No, o to právě jde. GM se nezapočítá čínská produkce, Renault a Nissan se budou počítat samostatně, byť mají společného GŘ, Toyota měla naštěstí výpadek výroby (takže zkreslovat nemusíme) a fxfágnu připočítáme náklaďáky a autobusy a pro jistotu i Suzuki (vždyť drží necelých 20 % akcií) a máme to - HURÁ - výsledky, které jsme od počátku chtěli dostat!
Přesně tak, celý svět se spiknul, všichni novináři jsou placení volkswagenem, testy jsou logicky uplacené, protože jinak by VW nemohl být tak dobře hodnocen, nezávislé agentury jsou v pozadí pouhou loutkou VW, statistické úřady registrují výrobu tkzv. mrtvých duší (neexistující vozy). Bazary celého světa dotují prodej ojetin VW, aby uměle vytvořili dojem, že má VW dobrou zůstatkovou hodnotu... VW kupují pouze lidé, kteří autům nerozumí a kdo ví, jestli je vůbec někdo kupuje a jestli nejde o informační blamáž. Až nás jednou navštíví mimozemšťani, zcela určitě přiletí na stroji Volkswagen, protože VW má pod palcem celou galaxii... VW řídí naše životy... VW nám vymývá mozky... >:D
o to nejde...ale tak asi by se mělo započítávat každýmu stejně ne...jinak ty výsledky nejsou relevantní...ne že by mě to trápilo...jen mě to zajímalo a jistě nejsem sám... ;-)
S Tebou naprosto souhlasím! Spíš mě vždy udivují ty konspirační teorie, kterak suverénní agentura zpracovává výsledky tak, aby se hodili zrovna VW... Jinak také nerozumím, ale rozhodně nedělám závěry ;-)
Nehledejte v tom lidi konspirační teorie :-) Napadlo vás třeba, že pokud NAPŘÍKLAD koncern Volkswagen v Číně atd. postaví vlastní továrnu společně s některým místním výrobcem, má ve firmě 80% a vyrábí zde svoje vlastní modely, tak mu je Financial Times do výsledku započítávají, oproti GM a jiným, kteří tu třeba jen prodají místním automobilkám licenci na výrobu svých modelů, nebo mají v holdingu podíl třeba jen 30 procent? ;-)
Ha, ha, ha, tak to jsem se zasmál ;-\
Škoda jen, že si musíš vypomáhat mimozemšťany a argumenty typu "jeden známý mého známého říkal, že ...". Já vycházel ze skutečnosti, co se komu počítá, zkus si to ověřit a pak to logicky vysvětli (možná že to má nějaká jednoznačná pravidla, já je v tom nevidím, to ale nemusí nic znamenat, můžu se mýlit).
Ovšem věta v každém druhém článku o tom, jak má fxfágn nenasytnou žízeň stát se světovou jedničkou to jen korunuje - zkus si je pročíst.
To si piš, že se mýlíš a že to má svá pravidla!!! :-) Bohužel jsi natolik zakomplexovaný, že je nechceš a tím pádem ani nemůžeš vidět.
Volkswagen je prostě v posledních 20 letech na koni! Jak by řekl klasik: Můžeš o tom diskutovat, můžeš s tím nesouhlasit (někdo jako ty dokonce protestovat),...ale to je asi tak vše, co s tím můžeš dělat...
Osobně bych se však navíc vyhnul investicím do automobilového průmyslu (podle mnoha lidí z branže na pokraji citelného poklesu) a leteckým společnostem.
Příští rok může být docela zajímavý, poslední, co bych předpokládal, jsou celosvětově větší výdaje domácností.
Také nejsem příznivcem spikleneckých teorií. Za všechno může nejspíš prostě popularita VW.
Od roku 2012 do roku 2018 je ale zase předpokládaná jednička Toyota (toto už se v článku ale nezmiňuje! - co na to asi TommII??).
Kdo si přečte například zprávu IHS [odkaz] tak zjistí, že je to jen předpověď pro rok 2011 (zmíněno v článku - zemětřesení..). Teprve od roku 2018 by se mohl stát VW opravdovou jedničkou (dle IHS).