Ekonomika
Mno tak když to bereš takhle.. O tom co o sobě šíří nebo nešíří sama automobilka se dohadovat nebudu. Tvůj příspěvek jsem si vyložil asi trochu jinak než bylo myšleno.
A mohl bys být trošku konkrétnější v tom co jsem si vymyslel?
[odkaz]
Tady máš třeba jednu statistiku. Chceš mi snad tvrdit že tam je koncern nadprůměrný? Já tam vidím u nafty propadák u benzínů to je lepší. Jen pro uklidnění netvrdim že jsou horší než konkurence, jen ta všeobená glorifikace nemá reálné opodstatnění.
[odkaz]
Tady máš třeba jednu statistiku. Chceš mi snad tvrdit že tam je koncern nadprůměrný? Já tam vidím u nafty propadák u benzínů to je lepší. Jen pro uklidnění netvrdim že jsou horší než konkurence, jen ta všeobená glorifikace nemá reálné opodstatnění.
Mirek muž - Václav muž......kdy se objeví ještě Olga žena a Marie žena? Hned budou čtyři.....
Asi záleží jak kde, s kým a kolikrát jsi už od nich odjížděl. Bylo by neseriozní sem dávat procenta, ale vychází to zhruba stejně.
Svojho času boli u nás zľavy na BMW pre určitý segment zákazníkov vo výške 25%!!!! Aj na novinky...
Ano, ale obecně u MB nechtějí slyšet o slevě na konfigurovaný vůz, u BMW a zvláště u Audi jsou úplně někde jinde, přitom ceníkové ceny jsou plus minus autobus u D3 stejné.
tak o tom žádná, mystery shop je jedna z věcí, kterou majitelé velmi mylně opomíjejí. špatný přístup, nevhodné chování zaměstnanců a další maličkosti dokáží pěkne poníčit výborný podnikatelský plán. a nejen u aut - kolikrát si v restauraci řeknu, že být majitelem volil bych jiné zaměstance, vždyť vybudovat si jméno je běh na dlouhou trať, zkazit je sprint a znovu vybudovat je setsakramentský maraton 😉 :yes:
MB má aktuálně velmi nízké ceny třeba u třídy E, která se neprodává podle představ a třeba předváděcí vozy jsou na cenové úrovni Supa nebo lépe vybavené OII.
Ona vstřícnost jak kde, servisní balík beru jako projev úcty ke klientele. Jak se pak chovají jednotliví zaměstananci prodejců je druhá strana mince a leckdy mě překvapuje, že si to majitelé občas inkognito neprověří. 😉
já ho jako outsidera taky neberu, psal jsem to zde
[odkaz]
jen to prostě tady v Čechách je trochu jinak, než všude jinde, ta absence vstřícnosti je prostě jen následkem toho, čeho na českém trhu dosáhli 😉 :yes:
[odkaz]
jen to prostě tady v Čechách je trochu jinak, než všude jinde, ta absence vstřícnosti je prostě jen následkem toho, čeho na českém trhu dosáhli 😉 :yes:
ML je úplná novinka, ale hlavně je to o individuálním přístupu prodejce.
Třeba Mercedes v Praze Stodůlkách na výbornou, na Chodově na otočení se u dveří, Ostrava děs.
U Audi v Praze výborné ISR, na Moravě Kyjov.
BMW nejlepší dealer a servis jednoznačně Bychl.
Třeba Mercedes v Praze Stodůlkách na výbornou, na Chodově na otočení se u dveří, Ostrava děs.
U Audi v Praze výborné ISR, na Moravě Kyjov.
BMW nejlepší dealer a servis jednoznačně Bychl.
Ja som teraz riešil jednu záležitosť a mal som možnosť porovnať prístup pri predaji A7 a MB ML.
A7 - požičaná na niekoľko dní na bezplatné vyskúšanie, hneď pri prvom nástrele výbavy ponúknutá 10% zľava z jemným dodatkom, že to nie je konečná ponuka na zľavu.
MB ML(nová gen.) - Testovacia jazda nemožná, nakoľko ešte nebolo oficiálne v predaji, čiže iba statická obhliadka vzadu na importérovom dvore. Ponúknuté auto bolo už vyrobené a čakalo na nalodenie. Nachádzalo sa ešte v prístave v USA, a vyberalo sa cca 2 hodiny, aby výbava čo najlepšie sedela. Zľava minimálna (cca 2😖, žiadny bonus naviac...
Takže by som to s tými cenami Audi až tak zle nevidel. Ale možno u vás v ČR je to iné...
A7 - požičaná na niekoľko dní na bezplatné vyskúšanie, hneď pri prvom nástrele výbavy ponúknutá 10% zľava z jemným dodatkom, že to nie je konečná ponuka na zľavu.
MB ML(nová gen.) - Testovacia jazda nemožná, nakoľko ešte nebolo oficiálne v predaji, čiže iba statická obhliadka vzadu na importérovom dvore. Ponúknuté auto bolo už vyrobené a čakalo na nalodenie. Nachádzalo sa ešte v prístave v USA, a vyberalo sa cca 2 hodiny, aby výbava čo najlepšie sedela. Zľava minimálna (cca 2😖, žiadny bonus naviac...
Takže by som to s tými cenami Audi až tak zle nevidel. Ale možno u vás v ČR je to iné...
Já Audi nevnímám jako outsidera, naopak jako velmi vyrovnaného konkurenta. Jen mi chybí jaksi vstřícnost ke klientovi.
no to je na velmi, ale velmi dlouhé psaní, část z toho najdeš v mých posledních příspěvcích, to najdeš 😉 :yes:
Nevím, co konkrétně tě vede k přesvědčení, že Audi je menší premie než BMW a MB, ale rád by jsem si to vyslechnul.
audi se v ČR zkrátka veze prodejně i cenově na vlně jisté glorioly o srovnatelné prémii s MB a BMW. někdy se snad z toho opojení dostanou nejdříve kupci a následně velmi rychle i dovozce 😉 :yes:
Pokud vynechám běžné značky a budu se věnovat čistě Audi, pak věřím, že nový zástupce vyřeší servisní slabinu čtyř kruhů.
V jiném článku na ACZ se řeší souboj pseudokonkurentů Audi a M-B, ke kterému je potřeba napsat, že M-B a BMW nejenže dokáží nabídnout v globále stejné vozy (nechci řešit nuance favorizující jednotlivé značky) za podobné nebo nižší ceny, ale navíc zákazník získává základní servisní balík na nejméně 100kkm zdarma (uvedená limitace pomocí roků je zavádějící, neboť vozy většinou najedou za rok více než 20kkm).
Ten znamená další i když v řeči čísel možná ne velkou výhodu.
Pokud by nový importér dokázal čelit konkurenční nabídce i v této sekci, věřím, že by získal na důvěře leckdy pošramocené vysokými servisními náklady spojenými s provozem prestižních značek.
V jiném článku na ACZ se řeší souboj pseudokonkurentů Audi a M-B, ke kterému je potřeba napsat, že M-B a BMW nejenže dokáží nabídnout v globále stejné vozy (nechci řešit nuance favorizující jednotlivé značky) za podobné nebo nižší ceny, ale navíc zákazník získává základní servisní balík na nejméně 100kkm zdarma (uvedená limitace pomocí roků je zavádějící, neboť vozy většinou najedou za rok více než 20kkm).
Ten znamená další i když v řeči čísel možná ne velkou výhodu.
Pokud by nový importér dokázal čelit konkurenční nabídce i v této sekci, věřím, že by získal na důvěře leckdy pošramocené vysokými servisními náklady spojenými s provozem prestižních značek.
A kde VW tvrdí, že jsou nejspolehlivější na planetě. Sám to píšeš, jak to slyšíš od lidí kolem sebe. Jsou to zástupci automobilky ? Nutno totiž rozlišit, jak se prezentuje automobilka sama o sobě a jaké jsou mýty mezi lidem.
A co třeba o nadprůměrné kvalitě zpracování a spolehlivosti koncernových aut? Všechny statistiky a dlouhodobé testy to jednoznačně rozporují. Co neustále kolem sebe poslouchám od lidí co o těch testech ani neslyšeli jsou jen povídačky o jakési německé technice.. Německý auto to je přece něco víc. Třeba tohle je prokázaná lež, kterou považuje naprostá většina lidí kolem mě za pravdu. Když se pak bavím s těma co mají aspoň osobní zkušenost s koncernovýma autama, vždycky se dozvím že se ty auta sypou jako všechny ostatní a rozhodně nejsou ničím spolehlivější než běžná konkurence. Kromě téhle pověsti ty auta nenabízejí nic navíc (výbava, nezpečnost, cena) nic co by přesvyšovalo konkurenci.
Pockej, ted tomu nerozumim - tu megafirmu mas ty, nebo vpalecek, nebo mirekkk ? >😁
A jeste dotaz - kdyz mas tak megahustej vobrat - proc teda jezdis olitanou cepetkou?
A jeste dotaz - kdyz mas tak megahustej vobrat - proc teda jezdis olitanou cepetkou?
Ty jo tys to tu s temi svymi alter-nicky rozjel!
S jednim napises koment, s druhym si na nej zareagujes.
Takovej self-service-diskuter >😁
Musim rict, ze snad nikdo, kdo tu ma vice nicku (vubec nechapu proc), to neudelal tak neuveritelne pruhledne jako ty >😁 >😁
S jednim napises koment, s druhym si na nej zareagujes.
Takovej self-service-diskuter >😁
Musim rict, ze snad nikdo, kdo tu ma vice nicku (vubec nechapu proc), to neudelal tak neuveritelne pruhledne jako ty >😁 >😁
Nový PASSAT, celý v černou oděný, jen odlesky měsíce se perlí na jeho osmnáctkách. Klíček tě hřeje v dlani. Vsuň ho horce dovnitř a tlačítkem pak do noci vykřič tu symfonii tympánů. V šeru ti chrom na rámečcích vykrouží dvě polokoule, to abys nezapomněl co je život, co je láska, co je žena...
Pevně tě svírají boky sedadla, jsou obšité jemným stehem a na dotek je to přesně stejný steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši... Řadička trčí k nebi jako falický maják a rozechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku, první rychlost. Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při tanci života. Lehce sešlapuješ akcelerátor a tvé tělo se noří do závoje opojení.
Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Točíš plnou tři, svět se zavírá, před sebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání. Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam za horizontem je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi.
Přesně v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale doslova celý vesmír brzdíš, a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna... To je Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat, Apoštol sedmý, sličný :yes:
Pevně tě svírají boky sedadla, jsou obšité jemným stehem a na dotek je to přesně stejný steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši... Řadička trčí k nebi jako falický maják a rozechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku, první rychlost. Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při tanci života. Lehce sešlapuješ akcelerátor a tvé tělo se noří do závoje opojení.
Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Točíš plnou tři, svět se zavírá, před sebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání. Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam za horizontem je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi.
Přesně v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale doslova celý vesmír brzdíš, a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna... To je Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat, Apoštol sedmý, sličný :yes:
Ještě doplňující informace, mám prosperující firmu s 16 ti zaměstnanci s ročním obratem 46 mil Kč fungujícím v zahraničním obchodu a zajímalo by mě, jak daleko bych měl ještě jít, abych mohl hlásat, že jsem to někam dotáhl. Rád si nechám od marketingového blábolisty poradit .
Ty, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOL, naše ikona, naše spása. Ty ses vrátil, Šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavane ani uragan.
Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní. Jako i znaveným údům poutníků ulevit nechá, a žíznivým vláze na rtech spočinout dá.
Tys PASSAT, tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. SVWé tělo, sVWou víru, sVWůj zmar :yes: :-!
Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní. Jako i znaveným údům poutníků ulevit nechá, a žíznivým vláze na rtech spočinout dá.
Tys PASSAT, tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. SVWé tělo, sVWou víru, sVWůj zmar :yes: :-!
opravdu ?? domnívám se, že v 54 letech a obchodním pohybu prakticky po celém světě mám všeobecného přehledu daleko víc, než placený diskutér pracující pro jeden koncern bez dílčích informací.
Ty zatím o pravdě nevíš vůbec nic. V tvých letech však platí jedna dobrá zásada - nikomu nevěř. Modli se však, abys to v životě jednou datáhl tak daleko, abys věřit mohl alespoň sám... sobě.
Tím, že mluvím pravdu , to opravdu ne. Chápu, že peníze se někde vydělávat musí, ale takovou prostituci co vykonáváš ti nezávidím. Žít lží se často nevyplácí i kdyby lež souvisela s prostotou a naivitou.
Opravdu není poznat, že jsi dost dobře placený snad i schopný diskutér . Doufám, že sám svým blábolům nevěříš. I když opakovaná lež se stává pravdou a na to se u koncernu VW hraje.
Zpráva, která potvrzuje známou skutečnost - Špičková auta prodávají špičkoví prodejci. Pokud se nemýlím, pak to všechno začínalo před těmi dvaceti lety na Pankráci. No a dnes máš snad v každém větším městě překrásnou prodejnu VW. Už jen vejít dovnitř je malý automobilový svátek. A když se ponoříš do světa aut Koncernu... věř, očaruje tě. Vždyť jen vyjmenování všech modelů, od našeho krásného CITIho po světovou elitu v podobě Bentleye by tu zabralo hodně času. Přitom každý vůz patří opravdu k tomu třídně nejlepšímu, co lze na této planetě koupit.
Osobně vyzdvihuji kvalitu prodejen, vlastně... auto-chrámů, dále úroveň jednotlivých prodejců, celkovou tu provázanost jedné velké sVWětové rodiny, která ovlivnila, ovlivňuje a ovlivňovat nepochybně i nadále bude svět aut, svět garáží, svět garáže... tvé.
Každý si vybere. Tedy... každý, kdo má peníze, tak už to ovšem ve světě dospělých lidí chodí. No a nyní nová střecha chrámu. Střecha nad hájemstvím Volkswagenu, Seatu a AUDI. A tak pokud ti do tvé garážové střechy nezatéká, osměl svou zdrženlivost, překonej svůj pokorný obdiv, odvaž se a vejdi do Chrámu pána tVWého. Neboť pravým důvodem tvého bytí nechť je smysl ve věcech nacházet, v nich pak svůj obraz spatřit a mysl tak svou štěstím na cestě života odívat... AVWEN... :yes:
Osobně vyzdvihuji kvalitu prodejen, vlastně... auto-chrámů, dále úroveň jednotlivých prodejců, celkovou tu provázanost jedné velké sVWětové rodiny, která ovlivnila, ovlivňuje a ovlivňovat nepochybně i nadále bude svět aut, svět garáží, svět garáže... tvé.
Každý si vybere. Tedy... každý, kdo má peníze, tak už to ovšem ve světě dospělých lidí chodí. No a nyní nová střecha chrámu. Střecha nad hájemstvím Volkswagenu, Seatu a AUDI. A tak pokud ti do tvé garážové střechy nezatéká, osměl svou zdrženlivost, překonej svůj pokorný obdiv, odvaž se a vejdi do Chrámu pána tVWého. Neboť pravým důvodem tvého bytí nechť je smysl ve věcech nacházet, v nich pak svůj obraz spatřit a mysl tak svou štěstím na cestě života odívat... AVWEN... :yes:
Moc bych to tady nevykřikoval i když máš určitě svojí pravdu, ale urážet stádo, to prostě nejde. Stádo tě uplácá TUV testama spolehlivosti a zkušenostmi s nesmrtelností koncernových vozidel, která vydrží jezdit miliony kilometrů bez jediné závady. Se spotřebou 3,583 l na 100km.
Klidně si strčte ty předražený poruchový koncernový hnusy do pr.. Vyzkoušel jsem různé světové výrobce a nic tak mizerného jako VW a jejich kompiláty jako je škodovka a seat jsem nezažil. Jediné v čem koncernové výrobky absolutně vynikají nad všemi ostatními výrobci je absolutně nejhorší poměr cena/užitná hodnota.Ale koncernové výrobky jsou určeny pro to nejširší a nejhloupější stádo a to je v čechách koncernu věrné. :no: :no: :no:
Uvedl jsem ti jeden relevantcní zdroj informací, ze kterých je evidentní že spolehlivost aut koncernu není lepší než u konkurence. Některé modely dokonce fatálně pohořely.
Tvoje chytání za slova nic nemění na výše popsané realitě. To je fakt, který nemáš jak vyvrátit proto tady v křeči prskáš. Jsi jeden z těch, kterým se nesmí na jejich modlu sáhnout. Diskuse s tebou nemá žádný význam. Kličkuješ uhýbáš od podstaty. Nemám zájem se s tebou dál bavit.