Ekonomika
Príma... prostě "garážovej tuningář" je sice OK ale nějaký ty love se mu hodí.
Tohle beru od pana von Koenigsegga jako podraz, který dělá běžně jen nějaký spekulant na burze. Saab měl dle přání místní vlády zůstat ve švédských rukách. Ale on otevřel 'čínským termitům' zadní vrátka a oni už jen budou čekat na svoji (pro Saab zcela destruktivní) příležitost. ;-\
Jestli někomu vadilo partnerství GM-Opel-Saab, tak by mě zajímalo co ti škarohlídi říkají teď...
Jestli někomu vadilo partnerství GM-Opel-Saab, tak by mě zajímalo co ti škarohlídi říkají teď...
bereš si to moc osobně. Mně osobně jako zdejšímu největšímu žijícimu Saabistovi nejezdícímu (zatím) Saabem, je tenhle detail úplně volný. Jestli to zachrání Saab jako značku pro budoucnost, budu jen rád.
Švédská vláda sice měla silácké řeči, jenomže oni by tou vládou chtěli určitě zůstat i v příštím volebním období. A pár tisíc lidí na ulici + kompletní konec jednoho z národních pokladů by jejich šance moc nezvýšili. :-!
Otázka která mně osobně trápí nejvíc je: kdy konečně pro novou 9-5 nabídnou slušnou 6válcovou naftu aby skutečně mohla být tím kladivem na Audi o čem zatím maximálně sní 😉
Švédská vláda sice měla silácké řeči, jenomže oni by tou vládou chtěli určitě zůstat i v příštím volebním období. A pár tisíc lidí na ulici + kompletní konec jednoho z národních pokladů by jejich šance moc nezvýšili. :-!
Otázka která mně osobně trápí nejvíc je: kdy konečně pro novou 9-5 nabídnou slušnou 6válcovou naftu aby skutečně mohla být tím kladivem na Audi o čem zatím maximálně sní 😉
Ahoj,
taky myslím, že to nebude tak hrozný, ale memento Rover tady je...
Osobně sem zvědavý na hmotnost nové 9-5 s různými motory, přeci jenom 5 metů délky je hodně, snad se jim podařilo někde ušetřit kila.
Taky poslední dobou uvažuju jestli 5ti metrový auto není zbytečný. Jasně, vymetání leveho pruhu pak jde líp, ale mršnost zase stranou.
taky myslím, že to nebude tak hrozný, ale memento Rover tady je...
Osobně sem zvědavý na hmotnost nové 9-5 s různými motory, přeci jenom 5 metů délky je hodně, snad se jim podařilo někde ušetřit kila.
Taky poslední dobou uvažuju jestli 5ti metrový auto není zbytečný. Jasně, vymetání leveho pruhu pak jde líp, ale mršnost zase stranou.
Já bych se zatím neobával. Měl by to být menšinový podíl, Rovera tuším koupili celého cakumpak, takže s ním mohli nakládat podle libovůle. Krom toho, Rovery jsem měl vždy rád a líbíli se mi, ale v Evropě je tak velký přetlak, že stejně moc nevěřím, že by ho dokázali zachránit ;-\
A hlavně do toho prosím tě netahej racionální argumenty! Jasně že 5metrový auto s 300koňmi je i pro mně zbytečné, na to dojíždění do práce by mi bohatě stačila Fabia Junior, ale musíme si ten život trošku osladit ne? >😒]
Krom toho, když je 5m moc, můžeš mít 4,5metrovou 9-3 >😒]
A hlavně do toho prosím tě netahej racionální argumenty! Jasně že 5metrový auto s 300koňmi je i pro mně zbytečné, na to dojíždění do práce by mi bohatě stačila Fabia Junior, ale musíme si ten život trošku osladit ne? >😒]
Krom toho, když je 5m moc, můžeš mít 4,5metrovou 9-3 >😒]
Já se obávám, že za nějakou dobu si nechá Koenigsegg své maloséroivé supersporty a čínský podíl se začne nenápadně zvyšovat a pak tu budeme mít druhý Rover. ;-\
Jinak já v nové 5ti metrové 95 klidně do práce dojížděl a bohatě by mi stačilo 220 BIO koní >😒]
Jinak já v nové 5ti metrové 95 klidně do práce dojížděl a bohatě by mi stačilo 220 BIO koní >😒]
Myslím, že kdyby se pan von Koenigsegg zmínil o zamýšlené alianci s Číňani, tak by se k Saabu tak lehce nedostal. :-!
Pro Švédy je Saab hodně velká srdcovka, takže vláda byla s prodejem Saabu opatrná nejen kvůli příštím volbám...
Jinak té 6 válcové nafty se kvůli emisím a downsizingu zřejmě nedočkáš. Spíš bych to viděl na nějaký naftový 4 válec- asi 2.0 Bi-Turbo. 😉
Pro Švédy je Saab hodně velká srdcovka, takže vláda byla s prodejem Saabu opatrná nejen kvůli příštím volbám...
Jinak té 6 válcové nafty se kvůli emisím a downsizingu zřejmě nedočkáš. Spíš bych to viděl na nějaký naftový 4 válec- asi 2.0 Bi-Turbo. 😉
hmm, tak bez té 6válcové nafty to budou mít hoši blonďatý docela těžký. Emise i downsizing chápu, ale stačí se podívat ke konkurenci - jaké procento u BMW5, E-Classe/A6 tvoří právě tahle motorizace?
Oni spíš asi vrazili všechny prachy do vývoje 9-5 jako takové, a prostě na tohle už nezbylo... A ani není kde moc nakoupit asi.
A stejně! Slušný Saabista přece jezdí na benzin a ti ostatní nás nezajímají >😒]
Oni spíš asi vrazili všechny prachy do vývoje 9-5 jako takové, a prostě na tohle už nezbylo... A ani není kde moc nakoupit asi.
A stejně! Slušný Saabista přece jezdí na benzin a ti ostatní nás nezajímají >😒]
Jenže tahle prémiová trojice má dost odlišné zákazníky.
Nová 95 nebude masovka pro manažery, tohle prostě mezi fleetovou konfekci nikdy nezapadne.
Navíc, jak si správně napsal slušný Saabista přece jezdí na benzin. A ten kdo přejde na Saab 95 od konkurence si myslím, že se spokojí i s naftou 4 válcem. :-!
Nová 95 nebude masovka pro manažery, tohle prostě mezi fleetovou konfekci nikdy nezapadne.
Navíc, jak si správně napsal slušný Saabista přece jezdí na benzin. A ten kdo přejde na Saab 95 od konkurence si myslím, že se spokojí i s naftou 4 válcem. :-!
...v konečnom dôsledku všetci pozerajú len na vlastné vrecko, či je dosť dosť plné. S výnimkou Číňanov. Tí sa starajú, aby to vrecko mali plné aj zajtra. namiesto okamžitého profitu vsádzajú na perspektívu, a to týmto našim európskym blbom raz pekne zlomí väz...
Jen se bojim aby to nedopadlo jako s Roverem?
A Geely chce koupit Volvo, jenze Ford zatim nevi prodat ci neprodat?
a možno im potom po vzore S80 budú robiť predlženú verziu novej 9-5 Aero. Bude mať 6 metrov a odvezie celú dedinu naraz >😒]