Novinky
JDM
0
taky by mě to zajímalo , tenhle novej dvoulitr je nejvýkonější focus ST s obrovským krouťákem , ale zase si myslím že u přechozího pětiválce bylo víc prostoru k individuálním úpravám přeci jen 2.5l se 160kw je docela málo ikdyž všechen krouťák de na jednu nápravu ford podvozky vždycky uměl!
Přejít do diskuze
Noo celkom pekne auto no tá maska je otrana.Dalšia generacia bude mať predok ako Aston Martin :no: :no: :no: :no: 8-s .Nove auta su spletencom od A do Z.
Ano, ale ani to nedokázal Ford u minulého FoFo ST nabídnout...
Jinak ten středový panel s LCD připomíná spíš výherní automa, než palubku...
[odkaz]
Jinak ten středový panel s LCD připomíná spíš výherní automa, než palubku...
[odkaz]
Souhlas... možná chtějí do dalšího dílu Taxi Taxi >😒]
I když by se vůbec nic nestalo, přímo naopak, kdyby se ovládal na páčce pod volantem.
I když by se vůbec nic nestalo, přímo naopak, kdyby se ovládal na páčce pod volantem.
Já sice Fordu až tak moc nefandím, ale ta maska mi až tak otřesná nepřijde (naživo bude schůdnější, jen mám obavu, jak bude vypadat s RZ), příď běžných verzí Focusu III mi přijde horší, ty rozteklá zadní světla jsou problém u obou. Minulý Focus ST/RS měl tříramenný volant, který nemohl být multifunkční a nedal se proto objednat tempomat. U FoIII ST to Ford vyřešil znovu po "Fordovsku", čtyřramenný volant pro ST působí tak trochu jako z taxíku...
Osobne som veľmi zvedavý ako obstojí v testoch a rovnako tak Fiesta ST. A úplne najväčšiu radosť by mi urobil porovnávací test predošlej generácie Focus ST vs tento a takisto Fiesta ST predošlá vs nová. Neuvažuje nad niečím takým redakcia, keď už budú autá k testovaniu?? 😄
Jak koukám, že se projektu účastnilo tolik teamů, třeba Special Vehicles Team, Ford Team RS atd., tak mi ta teamová práce připomněla jednu epizodu z IT Crowd😒br />
[odkaz] >😒]