Ekonomika
Guttalax
0
😉 Nebo Ryjo 1.1 CRDI na max. hlínách,v základu a pruhem přes capoty nejlíp v nedoplatkové montérkové tmavě modré. :-!
Přejít do diskuze
pro opravdový chlapy jedině Fabia HTP v černý metle na 17" hlínách a se stříbrnou střechou :-!
Jo, lidi když jsou kupovat auto nebo k volbám, tak přesně vědí co chtějí 😉
a proto jsou věci takové jaké jsou
Jo, lidi když jsou kupovat auto nebo k volbám, tak přesně vědí co chtějí 😉
a proto jsou věci takové jaké jsou
Však ano, ono s dobrou volbou i prodeje souvisí... já v ní nejel... dík za postřehy... jen opakuji, co jsem psal - stála by evidentně za zvážení... zvláště např. ve srovnání s tou naší Fabkou... zde v 1.2 taky lepší výsledek... [odkaz]
Už mlčím >😁
Anebo jinak, pokud nebudu počítat všechny domácí značky a Toyotu Yaris, stala se Hyundai i20 nejprodávanější autem v Evropě ve své třídě 😄
Anebo jinak, pokud nebudu počítat všechny domácí značky a Toyotu Yaris, stala se Hyundai i20 nejprodávanější autem v Evropě ve své třídě 😄
Nejsi ze stejné politické školy jako Kylie? >😁 Pěkně sis ty výsledky interpretačně přizpůspobil! Zkus se na to podívat rochu jinak. U nás i20 zřetelně nestačí na Fabii a v Evropě ji doslova drtí tebou zmiňované Polo, Fiesta a další. Mám to snad považovat za mimořádný úspěch i20 na trhu?
Jak o prodejích? Píšeš tady o dobré volbě.
Ty odkazy a hlavně citace vytržené z kontextu okořeněné jakousi utěšující aurou "není to tak špatné jak by se na Hyundai zvyklí" si nech a pověz mi raději, co soudíš o autě po jeho svezení ty sám.
Já jel, mám svůj názor a nemůžu nikterak jásat.
Exteriér je taková pěkně zaměnitlená dvojnice s Oplem Corsa, až mám pocit, že se tady někdo někým inspiroval. Tvary jsou na můj vkus až moc zženštilé, ale to ať si rozhodne každý sám.
Interiér je ergonomicky relativně v pořádku, až na spoustu extrémně levně působích detailů, které snad až indicky působí, od "duté palubovky" po nevzhledné ovládání oken.Možná bych ještě vytknul ovládání pal. pc.
Kufr stačí, vzadu místa v normě třídy.
Motor je milé překvapení. Docela příjemně na svou kubaturu zrychluje, má příjemný zvuk. Ale není to žádný zázrak a konkurence leda tak pro silnější verzi Fabie HTP, TSI je zcela někde jinde a 1,2 se na Fabku bude dívat jen z povzdálí. A hlavně nedejbože se auto naloží...
Podvozek sice má příjemné řízení, skoro jako ve Fabii, skoro jako v Cliu, lepší než ve 207, slabší než ve Fiestě nebo Polu... taky dodáváá autu pocit lehkosti, ale ten je vykoupen dost chabým filtrováním nerovností. I po naložení 4 dospělými chlapy jsem měl pocit, že jedeme na uskákané koze, v ten moment i dost dýchavičné. To 207 nebo Clio či ostatní dokáží filtrovat lépe, Clio i při zachování si zábavného charakteru, 207 za to zaplatí holt tupějším chováním.
Jako celek bych dal v rámci levných malých aut -2.
Problém ale nastane v touze po něčem lepším... Clio má GT a (nepřekonatelné) RS, 207 má jinde RC, 1,6 THP a i Outdoor, Fabia RS, Scout, Polo GTI... atd. atd.... v tomhle je i20 pořád levný vozík na spodním spektru B-segmentu.
Ty odkazy a hlavně citace vytržené z kontextu okořeněné jakousi utěšující aurou "není to tak špatné jak by se na Hyundai zvyklí" si nech a pověz mi raději, co soudíš o autě po jeho svezení ty sám.
Já jel, mám svůj názor a nemůžu nikterak jásat.
Exteriér je taková pěkně zaměnitlená dvojnice s Oplem Corsa, až mám pocit, že se tady někdo někým inspiroval. Tvary jsou na můj vkus až moc zženštilé, ale to ať si rozhodne každý sám.
Interiér je ergonomicky relativně v pořádku, až na spoustu extrémně levně působích detailů, které snad až indicky působí, od "duté palubovky" po nevzhledné ovládání oken.Možná bych ještě vytknul ovládání pal. pc.
Kufr stačí, vzadu místa v normě třídy.
Motor je milé překvapení. Docela příjemně na svou kubaturu zrychluje, má příjemný zvuk. Ale není to žádný zázrak a konkurence leda tak pro silnější verzi Fabie HTP, TSI je zcela někde jinde a 1,2 se na Fabku bude dívat jen z povzdálí. A hlavně nedejbože se auto naloží...
Podvozek sice má příjemné řízení, skoro jako ve Fabii, skoro jako v Cliu, lepší než ve 207, slabší než ve Fiestě nebo Polu... taky dodáváá autu pocit lehkosti, ale ten je vykoupen dost chabým filtrováním nerovností. I po naložení 4 dospělými chlapy jsem měl pocit, že jedeme na uskákané koze, v ten moment i dost dýchavičné. To 207 nebo Clio či ostatní dokáží filtrovat lépe, Clio i při zachování si zábavného charakteru, 207 za to zaplatí holt tupějším chováním.
Jako celek bych dal v rámci levných malých aut -2.
Problém ale nastane v touze po něčem lepším... Clio má GT a (nepřekonatelné) RS, 207 má jinde RC, 1,6 THP a i Outdoor, Fabia RS, Scout, Polo GTI... atd. atd.... v tomhle je i20 pořád levný vozík na spodním spektru B-segmentu.
Polo nebo Fiesta v prodejnosti neuspěla? Vždyť mají v Evropě 5x větší prodeje než i20 😄
Jistě, to chápu - pro TEBE... 😄 Proto se tady taky hovoří o prodejích aut! Lidé si ji vesele kupují - prostě mnohým se i líbí... jen znovu říkám: ani Thalia, ani Polo, ani Fiesta, ani další v prodejnosti prostě neuspěli - prohráli... A k designu? Jak říkám, osobní pohled... zajímavé jen je, že mnozí design i20 naopak chválí! Vyhrála design roku - cenu za rok 2010! "The winner of the prestigious 'Viewer's Choice of The Year' and 'DESIGN of the Year' awards!" (By now Hyundai i20 has received many awards like Design of the Year award by the NDTV Profit Car & Bike Awards 2010, Viewers Choice Car of the Year award by CNBC TV18 and Overdrive Awards 2010. this simply makes i20 a Jewel in Hyundai crown.)!!! - [odkaz] 😉
No, mluvíme i o prodejích nyní... čili ani Thalia, ani Polo, ani Fiesta, ani další v prodejnosti prostě neuspěli - prohráli... Jinak k vozu samotnému: ve srovnávacím testu s Corsou dopadla i20 velice dobře, téměř shodně (7,81 a 7,85) - [odkaz] ... jen opakuji, že souhlasím spíše s tvrzením, že patří do LEPŠÍHO průměru třídy! Viz také např. zde: "... i20 je zkrátka kvalitní auto, které zapadá do segmentu Škody Fabia, Fordu Fiesta, Toyoty Yaris nebo Peugeotu 207. A řadí se v něm k lepšímu průměru." - [odkaz] ... dále poráží Fabii: "Pokud vás tedy zajímá, které z obou dnes srovnávaných aut bychom vybrali do své garáže, byl by to Hyundai i20." - [odkaz] ... podobně na Autocar.uk: "The i20 moves the game on for Hyundai. It’s a decent car and a justifiable RIVAL for European products in terms of quality and driving e😜erience as well as price." - [odkaz] ... jednoduše, stojí za zvážení - a jak je zřejmé, u nás i20 lidé vesele kupují... 😄
Čínani jsou vemena? Ale kdepak. Číňani naopak přišli na to, že jsme vemena my. Dokážou se desetinovými náklady vyrobit falzifikát a ta evropská vemena si jej bláhově koupi za cenu ani ne o polovinu nižší a ani jim to nepříjde divné... A taky dost pochybuju, že tady distrubuují po aukrech Číňani, spíše Evropané chtějí oje**t jiné evropany.
Jediné, co je pro čínu k zamyšlení, jestli jsou celá jejich auta takto kvalitní jako ony levné destičky.
Jediné, co je pro čínu k zamyšlení, jestli jsou celá jejich auta takto kvalitní jako ony levné destičky.
Prečo tajne ....
I rusom drzo okopírovali Su-27 a tvrdia, že to je ich vlastný vývoj a ono sa len "podobá" ...
Samozrejme ide o peniaze, lebo, keďže je to lietadlo "vlastný vývoj" - neplatia už licenčné poplatky ...
Rusi neskrývajú svoje "nadšenie" a už nie sú takí kamoši ..... a už viac rozmýšľajú čo Číne predajú ...
I rusom drzo okopírovali Su-27 a tvrdia, že to je ich vlastný vývoj a ono sa len "podobá" ...
Samozrejme ide o peniaze, lebo, keďže je to lietadlo "vlastný vývoj" - neplatia už licenčné poplatky ...
Rusi neskrývajú svoje "nadšenie" a už nie sú takí kamoši ..... a už viac rozmýšľajú čo Číne predajú ...
číňani jsou vemena na druhou. Nezastaví se před ničím. Ani b yjsem se nedivil, kdyby okopčili celou fabii a prodávali to tajně na netu.
tak s tím souhlasím...základ těsně pod 200 tisíc bude asi dost dělat vrásky aj citigu... 😉
každopádně co do B-segmentu(design) tak nové rio a VW polo :yes: :yes: :yes:
každopádně co do B-segmentu(design) tak nové rio a VW polo :yes: :yes: :yes:
Řekl bych, že jestli si něčím indické i20 pomáhá, tak ani ne tak motorem, který není o tolik přesvědčivější než HTP a zdaleka nedosahuje na TSI, jako spíše přesvědčí zákazníky kombinace ceny a dlouhé záruky.
Možná to bude spíše tím, že Fabia má konečně ceny odpovídající kvalitě a třídě. Za Fabii I často byly velmi nekřesťanské peníze, to dnes již není pravda a dá se ji považovat dokonce za výhodnou koupi.
Víme?
Víme?
na to jak je F2 "hnusná" tak má lepší prodejní čísla než mívala F1, haha 😄
že by za to mohl TSI motor? >😁
že by za to mohl TSI motor? >😁