Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Sosa
tja,
Sosa
| 25. 11. 2011 20:14
schade eigentlich :-(
Nevyhnutelný konec
Ondřej Šámal
| 25. 11. 2011 20:37
Tenhle konec musel být jasný už od začátku. Značka bez renomé, auto postaveno na základech staré S-klasse (ať je sebevíc luxusní), nudný design, velmi vysoká cena, malé portfolio (dlouhá a ještě delší varianta + "sportovní" verze fakt nestačí), navíc v období renesance Rolls-Royce, to prostě nemohlo dopadnout dobře.
Tak aspoň na rozloučeno jedno video:
[odkaz] >:D
Avatar - saldy
Nevyhnutelný konec
saldy
| 25. 11. 2011 20:42
MB tenhle projekt neměla zapotřebí, model S je prostě až příliš dokonalý na to aby překročil sám sebe, MB jen promrhala potenciál jména Maybach špatným směrem, RR jen tak sesadit nelze, a na Bentley ztrácel Maybach svým až přeexponovaným konzervatismem.
Nevyhnutelný konec
_MT_
| 25. 11. 2011 21:46
Já nepotřebuji značku Maybach, ale některá řešení, která nabízí, jsou jedinečná. Nikdy jsem nechápal, koho napadlo vložit Maybach mezi klasické S a S Pullman. Přijde mi to zvláštní mít S pod i nad. Pokud by Mercedes přišel s něčím mezi S a Pullmanem, tak by to bylo ideální.
Avatar - gld
Nevyhnutelný konec
gld
| 26. 11. 2011 01:14
Tak tak..zvlášť vzhľadom ku konkurencii. Napadlo by niekoho, že rolls royce phantom je prebúchané bmw 7? Alebo bentley je vw phaeton v top výbave?

Pri pohľade na maybach proste človek nemal pocit, že kupuje niečo extra. S-kláda z toho kukala na každom rohu.
Nevyhnutelný konec
_MT_
| 27. 11. 2011 19:03
Tak Bentley staví na technice Audi. Zato RR je úplně někde jinde než BMW. Problém je, že Maybach nechali hodně zastarat. Koncept představili v roce 1997, v roce 2000 obnovili značku a v roce 2002 začal prodej. Pro porovnání předchozí S se začalo prodávat v roce 1999. Oni nepoužili starou platformu, použili to nejnovější, co měli. Ale než se to dostalo do prodeje, tak to už tak horká novinka nebyla a dorazili to designem nového S, který se Maybachem inspiroval. V řadě anket Maybach porážel RR i Bentley, bylo to skvělé auto, ale Daimler neměl žádnou strategii, nebyl ochoten investovat, prostě zkazili další automobilku. Pro mě osobně je v téhle třídě Maybach to nejlepší na trhu. Je zastaralý, ale jedinečný. Nejlepší, co člověk mohl udělat, bylo poslat svůj nový Maybach k Brabusu na malý upgrade. To auto je pak opravdu kancelář na kolech. A hlavně působí důstojně.
Nevyhnutelný konec
Car fan
| 27. 11. 2011 20:02
Pojďme si hlavně ujasnit, že Bentley staví na technice VW Phaeton a ne Audi.
Nevyhnutelný konec
_MT_
| 28. 11. 2011 01:16
Nový Continental GT stojí na platformě MLB, což je platforma vyvinutá Audi (používá ji od roku 2007). Pro starší Bentley máš částečně pravdu, platforma je sdílená s Phaetonem, ale byla vyvinutá Audi pro A8. Hlavní rozdíl je, že používá ocelovou konstrukci místo ASF. A technika je také odvozená od A8. Vysoké modely VW stojí na technice Audi. Takže i Bentley stojí na technice Audi. Nový Bentley používá platformu Audi přímo, protože poslední počin Audi byl plánován tak, aby umožňoval použití ocelových, hliníkových i hybridních karoserií. Takže ocelová A4 stojí na stejné platformě jako hybridní A6 a hliníková A8.

Do budoucna nejspíš Audi, Porsche (pravděpodobně se nebude týkat 911 a případného supersportu), Bentley a top VW budou sdílet jednu platformu. Plánovaný Cajun bude nejspíš stát právě na MLB spolu s Q5 na rozdíl od Tiguanu a Q3, kteří stojí na PQ35. Většinou platí, že ve vyšších segmentech Audi dotuje VW, v nižších VW dotuje Audi. To také koresponduje s vyvíjenými platformami - jedna pro velká auta pod Audi (MLB - od A4 po A8), druhá pro malá auta pod VW (MQB - od Up! po Passat). Přesně řečeno, tyto platformy jsou identifikovány uložením motoru. Stejně tak nové čtyřválcové motory z dílny Audi jsou stavěné tak, aby šly namontovat jak podélně, tak příčně. Tady vidíš unifikaci a optimalizaci v celé své kráse. Protože Audi bude používat MQB (budoucí A1, A3, Q3), tak nové motory plánuje tak, aby je mohlo sdílet celé portfolio. Konkrétně jde o novou A3, která už klepe na dveře. Bude stát na MQB s Haldexem páté generace a poslední generací motorů, takže bude pravděpodobně mimo jiné vybavena vypínáním válců.

Ale zpět. Platforma VW D1, na které bylo založeno portfolio Bentley, je odvozena od platformy Audi D3. Důvod, proč Bentley nepoužil přímo platformu Audi, je ten, že nemá hliníkovou karoserii, která byla důležitým stavebním kamenem platformy D3. I tak je řada dílů zaměnitelná.
Nevyhnutelný konec
Johnnn
| 26. 11. 2011 11:07
Možná by se Maybach postavil na nohy, kdyby nastoupil směrem, který by mohl udávat model Exelero. Jediný poslední počin, který ukázal, že design lze dělat i jinak...
Avatar - Ham.
Nevyhnutelný konec
Ham.
| 26. 11. 2011 22:39
Tak značka Maybach měla renomé špičkové. Nedobrá byla strategie, resp. její neexistence jak znovuoživit a vyprofilovat značku a ochota zainvestovat a skutečně vyvinout špičkový model, snaha postavit nad Sko něco na bázi starého Ska nemohla dopadnout dobře. Daimler zde opět předvedl manažerské váhání ala spolupráce s Chryslerem a po letech se vrací na stromy. Teď jde jen o to aby se jim to nevymstilo, trochu moc chyb i na tak silnou značku, finančně to jistě ustojí ale image dostává políček.
maybach nemal sancu
H/K_svwet
| 25. 11. 2011 21:45
dizajnovo aj technicky to auto bolo astarale uz ked prislo do vyroby, nehovoriac o tom ze je to maximalne neprakticka a neforemna obluda bez kuska charizmy

daleko skor si kupim mercedes S ako maybach :yes:

je len dobre ze sa mercedes zbavi mena maybach ktore mu neprinieslo za tie roky ani cent
maybach nemal sancu
lancer24
| 25. 11. 2011 22:25
každa skusenost je dobra skusenost či už dobra či zla,nauči to ludi niečo nove ....možno chybal ten spravny pristup,davka exkluzivity ,ktora je potrebna pri podobnom projekte...

p.s: to tvoje kupovanie aut už nerieš je to viac než vtipne všetko by si kupil a nemaš nič 8-s
Smútiť za Maybachom nebudem
jozephko
| 26. 11. 2011 00:14
Ak by som patril medzi horných desaťtisíc, vôbec by som nad Maybacom neuvažoval. Rolls-Royce a Bentley hrajú úplne inú ligu. Na prvý pohľad je na nich vidieť, že sú to výnimočné auta. Ale Maybach je len predĺžený Mercedes - a ľudia od Mercedesu môžu stokrát hovoriť, že to tak nie je.
citatelia
kvand
| 26. 11. 2011 21:59
takze toto su zhruba citatelia tejto stranky...? Znacka bez renome?! Doteraz sa nikto na to neohradil, to znaci vasu neznalost o automobiloch.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
citatelia
www.skodaoctavia.cz
| 27. 11. 2011 11:37
Renomé rozhodně má, Maybach je pro mě špička. I když na to asi nemá, ale prostě když vidím Maybach tak si představím miliardáře. :yes:
Avatar - Kubass
top
Kubass
| 26. 11. 2011 23:18
Já si zase myslím že Maybach je top ve třídě (no top asi ne, ale je hodně nahoře). Design je nepřekonatelný (v jednoduchosti je krása, RR mi příjde doslova odporný zepředu). Třeba verze Landaulet, nikdo jiný tohle snad ani nenabízí, navíc to dokonale navazuje na Mercedesí model W100, jednu z nejluxusnějších limuzín 70tých let.
Je to veliká škoda, potenciál to rozhodně mělo, bohužel lidí co na to má zase tolik není. Jednou sem Maybacha potkal na silnici a málem sem si zněho stříknul do textilu, je to prostě něco neuvěřitelného. (párkrát sem ho viděl i na autosalonech a tak, ale v provozu je to něco geniálního)
Každopádně Wilhelm Maybach se svým synem asi rotují v hrobě, kdyby viděli že jejich geniální značka zase po letech končí.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
škoda
www.skodaoctavia.cz
| 27. 11. 2011 11:33
Je to škoda, ale bohužel desing těchto vozů byl otřesný. Jedině interiér za to stál.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
škoda
www.skodaoctavia.cz
| 27. 11. 2011 11:33
design
A kruci
Karel6
| 27. 11. 2011 18:51
Zrovna tak za dva roky jsem chtěl dva nebo tři koupit do rodiny . Tak holt bude mít žena s dcerou smůlu :-(
Avatar - Barrichello
Sbohem a šáteček
Barrichello
| 28. 11. 2011 09:27
Tnhle projet Mercedesu nevyšel, onose dá říct že mu nevyšel žádný projekt mimo své zavedené značky.

No ted je na řadě další neúspěšný, a to Phaeton od VW, zastaralá vykopávka bez špetky nápady s mizernou výbavou a ted už i okleštěnou nabídkou motorů. Pro čínu dobrý, pro zbytek světa nanic.