Ako tu už odznelo, je to pre Tiguan krok k lepšiemu. Design je konečne drsnejší a priblížil sa k väčšiemu bratovi Touaregu. Chcelo by to ešte doplniť nejaké motory od koncernovej AUDIny a mohol by byť pomaly aj konkurencie schopný.
Jo, jasně, známe ostatně kvalitativní třídu SUPERMAINSTREAM. Tigi je samozřejmě absolutním třídním králem, jenomže nemá v programu atakovat prémii (Q3). Jo, souhlasím, že i velmi výkonný Tiguan by své opodstatnění měl.
Mně přijde, že sami lidé z VW, ale i jiní, řadí Volkswagen jako značku nad mainstream a, kvůli Audi, pod prémii. Proto by se měl Tiguan snažit rovnat s těmi lepšími a ne jásat nad svou drtivou převahou nad SsangYongem. Tím spíš, že technické zázemí a možnosti uvnitř koncernu jsou. Nejsem si teď jist, ale i cenou se Tiguan blíží spíš prémii než onomu SsangYongu, což bych viděl jako další argument. Tiguan s BiTDi a cca 200koňmi by byl velkým lákadlem na zákazníky. Spousta lidí nechce nebo nemůže koupit Q5 3.0TDi, ale mohli by chtít Tiguan, přeci jenom spousta zaměstnavatelů ti v určité pozici VW povolí, ale Audi už ne.
Jemná korekce, Tigi, jakokoliv se tu může zdát neuvěřitelné je opravdu "pouhým" mainstreamem, nemůžeš proto argumentovat prémiovou produkcí. Koleos, Sportage atd... to jsou konkurenti.
Jinak souhlas, modernizace tigimu výrazně prospěla.
Tak Ti nevím, konkurence je podle mě docela dost. Ať už z vlastní stáje Q3/Q5 nebo z jiných stájí X1/X3, GLK, XC60, Kuga.
Tiguanu facelift jen prospěl, teď vypadá opravdu dost dobře, minimálně oproti před FL modelu. Trochu škoda, že ho míjí silnější TDI (biTDI), zlepšilo by mu to určitě prodeje, byť možná na úkor sestřičky Q5. GLK a X1 se vozí na 150 kW v naftě, dokonce i to Volvo, které mělo s naftami a jejich sílou trochu problémy. Možná bych to měl napsat spíš do Vlkohradu, jako námět, než sem, co? :-)
První co jistě každého pozorovatele napadne je přívlastek - úchvatné. TIGI je dotažený do posledního šroubku, absolutní třídný styl, styl, který ve své třídě trčí vysoko vysoko na všemi. Ideální auto do této doby. Kompaktní rozměry, velký vnitřní prostor daný konfigurací karoserie, jízdní vlastnosti špičkové, od saharských veder až po závěje jenom jedeš. Konkurence? Není. Ona není... A to je pravda. Samozřejmě, je tu národní (vynikající) možnost v podobě Yetiho. A také je tu Koleos, ale toho kupují evidentně úplně jiní jezdci... to snad chápeš.
Ano, auta se nám zdála nízká, tak jsme je zvedli a udělali z kombíků SUV. A protože to najednou není ono, tak je zase snížíme a přilepíme k zemi...
Sportovní SUV... >:D
da sa povedať ,že moj štyl decentny vzhlad bez vystrelkou,kudrliniek ako je dnes v mode...pači sa mi využitie LED-iek to predne denne svietenie VW proste vie...však mal dobreho učitela u Audi