Pětapadesátiletý manažer největší české automobilky narazil se svým vozem u Horusic na Táborsku do kamionu, který kvůli poruše brzd uvízl v křižovatce.
njn, pamatuju si, jak očití svědci tvrdili, že na místě bylo další auto, které mu vjelo do cesty a nehodu tak způsobilo. Ale nikdy se to nepodařilo prokázat... No každopádně jak to bylo ve skutečnosti už se asi nikdy, nikdo nedoví...
Mne len nie je jasné, prečo a kto vyťahuje takéto správy - de facto zabudnuté, neaktuálne, nič nehovoriace. A ešte je to zaradené ako novinka. Fakt je nutné plniť webový priestor za každú cenu? :-!8-s
Ten člověk pro škodovku udělal opravdu hodně. Nemělo by se zapomínat ani na tyto lidi.
Takže za mne ano, je nutno si zde připomínat i tuto historii související s naší největší a nejúspěšnější automobilkou.
PS: Je zajímavé, že takto neborjíš pod článkem o nějakém ožralém autobusákovi.
Není nic jednoduššího, než na tento webový prostor nechodit a číst jiné, nepochybně nekonečně lepší prostory,pokud tam teda jsou, ale co vím,ani omylem,jak jinak. :no:
BTW: Pan Kalma byl u nezpackané privatizace Škody a udělal toho pro ČR víc,než tisíc diskutujích ovčánků
Byl šéfem Škodovky a jel v nové Octavii, tehdy převratné novince po všech malých modelech, mohl jet v A8, ale jel v Octavii... :yes: i když charakter nehody byl takový, že by asi nepomohla ani A8 ;-\
Dík za vzpomínku na pana Kalmu, bezesporu jednu z nejvýznamnějších osobností českého automobilového průmyslu po roce 1990. Holt někteří diskutéři musí něco vypotit za každou cenu i když bych to spíš než diskutováním nazval pindáním mimo mísu. Mlčeti zlato... Založ si vlastní portál o autech a můžeš to všem ukázat, stejně se ti pořád něco nezdá. :no:
...připomínat zase ty spekulace o jeho zaviněné smrti a cpát do toho článku bulvární úvahy maskované tzv. investigativní žurnalistikou.
To, že ho tady připomínají, je jedině dobře, udělal pro Škodovku a tím i celou ČR hodně. Ale musí to být primárně o tom, co udělal a ne blábol, který nikdo nikdy nepotvrdil. Onu křižovatku dobře znám a nedivím se, že se tam stalo, co se tam stalo. A paradoxní je, že to byl první člověk, který se v Oktávce zabil. Ale jak píšu, není důležitá jeho smrt, ale to, co po něm zůstalo a to je tak trochu taky těch dnešních několik řad aut s kvalitní technikou a prodeji skoro po celém světě.
Skoda ho, Skodovka sa aj vdaka nemu dostala tam kde je teraz.
Co sa tyka nehody, osobne sa priklanam k vtedajsim vysetrovaniam. Nadmerna rychlost a smola.. Ono proste ist viac ako 100 na okreske moze byt nebezpecne pokial clovek nema dokonaly rozhlad a 100% znalost terenu. Navyse akceleracia nakladneho auta je mizerna a treba s tym pocitat. Prave tam hrozi podbehnutie a nasledna devastacia kabiny auta. Nema zmysel sa ponahlat. Aj vyborny vodic sa vzdy nevyhne chybam druhych. Svojim sposobom je to podobna nehoda ako mal Jan Langos. Jednoznacne bola pricinou vysoka rychlost. Brzdna draha zo 150 je katastrofalna a na okreske treba obcas aj takmer zastavit. Z tej 100-ky sa to da s ABS pripadne ESP s vysokou pravdepodobnostou uhrat.
Tak ono to bylo na silnici I/3 E55 vlastně na rovině, takže přehled musel být. Ale jasně, pokud mi tam někdo vjede těsně předemnou tak s tím nemůžu nic dělat a to i když budu dodržovat povolenou rychlost.