No ja myslel klasiku, to Lupo GTI je v manualu a atmosfera 1,6, 6ti kvalt. Kazdemu se libi neco jineho, ja v HH zatim fandim klacku, ale neni to jenom o klacku.
Me treba jizda Clio RS - neco neskutecne i bez cupovych vylepsenicek. Treba ale Twingo RS sem cekal srandu a zabavu jako s Lupem ale trochu pokulhava za Lupem a to je mezi nima min. rozdil generace. To Lupo je hodne podobne Golfu GTI 1. generace. Pure joy.
Myslim ze cena bude vyssi nez stary SPORT, viz vybava. Ale jestli se udrzi pod 400 tak maji panove muj obdiv.
2 Ales: Kolegovi zavidim to svezeni s novym svistem, ale asi byl mysli uz v Africe, to bych ale byl taky ;-) z tabulek vychazi rozdil verzi Sport 45 kg. Kolega pise o 15 kg tak nevim jestli mysli stary svist vs. novy ve standardni verzi a nebo nejake jine srovnani, ale treba tomu nerozumim jenom ja :-)
ja mam doma zatim vse s manualem, ale obcas kdyz se svezu s necim jako DSG, PDK tak me to vetsinou jenom mile prekvapi nebo ohromi jako razeni v Lexusu ISF v rezimu sport zatim asi nejlepe fungujici razeni a to jeste s 8 stupni. Policajti na Buchlove by mohli vypravet o krasnem podrazovani a bouchajicich meziplynech pri duneni V8 ;-) Akorat takovy Camaro RS SS bylo v automatu velky zklamani, ale to bude asi tim, ze to neni moje krevni skupina. Nevi nekdo z pritomnych v jakych barvach se to bude dodavat, jestli to bude fakt za cca. 370t Kc, tak maji pristi rok u Suzuki jedno auto prodany :-)
O rychlosti řazení a efektivitě DSG při měření časů nepochybuji, naopak o spolehlivosti a vlivu na zábavu za volantem (to je ovšem subjektivní) ano. A o ceně ani třeba mluvit, u Porsche se to ztratí, u malého HH už hůř...
Clio mame doma k octavii RS combi a to me prijde celkem dobra dvojka, akorat si nekdo nesmi myslet je octavia RS je sportovni auto......silny, rychly, bezpecny - ok, ale sportovni podvozek umi v Boleslavi naladit asi jenom u fabie S2000 ;-)
V Porsche Cayman mi to jejich PDK taky nijak nevadilo, aspon to umi ve SPORT PLUS pekne podrzet otacky [odkaz] a ty mas volny obe ruce pro praci s volantem. DSG neni zase tak spatny a ne kazdy vyzaduje klasiku v razeni a v realnem case s manualem nebo bez budes stejne rychly ;-) akorat v tom POLU chybi ty sport tlacitka :-) pri dennim jezdeni s HH je to nekdy i praktictejsi ;-)
proto jsem si koupil CLIO RS, podle me jedna s poslednich dobrej atmosfer v cup verzi zase neni tak tvrdy, jak ho hodnoti ostatni. Ono to chce dostat do ruky a vypinat stabilizaci, potom se ta jizda hned vyhladi a takovej Jested cestou do prace je super zajizdka ;-) [odkaz] O Svisti uvazuji jako o novem dennim HH misto dosluhujiciho fordu focus MKI, ktery se svoji skvelou odezvou bohuzel uz nenasel nastupce a to co se jmenuje ted focus, focusem vubec neni ;-\ kone nejsou vsechno :-) ve focusu mi taky staci 115 koni a je s tim sranda >:-[]
Nejak se ztracim v tom ze pribral "pouze 15 kg" oproti predchozimu modelu a poh. hmotnost je o 45 kg v tabulce nizsi. Nebo mi neco uniklo :-)
Jinak po cliu RS druhy nejoblibenejsi a nejzabavnejsi HH. Mi to dost pozvedlo naladu. Chtel sem se zbavit Lupa GTI ale toto by byl opravdovy nastupce, modlil sem se za 6 kvalt a vykon u atmosfery pres 92 kW :-)
Pro me super!!!
Přesně tak, za Swift Sport patří Suzuki velká pochvala :yes: Uměl bych si ho docela pěkně představit jako druhé auto vedle velkého sedanu / kombíku.
Ostatně Suzuki dělá poslední dobou velmi zajímavá auta, viz Kizashi.
Jak psal Emel, cena Clia RS je vyšší, a to až o tolik, že mu vlastně Swift ani není konkurentem. Při uvažované ceně do 400t by se Swift Sport mohl klidně stát druhým, velmi oblíbeným autem do rodiny. Stylově si dojet pro rohlíky, pochopitelně delší a klikatější trasou ;-) , může být s tímhle cipískem zábava. Ráno pošeptáš manželce/přítelkyni : Miláčku, klidně lež, já jenom sjedu na nákup. K obědu budu (možná) zpátky. >:D
Každopádně Suzuki zaslouží pochvalu za "staromódní" motor, šestikvalt a sympatickou hmotnost. :yes:
Ono Clio je také podstatně silnější, jeho dvoulitr dává 147,5 kW/203 k, takže je skoro o 50 kW silnější než Swift. A každý nechce utrácet přes půl milionu za auto. Potom se tu nabízí taky skvělé Twingo sport, ale to je o třídu menší. Takže zkrátka kdo nepotřebuje nebo nechce krále HH (Clio), které může být pro někoho až moc silné, tak jasná volba je Swift – malé lehké mrštné auto, ve kterém si užije řidič plno zábavy, ale přitom mu nevykrvácí peněženka na benzínové stanici. Je to dobrý kompromis.
Tak přesně tohle tenhle Svišť je a já mu za to hodně fandím. Fandím mu za tu atmosféru, za nízkou hmotnost a i za designe ( což jinak nehodnotím ). Myslím, že to bude více než důstojná alternativa k současným babyHH a pokud cena nepřekročí 400t ( v což doufám ), tak to bude bezpochyby i nejlepší varianta pro potenciálního zájemce o malý HH ( pokud mu nepůjde jen o koně ).
Mimochodem, cenu bych odhadl na 380-390t.