Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
tak dostudovat a pak argumentovat, strejda google poradí.. bez toho nemá debata smysl, sofistikovanější diskutující na tebe nemají náladu a trefují se do tebe ti, kterým to dělá dobře...ať tak nebo tak, pořád taháš za kratší lano.
A jestli máš za volantem strach, tak se ho rychle zbav nebo přestaň jezdit ;) Omezí se tím nebezpečné situaci. Ať už tvou vinou nebo vinou někoho jiného a tvou následnou omezenou schopností reagovat...
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
Z fyzikálního hlediska je to "celkem přesný", ale důkaz to není a už vůbec ne právního hlediska. Ta vzdálenost a celé to měření samozřejmě vyžaduje nějakou aproximaci a policajt ji potřebuje dostat pod určitou úroveň. A to je ten problém, poněvadž ta aproximace není exaktně určitelná a vsadím se, že ani výrobce měřáků se vším nepočítá. (chyba čoček kamery(nějaká malá kamera obzvlášť) - velmi diskutovatelný vliv na měření, rozlišení kamery, čelní sklo, potom je taky samozřejmě otázka, zda není video podvrh, ...)
Ovšem souhlasím, že argumentace tohoto typu, nebude moc lehká a většina lidí by se do toho radši neměla pouštět. Takže rozhodně nesouhlasím s názorem, že se nechá chytit jen vůl.
pro ostatní: ta holka byla jen dobrá výmluva, aby je mohl trochu popudit a oni jednali iracionálně. Argumenty typu jízda rychlostí 180kmh je nebezpečná, ... - opravdu, můžete tvrdit, že jízda 180kmh je za jakýchkoliv podmínek nebezpečná???
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
No chudina si musí vždycky najít způsob, jak si stěžovat, žejo...
Beran totiž radí úplně všem, pokud vím, jejich server uživatele podle stavu bankovního účtu nefiltruje. A radí, jak se domoci svého práva a nenechat si s*** na hlavu od policie a úředníků všude možně. Pokud tenhle stát nastavil nějaká práva a předpisy, měli by platit pro všechny. Pokud je systém nastaven blbě, což u passatů je, neměli by být postihováni jen někteří.
Tvůj způsob uvažování ve stylu "když já nemám, ať nemá ani on" je ubohej :-!
Mýlíš se, v SM vyšla před nějakou dobou reportáž, kde redaktor strávil den s polišema v Passatu a článek byl plný dojmů a příběhů a o honičky prý v praxi těchto jednotek není nouze.
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
Také ho nemám rád. Radit, ve spoustě případů hovadům silničního provozu, jak vyjebávat s naším už tak děravým systémem, kdy pracháči mohou všechno a je málo způsobů, jak jim něco dokázat mi nepříjde uplně OK. Doufám, že na to jednou dojede...
Sejmout srnu ve 130 nebo 180 je jednou = v obou případech ti hrozí kečup >:D Spíš mě zajímá, kde vídíš tu společenskou nebezpečnost. Teda pokud nejsi součástí stáda... >:-[]
Jen tak pro upřesnění, vyřazená služební vozidla Policie ČR se prodávají dle zákona tzn. ve veřejné aukci, která je předem uveřejněna na věřejně přístupných stránkách Policie ČR. V aukci je vždy upřednostněna nejvyšší nabídka.
Kauf století to určitě není :-) Pruhy vyšisované nebyly, po rozleštění po nich nebylo ani památky, jen ve střeše zbyly díry po rampě s majáky, takže budou muset zavařit a nalakovat střechu.... Ale jinak auto nevypadalo zle... Až na vadnou převodovku, nápravy, nefunkční klimatizaci, nepravidelný chod motoru, extrémní spotřebu oleje atd. Passaty mají už teď najeto o mnoho víc, a opotřebení na nich není nijak extrémně znát...
Re: Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
Obavam se, ze to tak neni. Ten mily pravnik, co se snazi prozkoumavat zakulisi a klicky spravniho ci jakeho prava, plne nechape uzity princip mereni rychlosti. Kalibrovany pristroj je tachometr v Passatu, vzdalenost mezi nim a merenym autem je dulezita jen v krajnich pripadech. Pokud passat nataci pri sve rychlosti 150km/h (kalibrace, zaznam) auto z +-konstantni (ano, k tomuto se jeste vratim) vzdalenosti jedouci pred nim, jede to druhe take 150km/h a doba nataceni nemusi byt ani prilis dlouha, vterinka dve. To je princip dukazovani.
Vzdalenost mezi auty odecitana podle pixelu, ktere auto pred vami jedouci zabira na zaznamu, je jiste usmevne, ale rozhodne neprobiha behem samotneho mereni, ale spise v pripadech, kdy ve spravnim rizeni provinilec argumentuje jak muze. Je zde samozrejme dynamika procesu, policejni auto jede nejdriv napr. peknych 100 mezi kamiony, uvidi jak se * ten mlady pravnik :-) z odkazu, zaradi se za nej a zrychli. Jakmile dozene srovna rychlost. Nataceni probiha bezpochyby behem celeho manevru, zaznam je indexovany a propojeny s udaji tachometru. Jediny argument - passat jel sice 170 ale my 130 - je misto kde se muzeme bavit o vypoctu (nikoli odhadu) vzdalenosti na zaklade zaznamu - pokud by se vzdalenost mezi auty zmensovala (dle tech pixelu). Pricemz verim tomu, ze policajti maj pomerne zmaknuty jak to delat aby to bylo prukazne, tj jak daleko za autem jet a jak dlouho staci natacet. Pokud tedy nejste odvazni pravnici, nemuzu doporucit.
Jakýkoliv zaměstnanec Policie si toho Passata bude moci odkoupit ( jako ostatně kterékoliv jiné vozidlo), ale za stejných podmínek, jako kdokoliv jiný... A to Mondeo spíš z dílů z vrakoviště zachrání, než aby tam skončilo...
Tak to se pak není co divit, že to někdo koupil. Ono i když se ten zbytek na vrakovišti rozebere a tam většina těhle aut skončí (hlavně ty Passata, které mají prý více nalítáno než Mondea), tak na tom ještě něco trhnou.
Ale ať tu nikdo netvrdí, že policejní veden íbude ještě s radostí kupovat levné vyřazené Passaty aby s nima jezdilo do práce 8-s >:D
Kdo zaplatí pokutu za přistižení Passatem je hlupák
Málokdo ví, že u Passatů zádrhel tkví v tom, že oni vzdálenost mezi měřícím vozidlem a měřeným vozidlem, která já základem pro to, aby se mohlo dovodit splnění podmínky, že vzdálenost na počátku měření a na konci měření byla stejná nebo větší, neměří, ale odhadují. Více na [odkaz] - proto pokudy neplaťte ;)
To nevím... Minulý týden se například vyřazovalo středočeské Mondeo ST220... A obchodník ho koupil okamžitě, navdory závadám.... Auto mělo vadné vše, na co se člověk podívá...
Milý Ronaulte, služební auta Policie ( jak tzv. majáková, tak civilní ) se normálně prodávají - jen mají odňatu vyjímku pro používání výstřažných zvukových a světelných znaméní a mají změněn typ z Policejní na osobní... A věř mi, že vím o čem mluvím :-)
Proplatíš mi tedy tu neprávem naúčtovanou pokutu? Jeden tvrdí že měří od 155 a druhý od 150...aspoň se dohodněte. Příště jim to zkusím říct, že nějaký dva kocouři na diskuzi říkali že je vlastně vůbec nezajímám tak ať mě nechají být a hlavně ať mi vrátí body co mi odečetli.
Chrudoši na úplně stejné cestě - Místecké je za Makrem 130. 80 se na Místecké jezdí jen v pomalejším pruhu. Všude jsou tam podchody a svodidla. Takže stíhací Passaty tam jsou hnus.
Klidně,už mají nalítáno mezi 280 - 300 tis, km a mají se přesunout na jedničky a dvojky, kde také jezdíme jako ho. ada a na dálnice se mají posunout ty nové.
jinak jí preferuji Passaty, už jen pro to, aby se mi to nepletlo, když někdy spěchám- tak vidím R36 se dvěma rourami- výfuky, co se fláká v rámci předpisů a mám jasno. Když vezmou něco jiného, bude toho na pozorování zase víc :no:
Ale to je přece známá věc. Radní a jejich kamarádi v tichosti vlastní akcie dodavatelů radarů, retardérů a různých rádoby bezpečnostních zařízení. Výsledek je ten, že to naserou na každej metr silnice jen aby maximalizovali zisky. A dav vesele tleská jak že to máme bezpečné silnice. Jsme snad jedinej banánistán na Světě kde se bezpečnost určuje podle počtu radarů a ne podle počtu nehod a mrtvých. Vzpomeň si na humbuk který nastal když se ve městech musel označovat měřený úsek.
Líbí se mi jak se s oblibou naši občané označují za piráty pokud se jede třeba víc jak 10-20km než je dovoleno. S chutí se tu dává za příklad disciplinovanost a dodržování předpisů Němců, Rakušáků nebo Švýcarů. Najezdím ročně po Evropě tak 15tis převážně na motorce a faktem je že ve všech těchto státech se běžně ( nebo aspoň značná část řidičů ) mimo vesnici jezdí o 20km více než je dovoleno. Jen není tolik agresivity a dodržují se více rozestupy. Takže nejdřív vytáhněte paty z domova a pak poučujte o tom jaké to mají jinde. Raději byste si měli vzít příklad ze 70tek v málo rušných vesnicích, radarů na rozestupy a podobně. A veselá je ještě mediální štvanice kde se to zda jsi pirát nebo ne určuje nikoliv na základě přestupku ale podle ceny vozu v kterém jedeš.
Hele já to asi ještě upřesním. Myslel jsem že nikdo normální si nekoupí takové auto za normální tržní cenu. Jinak samozřejmě že různé "vyřazené" vybavení končí u šéfů a u úředníků které mají toto vyřazování na starosti je třeba u vojáků zcela běžné. Ale samozřejmě to není za trřní cenu. Dokážu si představit že si to auto odkoupí někdo za krásných 1-5tis kč a následně v něm chvilku pojezdí a rozprodá na náhradní díly....
Možná mluvíš u městské. Mám pocit, že tady třeba Zip na macz mluvil o opaku. Navíc kdo bude chtít třeba policejní Octavii s 400t km, která má koženkové zadní sedala, díry v interiéru atd. A těch 400t a více už nikdo nezatají jako těch 200t.
A opravdu chceš říci, že policejní šéf si tohle koupí, ten, co ví nejlépe, co se s těmi auty děje? >:D
Nemůžu si pomoct, ale tohle je úředník na druhou. Jak se ty vozy zaplatily? Jakože jsme si je - my daňoví poplatníci - koupili a potom jsme si je na pokutách zaplatili ještě 3x? To je IMO krásná ukázka myšlení našich úředníků.
Chápal bych, že řekne, že Passaty vybraly od cizinců 18mio Kč a tím se zaplatily.
Zamysleli jste se nad tim a dosli k zaveru, ze je pryv te casti 80ka zbytecna - alespon v nejake casti. Tak nemudruj, ze nejde o prostoduche dodrzovani zakonu. Nahore pises, ze zakon je zakon a najednou nejde o dodrzovani zakonu.
Nejsem zadnej pirat a ve meste rychlost dodrzuju, nicmene mimo obec vetsinou jedu cca +15 nad limitem a nepripadam si jako vrah... Typicky priklad je nova komunikace z Pardubic do Hradce. Je tam 90ka a kdyz jedete 110, tak vas auta normalne predjizdej. A ja jim to nemam za zle. Vzdyt ta silnice ma parametry klasicke dalnice... Sice navrhujou zvyseni rychlostniho limitu na 110 ale i to bude malo. Prostoduche dodrzovani zakonu podle me neni vzdy na miste...
Nepiš tady hlouposti, které jsi slyšel někde v hospodě. Zcela běžné....odstraní se polepy, majáky a dané auta se prodávají do autobazarů. Ti nahoře s tím vyjebávají tak, že koupí třeba 10 Fábii, které se vyřazovali řekněme za 20 tis/ ks a prodají je obratem do bazaru za 35/ks. ...zcela běžná praxe u PČR....samozřejmě, že se k těmto vozům dostanou pouze ti nahoře.....
Tak je kamos * :-) Kdyz se s nekym nahani 30 km, dobre mu tak. Pokud me dojede rychlejsi auto na dalnici, stejne musi zbrzdit a ja mu hned, jak je to mozne uhnu, to mohl udelat taky a nic by se mu nestalo. Resp kdyby uz od zacatku nejel rychleji, nikdo by se na nej nenalepil, ne?
Možná by ses divil, často jsou to i lidi s vysokou (typicky pajdák), ale systém je semele. A že k policajtům chodí dělat i lidi, kteří jen shodou okolností nejsou na druhé straně barikády je taky stará známá pravda... :-!
Tak to je druhá věc na úplně jinou debatu. Chtěl jsem říct to, že záznam z vrtulníku není relevantní důkazní materiál a reálný postih je víceméně možný, jen když je hříšník chycen při činu.
Že se může stát cokoliv v jakékoliv rychlosti mi nemusíš zdůrazňovat, už jsem na silnicích prožil ledacos...
.
Ale debata je asi spíš o tom, že policajti raději kontrolují snadno měřitelné přestupky, než ty závažnější, ale hůře prokazatelné. Kamery v těch auťácích mají, problém vidím spíš v celým systému potom.
Já těch 185 neobhajuju. Porušil jsem předpisy...není co řešit. Chtěli mi na místě vzít řidičák. Nicméně faktem je, že pro někoho je smrtelná rychlost už 70 a taky je rozdíl v čem jedeš. Prostě se to nedá zobecňovat. Mě osobně nijak neohrožuje rychle jedoucí auto, pokud doržuje vzdálenost a není agresivní. Frnkne kolem tebe a za chvíli o něm nevíš.
Ale jo, já souhlasím, že rychlá jízda po rovné silnici zdaleka nemusí být tak nebezpečná jako ty ostatní zmiňovaný neřesti, a že je špatný, že se Simíři nezaměří spíš na toto...
...muzu te ujistit, ze i v 50 se ti muze stat cokoliv ;-)
Na dalnici v noci za nuloveho provozu podle mne neni 180 na zabiti, v Nemecku je to normalni, u nas je neco jinak ??? Jen proste zakony...nerikam, ze je nemame dodrzovat. Ale pirat neni jako pirat, kdyz nekdo slusne specha nemam s tim problem, take obcas nekam specham, mam pro to pochopeni...nesmi se ale ohrozovat ostatni!
Vedení je největší slabinou u policajtů. Mám mezi policajtama několik známých a ty historky jsou občas dost otřesný. Ano, jede se na "finanční výkon" a i normální, rozumně uvažující cajti jsou nucení buzerovat lidi za drobnosti, protože kdyby se věnovali důležitým věcem, tak nevyberou a mají velký problémy.
.Jeden ze známých je shodou okolností u dálniční na D1 a já bych tu práci teda dělat nechtěl. Furt jednou nohou v hrobě...
Na tacho máš v tu chvíli tak 155, ale reagoval jsem hlavně na těch 185, to už je rychlost, kdy včasná reakce na nějakou nenadálou událost prostě téměř nepřipadá v úvahu a stát se může ledacos i ve 3 ráno...
Na kamose se nelapili prave v noci, myslel ze je to nejaky magor tak stale zrychloval a on se ho furt drzel pak vesnice pak cca 30km stihaci jizda, majak zadny, no a pak ho predjeli a jako ze co to dela, jak muze jet pres vesnici tak rychle a tak...no pomohli az znami na cajtarne, vsechno je to takovy prohnily...
PS: pry pomahat a chranit, spis vybrat co nejvice a valet se ve vyhratem auticku, cest vyjimkam! Vedeni nezajima kolik chytli blbcu, ale kolik vybrali to si uvedomte! Viz obecni policie...
Ne, Passaty měří tak, že se na pr.del hříšníka musí na pár vteřin nalepit, potom ho vyblikat a zastavit. Pokud jim ujede, je tu nejčastější řidič: osoba blízká nebo časem Umar ze Súdánu ;-)
No já nevím jak by tato auta měla zabraňovat nehodám jak píšete. Tato auta jsou především používána na dálnici ke kontrolování a vybírání pokut. A co je zajímavé, tak honičku za sebou to auto nemá snad ani jednu.
Co vím, tak alespoň u nás na Moravě ST moc nejezdí. Zaprvé prý dost žerou, více než R36 a navíc jsou už po nějakých 60ti tisících strašný rachotiny, oproti Passatu, který je i po 200 tisících jízdně jako nový.
když si ty auta na sebe a svůj provoz bezproblémů vydělají, tak bych jich koupil alespoň 50 a mohli by se zlikvidovat nějaký foto-radary, ale chápu že státní rozpočet je na našich pokutách závislí :((( , ale kdyby alespoň ty naše silnice byly v cajku.
Ale prd. Boha zas nekdo uvazuje pr deli. Nejdriv vsichni rvou, ze je to blbost kupovat tak drahe auta, no tak dolozi cisla, ze si auta na sebe vydelaji, zas je to spatne, ze jen jezdi a kasiruji. Pri prumerne cene pokuty 2000 vybrali 35 tis. pokud, tzn 35 tis. (pokusu o) umravneni soferu, to ti prijde malo?
Slabsi povahy by sly do mdlob? :-) Moc to tam neznam, ale napada me kus na zacatku (od zapadu, od Opavy) pres D1 k Shopping parku? Tam je to pravda, ale je to mistni komunikace bez omezeni, muze tam jezdit bus a deda ve stodvacce, musis brat ohled na ne, proto to omezeni.
A myslíš si, že každý touží po autě s takovým výkonem za každou cenu?
Teď mají po třech letech ta auta najeto 200-300t km, za další 2-3 roky půjdou pryč s půlmilionem km v každodenním provozu, plus spousta z nich najezdí ty kilometry po české panelové dálnici.
Chtěl bys auto sám živit s touhle spotřebou a s takovými servisními nároky po takovém průběhu kilometrů? Já teda rozhodně ne a dát za něj 200 t a dalších 200t do oprav, takovou naivitu ani od policajta nečekej.
Hlavně platí to, co píšu na konci. Pokud se nepletu, tak platí pořád nařízení, že policejní vysloužilá auta zpět do provozu v soukromém vlastnictví nesmí.
Mám za jedenáct let najeto asi 950tis km a nikdy jsem neviděl že by tyto ostrá komanda pokutovali někoho za nedodržování vzdálenosti, agresivitu, podjíždění ve 200km/hod atd..... Já byl chycen asi třikrát. Dvakrát v 530d při 145km a jednou v x6 při 185 ve tři v noci na prázdný silnici u Rozvadova.
....ale peníze těch dělníku s nadprůměrnými příjmy v porovnání se zbytkem republiky to utrácejí především v ČR, takže to ekonomice rozhodně pománá, o tom žádná.
To je právě to nejsmutnější....nepíše se auta zachránila x životů nebo zabránila x nehodám, či přispěla nějak k bezpečnosti. Píše se jen kolik auta vydělala. A o to jde v dnešní dopravě především. Vydělat co nejvíc peněz, umístit co nejvíc radarů ( nejlépe skrytých - protože přece nejde o to aby v daném úseku skutečně lidé jeli pomalu ale jde o to vybrat co nejvíc peněz na pokutách úplatcích ) a do každé uličky nabouchat retardéry ( za které se namastí kapsu prodejce a zástupce města ). Byznys a zase byznys. To kolik lidí umírá na silnicích je každýmu u *** :no::no::no:
To je právě to nejsmutnější....nepíše se - auta zachránila x životů nebo zabránila x nehodám, či přispěla nějak k bezpečnosti. Píše se jen kolik auta vydělala. A o to jde v dnešní dopravě především. Vydělat co nejvíc peněz, umístit co nejvíc radarů ( nejlépe skrytých - protože přece nejde o to aby v daném úseku skutečně lidé jeli pomalu ale jde o to vybrat co nejvíc peněz na pokutách úplatcích ) a do každé uličky nabouchat retardéry ( za které se namastí kapsu prodejce a zástupce města ). Byznys a zase byznys. To kolik lidí umírá na silnicích je každýmu u ***.
"Jo, určitě bude chtít každý oblastní ředitel jezdit Passatem s 300-400t nalítanými km ve služebních rukách a s dírami v palubce od vymontovaného vybavení.
Kam na ty hefty chodíte?" - a kdo by nechtěl, ti policajti se k těm autum asi sotva chovaji nejak hezky, ale to auto je přece ještě pořád super a 300-400tisic ještě rozhodně nemají, spíš kolem 200tisíc. To auto je sice poznamenaný, ale kup si auto podobnýho výkonu, když nemáš 1M a i když máš, tak kdo by to nebral, když to dostanou podstatně levněji.
Já neříkám, že ti co tam dostávají pokuty je dostávají neoprávnění, jen podotýkám, že v daném místě to rozhodně není nějaké centrum města, ale spíše přívodní čtyřproudová komunikace. Ne všude, ale směrem na Porubu a dál je ta 80 docela zbytečná.
A přiznám se, že jsem se tam jednou neuhlídal a taky jsem notně překročil rychlost... ani mi to nepřišlo... raději nenapíšu o kolik >:-[]
Je to mistn komunikace? Je, ne? Co bychom na komunikaci chteli a co je tam z hlediska bezpecnosti, provozu a hluku mozne, je vec druha, to ale kolikrat nikdo neividi.
A ze by tam stovecka byt mohla nikoho ani tak neopravnuje platit mensi pokuty. Nejsem zadny policajt, ale nic s tim nenadelas, proste je lepsi jezdit podle predpisu, nezmuzeme nic
U nás na hradecku má Passat najeto skoro čtvrt melounu km. A druhej po překročení 200 tisíc km oddělal převodovku. Oprava cca 100 tisíc. Auta si na sebe dávno vydělala, tak proč nekoupit novější
Jo, určitě bude chtít každý oblastní ředitel jezdit Passatem s 300-400t nalítanými km ve služebních rukách a s dírami v palubce od vymontovaného vybavení.
Kam na ty hefty chodíte?
A jak skončí Passaty? Jako všechna policejní auta - ve šrotu.
Vrtulníky, zátarasy.... >:D:no: moc se koukáš na Kobru a Kriminálku Miami a pokud to myslíš vážně, tak by jsi měl zvážit, zda - li není nutné vyhledat odbornou pomoc. Jinak co se týče Passatu v Ostravě, tak jeden je na krajské dopravce a jeden na dalničním oddělení - ten je v současné době nepojízdný >:D a když narážíš na tu 80 tku ...ano na Mítecké ul. je v Ostravě 80, mimo nikoli, a na dálnici jak už na Čes. Těšín tak na D1 je 80 pouze v částech, které ty kur.. nejsou schopné opravit a vlní se
STcka jezdily na dalnici tak prvni mesic, pak v nich jezdili oblastni sefove :-) Ale zajima me, za kolik a komu prodaji ty Passaty, to budou mit kapitani laciny auta na doma :-)
100 km/h je prekroceni o 20 procent, to ti prijde malo? Ta 80 tam ma nejspis nejaky smysl ne? 20 procent na dalnici znamena 160 km/h, to ti prijde taky jako "hnus", co by se trestat nemel? Hergot jednou je zakon, tak ho dodrzuju ne?
Na stíhání pirátů a nelegálních závodníků taková auta vůbec nepotřebují. Na to mají vrtulníky, zátarasy, vysílačky a hlavně značnou přesilu. V Ostravě Passaty řádí na dvou 4 proudových rychlostních silnicích, kde je pouhopouhých 80 a tam vybírají "závodníky", kteří jezdí stovkou. Hnus!
Činnost téhle "Stíhací letky" vyvolává spoustu otázek. Na to, abych jako uvědomělý občan schvaloval jejich stíhání "pirátů" a jiných živlů ze svých daní, je až příliš často vidím kasírovat nebožáky, kteří si dovolí na kilometrové rovince okresní silnice zvýšit rychlost až na hanebných 100 km/h. Prostě snadná kořist. :no:
Jako řidiče by mě daleko spíš než výše "tržeb" zajímala statistika, kolik zastavili a pokutovali řidičů ohrožujících ostatní nebezpečným předjížděním, bráněním v předjíždění, přehnaně agresivní nebo naopak bezdůvodně pomalou jízdou apod. Nemám k těmhle hochům moc důvěry, proto ať si znovu koupěj Passaty. Už jsem zvyklej je hledat ve zpětným zrcátku. ;-)
budou je používat dál. Ale až budou dosluhovat, tak je postupně vyřadí. Jinak ty stávající passaty mají nalítoný prý hodně přes 200 tisíc, takže se není čemu divit, že je chtějí obnovit.
Je zajimava ta citovana veta "Stávající Autoteam jen za dobu své existence (od roku 2009) odvedl do státního rozpočtu cca 70 milionů korun na vybraných pokutách. Vozy Volkswagen Passat se tak ve velice krátké době více než trojnásobně zaplatily," ... jiste, nakupni cena se trojnasobne vratila, samozrejme jen v pripade, ze se do Passatu nic nemuselo tankovat, auta nikdy nikdy neservisoval, nikdo je ani neridil, kdo by za tu praci mel dostat plat... atd... ;-)
Ale ted vazne, tohle by nemel byt hlavni argument pro to proc Policie, potazmo nejaky stat potrebuje stihaci auta. Je to predevsim kvuli bezpecnosti ridicu, udrzovani poradku na silnicich a dalnicich, tudiz vyse vybranych milionu je druhorada zalezitost a o uspesnosti celeho oddilu nam nemuze dat uceleny obraz. Uvest cisla je nutne pro predstavu lidi, je to neco fixniho, ceho se muzem chytnout, jen aby se ucel neposunul, a neslo jen o obycejne vybirani pokut.
Nutno dodat, ze tech 70 mega je slusna castka, tak at to klukum jde jeste lip v novych autech, poprejme jim hodne stesti a TRPelivosti pri honeni jak obycejnych smrtelniku TRPasliku, tak i tech TRPisovskych,.... >:-[]:yes: jako ve TRiProstorovem Need For Speed