Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2011: MG6 – Čtyři hvězd pro čínský liftback

MG6 je po 16 letech prvním zcela novým zástupcem této značky.
Zpět na článek
5. 12. 2011 10:27
Re: To je posun panečku!
Nebo spíš pozůstalí po tom šoférovi z Octávky budou potřebovat levnější opravu, aby auto dali do AAA, kde ho budou nabízet jako nebourané?
Avatar - eLzyx
4. 12. 2011 01:01
Re: To je posun panečku!
a kde je rozpor v tom, co jsem psal já?
Schválně se podívej, jaké zatížení působilo na figuríny v oktávce. Nižší. Prostor pro posádku zůstal zachovalejší, tudíž má šanci obstát i při nehodě, která se stane v o 10km/h vyšší rychlosti.
3. 12. 2011 23:52
Moc nechápu co tu řešíme:)
Rozumný člověk si tenhle křáp s vědomím, že dá vydělat čínským soudruhům stejně nekoupí.

A zbytku postačí jeden argument. Takový, při kterém jdou ostatní věci stranou: cena.
3. 12. 2011 22:40
Re: To je posun panečku!
S tim nesouhlasim a bohuzel -- zrejme tomu nerozumis. Role karoserie nespociva v tom, ze odola narazu bez poskozeni, ale ze absorbuje kinetickou energii. To absorbovani musi trvat pokud mozno co nejdele, aby se minimalizovalo pretizeni. Lidove receno z toho plyne, ze se musi karoserie pekne pomalu a dukladne zmuchlat tak, aby prostor pro posadku zustal pokud mozno stejny a co nejdele po srazce se jeste pohyboval. Z toho plyne, ze motor se napriklad musi pokud mozno podsunout pod podlahu, kapota zmackat a ne vlezt dovnitr a podobne. Z toho je jasne, ze figl spociva v tom, ze neco tuhe je a neco naopak neni.

Nekde na youtube jsou crashesty americkych aut z 50 a 60 let a je neuveritelne, ze ta auta zustanou temer neposkozena a mozna by mohla i po male oprave odjet. Problem je v tom, ze ridic nema sanci.
Avatar - eLzyx
3. 12. 2011 20:55
Re: To je posun panečku!
ne, to je pravda na 100%. Prostor pro posádku by se neměl deformovat pokud možno vůbec. Tj. podlaha, střecha i A sloupek by měly zůstat celistvé. Deformace má probíhat v přední části vozu, tzn. výztuha nárazníku, nosníky, motor atp. Zátěž na posádku by měly zmírňovat správně fungující předepínače pasů a airbagy. A to vše lépe funguje u Octavie(viz. stránky euroncap). Jak je to možné, když hvězdičky napříč roky nelze srovnávat? Resp. letošní 4* by měla být lepší jak 4* před 7lety.
3. 12. 2011 19:08
Re: To je posun panečku!
To je pravda tak na 50% která ne vždy platí. Karoserie která se nezdeformuje vůbec, netlumí náraz a na posádku působí větší přetížení.
karoserie která se deformuje tlumí náraz a na posádku tedy nepůsobý tak velké přetížení. Nicméně to se dostáváe do roviny spekulace. Nikdo z nás neví jak by při reálné nehodě dopadlo toto či jiné auto. Fakt je ten že tento vůz dostal v NCAP 4 hvězdy a je tedy plně srovnatelný s vozy "nečínské" výroby.
Avatar - eLzyx
3. 12. 2011 17:57
Re: To je posun panečku!
k tomu lze dodat jediné - běžné nehody se nestávají pouze v rychlostech, které používá euroNCAP při testování. Stávají se i při vyšších rychlostech. A tam pevnější karoserie bude mít navrch - posádku to neslisuje.
Avatar - eLzyx
3. 12. 2011 17:55
Re: To je posun panečku!
to vypovídá o tom, že když se ta nehoda stane v o chlup vyšší rychlosti, tak se to MG poskládá jak papírová krabička, kdežto posádka z Oktávky má šanci při stejné rychlosti z toho vylézt.
3. 12. 2011 17:54
Re: To je posun panečku!
Co to tu plácáš za karviny? Ty řešíš kosmetickou stránku věci! Že po nehodě Octavia vypadá líp než tohle ex MG? Ono je zásadnější co se děje uvnitř! Když budeš mít auto po nehodě prakticky bez výrazného poškození tak je to super jen do té doby než zjistíš že máš volant na místě kde má člověk normálně spodní čelist. Jsi úplně vedle stejně jako "euro89" který tu srovnává 4 hvězdy NCAP se starým Roverem a dnešní 4 hvězdičkové auta a tvrdí že to vyjde na stejno. >:D
Můj starej olítanej Scénic udělal ve své době taky čtyři hvězdy, ale rovnou říkám že bych v případě nehody seděl v tomto pseudo MG.
3. 12. 2011 17:47
Re: pěkný
Ano ale uvědom si z jakého roku je ten základ auta který byl nedodělaný! Opravdu si myslíš že by se starým MG s jinejma plechama udělali 4 hvězdy v NCAP? Mezi náma ono i to Britské MG nebylo nějakym etalonem bezpečnosti.
Avatar - twistedTSD
3. 12. 2011 17:29
Re: To je posun panečku!
A co o tom vypovídá? Prohnutí A sloupku? Není snad podstatnější informací ochrana posádky?
Avatar - Guttalax
3. 12. 2011 16:53
No toto
;-) MG6 má stejný počet hvězd jako korejské Picanto. Čína dohonila korejskou produkci. :-!
Avatar - eLzyx
3. 12. 2011 16:19
Re: To je posun panečku!
ano, srovnával jsem to třeba s dvojkovou Octávií. Ta dostala v roce 2004 také 4 hvězdičky. Přesto když ty auta srovnáš, tak zjistíš, že se Octávii A sloupek nebortí(lehce se prohne) a střecha zůstává celistvá(u tohoto MG je zmuchlaná jak plechovka od Coly). Raději pojedu dvojkovou Octávií, než tímto brakem.
Na tomhle je krásně vidět, jak jsou ty testy absurdní a vůbec nevypovídají o tom, které auto je bezpečnější.
3. 12. 2011 15:48
Re: To je posun panečku!
to hovoris na zaklade porovnania s ostatnými autami rovnakej triedy a typu karoserie? Hm,dobry...týpci v NCAp su potom zbytocní :yes:
Avatar - eLzyx
3. 12. 2011 15:22
Re: pěkný
průšvih je, že tohle je evropské auto. Vždyť bylo navržené ještě v dobách, kdy MG bylo britské. Počkejme si, až šikmoočka přijdou s vlastním návrhem a stavbou.
Avatar - eLzyx
3. 12. 2011 15:20
Re: To je posun panečku!
velmi bezpečné auto? Když vidím, jak se láme A sloupek a střecha, tak moc bezpečné nebude. Tohle 4 hvězdičkové auto před lety bez problémů zvládalo.
3. 12. 2011 14:35
Re: To je posun panečku!
To su zase kecy...tak zatvorime Nošovice,aby sa zase zakonite darilo Lancii,ci MG? Alebo ta niekto ten hyundai z Nošovic nebodaj nuti kupovat? A ked uz sme pri tom,co mas z toho "slavna tradicna automobilka"? Z minulosti sa zrejme neda zit furt...
3. 12. 2011 14:25
Re: To je posun panečku!
Ctyri hvezdicky pred lety neznamenaji ctyri hvezdicky letos. Pravidla se stale zprisnuji.

Ctyri hvezdicky ziskane letos znamenaji velmi bezpecne auto.
Avatar - euro89
3. 12. 2011 14:09
To je posun panečku!
4 měl už Rover 75/MG ZT před x lety. Nevím, čí osud je horší... Jestli Lancie, která lepí znáčky na Chryslery nebo Roveru/MG, který zkrachoval a MG se stalo čínskou značkou. :no: Takhle dopadají slavný a tradiční automobilky:( Hlavně že si můžem koupit český hnůjdaj tricolor z Nošovic nebo slovenskou Kiu. :no:
3. 12. 2011 13:31
Re: pěkný
Opravdu slušný výsledek a auto jako takové nevypadá zle.
3. 12. 2011 12:40
pěkný
No panečku před pár lety při testech Landwindu (okopírovaného Opelu Frontera) tahali "mrtvou" figurínu ze zadních sedaček a ejhle jak se nám ti Číňani poučili z vlastních chyb. Tehdy se jim každý posmíval a oni po pár letech vyrábí auta srovnatelná s Evropskou konkurencí.