Ekonomika
S takovými články mě vždy napadne myšlenka, jak dlouho to takhle může vydržet. Pořád víc vyrábět, někdy se sice trh musí nasytit a silnice taky. Ale asi je ještě pořád dost volných trhů a taky někteří výrobci krachují. Životnost vozidel (myslím tu ekonomickou, typu cena nového vozidla vs. oprava starého), asi bude stále klesat, morální zastarání bude rychlejší, tlak legislativy (poplatky vs. emise) bude stále silnější....tak třeba to půjde neustále zvyšovat počty.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Však ono to nevydrží, pokud půjde evropa ke dnu, začne s nít velice rychle ke dnu i celé slavné německo protože to samo neutáhne a návrat k marce je sice možný, ale německo to bude stát tak šílený balík, že z toho má už dnes Angela noční můry.
A čína s brazilí milé slavné VW nezachrání a v USA je pozice VW prachmizerná, takže tak jim taky pšenka nepokvete...
A až začnou turci stávkovat, tak sem zvědav kdo jim bude vyrábět, hehe 😄
A čína s brazilí milé slavné VW nezachrání a v USA je pozice VW prachmizerná, takže tak jim taky pšenka nepokvete...
A až začnou turci stávkovat, tak sem zvědav kdo jim bude vyrábět, hehe 😄
nuz uvidime 😉
tesim sa na tu daciu, duster to sam neutiahne