méně než v Evropě :no:
Rozbalit vlákno
2
31. 10. 2011 09:06
Re: zajímavé, že
To mě tedy překvapuje, že cenový rozdíl je tak malý. Americká cena je uváděna vždy bez VAT (které bývá okolo 8mi procent, podle státu), česká cena je s DPH. K tomu by člověk při individuálním dovozu musel připočíst clo, poplatky za převoz, za úpravu na evr. homologaci, za papíry a vyšlo by to dráž.
Avatar - Barrichello
31. 10. 2011 09:28
Re: zajímavé, že
Cena je hodně dobrá, šedý dovoz chce to samé [odkaz]
31. 10. 2011 09:22
Cena
Tak ta cena je velmi zaujimava, nevidim dvovod preco by si niekto mal kupit GL alebo Q7, cena/vykon hovori jasne pre Cadillac. Konkurenti su mensi, skaredsi a nepohodlnejsi nez Caddy....
Drzim Cadillacu palce nech podpori petrolsexualitu v tej smradlavej naftofilnej europe! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Barrichello
31. 10. 2011 09:28
Re: Cena
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
31. 10. 2011 09:50
Re: Cena
Věř tomu, že kdyby si šel kupovat auto za dva mega doopravdy, tak stejně odjedeš v naftové prémii.
Avatar - Barrichello
31. 10. 2011 09:55
Re: Cena
Tak já teda určitě ne >:D
Avatar - KANKUNEN
31. 10. 2011 10:05
Re: Cena
Tobě jako jedinému věřím.
Avatar - Barrichello
31. 10. 2011 10:10
Re: Cena
Takový RangeRover Sport....taky není marná kára, kdo nechce ameriku, že.

A iLandCruiser s V8 by šel.....

Tak proč odjíždět s naftovou prémií...
31. 10. 2011 10:02
Re: Cena
fuj, nafta patri do nakladaku a dodavek a ne do premiovych SUVéček... Nakej posr.... BMW MB či 4 kroužky neprobudí v nafte pri nastartovani emoce jako pravej americkej V8, to proste nikod nevykeca.... a kdyz uz jsi jdu kupovat auto za 2 mega, tak nejsem clovek co hledi na spotrebu >:D
Avatar - KANKUNEN
31. 10. 2011 10:12
Re: Cena
Ti co kupujou auto za dva mega nejsou žádní magnáti, jsou to normální chlapi kterým se daří a na spotřebu hlelí jako každý jiný. Mají normální radost z toho, že to jede a moc nežere.
Avatar - Barrichello
31. 10. 2011 10:21
Re: Cena
Všechno žere podle toho jak na to šlapeš. Já mam ted spotřebu za 460 km průměr 10,6 litru.
V8 5,7 s ridičem a něco nákladu 2 tuny.
Ano, jezdil sem dle rychlostních limitů, obec 50, okresky 80-90 a dálnice 110-130.

Samo SUV bude brát o něco víc, ale pořád s tím jde jezdit rozumně.

Jasně mít pod kapotou V6 naftu, jedu za 8.
Otázkou je, pokud to nemam jako auto k podnikání s který dám ročně 60-80 tis zda ty 2 - 3 litry na sto stojí zato. Mě ne.

No a že to ve 150 žere víc? Jasně, při 150-160 na dálnici a 110 okresky tam budu mít 13-15. Ovšem ten V6 nafták bude na 10-12 tímhle stylem, takže sme pořád tam kde sme.
A jelikož většina těch "co kouká na spotřebu ale sou rádi že to jede" jezdí stylem B, tak oni jezdí za 11 s V6 CRD 3,0 a já jezdím za 11 s V8 benzín.
Ted kdo ušetří
>:D
Avatar - KANKUNEN
31. 10. 2011 10:38
Re: Cena
Jezdíš pomaloučku, teď jde o to, jestli se nebojíš šlápnou na plyn, protože by byl vír v nádrži. Určitě se shodnem na tom, že čím se jede rychleji a čím je větší auto, tak rozdíl udělá klidně 5 litrů.
Avatar - Barrichello
31. 10. 2011 11:56
Re: Cena
Tak já na to taky šlápnu když ma chut a náladu, ale nepotřebuju na to šlapat pokaždý.
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2011 11:24
Re: Cena
Tyto báchorky jsme tady slyšeli už mockrát. Je to mnohokrát omílaná písnička. Ovšem těžko se to porovnává. Doporučuji provést porovnání porovnatelných modelů, např. LC200 V8 a V8 D4-D.
Všechno ostatní je plácání a machrování.
Avatar - GM.rja
31. 10. 2011 10:27
Re: Cena
Já dal za auto 350 litrů a přesto jsem šel do atmosféry, takže spotřeba nebyla to nejdůležitější.
Ten nádherný zvuk motoru, krásný lineární zátah bez "kopanců" mi za nějaký litr navíc stojí.
Avatar - Barrichello
31. 10. 2011 10:34
Re: Cena
:yes: :yes: :yes:
Jo turbo díru sem si dokonale užil u Volva, děkuju nějak se mi jí nechce zažít znovu. Takže ti naprosto rozumím.
Avatar - KANKUNEN
31. 10. 2011 10:40
Re: Cena
Když máš třílitr tak jasně, ale pokud máš benzínový dvoulitr jako já, tak o zátahu nemůže být ani řeč pokud si nepodřadíš o dva kvalty dolů.
Avatar - MAP2009
31. 10. 2011 19:29
Re: Cena
Řečnická otázka. Co je to dneska dvě mega? Nezaměnuj člověka kterému se trochu daří s ropným šejkem. ;-)
31. 10. 2011 11:31
Re: Cena
Posledne auto za 2 mega co mame je zatim 5.4 V8 a bude z neho 7.7 V8 Supercharged >:D na bezne jazdenie staci Voyager a Daimler Six :-!
Avatar - Barrichello
31. 10. 2011 11:55
Re: Cena
Pěkná sestava, gratuluju :yes:
31. 10. 2011 12:31
Re: Cena
Mne to pripada ze ty si du jediny kto sa neriadi podla prirucky : "domienky ceskoslovenskeho skodovakara" ktora musi byt v CR a na SK velmi popularna a riadi sa podla nej 90% diskutujucich
Avatar - Barrichello
31. 10. 2011 12:55
Re: Cena
No, že bych zas na prvrch vytáhl slavný článek "Škoda, sen českého národa?"
[odkaz]

Aby sme si připoměli jak to bylo kdysi. Měl bych napsat asi pokračování jak od postoje "cheme žigulík, to je to nej" se národ vyvinul k postoji "škoda je naše a je to nej, a kdo chce něco lepšího tak vw a pak prémie, ostatní je šrot".
No kdybych se někdy nudil >:D
1. 11. 2011 08:33
Re: Cena
Řekl bych, že jedinej určitě nejseš, nevěřím, že se "ameriky" líbí jen pár lidem na fóru, tak nějak se jim třeba nechce ozvat, nebo radši diskutují u aut typu škoda citigo, bo jak se to jmenuje, mezi náma hen ten Escalade chybu nemá, nevíš třeba jak je na tom co se týče pohodlí třeba Ford Expedition, tahle kára mě dostává a ještě jestli by jsi mohl objasnit jak fungují ty elektro-magnetické tlumiče u Escalade, případně jak se servisují, díky:) To měla být reakce na Schnitzela,sry
1. 11. 2011 08:47
Re: Cena
V Expedition-e som nesiel, len v Navigatore ( okoo rocniku 2005) a Escalade sa mi zda este o nieco pohodlnejsi.

Tie tlmice:
Tlmi to cez specialnu magneticku hydraulicku tekutinu, ta obsahuje magneticky polarizovane mikroskopicke kovove castice ktore vytvaraju magneticke pole v tlmici a tym ovplivnuju viskozitu tekutiny. Pomocou elektoriniky a senzorov sa ta vyskozita prisposobuje xyz krat za sekundu povrchu vozovky. Cadillacov system MSRC je v sucastnosti z vsetkych najpokrocilejsi.

Okrem toho ten system pouziva aj Audi napr v R8 alebo druhej generacie TT. Ako aj Ferrari napr v 599, alebo 458

viac info: [odkaz]%C3%9Fd%C3%A4…
Avatar - Barrichello
1. 11. 2011 11:22
Re: Cena
Tak Expediton je to samý, co u GM Tahoe/Suburban resp. Yukon/Yukon XL.

Kdežto Escalade a Navigotor jsou luxusnější klony, s lepší výbavou, víc pohodlné.

Jinak tyhle tlumiče už měla Seville poslední generace. Nevýhoda je že stojí balík, pokud už má starší kousek a je třeba jejich výměna.

Lincolny zas používaly dost hojně měchy, u continetalů a kupé Mark VII a VIII
Avatar - MAP2009
31. 10. 2011 19:23
Re: Cena
Cadillac se nedá téměř v ničem srovnávat s GL nebo Q7. Jsou to plně jiná auta. Pochopíš když se v tom projedeš. Pokud si negerskej raper se zlatým řetězem a roštěnkama na zadním sedadle, strejda kterej jezdí rovně nebo pomalu a nebo jen někdo komu se ameriky líbí a je ochotný ji něco prominout - je to ideální volba.
31. 10. 2011 22:43
Re: Cena
Jasne ze Escalade je niekde inde. Uz len ten podvozok, siel som v GL, Q7, X5, X6 , Range a Caddy a je to JEDNOZNACNE najpohodlnejsie auto zo vsetkych. Na druhom mieste Range a potom dlho dlho dlho nic, bicykel, kus tehly, strap-on v zadku az sa dostaneme k GL, Q7, X5, X6....
Avatar - MAP2009
1. 11. 2011 22:00
Re: Cena
Jistě, z těch jmenovaných nejvíce pohodlné a má nejhorší jízdní vlastnosti.
1. 11. 2011 23:31
Re: Cena
Jazdne vlastnosti su stale relativna vec. V X5 tahat lod mi nepripada ako idealne a v Cadillacu to pojde urcite lepsie (aspon v Navigatore to slo suprovo tak Caddy nebude zaostavat) Naco su mi nejake "sportove" jazdne vlastnosti v cadillacu? Tomu svetu uz maximalne preskakuje? Ved to auto je na presun po dialnici alebo v meste z bodu A do bodu B v maximalnom komforte. Clovek co chce rezat zatacky v SUV-cku a hrat sa na sumachera je absolutne zmagoreny bezpohlavny *.
Je to zas dalsie typicke retardovane myslenie typickych europskych SUV-ckarov ktory pri 2mm snehu jazdia 20km/h a predbehne ich stary voyager 4x4 s vlekom. A cez ked idu cez retardery dobre ze ich neberu spiatockou!
SUV v europskom pojati je ta najväcsia stupidita ktoru europa po zachrane grecka vymyslela. Sportovny mastodon HA HA HA
To radsej nech sa snazia naklonovat vajcia-kladucu-vlno-mlieko-svinu aspon by deti v afrike mali co jest...
Avatar - salamoon
31. 10. 2011 19:32
parada
interier v norme,ale ten esterier je nadherny,najme svetelna technika :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0