Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Před 15 lety zemřel významný automobilový manažer Ludvík Kalma

17 komentářů

Xawier
njn, pamatuju si, jak očití svědci tvrdili, že na místě bylo další auto, které mu vjelo do cesty a nehodu tak způsobilo. Ale nikdy se to nepodařilo prokázat... No každopádně jak to bylo ve skutečnosti už se asi nikdy, nikdo nedoví...
Klaudius
Mne len nie je jasné, prečo a kto vyťahuje takéto správy - de facto zabudnuté, neaktuálne, nič nehovoriace. A ešte je to zaradené ako novinka. Fakt je nutné plniť webový priestor za každú cenu? :-! 8-s
jossalito
Ten člověk pro škodovku udělal opravdu hodně. Nemělo by se zapomínat ani na tyto lidi.
Takže za mne ano, je nutno si zde připomínat i tuto historii související s naší největší a nejúspěšnější automobilkou.

PS: Je zajímavé, že takto neborjíš pod článkem o nějakém ožralém autobusákovi.
6B6
Není nic jednoduššího, než na tento webový prostor nechodit a číst jiné, nepochybně nekonečně lepší prostory,pokud tam teda jsou, ale co vím,ani omylem,jak jinak. :no:
BTW: Pan Kalma byl u nezpackané privatizace Škody a udělal toho pro ČR víc,než tisíc diskutujích ovčánků
Klaudius
Keby to bolo rok od udalosti, alebo by sa objavili nejaké nové skutočnosti, nepoviem ani slovo. Ale toto mi zrovna ako novinka nepripadá.
bojler_
Tak sem nechoď, zkus třeba auto.sk, bude to tam lepší.
lowkick
Byl šéfem Škodovky a jel v nové Octavii, tehdy převratné novince po všech malých modelech, mohl jet v A8, ale jel v Octavii... :yes: i když charakter nehody byl takový, že by asi nepomohla ani A8 ;-\
Klaudius
To nič nemení na hodnote a charaktere tohto "tiež článku"...
alpinn
Dík za vzpomínku na pana Kalmu, bezesporu jednu z nejvýznamnějších osobností českého automobilového průmyslu po roce 1990. Holt někteří diskutéři musí něco vypotit za každou cenu i když bych to spíš než diskutováním nazval pindáním mimo mísu. Mlčeti zlato... Založ si vlastní portál o autech a můžeš to všem ukázat, stejně se ti pořád něco nezdá. :no:
BeranK
...připomínat zase ty spekulace o jeho zaviněné smrti a cpát do toho článku bulvární úvahy maskované tzv. investigativní žurnalistikou.

To, že ho tady připomínají, je jedině dobře, udělal pro Škodovku a tím i celou ČR hodně. Ale musí to být primárně o tom, co udělal a ne blábol, který nikdo nikdy nepotvrdil. Onu křižovatku dobře znám a nedivím se, že se tam stalo, co se tam stalo. A paradoxní je, že to byl první člověk, který se v Oktávce zabil. Ale jak píšu, není důležitá jeho smrt, ale to, co po něm zůstalo a to je tak trochu taky těch dnešních několik řad aut s kvalitní technikou a prodeji skoro po celém světě.
peto999
chcel by som sa spýtať, že či je pravda, že dochádzal každý deň z Budejovic do M.B. Ďakujem za odpoveď.
bono.p
Skoda ho, Skodovka sa aj vdaka nemu dostala tam kde je teraz.
Co sa tyka nehody, osobne sa priklanam k vtedajsim vysetrovaniam. Nadmerna rychlost a smola.. Ono proste ist viac ako 100 na okreske moze byt nebezpecne pokial clovek nema dokonaly rozhlad a 100% znalost terenu. Navyse akceleracia nakladneho auta je mizerna a treba s tym pocitat. Prave tam hrozi podbehnutie a nasledna devastacia kabiny auta. Nema zmysel sa ponahlat. Aj vyborny vodic sa vzdy nevyhne chybam druhych. Svojim sposobom je to podobna nehoda ako mal Jan Langos. Jednoznacne bola pricinou vysoka rychlost. Brzdna draha zo 150 je katastrofalna a na okreske treba obcas aj takmer zastavit. Z tej 100-ky sa to da s ABS pripadne ESP s vysokou pravdepodobnostou uhrat.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Special-line
Special-line
Dají se ty fotky třeba na netu někde najít?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Special-line
Special-line
A jak to teda podle vás bylo?
Avatar - Special-line
Special-line
Tak ono to bylo na silnici I/3 E55 vlastně na rovině, takže přehled musel být. Ale jasně, pokud mi tam někdo vjede těsně předemnou tak s tím nemůžu nic dělat a to i když budu dodržovat povolenou rychlost.