Za vedoucí Fabií a druhým Fusionem se v srpnovém žebříčku hýbalo pořadí dle známého rčení o škatulatech. V Top 5 najdeme tentokrát například Renault Thalia nebo Hyundai i20.
--------------
Celkovy podiel na trhu za VIII/2009 - vsetky segmenty:
1. Renault 1513 ks ==> 23,19%
2. Skoda 869 ks ==> 12,40%
3. Hyundai 441 ks ==> 6,79%
--------------
Vysledky za jeden mesiac a este k tomu v situacii, ked sa vyplacaju premie za srotovne nemozu a nie su velmi vypovedajuce o celkovej situacii na trhu. Momentalne sa z toho da vycitat snad jedine to, ze ti, co maju "hlboko do vrecka" pri kupe auta si daju sakra pozor na to, kolko za auto vysolia.
Fabia, aj ked sa marketingovo velmi snazi (a niektori jej to stale zeru) nepatri medzi lacne auta. Preto sa jej u nas v auguste nedarilo tak, ako by si mozno v SkodaAuto zelali. Toboz nie na trhu, ktory ju stale menej a menej povazuje za domacu znacku...
Renault na Slovensku prevalcoval v auguste segment B na Slov
Už cca 10 rokov bola mesiac čo mesiac stálicou Fábia a potom dlho nič.
V auguste sa stala "revolúcia" - Thália získala prvé miesto s 1029 kusmi, dlho, dlho nič, ....druhé miesto Clio !!! cca 330 ks, tretie Fábia cca 280 ks a štvrté Sandero !!! 210 ks. Až potom nasledovala nová Ibiza cca 200 ks a i20 cca 150 ks.
Samozrejme je trh značne deformovaný šrotovným a tak je situácia trochu "neštandartná" - ale tak či tak je to mimoriadne zaujímavé.
dalo se to cekat - nizsi cena (bez osizeni vybavy - spis naopak) proste zabira...taky umisteni yarise mi pripada docela zajimavy...mozna bych ale chapal vyssi prodeje accentu, na tom ma asi vinu i20...a kde je mito?...pockat,pockat...aha, uz ho vidim :-)...ale taky tam vydim city, skoda...
Proc? Vybava Base byla pred rokem zavedena pro lidi, kterym jde jenom o cenu. Active mela vsechny airbagy, staci si proste vybrat vyssi vybavu. Active byla v nabidce vzdy a vzdy mela vsechny airbagy, tak jake oskubavani?
wolff tým chcel len (alebo práve) povedať, že FIAT má podobnú výbavu ako i20 už v minitriede...cenovo sú si to takmer zodpovedajúce autá, takže sa ani nečudujem, že 500 má tiež dobrý základ, je to nutnosť...imidž by bol potom na nič :-)
Obávám se, že příspěvek 30 000 Kč nebude dostatečným argumentem pro lidi, co považují I 20 za malé rodinné auto.. Ale rád se nechám překvapit. Podle mne šrotovné 30 000 kč nepomůže škodovce a už vůbec ne plátcům daní.. >:-[]
čísla nic moc...,ale ono se to zvedne páč šrotbonus nakonec bude :no: Po tom pláči co spustila Škoda před pár dny se v Boleslavi zase můžou usmívat.Na jak dlouho ovšem? :-!
pro pana Mihálika.... to co má ve výbavě jako standard má i Fiat F 500 ve verzi Pop, takže to nadšení bych mírnil. I 20 není takové hyper super..., Možná na Koreu ano...ale jinak ne.
Jinak pro cíplý výtah... Už sem pochopil...o jaké super auto segmentu B se jednalo... FUSION.. to je ten správný hi-tech...
A pro bratrstvo kočičí tlapky... ten Fiat zpropadenej... docela jede, že? A leader segmentu nějak ne a ne se úplně na jeho hyperkvality se chytnout... Ptám se. Kde je chyba? ;-)
Ceedu jsem fandil, ale díky taktice oškubávání je pro mě pouze značným zklamáním.
Teď ještě přidal snižování výkonu ;-\ ... myslím, že už není důvod ke koupi, přidaná hodnota žádná.
i20 je vozidlo s najlepšou bezpčenostnvou výbavou v malých autách - chýba v základe len ESP. Je ale overeným faktom, že vodiči u nás uprednostnia skôr elktróny ako hlavové airbagy či iné prvky bezpečnosti.
Uvidíme či sa ostatní budú doťahovať bezpečnosťou na najlepšieho, alebo začne ten lepší "vyhadzovať" prvky bezpečnostnej výbavy pre zníženie ceny ako sa to stalo pri i30/Ceed.
Všetky tie reči o hodnote zdravia sú len tliachaním a priemerný Čech či Slovák nakoniec rozhoduje podľa plastov v interiéri.