Nejvíce potěšující na tom všem je, že nová BMW jsou už zase pěkná auta. Co tak koukám po nových autech, opravdu se mi z těch evrop líbí nejvíce asi BMW, jsou mohutné, buclaté a když nemají moc velká kola, tak už z dálky vypadají že překypují pohodlím. :yes:
A co se týče toho měření. Seděl jsem dnes v autě a když se rozvalím, zbývá mi velde pravé nohy asi metr místa. Žádnej středovej tunel se nekoná a můžu se válet jak chci. Třeba na to v budoucnu zas někdo přijde,jak moc je fajn, nemít středovej tunel
Na druhou stranu, těch Jett se v Severní americe prodá více než v evropě :-)
Je to přesně to co chtěj od VW. Levné,ale solidní (nikoliv dokonalé,jak po něm chtějí evropani) malé auto. Das Auto a wolks wagen jak vyšitej
Však se ani u VW moc netajili tím,že je to auto hlavně pro američany...
Na co je vlastně ta kvalita dílenského zpracování? Že tam budou větší spáry a lacinej plast, to je mi jasný,ale nepředpokládal bych,že v Jettě bude třeba něco vrzat,nebo rozpadat se
AD BMW: I kdyby ho dělali v číně a dávali tam italskej lodní dýzl, i kdyby to byl neskutečnej střep, lidi si tostejně koupí, je na tom přeci napsáno BMW (ale nesměli by tozlevnit)
viděl jsem, že jezdíš za 19 s X6 50i. To je spotřeba hodná tak velkého auta... tohle bude žrát o 3-4 míň. Koneckonců je tu někde test sedmičky ve stejné kombinaci, 50i s x-drivem... jezdili za 15-16...
Auto je kupované nové. V miestach nad ovládačom svetiel, ako sú tie dva výduchy, tak tam je kúsok bambusu(obloženie) a kožená palubovka. Tie výduchy, drevo a koža tam má na všetkých miestach iné zlícovanie, medzery sú voľných okom každá iná. Možno som len detailista ale všimol som si to a zarazilo ma to. Na aute za 100t ojro by som také prevedenie nepredpokladal...
Mužu ti garantovat že pokud máš v X6 špatně zpracovaný interiér tak je patrně z druhé ruky a poslepovaná z více aut. Moje X6 má sice o trochu horší zpracování než předchozí produkce z Německa, ale v tom že tam občas něco vrzne. Tím to končí. ;-) Jinak rád budu o kvalitě interiéru debatovat, ale nejraději s někým kdo to auto vlastní a ví o čem mluví. Teprve dlouhodobé ježdění ti odhalí ty pravé slabiny auta. A pokud by se skutečně nějaký mexičan ožral tequilou a auto zprasil, dojdi ho vyreklamovat k BMW. Nevidím v tom problém.
tak sa kukni na ten svoj uvedeny test este raz, to ze tam je zaber od tej doby, ked uz sa X6ka zasekla, este neznamena ze tiez do toho kopca nesli s rozbehom... A ten druhy test iba potvrdzuje to, ze oni tam vobec nemuseli podvadzat, Land Rover je v terene kral.
Hádat se ohledně spotřeby nebudu ale jezdím se stejným motorem i když těžším autem....papír snese všechno. Jinak auto je pěkný a jistě dobrý ale mě to zatím designově fakt nic neříká.
Nejlepší na tomhle autě je tu dnes... text testu. Za "predátorský" postřeh smekám a klaním se. A vůbec, rád čtu texty, z nichž je patrné, že autor ví a zná, že umí i "přesahy" a že dokáže čtenáře vtáhnout do textu, do parádního textu :yes: Jo jo, zítra ráno jdu do garáže s metrem. Jako bych vstoupil do včerejška, kdy se na diskusi měřila délka sedáků subaru... pamatuješ?
Auto výborné, segment na úbytě, chtělo by to nějakou podřipskou... riviéru. Na mácháč ti stačí i panda s otevřeným šíbrem, tohle však žádá kulisy na úrovni auta. A ty nám tu chybí.
Tak si čtěme, jednak je co, jednak nám ani nic jiného nezbýva... Neboť vždy jsou ti, co jezdí a ti co nejezdí. Buď rád, že nepatříš do třetí skupiny, tedy mezi ty, co už... dojezdili.
To by si človek mohol povedať aj o VW jetta ktorú búchajú v Mexiku. A hopla, v poslednom teste museli konštatovať, že kvalita dielenského spracovania je citeľne horšia. Iný kraj, iný odborový zväz >:-[]
Robia sa v USA (Spartanburg). Ale nerozumiem preco by mala byt kvalita ina ako u aut vyrobenych v EU..ved predsa, technologie, stroje, technologicky postup, vsetko musi byt rovnake, alebo sa mylim?
Keď budem nabudúce sedieť v X6 a napadne ma to, tak ti odfotím ten "suveréně nejlépe" spracovaný interiér. Za niektoré "zlícovanie" dielov by sa nemusela hanbiť ani čínska produkcia... 8-s
Víš co? Vyfoť se, vezmi fotku 650i, obě dej na internet a napiš pod každou fotku na prodej za 40k eur. A pak nám napiš, kdo chtěl tebe a kdo to bmw. >:-[]
co nový model hravě předčí originál od Chrise Bangla (E24 stojí přecijen trochu mimo). Pětka ani tjednička podle mě modernizací moc nezkrásněly a u trojky si ještě nejsem jistý. Toto je však naprosto nádherný vůz. Simplicistické křivky a styl - žádné extrémní sportovní prvky - stejně je to auto spíše na delší cesty (grand tourer) než na závodní trať.