Novinky
Doteraz som vnímal Genesis coupé ako nijak pekné, ale technicky zaujímavé kupé s tou správnou konfiguráciou a za podstatne menšie peniaze ako konkurencia. Facelift odstránil aj dizajnovú nevýraznosť, radiacu kupé do minulého desaťročia a treba povedať, že nový dizajnový jazyk so svojím odvážnym až kontroverzným poňatím sa najlepšie vyníma na športiaku (na rozdiel od SUV či sedanu). Audi A5 to síce nie je, ale vzhľadovo Genesis rozhodne prekukol.
Technika je ale iné kafe. Priamovstrekový turbobenzín, ktorý z dvoch litrov dá 202 kW? Paráda. Atmosférický veľkoobjemový šesťvalec s priamym vstrekom a 258 kW? Bomba! Hyundai netrochári a šliape do pedálov naplno. A výsledky sú pozoruhodné. Odmysliac si limuzínu so štyristokoňovým päťlitrom (ktorá sa u nás nepredáva) je práve Genesis coupé vlajkovou loďou juhokórejského dravca.
Technika je ale iné kafe. Priamovstrekový turbobenzín, ktorý z dvoch litrov dá 202 kW? Paráda. Atmosférický veľkoobjemový šesťvalec s priamym vstrekom a 258 kW? Bomba! Hyundai netrochári a šliape do pedálov naplno. A výsledky sú pozoruhodné. Odmysliac si limuzínu so štyristokoňovým päťlitrom (ktorá sa u nás nepredáva) je práve Genesis coupé vlajkovou loďou juhokórejského dravca.
Facelift mu neskutecne pomohl, ted je dravy jak zezadu, tak i zepredu a s 2,0T? No dej to sem, parada!
Akorat me zarazi ten "generator zvuku" u V6, je to vubec u sestivalu zapotrebi?? Kazdopadne palec hore, tento facelift i enginelift je trefa, snad jich bude ted houst!
Akorat me zarazi ten "generator zvuku" u V6, je to vubec u sestivalu zapotrebi?? Kazdopadne palec hore, tento facelift i enginelift je trefa, snad jich bude ted houst!
Myslim ze ten "generator zvuku" je skor spatny preklad. Bude to nieco ako vhodne naladena rezonancna komora vo vyfukovom potrubi, co sa bezne pouziva u mnohych aut ktore chcu udriet na sportovu strunu. Nuz a 350 koni na zadnej naprave, to je slusna porcia vykonu. To sa uz naozaj da nazvat "sportove kupe"...
Kazdopadne pre Hyundai palec hore! Technike sa nedalo vytknut nic ani pred faceliftom, a dizajnove zmeny mu pomohli. Som este zvedavy na tie zmeny v interieri. Ale bocny profil sa mi velmi paci, a pod tu dlhu kapotu by sa mozno zmestil aj 8-valec.
Kazdopadne pre Hyundai palec hore! Technike sa nedalo vytknut nic ani pred faceliftom, a dizajnove zmeny mu pomohli. Som este zvedavy na tie zmeny v interieri. Ale bocny profil sa mi velmi paci, a pod tu dlhu kapotu by sa mozno zmestil aj 8-valec.
Tohle zní jak sen. Výkonné, velmi silné a správně poháněné kupé s nyní už komplexně přijatelným designem, za cenu lehce převyšující zavedené hot hatch. Vysvětlete mi ale někdo, proč jsem na cestě prozatím potkal jen jednoho jediného Genesise?
To už je realita opravdu tak krutá, že na klasické zadokolkové kupé "za pár šupů", které má charakteru na rozdávání, nikdo neslyší? Proč? Vysoká spotřeba? Korejská (anti)imič? Nevalné plasty vevnitř?
😒
To už je realita opravdu tak krutá, že na klasické zadokolkové kupé "za pár šupů", které má charakteru na rozdávání, nikdo neslyší? Proč? Vysoká spotřeba? Korejská (anti)imič? Nevalné plasty vevnitř?
😒
V nasi zemi to bude tim, ze kdyz uz ma nekdo penize na "sportak" zvoli znacku se jmenem a hystorii (byt treba s horsimi parametry) a ostatni spis shani v dane cenove praktictejsi vozitko... napr. modlu naroda s kufrem na pet mrtvych tchyni 😄 A tem, kteri na to nemaji (velka vetsina naroda 😄 ) musi stacit bazar a tam zatim genesis neni 😉
A hlavne predfaceliftova verze byla opravdu designove sterilni... ted je to o svetelny rok dale :yes:
A hlavne predfaceliftova verze byla opravdu designove sterilni... ted je to o svetelny rok dale :yes:
A kolik jiných sporťáků takhle běžně potkáte na silnici? Ono 770 klacíků v základu není pro běžného českého jezdce zase až tak málo vaty...
uz som to pisal minule: prid si ho kupit na slovensko, dostanes ho o 100 tycek lacnejsie. Nechapem tie rozdiely v cenach, ale je to tak. No a ten "zaklad" uz obsahuje prakticky vsetko potrebne...
Jasně, sporťáků nejsou plné cesty, ale zadokolková kupé také do příchodu Genesise znamenala investici minimálně jedno mega a z velké části už to pak skončí v prémiové německé trojce.
Na co však narážím je alternativa k HH. Genesis stojí někde na pomezí sporťáku a GT. Jako daily driver je naprosto vyhovující. Těch třídvéřových a pro daily driving řekněme podobně (ne)praktických HH jako Genesis se už nějaké množství prodá a potkávám je relativně pravidelně. Zákazníci je kupují, na Genesise zatím asi sere bílej tesák...
Na co však narážím je alternativa k HH. Genesis stojí někde na pomezí sporťáku a GT. Jako daily driver je naprosto vyhovující. Těch třídvéřových a pro daily driving řekněme podobně (ne)praktických HH jako Genesis se už nějaké množství prodá a potkávám je relativně pravidelně. Zákazníci je kupují, na Genesise zatím asi sere bílej tesák...
Může to být sebelepší, ale pořád to bude jen hnůjdaj... :no: Kéž by podobný vůz udělali japonci nebo italové. Auta jako Toyota Supra, Mitsubishi Starion nebo Alfa Romeo GTV6 mi v současnosti dost chybí. Je to asi stejný, jako kdyby Armani přestal dělat černý obleky a ty jsi se divil, proč lidi místo Armaniho nekupují obleky od Blažka. Prostě značka rozhoduje.
Tohle mě na tom nejvíce "točí". Na internetu spousta lidí brečí, ale reálně je takovýto typ vozu stranou zájmu...
Obávám se, že dost podobný osud stihne i chystanou Toyotu FT-86. V diskuzích to sice vře, padají samé superlativy a tuny fanouškovských nadržených plků a ve výsledku si to nikdo nekoupí, protože to bude málo pohodlné, moc malé, uřvané a nevyhovující dnešním zvyklostem... 8-s
Obávám se, že dost podobný osud stihne i chystanou Toyotu FT-86. V diskuzích to sice vře, padají samé superlativy a tuny fanouškovských nadržených plků a ve výsledku si to nikdo nekoupí, protože to bude málo pohodlné, moc malé, uřvané a nevyhovující dnešním zvyklostem... 8-s
A kolko myslis, ze by sa ich malo predat, co som pozeral statistiky tak je v CR a SR predanych cca 80 kusov za 8 mesiacov (realne od marca).
Je to viac ako Nissanov 370 Z, Audi TT alebo Audi A5.
To, ze Ty kazdy den nestretnes 3 x Genesis rano a 3 x vecer este neznamena vobec nic - Hyundai je s tymto autom len na zaciatku - ostatne automobilky s historiou niektore svoje sportove modely v EU predavaju 10 a viac rokov.
Urcite to bude lepsie buduci rok, ked pride F/L, kedze mnohym sa hlavne predok sucasnej verzie nepacil a bude aj nadupane takmer 300 k 2,0 TURBO.
Inak Genesis vo svete hlavne v USA to je pomaly ikona sportovych aut vo svojej triede - v porovnavacich testoch jasne vitazi nad konkurenciou.
Doterajsi 6-stupnovy ZF bol fajn a budem zvedavy na ten novy 8-stupnovy automat vlastnej konstrukcie Hyundai.
Je to viac ako Nissanov 370 Z, Audi TT alebo Audi A5.
To, ze Ty kazdy den nestretnes 3 x Genesis rano a 3 x vecer este neznamena vobec nic - Hyundai je s tymto autom len na zaciatku - ostatne automobilky s historiou niektore svoje sportove modely v EU predavaju 10 a viac rokov.
Urcite to bude lepsie buduci rok, ked pride F/L, kedze mnohym sa hlavne predok sucasnej verzie nepacil a bude aj nadupane takmer 300 k 2,0 TURBO.
Inak Genesis vo svete hlavne v USA to je pomaly ikona sportovych aut vo svojej triede - v porovnavacich testoch jasne vitazi nad konkurenciou.
Doterajsi 6-stupnovy ZF bol fajn a budem zvedavy na ten novy 8-stupnovy automat vlastnej konstrukcie Hyundai.
Možná i proto, že ta verze s "komplexně přijatelným designem" a také s velmi zajímavým 2.0TCI se ještě neprodává.
Cena, image a realita kupní síly. Mladý nadšenec je rád, že dá dohoromady 200-300 tis. na ojetinu. Když se posune do věku, kdy začne mít k dispozici nějaké finance, začínají se řešit už trochu jiné věci a když už je člověk zajištěn, tak auto tohoto typy řeší jako druhá, třetí na víkendy a zábavu. Zde už je předpoklad, že disponuje volnějším rozpočtem a není extra problém si připlatit třeba za Z, nebo když vyznává jiný styl, tak Rocco R, STi, Evo...
Specialita v podobě "zlaté mládeže", která si rozpočet ukecá/vyhádá bude stěží akceptovat Hyundai, i kdyby to byla raketa.
Specialita v podobě "zlaté mládeže", která si rozpočet ukecá/vyhádá bude stěží akceptovat Hyundai, i kdyby to byla raketa.
Třeba Z... no, spíš jedině Z. A pravdou je, že Zko zase tak oslnivě nejezdí...
Genie a prave tu Z4 v este lepsej motorizacii 35i Genesis 3,8 V6 A/T v nemeckom vysoko odbornom casopise Sport Auto porazil a na okruhu "mu dal" zavratnych 1,3 sekundy, brzdy boli lepsie o 5 m pri brzdeni z 200 km/h!
To su fakty nameranane v teste na okruhu, kde Genesisu "namerali" aj polovicnu cenu oproti Z4.
Tvoje pocity beriem ako pocity amatera, ktory potencial Genesisu ani nie je schopny vyuzit.
Nastastie existuju novinari, ktory Hyundai postavili proti BMW 300 k biturbo, co by pred rokom znelo ako smiesny vtip.
Zvuk nezajimavy - vsetko mozne Genesisu kdekdo vycital ale nezaujimavy zvuk 😄
To su fakty nameranane v teste na okruhu, kde Genesisu "namerali" aj polovicnu cenu oproti Z4.
Tvoje pocity beriem ako pocity amatera, ktory potencial Genesisu ani nie je schopny vyuzit.
Nastastie existuju novinari, ktory Hyundai postavili proti BMW 300 k biturbo, co by pred rokom znelo ako smiesny vtip.
Zvuk nezajimavy - vsetko mozne Genesisu kdekdo vycital ale nezaujimavy zvuk 😄
Jde o to, že lidé si radši koupí Scirocco R, než Genesis ;-\
Holt, na světě je málo lidí, co jsou ochotni dát skoro milion korun za korejské auto (ať je sebelepší). I tak ale doufám, že si nějaké kupce najde, protože tohle auto bude po nějakých 2 letech provozu koupě roku (počítám s cenou tak kolem 450 tisíc za zadokolku s atmo šestiválcem) :yes:
Holt, na světě je málo lidí, co jsou ochotni dát skoro milion korun za korejské auto (ať je sebelepší). I tak ale doufám, že si nějaké kupce najde, protože tohle auto bude po nějakých 2 letech provozu koupě roku (počítám s cenou tak kolem 450 tisíc za zadokolku s atmo šestiválcem) :yes:
Tak jsem se zrovna v pátek byl svézt s 3.8 V6 v Genesis Coupe. A protože jsem dostal klíče, plnou nádrž a požehnání majitele, vyrazil jsem sám (tedy se slečnou na sedadle spolujezdce) na výlet. Potud vše fajn. ALE...
Pořád jsem žil v domění, že Hyundai jsou levná auta. Když jsem viděl cenovku 880k, spadla mi čelist. Opravdu tohle je odpovídající cena? Být to auto za 650k, neřeknu půl slova. Ale prostě na interéru pořád vidíte, kam tato značka patří. Řízení mi přišlo příliš lehké na tento typ vozu, zvuk nezajímavý. Pádla z plastu jako na mém volantu k PC. Zdálo se mi, že motoru ty koně pořád nějak chybí, ale to může být problém automatu.
Suma sumárum - auto pěkné a zajímavé. Ale raději dám 100k navrch a půjdu do méně vybavené 370Z. A nebo ještě lépe, budu se držet svého plánu a na jaře skočím do Z4 3.0si
Pořád jsem žil v domění, že Hyundai jsou levná auta. Když jsem viděl cenovku 880k, spadla mi čelist. Opravdu tohle je odpovídající cena? Být to auto za 650k, neřeknu půl slova. Ale prostě na interéru pořád vidíte, kam tato značka patří. Řízení mi přišlo příliš lehké na tento typ vozu, zvuk nezajímavý. Pádla z plastu jako na mém volantu k PC. Zdálo se mi, že motoru ty koně pořád nějak chybí, ale to může být problém automatu.
Suma sumárum - auto pěkné a zajímavé. Ale raději dám 100k navrch a půjdu do méně vybavené 370Z. A nebo ještě lépe, budu se držet svého plánu a na jaře skočím do Z4 3.0si
No jo, to Zetko ale bude za mega v neporovnatelne slabsi vybave. Jde jen o to, co clovek preferuje, zase BMW bez kuze a vyhrivani sedel neni ono, a to jeste nerikam jine veci. Radost z jizdy urcite bude vetsi, uprimne, ja sam vim, ze Zetko je lepsi auto, na druhou stranu, kazdy ma jine preference, nekomu to stoji za to si tech 300 tisic nechat, a mit jeste lip vybavene auto, a klasicke kupe s dvema nouzovyma sedadlama vzadu...
Udělali nějaké auto pro zábavu a to myslím opravdu pořádné. Auto ,které se možná jednou stane pojmem ,který se bude přenášet na celou značku. I když tiburon v americe je poměrně známý už dnes. Nějaká škoda tudor s náhonem na * by mi to rozmluvila ... tak co soudruzi ??
Trochu souvislosti... H. je celý koncern, Škoda jedna koncernová značka. Pokud budeme brát celý koncern, tak má H. nějakou odpověď na Veyron, Lamborghini?
Já jen aby se tady zase nešířilo nějaké plakátové srovnávaní.
A možná chybí i odpověď na jiné koncerny - co na to Nissan GT-R, Lexus LFA a Ferrari?
Já jen aby se tady zase nešířilo nějaké plakátové srovnávaní.
A možná chybí i odpověď na jiné koncerny - co na to Nissan GT-R, Lexus LFA a Ferrari?
Hyundai je len jedna znacka koncernu 😄 predávana vo svete stale s rastucim trendom...v usa sa ich preda za mesiac tolko,co skodoviek za cely rok...len k faktom.
Jistě. Hyundai je globální značka/koncern. V porovnání s ním je Škoda pořád lokální výrobce. Tragédii vidím jinde, než v otírání se o Škodu. Co taková Alfa.
Co ? Že trochu nechápeš, snaha jít proti davu a ukazovat to na škodovce jako příkladu je trochu směšné a jako fanoušek japonské produkce používat označení "žluťák" jen ukazuje snahu působit na okolí za každou cenu.
Já jen reaguju na to proč wv ,škoda a seat (a nejen oni).Nemohou udělat to co korejci. Prostě ať chceš nebo ne korea jde kupředu mílovými kroky a toto auto je prostě důkaz. Co je špatného na slově žluťák ? Já je náhodou obdivuju ,když s nima například jednáme jsou to hrozně fajn lidi ... jen jim říkám žluťáci ,stejně jako i oni mají pro nás hanlivé označení
Korea jde vpřed mílovými krok, není pochyb. Právě ale doběhla konkurenci, což je vždy snadnější.
Korejci udělali jen to, že udělali zadokolku a naladili jako drift káru.
Korejci udělali jen to, že udělali zadokolku a naladili jako drift káru.
Protože tohle auto stojí na prodejích v USA. A tam má Hyundai snad lepší postavení než VW, natož Škoda nebo Seat. Kolik evropských automobilek se v USA dobře prodává kromě BMW a MB? Kolik jich tam vůbec oficiálně dováží? V Evropě je trh zadokolek relativně malý - většině lidí na hnané nápravě nesejde a to zabíjí jakýkoli zájem takové auto stavět. Neuživilo by se. Podívej se, kam jde BMW. Který hlupák by vedl automobilku do prostoru, který BMW pomalu vyklízí? Je to okrajový segment. Zábavné zadokolky budou v Evropě doménou malých firem a slušných balíků peněz.
Ad hanlivé označení asiatů: víš o tom, že se dopouštíš trestného činu hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob? A hrozí ti za to až tři roky odnětí svobody, protože k tomu využíváš veřejně přístupnou počítačovou síť. Máš zajímavou racionalizaci svého chování.
K autu: facelift se mi celkem líbí a typově je to přesně moje krev. Kupé jsou pro mě srdcová záležitost. Takže, nemít peníze na lepší, tak bych o něm uvažoval. Rozhodně by to neměl snadné, umím si představit, že bych obětoval koncepci ve prospěch lepšího interiéru. Na něj to sice nejezdí, ale člověk v něm tráví spoustu času.
Ad hanlivé označení asiatů: víš o tom, že se dopouštíš trestného činu hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob? A hrozí ti za to až tři roky odnětí svobody, protože k tomu využíváš veřejně přístupnou počítačovou síť. Máš zajímavou racionalizaci svého chování.
K autu: facelift se mi celkem líbí a typově je to přesně moje krev. Kupé jsou pro mě srdcová záležitost. Takže, nemít peníze na lepší, tak bych o něm uvažoval. Rozhodně by to neměl snadné, umím si představit, že bych obětoval koncepci ve prospěch lepšího interiéru. Na něj to sice nejezdí, ale člověk v něm tráví spoustu času.
Hyundai celému světu ukazuje, že jeho továrny na zpracování plechů jsou na velice vysoké úrovni. Toť je ovšem všechno. Žádný nápad, žádná elegance, žádná čistota tvarů. Jen spousta záhybů, prolisů, kudrlinek...Určitě zajímavé v Asii, ale Evropa má poněkud jiné "dizajnové oko"...
Myslis UP? Šitigo? Nadčasovy a kultový dizajn,asi jak trabant...ale to ocenime o 40rokov,presne jako u trabanta!
Iggy, Iggy, nevkládej mi do úst, co jsem neřekl/nenapsal. Trabant byla znouzectnost a nebýt socialismu, nikdy by v této podobě nevznikl a nikdy by se z něho nestala "legenda". Myslím nápaditý a elegantní dizajn reprezentující např. Alfa Romeo Mito či Jůlinka, Renault Twingo, Peugeot 206, Mercedes CLS apod...
bravwo hyundai bravwo :yes: