Testy
Dodávka je z toho cítit doslova z každého záhybu palubní desky. Nic víc proti konkurenci nenabízí a cena je o 200000 výš.
no todle je spis na prevoz sedmi pracovniku, to by v espacu nebylo mozne, zadni sedacky sou vhodne akorat pro deti a pro dospeleho to na delsi cestu opravdu neni.
Ne tim, ze by bylo malo mista, ale sou desne nizko nad podlahou. Skoda ze se nedaji nastavit vyskove, pak by to bylo skvele auto.
S freemontem nemam zkusenosti.
Ne tim, ze by bylo malo mista, ale sou desne nizko nad podlahou. Skoda ze se nedaji nastavit vyskove, pak by to bylo skvele auto.
S freemontem nemam zkusenosti.
nic nemá na poskakování prázdného tournea...ale však to je taky pravověrná dodávka pro převážení lidí...
Este mam jeden poznatok
Mala kvizova otazka. Piati cestujuci stoja pred VW Passat a VW Caddy. Poznaju oba vehikle. Chcu cestovtt pohodlne aj na zadnych sedadlach. Ktore auto si vyberu ?
A. Passat.
B. Caddy
Kto to mal moznost vyskusat, vzdy vyberie B.
Mala kvizova otazka. Piati cestujuci stoja pred VW Passat a VW Caddy. Poznaju oba vehikle. Chcu cestovtt pohodlne aj na zadnych sedadlach. Ktore auto si vyberu ?
A. Passat.
B. Caddy
Kto to mal moznost vyskusat, vzdy vyberie B.
V tourane su zadne sedacky posadene hlbsie do podlahy ako v caddy. Ked ich sklopis nedostanes uplne rovnu plochu ako v caddy. Okrem rodiny potrebujem v aute prevazat najcastejsie asi 150 kg kopirky a kancelarsky papier. V tomto je caddyna neprekonatelna.
teda nechce sa mi nejak do hlbky studovat cennik caddy, ale z toho co vidim, minimalne cennikovo vychadza touran velmi podobne. preco teda robit kompromis a jazdit prerobenou dodavkou?
Za test rovněž díky. Moje zkušenost s touto krabičkou je obdobná. S verzí Life 1.9 TDi 77 kW 12/2004 jsem najel 200 000 km a jediná věc mimo běžný spotřebák byla ve 150 tis. km volnoběžka alternátoru, která se při volnoběhu začínala ozývat, tak jsem ji raději nechal vyměnit, jinak nic, žádná váha vzduchu a podobné strašáky. I po tomto nájezdu km na českých silnicích včetně občasného přetěžování není na autě žádné zjevné opotřebení poznat. Oleje ještě bez longlife, takže výměna po 15 tis a pohoda. Caddy je pro toho, kdo potřebuje auto víc na práci než přepravu lidí. Pořád je to hlavně užitkáč, takový spolehlivý blbuvzdorný dělník, na machrování jsou jiný auta. Po faceliftu zavedli vyjímatelný sedačky, což bych občas využil, ale ten 5-ti kvalt taky úplně nechápu. Protože často jezdím s vlekem, pokukuji spíš po verzi 2.0 TDi 103 kW s 6-ti kvaltem. V této třídě nabízí srovnatelně výkonný motor jedině Doblo, nemá sice vyndávací sedačky, ale vychází líp cenově, takže uvidíme.
Dakujem za test. Pouzivam Caddy Life 7/2007 1.9 TDI 55kW. Az na slaby motor som velmi spokojny. Stihol som doteraz 160 000 km. Neziada nic len oleje a filtre, Po 120 000 dostalo nove rozvody, po 140 000 oblozenie vpredu. Samozrejme aj zopar ziaroviek. Preventivne som jeden krat nechal spravit geometriu. Medzi intervalmi vymeny oleja 30 000 staci doliat 0,5 litra. Takto spolahlive auto som este nemal.
V lete by som chcel ist do noveho, poskulujem prave po testovanej 1.6 TDI. Nechapem preco VW do CADDY s tymto motorom nemontuju 6 stupnovu prevodovku. Za taketo peniaze by uz malo ist o standart. Vyrobne naklady za tym asi nebudu.
V lete by som chcel ist do noveho, poskulujem prave po testovanej 1.6 TDI. Nechapem preco VW do CADDY s tymto motorom nemontuju 6 stupnovu prevodovku. Za taketo peniaze by uz malo ist o standart. Vyrobne naklady za tym asi nebudu.
mne sa zas nepaci to zadne "dver😲kno". V tejto zatmavenej podobe to vyzera ako pohrebak...
[odkaz]
[odkaz]
co sa ti na nich nepaci, vyklapanie?? Pokial nedavas do auta palety z vozikom, tak to az taky problem nebude
nehovorim,ze to je raketa, ale 0-100 za 13,4 s danym motorom je slusna hodnota - vzhladom k velkosti a vahe auta. Skoda, ze v teste neuviedli otacky pri 100 a 130 km/h, moj tip je cca 3000ot /min pri 130-tke
na toto auto sa pozeraj ako na civilny nakladak, takze konkurencia, ktoru si menoval nie je pre neho konkurenciou. Skus doblo, alebo kangoo - predlzene verzie.
tych 75 kW az tak malo nie je. Je to uzitkac (primarne), aj ked zcivilneny, cakat od neho sportove vykony je mimo. Nie je tak, ked vacsie dodavky typu jumper a podobne pohanali atmosfericke naftaky brutalnymi 47kW a tak nejako to slo. Tym samozrejme netvrdim, ze par koni naviac sa nezide
Souhlasím se skákavostí. Pokud je maxík prázdnej tak skáče jako koza. Nicméně mezi největší přednosti tohoto vozu bych určitě zařadit nezdolnost. Je jedno jak hnusně se k němu chováte, tohle auto jako by nešlo rozbít. A to platí i pro verzi před faceliftem, od roku 2004. Vděčné rodinné vozítko s možností převážet i velice objemné náklady. Prostě takový větší Touran s horším podvozkem.
Správná poznámka. Snad Caddy nabízí více místa ve třetí řade, nebo větší kufr v pětimístném uspořádání. A ješte bočné dveře na kolejnici, to je jistě plus. To je ale vše.
75 kW na tak velkou skříň s váhou přes 1,7 tuny, to je opravdu málo. Argument, že na město a meziměsto to stačí je k smíchu - přece tohle je auto spíš na dlouhé rodinné výlety a dovolené, ne na kodrcání městem.
Jistě ty peníze se opravdu dají utratit i líp. Žádné láce.
75 kW na tak velkou skříň s váhou přes 1,7 tuny, to je opravdu málo. Argument, že na město a meziměsto to stačí je k smíchu - přece tohle je auto spíš na dlouhé rodinné výlety a dovolené, ne na kodrcání městem.
Jistě ty peníze se opravdu dají utratit i líp. Žádné láce.
Výkon 75 kW by som označil za dostačujúci pre úžitkovú verziu a kratšie trasy. Pre rodinu, alebo hoci pre pracovné partie sťahujúce sa za prácou s plne naloženým autom je to málo. Málo na tak veľké, pomerne ťažké, objemné a dobre využiteľné auto.