Nemyslel jsem palubni pocitac, ale multifunkcni displej, pouze jsem se spatne vyjadril. Ten u octavky umi merit spotrebu, kdyz stojis, ukazovat rychlost, teplotu. varovani pred namrazou, doporuceny rychlostni stupen, dojezd a podobne ptakoviny, zatimco astra ma pouze spotrebu a rychlost. 6, nebo 8 repraku ti muze byt fuk, ale kdyz je tam mas a za stejnou cenu, tak je to urcite vyhoda. To same plati o litych kolech. No a at koukam, jak koukam, tak stary focus je na strankach od 415 tisic, coz tedy rozhodne neni konkurencni cena.
Osobně je mi fuk, jestli má rádio 6 nebo 8 repráků. Podle toho si auto nevybírám.
K PP, nevím v čem je jako lepší PP v Octavii. Pokud máš na mysli dva mody PP, tak to možná ano. Jezdím často Oktávku a Astru mám doma. Osobně mi příjde lepší řešení v Astře, které má centrální displej, který ukazuje jak udaje z radia tak i PP naráz, mrknu a vidím a nemusím se dívat na dvě místa. Navíc se dá PP a radio ovládat z volantu, což je alespoň pro mě velký výhoda.
Navíc u Astry dostanete větší rozvor, i HB ma větší než Octavia, u Astry caravan je ten rozdíl ještě markantnější. Z kratších převisů potom těží jízdní vlastnosti. Plus menší zájem zlodějů v ČR a nižší havarijko ;-)
kecy prdy beďary... . Z octavie mám zkušenost že reálných 137 odpovídá 130 na tacho.
A k tvému hypotetickému problému: když při tacho 130 točí 3100 tak při 143 by točila 3100*143/130 = 3410. To je blízko 4000? >:D
S Fabkou 1,2 TSI jsem se už svezl, jen to byla 77kW verze a měla DSG... a motor byl fakt příjemný. Tady se VW po dlouhých letech tápání dostal i s benzíny hodně vysoko :yes:
Tak mě taky tachometr na Laguně ukazuje více, na to má výrobce dle homologace toleranci až +20%, ale ve 130 je ta odchylka cca 4-8 km/h, více určitě, možná i méně... a ve 130 km/h ta má lemrovitá základní 1,6 16V točí 3800 ot, což je prostě moc a příští auto bych rád s delšími převody....
xylo a ronault, golf 1,4 59kw aj 1,2tsi sice tocia cca 3,100 otacok pri 130 tacho, avsak pri realnej gps 130 (143 tacho) uz tiez tocia blizko k 4,000. tachometre na koncernovych autach premieriavaju nehoraznym sposobom.
Dobře, že jsi spokojený, takových majitelů ojetin je třeba více a více ať ojetiny tak neklesají na ceně.
Ale nesnaž se nám tady vnutit a přesvědčit nás, že jsi udělal kauf století, že sis koupil 5 let staré auto z druhé ruky >:D
A teď si představ, že k té Thalii za stejné peníze jako ty máš Octavku dostane kupující v ceně i 4 roky záruky a servisní náklady jsou taky v ceně auta... Pak si napočítej kolik bude pojistka (u Octavie díky její oblíbenosti u zlodějů) nebude nikterak nižší a kolik si připočítáš za servis a dále se usmívej.
Neboj se, nové auto má tu výhodu, že si můžeš koupit jakékoliv s jakoukoliv výbavou, pokud na to máš, takže určitě není problém si koupit lepší auto než je Laguna ;-)
Dík za radu, já si už před rokem podobnou Oktávku koupil. Jsem s ní moc spokojenej. Rozhodně víc než s nějakou Fabií Junior za 200t co tu o ní píšeš. Nebo Thalií za 150t v holině. To bude teda oproti Laguně upgrade >:D
Thalii máš dneska za 150t, co za ty peníze dostaneš v Octavii? Ročník 2004-2005, čili pomalu už 6-7 let ! staré auto, najeto dle tahometru většinou kolem 150t km a výbava většinou obsahuje podobné prvky jako ta Thalia. Ano, máš výhodu českého vozu a možná větší trvanlivosti, která byla u nového auta, ale za 6-7 let je fuč.
Když už nechceš Thalii, tak za nějakých 190-200t jsou dneska krásné i20 s benzínovou 1,2, která jede moc pěkně, navíc jsou dobře vybavené... Za 220 máš Clio Grandtour, když potřbuješ kufr... a to má samozřejmě klimu, airbagy atd....
Já chápu, když má někdo 50t a ani o korunu navíc, leasing si nemůže dovolit a auto potřebuje, tak jde do ojetiny... To je jasná a jediná možnost. Mám-li dnes 150-200t, tak mám možnosti daleko širší než před cca 4-5 lety, kdy jsem za ty prachy dostal holobyt bez centrálu...
A v cem je lepsi nova thalie, nez mirne jeta octavia? Pokud stoji v bazaru z nejakych rozumnych duvodu (majitel potreboval penize/vetsi auto...) neni se ceho bat.
Je spravne, ze Ronaultovi vykas, on toho totiz dokaze v hlave zpracovat radove vice, nez bys sis ty dokazal predstavit i v tech nejdivocejsich snech.
Nicmene co se tyka mne, ja jsem skolu skoncil v dobe, kdy ses ty jeste pohyboval jen pomoci biciku a o holem zadku nemuze byt ani rec.
Dokonce ani nejsem nucen sebezachovne pocitat "silene" propady cen novych aut, abych si aspon sam pred sebou omluvil koupi ojetiny.
A ani nemusim tahat z klobouku cisla, abych jimi radoby ohromoval na diskusich.
Ztrapnujes se tu s kazdym prispevkem cim dal vic, takze abych ukoncil to tve trapeni, zkusim ti to naposled vysvetlit:
Cela story zacala tvym dojemnym pribehem o koupi Fabie, namisto A4.
Ja a par dalsich jsme mysleli, ze se bavis o novych autech, takze vysvetleni zpoza plotu nam prislo usmevnejsi, nez story samotna.
Nekde v tu chvili jsme se meli usmat a skoncit.
Fakt, zes tu zacal sermovat svym prijmem a obhajovat neobhajitelne, ukazuje na tvou ponekud jednodussi osobnost. No co uz, aspons nas pobavil...
Tedy fakt, ze ty osobne mas ojetinu, nebo ja, nebo Ronault, nebo jeho rodice, nebo uplne vsichni tady na ACZ vcetne redakce je uplne irelevantni.
Zkus o tom behem svatku popremyslet, a pokud nemas cim, tak bud rad, ze jsou tu lide, jako treba Ronault, kteri potrebnym hardwarem disponuji.
Spíš tady někdo hledá důvod, proč je absence něčeho plus a jako obhajobu ukazuje, že auta o třídu níž to taky nemají. To je na zamyšlení... nebo diagnózu. >:-[] (O čemž napovídá i to, že tady byla debata o pytlech v Octavii a ty hned vytahuješ nějaký nákup italů, korejců, frantíků apod. Asi tě hodně serou co? Budu si muset nějakého koupit extra kvůli tobě. I když se budu svého árijského miláčka zbavovat nerad. >:-[] ) Mimochodem, ta srovnávaná Thalia má dva pytle při základní ceně 145 tisíc (a nejvyšší výbava je pořád pod dvěstě). Takže ta Octavia až tak cenově srovnatelná není. Navíc u auta za "stopade" se dají dva pytle ještě tolerovat, ale u auta za čtvrt míče je to ostuda a je jedno, jestli to je Škoda, Kia nebo BMW...
Mé první auto bylo čistě mé, ne žádné tatínkovo. To, že tady píšu o otcově autě, jelikož on na rozdíl odemne vydělává a na rozdíl odemne si může nové auto koupit, je logické, nebudu si vymýšlet hrubé příjmy 38t a jak si raději kupuju ojetinu, ale na rovinu píšu, že u nás doma.
A nic to nemění na tom, že nové auto je nové auto a ojetinu bych si nikdy nekoupil, protože jestli ty dáš za ojetou Octavku 150t a více, tak já za tytéž peníze můžu dnes mít nové auto, za 200t už je dneska velmi dobré auto včetně Fabie... a v tom je ta inteligence těch, kteří si kupují za své peníze nová auta a ne ojetiny, i kdyby mohli mít nové, ale menší.
Jo, Oktávku prodal tou dobou asi za 160 000. V tý cenový relaci pořizoval Fabku. Je fakt, že za ty prachy byla ta Fabie prakticky nová. A4 by byla přeci jen starší. To asi nakonec rozhodlo proč A4 nekoupil. To bych si osobně ovšem radši nechal ještě chvíli tu Oktávku a ještě něco došetřil. Tenhle jeho upgrade sem fakt nepochopil.
No tak čti ještě jednou, je u nás doma 6 let, což je, teda už je to přesně 6 let a 7 měsíců, kupována byla jako 3 roky a 8 měsíců stará, takže počítej.
Takže čteš blbě.
A dokazovat ti nic nemusím, taky po tobě nechci výplatní pásku >:D
Ale jelikož pro mne není problém dokazovat pravdu, tak tady máš odkaz na mého nabouraného Fanouša: [odkaz] :-( A když budeš klikat dál, tak najdeš o fotku Laguny a i fotku nového auta.
Fakt s tím nemám problém. Jen ty máš problém s chápaním psaného textu... číst neumíš, počítat neumíš, za co bereš těch 38t hrubého? Pornoherec? >:-[]
Ty chytráku to jsem totiž žil v domění, že se bavím s dospělým člověkem, který si na auto stejně jako já musel vydělat. Když napíše " u nás doma" tak jsem to chápal, že má rodinu a prostě si jako spousta normálně pracujících lidí koupil 4 roky starou Lagunu. Ve snu bych si tuhle formulaci nevyložil tak, že se bavím s utřinosem, kterej tu mele o tom, jak si táta koupil auto a synáček mu o něm diskutuje na webu. Vy ste mi teda partička. Holej zadek, půjčuje si auto od tatínka a dělá si srandu z někoho kdo si vydělal na vlastní auto. To pak jednoduše vysvětluje to vaše pohrdání bazarovejma autama, když jezdíte papínkovo autem a nemáte tuchy co je to vydělat si na pořádný nový auto. Běžte se radši učit vy dva >:D
Muzu se jenom zeptat, kolik ta fabia a A4 staly? Pokud by tam byl rozdil cca jako pri koupi noveho auta tj. ze za jednu A4ku dostanu x 1.9 SDi fabek, tak je to potom srovnatelne se situaci, ze vyrazil pro novou A4 a dovezl novou fabii. Pokud koupil za cenu vyhlidle A4 fabii, tak je to neco jineho, samozrejme.
No tak to uz je no comment, staci sjet tu diskuzi, co na ni odkazujes.
Citat Ronaulta:
"Protože já píšu celou dobu o novém autě a Laguna je u nás doma už 6 let, k tomu byla kupována jako ojetá..."
Z cehoz neni jasne, zdali ji kupoval Ronault osobne, nebo nekdo jiny.
Nicmene ty evidentne trpis nejakym zjednodusujicim komplexem, ktery ti neumoznuje psany text reprodukovat presne, ale pouze priblizne a priohnout si ho, jak se ti to zrovna hodi. Tim se i vysvetluje ta horni porce s.r.a.n.d.y.
Astra Classic bohatou vybavu oproti octavii rozhodne nema. Zaklad stoji 260 000 a mas tam ESP, 4 pytle a predni okna v elektrice. Oproti octavii ma manualne ovladana zrcatka a nema radio. Tonovana skla, klimatizace atd. nema ani jedno z aut. Srovnani vybav na shodnou uroven je trochu komplikovane, protoze radio nabizi opel pouze v paketu Essentia za 35 000, coz je vlastne obdoba paketu Tour Plus za 15 000. Oproti Tour Plus ma pouze mlhovky a ovladani radia na kozenem volantu. Ve vysledku je potom cenovy rozdil necelych 9000 ve prospech astry, ktera ma o 10kW silnejsi motor a asistent rozjezdu do kopce, coz jsou prvky, ktere u octavie proste nedostanete. Nadruhou stranu ma octavia 8 reproduktoru, lita kola a mnohem lepsi palubni pocitac. U kombiku je situace jeste jasnejsi, jelikoz se u opelu priplaci 30 000, zatimco u skody pouze 20 000.
Z toho se bohužel nevykecáš. Napsal si tohle, takže blbě nečtu.
[odkaz]
Aha minulou zimu naboural...... a jako student........tak dobrý hoši. To vám teda věřím že máte všichni nový auta a posmíváte se každýmu kdo jezdí starým autem. Mariachi chodí počítám taky ještě do školy. Jo tak teď je mi ta diskuze s váma dvěma jasná . Až si začnete vydělávat tak přijďte dávat rozumy o tom jak se lehce vyhazujou statisíce za nákupy nových aut. >:D >:D >:D
:yes:
Každý ať si kupuje co chce, nové či ojeté. Každý z nich na to má své důvody. Samozřejmě ty důvody pro koupi ojetiny (mimo veteránů a old timerů) jsou vždy jen finanční, ty důvody pro koupi nového auta jsou i jiné, jen je nutno si to přiznat.
Fakt čteš blbě a pořád špatně. Lagunu jsme kupovali, resp. kupoval ještě tehdy otec jako tříleté auto a bylo to jeho poslední ojeté auto. A jelikož mé auto někdo minulou zimu naboural a holt jako student jsem na nové neměl, tak mi ho přenechal. Já osobně bych si ho ale nikdy nekoupil a bude muset sloužit tak dlouho až bude na nové, i kdyby to měla být Thália za 110t.
Tady máš na auto.cz uživatele Marblika, který dostal od taťky Lagunu II, jedna z posledních, měl ji sice jen pár měsíců a pak si koupil nové auto, protože mladému klukovi je střední třída k ničemu a nové je nové. Po skončení prodloužené záruky se mu pokazilo ESP a Renault mu to i tak vyměnil zdarma... takže to evidentně jde i u Renaultu a pak je jen na zákazníkovi, kterého prodejce si vybere, protože ti špatní by měli být jmenováni.
Tiež som teda asi fosília (momentálne prevádzkujem 3x benzínové atmo 1,6l, 2,4l a 3,5l) ale že som slk 350 r172 kupoval preto "že je to lacne a najazdím málo + mi stačil slabý výkon" som fakt nedomyslel.
Hele mě to už nebaví. Já mám dojem, že ty si v tý historce prostě našel jinotaje, který tam ve skutečnosti nejsou. Ještě mi něco pěknýho napiš, abys měl poslední slovo (jinak bys to počítám nepřežil) a končíme.
Ne, to bylo jinak.
Ta historka vsechny pobavila, ale jinym zpusobem, nez bys puvodne chtel.
Ja jsem se ti to snazil vysvetlit a tys reagoval tak smesne, ze mne proste bavilo v tom pokracovat.
Jestli si nekdo kupuje nova nebo ojeta auta, to je jeho vec, zadnou stupidnost tu z toho nikdo nevyvozuje. To spise ty beres za stupidnost kupovat nove a ne ojete (dle stejneho myslenkoveho vzorce, ktery je apriori spatne).
Pobavit byl můj původní záměr. Proto jsem sem tu historku napsal. Ovšem ne všichni ji tak chápali a vzali to jako impuls k hádce o stupidnosti lidí, který si nekupujou nový auta a bavili se tímhle faktem ne historkou jako takovou.
Líbí se mi tvoje dětinský používání smajlíků, ale výjimečně s tebou souhlasím. Oktávka je možná nejen pro mě běžný auto. Generelně za běžný auto považuju auto, který se prodává víc než jen v řádu stovek kusů.
Ty by sis měl čoveče zajít k nějakýmu psychiatrovi. Projevovat takovou dětinskou radost nad tím, že mám v autě diesel motor a jsem s ním spokojený, to už fakt není normální.
K tomu druhýmu. Máš určitě pravdu, je to o přístupu toho kterýho prodejce a určitě si nemyslím, že by to byl jenom případ Renaultu. Nedělám si iluze, že u jiných autorizovaných servisů je to jinak.
Kamos z posilky ma rencka uz tretiho, vsechny mel nove. Vstriky odesly po asi 40000 (Laguna DCi 127kW) a byly vymeneny behem dvou hodin v ramci zaruky. Palivo nikdo nezkoumal. Neni to zadny prominentni zakaznik, koupil to jako predvadecku, nebot byla za smesnou cenu. Dalsimu kusu (Grand Scenic) odesly brzdove desky po asi 15000 - opet vymena v ramci zaruky. To je najezd, po kterem desky normalne neodchazej a dealerovi nedelalo problem to vymenit. Asi je to o pristupu toho ktereho prodejce.
Je zajímavé, jak si někteří obhajují nákup korejců s tím, že Octavia je to stejné, jenom o 200 000Kč dražší. A když se to nehodí, tak je Octavia i přes velmi podobnou cenu o třídu výš a to je důvodem kritiky.
Neměl by ses jít zase věnovat navážení do Dixe a Wolfa? Poslední dobou ti nic jiného nejde.
Taky mi to přišlo divný, ale jsou to prý díly, u kterých se počítá v průběhu životnosti auta s výměnou (jako třeba spojka nebo brzdový destičky). Čili na ně se záruka nevztahuje. Právě proto reklamním kecům o 7 letých zárukách co hlásají letáky korejských automobilek vůbec nevěřím. Je fakt, že to mohlo být naftou, ale teď má S-Max a žádný problémy zatím nemá. Nezlob se na mě, ale motor do kterýho musím lejt naftu, jen z určitých pump, aby nekleklo je na ho-vno. BTW netřeba mít motor z 80 let. Já mám diesel z roku 2003 a můžu do něj lejt naftu z jakýkoliv pumpy aniž by mu to nějak vadilo. No není to paráda? >:D
Omlouvám se. 4 roky starou, což ovšem na situaci nic nemění. Nová nebyla. Tím pádem, podle svýho vlastního tvrzení, nejsi inteligentní člověk a podle mariachiho si olizovač plotů co si kupuje vylítaný, nabouraný, vyplavený šroty se stočeným tachometrem. >:D A nebuď na mě naštvanej tvrdíte to tady vy dva.
Jj, záruka se na vstřiky a turbo běžně nevztahuje >:D Samozřejmě pokud tam nalil naftu z barelu kdo ví odkud, tak se samozřejmě není co divit, že mu odešly vstřiky... takových vykuků, co si myslí, že do nového dieselu můžou lít, to co lili do dieselu z 80. let mi je líto... :-|
Mimochodem. Příklad s novým autem, kamarád z posilky si koupil novýho Rencka, na 15 tisících odešly vstřiky (45000 korun záruka se na to jaksi nevztahovala) na 35 tisících turbo (15000 korun záruka taky nic) Naprosto vyřízenej auto ihned po výměně turba prodal. Čili to že do novýho auta nenasypeš hrůzu peněz během prvních 2 let není nikde napsaný. Netvrdím, že je to běžná závada dci motorů asi špatnej kus, ale ani s koupí novýho auta si nemůžeš být jistý, že do něj nezačneš záhy sypat prachy.
Jj, GTIho systém číslování diskutérů začíná, prvně budeme zveřejňovat hrubý příjem, sice nevím jestli s přečasy nebo bez a jestli svůj nebo rodičů... >:D
Tak to je opravdu solidní, hlavně pokud točí jen kolem 3 tisíc a ne kolem 4 tisíc je potěšující. CHápu, že to není motor vyloženě na dálniční štreky, ale evidentně by se s ním dalo v rámci ceny i příjemně cestovat. :yes:
No jo, ale to byla jiná doba :-) Ale už jsem to psal u GTImu, že už v době komunismu se Škodovka svou schopností z jedné konstrukce udělat 35 modelů a výbav chovala již tehdy jako hrdý člen koncernu Volkswagen >:D
To, že nejsi dítě ještě zároveň neznamená, že jsi dospěl.
Tvůj plati ti můžeme a nemsíme věřit a co si s ním děláš, je pak taky tvá věc. Třeba 30 z 38 prohraješ na automatech a pak se není co divit, že nemáš "důvod" kupovat nové.
Můj otec, který je viditelně o dost starší než ty, vydělává o něco méně, ne o moc... taky měl 5 aut ojetiny a ještě do nedávna tvrdil stejné povídačky, jako ty. Pak najednou jsem mu do hlavy pustil myšlenku, že při ceně nových aut a vzhledem k tomu, že už nepotřebuje zrovna střední třídu, si může koupit nové... a koupil, tedy ne nové, ale předváděčku, abych byl přesný. A víš co najednou tvrdí ten zarytý bazárník? Ojeté nikdy více... Ten pocit být prvním majitelem je k nenahrazení a když si spočítáš, co taková ojetina může stát za peníze (každý normální člověk po koupi nechá vyměnit rozvody a hned je 10-20t pryč) a to se může vléct do haleluja...
Ale vysvětlovat není nutné, možná bys měl to nové auto jednou zkusit.
O přesvědčování tahle diskuze není, možná lepší bude, když si tu ojetinu koupíš, alespoň jejich ceny nebudou tak rychle klesat.
1. Ojete je ojete. Nemluvim o vyjimkach a extremech, ale o principu.
2. Jak se nazyvas, to je tvuj problem, ja to o tobe nikde nepsal.
3. Mit zivotni status dojizdaka nechce mit kazdej naveky.
4. Saska jsi ze sebe udelal sam, to uz ti znova vysvetlovat nebudu.
5. Jo, to je fakt.
Sorry, ale ja se te nesnazim zesmesnovat.
Zesmesnil ses sam a ja ti jen vysvetluju proc a cim.
Hele jinak:
Mas hlad? Ja zrovna dojedl a na taliri mi zbylo par referncnich brambor a kousek manazerskyho, malo jetyho, stehynka - das si?
Boze, boze...
Hele, ja taky kupoval olitane herky a nic proti tomu nemam. Jde o to, ze jaks psal nahore ten tvuj pribeh, tak ja osobne (a par dalsich) byl presvedcenej, ze se bavis o manikovi, kterej sel koupit NOVOU A4 a prijel domu s NOVOU Fabii.
To nam prislo podivne. Tezko si dokazu predstavit, ze vlitnu k Hellerovi s A4 pod vicky a vyjedu od nej s Fabkou. V bazaru se to da pochopit, tam plati jina matematika.
A vysvetleni, ze jde o historku zpoza plotu je pak proste usmevne.
Nic vic v tom nehledej a dej do toho trochu nadhledu.
Bylo jich tady spousta. A nic to nemění na tom, že Octa v jakémkoliv "derivátu" je o třídu výše, než zmiňovaná auta. Proto jsou dva pytle v základu ostudou, ať si to někdo obhajuje jak chce...
Já se milej zlatej nesnažím nic otočit. Nemám důvod. Ty napíšeš nesmysl z 3 smajlíkama viz tvůj příspěvek s manažerskejma a referenčníma vozama, tak co na to čekáš ode mě za reakci. >:D
Aspoň jeden nenatvrdlej. Je fakt, že není zas tak zvláštní jet koupit A4 a vzít nakonec Fábii. Zvláštní to je pokud to člověk udělá jako upgrade z Oktávky a to je pointa, kterou mariachi přes veškerou mojí snahu nepochopil.
Ne ne jde o to snažit se zesměšnit někoho kdo si z nějakýho důvodu nekoupí nový ale ojetý. Ty navíc stavíš všechny jetý auta do jedný roviny, což naprosto nechápu. Meleš o tom, že je to všechno jedna třída aut. Nerozlišuješ, jestli je to rok starý nebo 10 let. Pro tebe je to prostě všechno generelně olítanej šrot. Bez ohledu na to kolik to má najetý a jak to vypadá.
Mě už to nebaví se tady s tebou dohadovat. Z tvé přednášky si beru k srdci následující poučky, které si zapíšu za uši.1
1. A4 starší nez úplně nová (rozuměj přímo z fabriky) je stejná třída auta jako stejně stará Fabie. Tj. olítaná, vytopená a nabouraná šunka. Vyjímky neexistují.
2. sem ubožák, kterej ač má na nový auto, tak si ho nekoupí.
3. Ty máš pod čepicí, protože ty sis nový auto koupil a tím si narozdíl ode mě prozřel.
4. Neumíš asi počítat, protože na to co jsem ti napsal o projebaných penězích za nový auto umíš akorát napsat, že jsem šašek. Čekal jsem teda něco konstruktivnějšího.
5. Nevím jestli sis toho všimnul, ale tenhle web je o všem co se točí kolem aut. Není to promo leták ze šourůmu jak si myslíš ty.
Francouzská cesta <b class="smile13"><b>:no:</b></b>
To není správná cesta. Co takhle raději v Octavii tour vzkřísit 1,9TDI PD a když to tedy musí být, tak mu navléknout sofistikovaný katalyzátor, aby splnil Euro 5?
ale nekdo tu kdysi psal, ze se renault odrovnal u nas nabidkami *za dvepade* :)))
Ovsem pro toho, kdo chce vymenit starou feldu za novou skodu a nelpi na vybave(nebo ji nikdy neokusil a neprivykl tomu), dostane za ty dve pade ten pravy kus auta :yes: Na lizacku muze mit NOVOU octu dnes opravdu kazdej, coz neni k zahozeni. Kdo se tu posmiva tomu ci onomu, necht si priplati.
Ani chvíli jsem si nemyslel, že píše o nových autech ....Já tomu nějak nerozumím, co je zvláštního na tom, že někdo jde koupit A4 a přijede s Fábií .... asi prostě zjistil, že A4 je vyplavená, po kroupách, sestavená z 5 bouraček a má 6 x stočený tachometr .... tak prostě chytře zvolil Fábii :-)
Hele, apriori nejde o nove x ojete, ale o pointu tohoto vlakna.
Vem to odvrchu a cti, at vidis, ze krome ryccarda vsichni premysleli v intencich noveho A4 x nove Fabie.
Zasmejem se a jedem dal, ne?
Já bych se nerozčiloval ..... budou vánoce a ták .... dobrá ojetina udělá někdy více radosti než fungl nová Octavia Trend .... Pokud můžu soudit podle sebe - 2x nákup nového auta a 3x olítanej šrot (naposled 3 leté Mitsubishi Pajero) je to fakt otázka toho, co člověk chce .... Z nového auto už žádný odvaz nepociťuju, neboť mě přebírání novušky potkalo celkem 10 x (8x služební ) ....
Do sve vlastni blbosti ses zamotal ty sam a to hned na zacatku.
Bavili jsme se o tridach aut a tys prisel s pribehem, kde si nekdo sel koupit A4 a prijel s Fabii.
Tudiz jsem si ja (a jiste i plno ostatnich) pomysleli, co ze nekoho se zajmem o premii (rozumej novou premii) donuti koupit Fabii (rozumej novou Fabii).
Cekal jsem prihodu jako z Borata, kteremu se Hummer taky libil, dokud se nedovedel cenu.
No a ty nakonec prijdes s tim, ze se vlastne jednalo o olitane kary.
Pochop, ze to nutne muselo vyvolat salvy smichu, tohle neni web o ojetinach ani chat u trech acek...
Snazil jsem se ti to vysvetlit (ojetiny nemaj tridy), ale ty proste mas kupovani ojetin jako zivotni kredo a tak to proste asi nechapes (to si neber jako urazeni), coz zase jen vyvolava usmevy. A do toho tu pak jeste zacnes machrovat s platem a pocitat ztraty na cene novejch aut, nediv se, ze jsi (tentokrat) za saska.
Pokud znas z vlastniho zivota jen ojetiny, tak proste pohledu majitelu novych aut nemuzes rozumet.
Olítanej šrot je olítanej šrot, takový auto jsem si taky nikdy nekupoval. Nechodím do áček pro stočený, rozstřelený a vyplavený auta. Navíc o tom sem ani původně vůbec nepsal. Psal jsem tu o tom, že si kamarád místo Oktávky chtěl koupit A4 a nakonec si koupil Fabku v holině. Ty si tu rozvinul nesmyslnou diskuzi mimo původní téma a podle těch smajlíků se nemůžu zbavit dojmu, že se jen bavíš tím jak se zamotáváš do svý vlastní blbosti.
Je mi jasné, že se to snažíš obkecat, ale Octavia byla donedávna pasována pomalu jako konkurent Audi A6. A kecy o "kvalitnější" Octavii a třeba míň kvalitní Venze si nech pro GTIho. Prostě Škoda opět šetří na nesprávném místě...
Jojo, zatimco borci jako ses ty kupujou vyhradne "zanovni" nebo "manazerske" nebo "referencni" vozy, ze? >:D
Nebo misto olitanejch srotu kupuji "radou predchozich majitelu overene" vonavky s cistopisem TP, ze? >:D
Tyhle sebezachovny kecy jsou korenim kazde diskuse nove x olitane.
Malokdy jsou ale takhle usmevne.
Takze pokracuj, draku, pokracuj, jen tak dal, pokud vydrzis az do Silvestra, nebudu ani zapinat televizi >:D
Vís co je sranda? Za svoji kariéru řidiče mám už 5. ojetý auto a jsem spokojený. Narozdíl od tebe už děcko nejsem a vzhledem k mýmu platu 38 měsíčně bych si nový auto na lízink klidně pořídit mohl a nemusela by to bejt ani Dacia, nebo Fabka junior, ale prostě nechci. Jsou to naprosto vyhozený prachy a přínos veškerej žádnej. Když bych si hypoteticky koupil nový auto za 400-500 tisíc, tak na něm za 5 let provařím ztrátou hodnoty dejme tomu 200-300 tisíc. (Nutný havarijní pojištění a předražený garanční prohlídky v to ovšem nepočítaje). Navíc není nikde řečený, že i do toho novýho auta za 5 let nedám ani korunu za opravy. Můžu v něm klidně zahučet za dalších 50-100 tisíc. Výsledkem těchto pro mě nepřijatelných výdajů, za který by bylo mraky dovolenejch nebo jiných požitků, je že budu jezdit v autě, který má 4 kola, volant a doveze mě a moji rodinu tam kam potřebuju. Naprosto stejnou službu mi udělá moje nová (stará) oktávka, která mě vyšla na 120 tisíc, ale je holt 8 let stará. Nicméně mě to ani trochu nevadí stejně tak jako tvoje namachrovaný kecy >:D >:D
Ronault to samozřejmě chápe,jen ty nechápeš rozdíl když se bavíme o nákupu nového auta vs. procházky po bazarech. To překvapení nebylo nad tím,že někdo za svých "stopade" v bazaru vybral olítanou A4-ku místo zachovalejší Fabie(resp. naopak),ale bylo to nad tím,že při diskuzi o nákupu nového auta uvedeš tento přechod od A4 k fabii a to je ku.a rozdíl a nedá se to vůbec srovnávat s výběrem kupujících v bazarech.
No asi takhle - jako fanda a bývalý naprosto spokojený majitel Fábie 1,4 16V jsme na začátku roku s přítelkyní chtěli pořídit nové auto o třídu větší, tj. nižší střední. Na prvním místě jsem samozřejmě uvažoval o OII. Jenže po průzkumu trhu jsem zjistil, že Focus v té době (dnes už to samozřejmě neplatí) vychází se srovnatelnou výbavou a motorem o 110.000Kč levněji. No a protože mi to podle tebe moc nemyslí, tak jsem se rozhodl tuhle nemalou částku ušetřit a koupit Forda. Ceny náhradních dílů vycházení cca. stejně jako škodovky, v některých případech jsou i levnější. Co se týče doby dodání - zatím jsem žádné náhradní díly nepotřeboval, ale když jsem např. objednával v rámci estetického vylepšení couvací světlo z anglické vezre, což není běžný náhradní díl, který by se válel u každého dealera (museli mi ho objednat z německého skladu) tak jsem ho měl třetí den. Takže příště trochu přemýšlej, než se zase zesměšníš nějakým blábolem ;-)
Seš krapet nechápavej, tak znova. Nemluvím o srovnávání 10 let starý A4 a nový A4, ale stejně starých aut. V tomhle případě 6 let stará A4 a 6 let stará Fabka. Tobě to možná přijde směšný, ale normální člověk uvidí mezi těma 2 autama propastnej rozdíl (v kvalitě, výbavě, velikosti, komfortu jízdy atp.) a v tom je vtip celýho příběhu, který ovšem slaboduchý jedinec nemá šanci pochopit.
Vis co je sranda?
Sledovat, jak ty decka zmeni nazor, jakmile si vydelaj na prvni NOVE auto.
Do te doby uvazuji, kteryze * muze dat pul mega za Fabku RS, kdyz za stejne prachy je olitana EsOsma.
A pak najednou zjisti, ze nemusej zebrat v bazaru U Kaliciho Hrocha o slevu, ale muzou si proste normalne dustojne zajit koupit funglovku se zarukou do normalniho obchodu...a v tu chvili...tak nejak...auto-financne dospeji (to je vyraz :-O ).
Jo jasne >:-[] >:D
Holt neni pred Vanoci nad dobrej for!
>:D >:D
A abych ti to po lopate vysvetlil: Olitanej srot je olitanej srot. Jedno, jestli Audi, nebo Trabant. Nove x ojete je ne jina trida, ale uplne jiny vesmir.
Kup si nove auto a uvidis sam, do te doby tu muzes teoretizovat o ojetinach pro pobaveni sirokeho okoli.
Ona by stačila i 1.9, pokud by prošla těmi nesmyslnými EUROx normami, resp. ty by ještě šly, ale způsob, jak se počítá spotřeba a z toho CO2 je mimo realitu. Ale diesel nastane max. po příchodu O3. Být Tour za 300-315 ve výbavě 21. století s TDI, tak se lidi pobijí.
Co je na něm vybrakovaného? Podvozek? Motor? Interiér? Chceš výbavu, připlať si... a lidi ji evidentně chtějí, tak proč se rozčilovat a zhazovat Škodovku za to, že na domácím trhu se snaží vydělat... ostatní to nedělají jinak...
Nějak mě ta diskuze s tebou dneska táhne ke slovenské hudbě, prvně Kircshnerka se songem Keby si bol moj i40 [odkaz] a teď pro změnu I.M.T. Smile a jejich perfektní Nepoznám také dobré auto jako je C´eed [odkaz] a počítám, že to bude pokračovat tvou koupí Passata a písní "Vyspal som sa z teba, Hyundai" opět od I.M.T.Smile [odkaz] >:D
Nepoznám auto v žianej štatistike, ktoré by malo pri percentách porúch pri kontrolách nulu ... a je lepšie mať 7-ročnú záruku na väčšinu vozidla do 150-tis. km, ako si kupovať za 450 eúr záruku pri Škode a to i na menej km a len 4 roky ...
A ani Škoda nie je v tých štatistikách nejaký veľký preborník ...skôr taký obyčajný priemer ...
Kvalitou možná, jinak jsou to ale všechno modely orientující se na nenáročné zákazníky (ať už dobrovolně nebo nedobrovolně). Patří k nim i Linea s rozměry srovnatelnými s Octaviou a světe div se, v základu 2x airbag.
Milej zlatej, 6 let stará vyplavená, 3x bouraná A4 s najetými 400t km je opravdu menší třída než 6 let stará Fabia v "pěkném stavu" s ověřenou historií.
A nedávno jsi tady tvrdil totéž o jiných autech. To už se nepamatuješ? 8-s
Ten princip vůbec není stejný, jestli si myslíš, že nová A4 je úplně stejná jako 10 let stará A4 a nová Fabia je úplně stejná jako 10 let stará Fabia, tak tě opravdu upřímně lituju 8-s:no:
A těch smajlíku je tam ještě opravdu málo abych vyjádřil výsměch nad tvým srovnáváním bazarových aut. 8-s
No tak to seš dobrej íkváč, když nevidíš rozdíl mezi A4 a Fabií. Je celkem jedno jestli mezi sebou porovnáváš nový auta nebo 1,2,5 10 let starý auta. Myslíš, že 6 let stará A4 a stejně stará Fabie je srovnatelná třída aut?
V čem jako i30 a Ceed poráží Octavii? V kvalitě materiálů? V vzhledu interiéru? Nebo tím suprovým plastem na zadní straně předních sedaček?
Možná tak prostorem, ale já si osobně za sebe bez problému v Octavce sednu a sednou si tam v pohodě i lidi nad 180 cm. Takže mě jako řidiče bude zajímat spíš předek interiéru a tam ty korejský hvězdy dostanou na * ;-)
V interiéry i30 i Ceed s prehľadom poráža Octaviu .... ja si v Ceede dám za seba masívnu autosedačku Romer ..... kamarát sám uznal, že do jeho Octavie II sa to nedá ... samozrejme žena a menší chlap to možno dokáže, ale taký 185 cm chlap určite nie ....a tri sedačky sa do Octavie tiež nezmestia ako otestovali v českých časopisoch ...na rozdiel od dvojice "kórejcov" ....
Ak uvážime, že i30CW má predĺžený rázovor o 50 mm, tak tu dostáva už Octavia v priestore na zadných sedadlách pekne na frak ....
Ak niekto nemá maličké deti , tak toto ho nemusí zaujímať ...
Kia Optima má mať vraj lepšie ceny, ale priznám sa, že ak príde s 1,6 T-GDI, tak ju budem chcieť tak či tak a cena ma určite nezastaví ;-)
Ceed som kupoval pre pomer ceny a úžitkovej hodnoty, na Optimu sa už teším ako som ju uvidel a už len čakám na to kedy bude na trhu ... radšej počkám dlhšie a kúpim takú akú chcem bez ohľadu na cenu ...ale to samozrejme v predajni nepoviem >:D
Víš co zpívá jedna vaše zpěvačka: Keby, keby si bol moj...
Ono I30 nebo Ceed je díky ceně výborná volba, proč ne, ale za cenu i40 a pravděpodobně i Kie Optimy bys měl na výběr i poutavější auta... Z druhé strany jsem už někde viděl i40 s 1,7 CRDi za něco málo přes 500t a to byl ten silnější motor. Evidentně prodejci pochopili, že za ceníkové ceny neprodají...
A ony ty důvody pro Octavii jsou. Ty to možná nevidíš, ale porovnatelná Octavia s i30 je sice dražší, ale ne o moc... ale porovnatelný i30 k Octavii neexistuje, myslím tím, když dáš do Octavie už 1,8 TSI a to není vrchol...
Zmena prezdivky z tebe chytrejsiho neudela, nstare!
Ten vykrik o komplexech vyzniva z tvych ust obzvlast komicky - podivej se, co za vyplody tady zvracis - pokud jsi schopny sebereflexe, je nejvyssi cas. Podivej se jak se tady pokousis vyvolat flame a jak reagujes na blue.sunovu vecnou odpoved. Necekej pak, ze ti ostatni na tu hru skoci - na to jsi prilis pruhledny.
Navic celkem nechapu, proc se rozcilujes - byls to ty, kdo se tady pred nedavnem priznal, ze zadne auto jsi nikdy nemel a vozis se v autosedacce. Pokud jsem se te dotkl, a udelal z tebe starsiho, nez ve skutecnosti jsi, tak se omlouvam. Alespon to vysvetluje intelektualni "uroven" tvych prispevku... :-!
Škodovka prostě míří na své "classické" zákazníky. A ti se leckdy obejdou bez věcí, které se jiným zdají býti samozřejmé. Někteří ani neví, co to třeba ESP je a jelikož nikdy neměli klimatizaci, tak ji nevyžadují.
Mě nejvíce překvapuje chybějící elektrické ovládání předních oken.
Více měl třeba "konkurent z vlastní stáje", tedy 1.6 16V. Běžná verze měla 77 kW a v Polu GTI měl 90 kW nebo tak nějak. Je pravdou, že v Oktávce byl důležitý, ale to jen proto, že byl jednooký mezi slepými benzíňáky.
Tak před 10 lety až tak zastaralý nebyl, kdo měl v té době o tolik více? Navíc plastové sání jej trochu oživilo... to jen na jeho obhajobu :-)
Ale ano, ve všem ostatním je na tom hůře a jak opravdu na tom 1,2 TSI bude, to se ještě uvidí... zatím to podle mě s dobrou péčí a rozumným využíváním není nespolehlivý motor. I když do Octavie se asi nejvíce hodí 1,4 TSI 90 kW
Však to všechno ve škodovce můžeš mít, dokonce i něco navíc... jen na to mít... ;-)
Je to prostě jiná metoda prodeje než Hyundai s i30, která je v současnosti jen s jedním motorem 1,4 a dvěmi výbavami - skoro full a holobyt, s minimálním rozdílem.
Mimochodem, korea klube, co to má znamenat s tím i30? To je tak osekané kvůli příchodu nové generace? A kdy se dočkáme prvních i30 v showroomech?
Stránka spolehlivosti a životnosti asi také bude na straně 1.6 MPI. Je jasné, že v ostatním propadá na celé čáře, protože zastaralý byl už před 10 roky.
U mňa sú pre dnešnú nižšiu stradnú triedu základom minimálne bočné a hlavové airbagy, ESP a klíma .... príplatok za možnosť vypnúť predný airbag považujem za vtip .... to si účtujú snáď len v Škode ...
Pri takej "výbave" a zastaralých motoroch by som to videl maximálne pre presuny medzi dedinami pre dôchodcov.....
Ak Octaviu, tak už s novými motormi - min. 1,2 TSI, a s normálnou výbavou - t.j. 6 airbagov, ESP ... to už by sa dalo určite uvažovať ....
kiezby si mal pravdu aj ked nechcel by som dorastat do tejto doby...inak tvoje a blue sunove prispevky su vzdy take prinosne a dolezite ako existencia vas dvoch...rozumej o *. Patris medzi chudakov, ktori si sem chodia zahmlievat komplex a tisit svoju bolavu a zbytocnu dusu. Nechcem ti nakladat aj tak mas toho dost, takze daj nejaky vyplod a potvrd moje slova, vlastne nemas ani na vyber...
Ja myslim, ze mas jeste par let casu na kupovani auta. Nejdriv si musis udelat ridicak - teda az ti bude 18. Pet let je strasne dlouha doba a nez to bude aktualni, bude situace na trhu uplne jina. ;-)
V tomhle směru je škoda, že Smart nabral na rozměrech. Pokud jde o parkování v centru, tak mít možnost kdekoli parkovat kolmo je k nezaplacení. Můžeš i dnes, ale přeci jen už vyčuhuje. Z městských aut asi to nejgeniálnější.
Tak tohle jsem přesně čekal >:D Ubožáku.
Ale když už, tak - Mégane Generation, Generation Autentique. Citroen C4, Peugeot 308. Není nutné pokračovat dál...
Děkuji za posouzení mé inteligence...být tebou,neřeším,mně VŠ FSI a 30 let praxe stačí,abych věděl,co a proč činím,vč. nákupu auta.BTW "mám M6" bylo myšleno-to je teď spešl info tobě...že mohu psát větu o kufru,když Octu nemám,ale jak vidím,holt jsi to potřeboval dovysvětlit.Ceny ND a hodinové sazby-u Mazdy je odpovídající Škodám vyšších cen. realcí, na ND nečekám,neb žádné nepotřebuji,ale je fakt,že auto je teprve 4 r staré.Co tam máš dál? BTW2: v rodině je i G6 a hodinová sazba je 750,-..ale sazby fakt neřeším,auta kupuji bez ohledu na cenu ND,sazbu za práci a řešit,za kolik prodám ojetinu je k smíchu.Zejména nyní budou jeté Octy krutě "v kurzu",když za stejné love mají lidi nové s např. 1,4 TSI,který je mimochodem velmi podařený motor.Holt jsi nepochopil sdělení,co nadělame?Hovco :-!
1) Vysoké riziko odcizení - to je jeden velký důvod, který může odradit zcela oprávněně.
Zbytek pak už záleží na tvých prioritách. Pokud budeš chtít benzín, tak bude vztah ke konkurenci jiný než s naftou, kde podle mě předražená Octavia s TDI opravdu pokulhává...
Rozhodně ale nehledám při koupi auta důvody přoč si jej nekoupit, ale hledám důvody proč si které auto koupit mám...
1) Protože jej chceš
2) Protože jej chceš
3) Protože jej chceš
4) Protože jej chceš
5) Protože jej chceš
Ano, je spoustu argumentů pro různá auta, ten má to, ten tamto atd. Ceny jsou až na výjimky dosti podobné, viz cena Touru odpovídá ceně Meganu Generation, cena Golfu 1,2 TSI ceně Meganu atd. atd... Koupit musíš to, co chceš, páč si pak budeš stěžovat.
A dá se parafrázovat GTIho, koupit si můžeš cokoliv, nakonec stejně budeš litovat, že sis nekoupil Passata >:D
Ano, ten tam chybí opravdu hodně. Ale Škodovka to má propočítané, že 1,6 TDI, kterou berou hojně firmy, by pro ně v Touru byly moc lákavé, že by si za normální Octu nepřiplatili...
Já tedy smysl 1,6 MPI dnes vidím jen v tom, že se dá přestavět na LPG velmi snadně, jinak je to proti 1,2 TSI skoro po všech stránách horší motor.
A slovní spojení "zbytečně velký kufr" je tak trochu non sens. Ne, že bych potřebovat mít v autě 1 m3 kufru, ale když tam ty litry mohou být, tak ať jsou...
Tonovaná okna?! Fakt! To se nechce věřit, taková výbava už dnes?! Wow, kam se hrabe Peugeot s jeho 308 s akustickým čelním sklem v základu a atermickým v druhé nejnižší výbavě!!!
Tonovaná skla... >:D Nic proti Škodovce a jejím autům, jsou to dobré stroje, ale ten jejich marketing, který i z prdu udělá zázrak je ještě propracovanější... kdo jiný ti vypíše do výbavy háček na kabát a kdo jiný vymyslí pojmy jako SUN SET, Coming home pro relátko světel, kdo jiný pojmenuje palubní počítač Maxi Dot >:D
No jo, ty se nebavíš o kupování aut, ale o olizování bazarových plotů... >:D >:D Šel pro novou A4 a přijel s Fabii je jak vystřižené z IV. cenové skupiny >:D >:D >:D
Na běžnou mainstreamovou masovou produkci není problém sehnat cokoliv. Autorizáky mají centrální sklady, kde je téměř vše a je to k dostání tentýž den, nejpozději ten další.
Neautorizované servisy jsou na tom podobně. A když má člověk něco staršího, tak síť vrakovišť je dnes taky docela rozsáhlá a dá se sehnat téměř cokoliv.
Xawierwe, řekni mi prosím, který rok je, kdo je náš prezident a kde se kupují auta. Mám pocit, že ty ještě žiješ za Husáka, auta kupuješ zahraniční leda v Tuzexu.... 8-s
Na náhradní díly čekat násobně delší dobu... >:D
Nastesti ne, to by byl ohen na strese a bylo by to na jednu mezi svetla - pro mne! >:D
Nastesti to byl bratranec a porad spekuloval a tasickrat mi vysvetlil, ze vlastne ta skodovka je to nejlepsi na svete a financne je to nejvetsi jistota! >:D Moje argumenty, at si vybere auto ktere se opravdu libi jemu a neda na radoby rady chlapu v praci, at co u jinych je nevyhoda se mu ted presne stalo u skodovky! Ja rikam neustale, nabidky jsou dnes hodne podobne, kvalita a uroven vozu take a to co platilo u skodovky drive - vyhoda vyssi prodejni ceny dnes bohuzel jiz neplati. Octavka ma ale porad dve obrovske vyhody
a to relativne rychly prodej a hlavne kdykoliv beztrestne a bez dohledani upravit stav tachometru, coz je bohuzel realita a pro dost lidi hooodne dulezita. A vetsina lidi kteri si koupí Oct.II v tour pojedou maximalne na 1. garancku pak je stejne v autorizaku nikdo nikdy neuvidi! ;-)
Přesně tak. Hlavní účel malé auta je být malé. To že často je to spojeno i s nízkou cenou je bonus, ale ne vždy je to pravda. Ten kdo dobrovolně jezdí po městě s obr autem, tak si paradoxně užije méně pohodlí. Já mám auto přes 4,9m dlouhý a jen vycouvat, aby mi někdo neustřelil zadek je problém. Ale naštěstí většinu mé trasy tvoří dálnice. Bydlet ve městě a jezdit převážně po městě, tak ani nezapřemýšlím a jdu do A segmentu.
Jeden rodiny prislusnik ted v sobotu koupil novou skladovku OII tour se super slevou za 320tis!!! >:-[] >:-[] >:-[]
Myslim, ze po dnesku bude Skodovku milovat! Ale co, "kdyz ji milujes neni co resit!" ;-)
Naprosty souhlas! Male auto je o cene pouze z casti a kupujici si take porizuje male auto nejen v primestskych oblastech z duvodu snazsiho parkovani ve meste! ;-) Proste kdyz jedu do mesta a vim ze se tam budu pohybovat s nutnosti nekolikanasobneho preparkovani je male auto hotovy poklad! Proste s 4,5m karou nemam sanci zaparkovat a po meste pesky litat nebudu! No a protoze i od maleho auta vyzaduji urcity komfort a standar(t) vybavy vede u mne nova Panda! *** U standart pisi s ..t.. protze 50let se psalo s t a nyni nejakej id..t vymysli s d!!! :'-( Kdo chce CitiGo koupi Skodu, kdo chce Citroen koupi C1 atd, netreba resit! ;-)
A teď porovnáváš Octavii s kusově vyráběným Rollsem, nebo s jinou masovkou? Mluvíš, jako by ostatní výrobci vůbec neměli náhradní díly.
Autorizovaná servisní síť mě zajímá dva roky, po dobu záruky. Pak je spousta alternativ s nižší cenou a rozdíly se smazávají. Ceny servisů jsou u všech mainstreamových značek obdobné, naopak u Škody leckdy i vyšší (dle lokality a množství dealerství ve městě). V případě pojištění nahrává velká láska chmatáků ke Škodám naopak do karet ostatním autům.
Buď byl tvůj příspěvek hloupý vtip, nebo jsi neskutečně zaslepený demagog.
Edit: Nevím, jak to funguje v autorizovaných servisech, ale já mám vždy náhradní díly na svou 206 do druhého dne od příjezdu s autem do servisu. Někdy i přímo v ten den, když přijedu ráno.
Výbava, motorizace, reálný vnitřní prostor (nemám na mysli kufr), netuctovost, neobliba u zlodějů, bezpečnost...
Ale je mi jasné, že je stejně neuznáš jako vhodné argumenty...
cast z toho co si napisal neobhajis....poistenie astra vs. octavia bude plus mnius rovnake. Z vlastnej skusenosti z minulych zamestnani mozem povedat, za naklady na servis su u astry a octavie zrovnatelne. Servisna siet u skody je argumentom pre octaviu. Predajna cena je loteria, pokial si auto kupujes ako sukromna osoba na napr. 8 rokov, tak zabudni, ze ak si o 100k drahsie kupil, ze aj o 100k drahsie predas
Až svůj slušně zajetý vůz budu za deset let prodávat, bude mi jedno, zda dostanu 10 nebo 13 tis Kč. Neznačkový servis a ND jsou jistě levnější než Škoda a se starou herkou jezdit do značkového servisu stejně nebudu. Kupovat si každé tři roky nový automobil pravděpodobně nebudu, takže proč Škodu?
Jinak jak jsem psal výše, je to dobrý nabídka, ale ne proto, že je to Škoda...
On tem pohadkam o drazsim servisu a drazsich nahradnich dilech uz nikdo neveri, Xaviere - to platilo tak pred 15 lety.
Ale beru to - jako prodejce Skodovek se musis snazit to udrzovat mezi lidma ;-)
Rikat ale nekomu, ze mu to nemysli pokud nekoupi Skodu, je hodne nizke i na tebe... :no:
Tím ovšem vtip nekončí. Respektive nezačíná. Je to asi 3 roky zpátky. V tý době měl krásnou Oktávku v kombíku 81kW v plný výbavě. Jednou přišel s tím, že ji prodává a koupí si něco jinýho. Řekl sem mu, že je blázen. Co si chce lepšího v daný cenový relaci koupit, navíc když s tím autem neměl sebemenší problém. Nezapomenu na jeho odpověď "To budeš čumět" pak jsem z něho vypáčil, že chce A4 quattro, že už jí má dokonce v bazaru vyhlídnutou. Netrvalo dlouho a přijel se ukázat v krátký Fabii 1,9 SDI, která neměla ani okna v elektrice a hrozně se divil, že to vůbec nejede. Od tý doby si z něj dělám srandu, když přijde řeč na auta :-)
...No jenže celou dobu provozu budeš platit dražší díly,čekat na ně několikanásobně delší dobu,platit vyšší hodinovou sazbu v servise,servisní síť má Škoda také suveréně nejhustší,budeš mít i dražší pojištění a až to auto jednou budeš prodávat,tak za něj dostaneš o třicet procent míň,než vysmátej kolega se Škodovkou... Takže pokud si koupíš jinou značku než je Škoda,je to pro tebe buď vysloveně "srdcovka", nebo ti to moc nemyslí :-);-)
Aj farba je zbytocna, kazdy si to natrie doma stetcom, ako sa mu paci. Priemerny classic skodovkar, to aj tak doma zapichne v garazi a vytiahne to v lete, aby sa presiel okolo baraku. Ako nas sused. Ma Fabiu a kupil si Octaviu. Parkuje tam nehybne uz 3 mesiace, raz sa boli previezt a raz tam sedel len tak a cital si navody. Aspon ze si teda nekupil 2.0TDI.
Tak to patris medzi vymrete fosilie. Pozri kolko je tu turbodieslov. Mizive percento si kupi slabu atmosferu z vidinou, ze mu vydrzi milion km. To by bolo utrpenie s tym ist cez pol EU. Vacsina to kupi iba pre to, ze je to lacne a najazdia malo. Zvysok chce vacsi vykon aj s rizikom poruch. Vsetko zlozitejsie od kolobezky sa kazi. Apropo mam atmosferu 1.6 >:-[]
Co by ne? Kamarád např., šel kupovat Audi A4 a přijel s Fabií. Takových lidí je co jdou kupovat něco a nakonec si koupí úplně něco jiného a to se netýká jen aut :). Osobně kupuju auto podle toho na co mám prachy. Ovšem na druhou stranu Go bych si fakt nekoupil, protože je to na mě už moc malý auto, ale věřím, že když někdo potřebuje jezdit jen sám po městě tak si ho koupí. Ono Oktávka je sice za 249 000, ale aby to k něčemu vypadalo a aspoň trochu to jelo tak za ní člověk stejně vytopí minimálně 300 000. Porovnávat ceny "již od" je sice pěkný, otázkou je kdo si takový auta skutečně kupuje.
a nezhroutil se při přecenění. Na druhou stranu bych doporučoval potencionálním kupcům počkat si, to co udělala Škoda není zcela jistě cenové dno ale rozcvička před nadcházejícími cenovými zápasy. Škoda sice jen reaguje na konkurenci ale těch reakcí a kontra reakcí ještě bude hromada. A jak cenové dno poznat? Jednoduše, dokud se pár hráčů neválí po zemi po KO nebo odpočítání tak dna nebylo dosaženo, to jsou jednoduchá pravidla krize.
Tohle je jen začátek. Slevy budou pokračovat a to nejen u Škodovky. Možná až teď se ukáže, kam se dá s cenou jít. Listopadové propady prodejů u Fordu, PSA a Oplu se projeví. Mazda a Fiat už svůj propad neřeší.
Bohužel jak u nás tak na Slovensku je stále zakořeněno, že čím víc auta za dané peníze tím líp. Malá auta tu jsou stále ještě nepochopena. Většina lidí je chápe jinak, než je jejich určení. Je to dáno i kupní silou obyvatel. To ale nebrání k tomu, že by mohli alespoň pochopit, že účel malého auta je hlavně být malé, úsporné, nenáročné, že není určené pro rodinné účealy ani na polykání kilometrů po dálnicích. Dokud tu toto nezevšední, budou se tu stále objevovat podobné názory.
No, jenže za podobné peníze dostaneš Astru Classic nebo Focuse Classic s bohatou výbavou. Jen nemají ten kufr, který je nevím proč pro nás Čechy tak důležitý ;-\
Majitel superluxusní Škodovky (škodovkář) asi milence kupovat auto nebude, ten kdo má peníze na auto pro dcerku či milenku snad nebude kupovat tak nudné a obyčejné auto jako je Citigo. To je auto snad jen pro lidi, kteří jezdí max. ve dvou a velké auto jim vadí...
Je škoda, že v příplatkovém paketu nejsou pro Octavii dělené zadní sedačky.
Octavie kombi už je má v základu. Nevím jestli ty dělené sedačky udělají zákazníkovi na přání.
No mohli by tam dát i 1,2TSI :-)
octavia nema chybu navyse octavia tour je v podstate ta ista oktavka len ma hranatejsie svetla a postarsi motor ktory je podla mojho nazoru stejne 1000 krat lepsi ako tsi, radsej budem mat spotrebu 7 litrov ako kupovat 5 litrove turbo a lietat s nim po servisoch kde za servis dam 3 krat tolko co na benzin v tej starsej oktavke. SOm skor za spolahlivost a jednoduchost takze octaviu tour by som bral, dokonca mne sa s tymi hranatejsimi svetlami aj viacej paci, auto je uplne identicke ako nova oktavka takze za taku cenu je to skutocne ako zadarmo :yes: , nevidim dovod priplacat 150 litrov za to iste auto len s inymi svetlami a poruchovejsimi motormi.
Osobne vidím ešte rezervy kde by sa dalo ubrať spraviť ešte lákavejšiu základnú cenu. Veď airbag by mohol stačiť aj jeden, kto sa cíti mohol by dokonca aj auto bez vaku, veď ani Lada Niva ho nemá tak čo, zrkadlá sa dajú predsa nastaviť aj manuálne a v zime si ich človek oškrabká.. Prečo robiť nastaviteľný volant? Pred dvadsiatimi rokmi boli všetky napevno a nikto nepindal, škrtnúť! >:D
Táák, to by sme mali, Oktávia za 219.900,- ľudia netlačte sa, prídu ďalšie... :-)
Nikdy jsme o koupi Škody neuvažoval, mou jedinou škodovkou před x lety byla Škoda 100, ovšem tato cena je už opravdu lákavá... Nepotrpím si na módní výstřelky za každou cenu, takže trochu starší technika nevadí. Na druhou stranu Octavia III již klepe na dveře, tak je třeba prodeje předchozí generace podpořit. Škoda :yes:
[odkaz]
[odkaz]