Hliníkové rámy většinou s tuhostí nemají problém - lze výrazně snížit hmotnost a ještě zvednout tuhost. I tady je tomu tak (některé sedany mu jí mohou závidět). Třeba A8 má torzní tuhost, za kterou by se nemusel stydět supersport (i když uhlíkový kompozit je ještě dál). Plasticita je trochu jiný příběh.
Auto, které září i když má v noci zhasnutá všechna světla. Září aurou garážového absolutna - těžká příď, usazující vozidlo fantasticky na silnici, dominantní světla, která respektují především časově vzdálenější modelovu tradici, světla, která v aktuálním tvaru definují jistý, rozvážný pohled celé přídě. Tomu všemu pak koresponduje vizuálně utažená záď, k níž ti oko dopluje po boční lince. Po genetické lince z rodu designérů, charakteru... Michelangela. Boční linie strhávají pocity vjemů až někam k hraně estetického božství, autu dodávají rozměr vznešené milosti. No a pohled zezadu pak celou tuhle krásu dotvoří v nezapomenutelný celek. Co to tu, dokonale okouzlen, píši? Stačilo přece napsat - nový roadster, nový Mercedes SL...
I když jsem duší baworář, tomuto Mercedesu tleskám! Chválím odlehčení karoserie-každé kilo dolů je dobré. A co se týče designu, auto vypadá z každého úhlu pohledu neskutečně lehce a kompaktně (na dnešní dobu), což mi právě u posledních modelů BMW chybí... O to ostatní u MB strach nemám :-!:yes:
Přijde mi, že příď vznikala v určité křeči jako středobod trojúhelníku, kde na jednom vrcholu byla snaha o evoluci, na druhém snaha o implementaci současné "díry" chladiče a na třetím retrospektivní inspirace. Výsledek sice nijak neuchvátí na první pohled, ale díky tomu bude pohledný i za mnoho let.
O věku to není, usedlý umí být i mladší a naopak.
SL rozhodně není pro mladýho "nevycválanýho" mlaďase a zároveň ani pro dědu. SL bude mít v hledáčku ten, kdo chce zaujmout tu harmonickou pozici mezi sportovním a luxusním voze. Na vše je potřeba dozrát. ;-)
Tak tak. Současný design MB je paráda. SLK, SL, SLS nádhera. Jakkákoliv kritika od majitelů Subaru, Fiatů Multipla apod. je zcestná. Tato auta jsou fakt parádní!
Přesně tak. Každému, kdo někdy viděl SL R107, to musí dojít. Mercedes se vrací k SL takovému, jaké má být. Vzhledem sportovní a luxusní zároveň, konstrukcí návrat k původnímu významu SL. Po excelentní reinkarnaci legendárního racka je tohle další model, kterému se povedl návrat k té největší výhodě, kterou Mercedes může mít - ke kořenům. Za tohle auto by se určitě ani novodobý Bobby Ewing nestyděl, bude ozdobou na silnici. :-)
Nejdriv si rikam, proc ma tak priblbly a obrovsky svetla, ale pak jsem se dostal k tehle fotce:
[odkaz]
Je to kombinace 2. a 3. generace, je v tom videt minulost SL-klasse, s technologii budoucnosti, co vic si prat, jestli nejake SL-ko bylo divne, tak to prave byla ta predchozi predfaceliftova generace,
Tak tady neco z minulosti jeste:
[odkaz] >:D
tu je krasne vidiet ze ten tvar prednych svetiel kopiruje tvary jeho predchodcov, uz sa mi tie gulate medaky skutocne zdali nudne a som rad ze medak presiel do hranatosti a cerpa viac z historie co sa tyka dizajnu.
este doplnim ze nove Mko je vystavene v jednom kocickom nakupnom centre a nazivo vyzera neskutcne aj interier , bmw mu nesiaha ani po blatniky s tym hrackarskym interierom s budikmi ako za vojny
mne sa novy styl medaku paci, uzsie svetla a siroka maska ako ma napr tiez nove Mko vyzera perfektne, naopak nevidim nic pekne na sirokych svetlach cez cely predok ako ma nove bmw 3
kolko ludi tolko chuti kazdopadne interier SL v tej hnedej kombinacii je uplne famozny