Novinky
...připomínat zase ty spekulace o jeho zaviněné smrti a cpát do toho článku bulvární úvahy maskované tzv. investigativní žurnalistikou.
To, že ho tady připomínají, je jedině dobře, udělal pro Škodovku a tím i celou ČR hodně. Ale musí to být primárně o tom, co udělal a ne blábol, který nikdo nikdy nepotvrdil. Onu křižovatku dobře znám a nedivím se, že se tam stalo, co se tam stalo. A paradoxní je, že to byl první člověk, který se v Oktávce zabil. Ale jak píšu, není důležitá jeho smrt, ale to, co po něm zůstalo a to je tak trochu taky těch dnešních několik řad aut s kvalitní technikou a prodeji skoro po celém světě.
To, že ho tady připomínají, je jedině dobře, udělal pro Škodovku a tím i celou ČR hodně. Ale musí to být primárně o tom, co udělal a ne blábol, který nikdo nikdy nepotvrdil. Onu křižovatku dobře znám a nedivím se, že se tam stalo, co se tam stalo. A paradoxní je, že to byl první člověk, který se v Oktávce zabil. Ale jak píšu, není důležitá jeho smrt, ale to, co po něm zůstalo a to je tak trochu taky těch dnešních několik řad aut s kvalitní technikou a prodeji skoro po celém světě.
chcel by som sa spýtať, že či je pravda, že dochádzal každý deň z Budejovic do M.B. Ďakujem za odpoveď.
Skoda ho, Skodovka sa aj vdaka nemu dostala tam kde je teraz.
Co sa tyka nehody, osobne sa priklanam k vtedajsim vysetrovaniam. Nadmerna rychlost a smola.. Ono proste ist viac ako 100 na okreske moze byt nebezpecne pokial clovek nema dokonaly rozhlad a 100% znalost terenu. Navyse akceleracia nakladneho auta je mizerna a treba s tym pocitat. Prave tam hrozi podbehnutie a nasledna devastacia kabiny auta. Nema zmysel sa ponahlat. Aj vyborny vodic sa vzdy nevyhne chybam druhych. Svojim sposobom je to podobna nehoda ako mal Jan Langos. Jednoznacne bola pricinou vysoka rychlost. Brzdna draha zo 150 je katastrofalna a na okreske treba obcas aj takmer zastavit. Z tej 100-ky sa to da s ABS pripadne ESP s vysokou pravdepodobnostou uhrat.
Co sa tyka nehody, osobne sa priklanam k vtedajsim vysetrovaniam. Nadmerna rychlost a smola.. Ono proste ist viac ako 100 na okreske moze byt nebezpecne pokial clovek nema dokonaly rozhlad a 100% znalost terenu. Navyse akceleracia nakladneho auta je mizerna a treba s tym pocitat. Prave tam hrozi podbehnutie a nasledna devastacia kabiny auta. Nema zmysel sa ponahlat. Aj vyborny vodic sa vzdy nevyhne chybam druhych. Svojim sposobom je to podobna nehoda ako mal Jan Langos. Jednoznacne bola pricinou vysoka rychlost. Brzdna draha zo 150 je katastrofalna a na okreske treba obcas aj takmer zastavit. Z tej 100-ky sa to da s ABS pripadne ESP s vysokou pravdepodobnostou uhrat.
petrumr
jel rychle, ale ten tahač s návěsem se prej na cestě bloknul-ale jak jsem studoval fotky, tak hadice nebyly připojeny ani jedna, kdyby třeba jedna praskla(červená), tak bych tomu věřil, že se blokly brzdy, ale ten návěs musel být bez vzduchu a přeplý rozvaděče........
Dají se ty fotky třeba na netu někde najít?
petrumr
to nevím, jestli ted, ale tehdá jsme to podrobně zkoumali, je tam rovina, ale právě tam to jzd(nebo co to bylo)z toho výjezdu je vidět a my jsme se zhodli, že to bylo připravený, my tu techniku známe dopodrobna a že by řidič nezapojil hadice.......bylo tam dost otazníků a přestupků na řidiče z povolání.
Takže za mne ano, je nutno si zde připomínat i tuto historii související s naší největší a nejúspěšnější automobilkou.
PS: Je zajímavé, že takto neborjíš pod článkem o nějakém ožralém autobusákovi.
BTW: Pan Kalma byl u nezpackané privatizace Škody a udělal toho pro ČR víc,než tisíc diskutujích ovčánků