Trh s 4x4 je rozmanity? ja uz premyslam nad 4x4 mesiace a nemozem prist na to, ktore auto by bolo vhodne ak chcem auto strednej triedy, ziadny kombik a ziadne SUV. Impreza? To by pasovalo ale nechcem staly pohon (80% z ciest som na dialnici a nie v kritikych zimnych podmienkach a za skoro 10 litrov jazdit nebudem). Yeti? Uz je prilis vysoke! Tak kde je ten rozmanity trh? Golf? Za milion? dakujem, nie! Keby to mal Ceed, Astra, focus, C 4, 307, Auris, Octavia (nie kombi),Lancer....
No já osobně bydlím přímo na horách ( Jeseníky ) a často jezdím po ostatních horách jak už českých ,tak zahraničních. Dokonce jezdím i mimo asfaltky - občas. Potřebuji auto 4x4 s velkým kufrem a aby bylo pohodlné pro 3 osoby vzadu. Subaru legacy co mám mi tohle splňuje a nemusím mít nikde žádné plasty pod kterými se drží voda apod. Myslím ,že 80% lidem co vlastní offroady, pick upy ,allroady by takové auto stačilo taky.
jak jsem řekl...pokud někdo skutečně potřebuje auto na chatu, horské bydliště a lehký terén má mnoho možností: CR-V, Forester, Tiguan, RAV4 a tak můžeme pokračovat dál...kdo si koupí auto tohoto typu a bydli obvykle ve městě...tak je jasné že ho k ničemu podobnému používat nebude...a v takovém případě je to prostě pozérství...samozřejmě když se tento typ aut někomu líbi a má na to peníze tak je za ně utratit může...od toho máme demokracii a svobodu volby... ;-)
to samozřejmě...trh reaguje na poptávku a když jsou lidé co jsou za tuto legraci s plastama ochotní dát leckdy hodně tučnej příplatek...tak to ty automobilky prodávat budou.. ;-) a o tom to je...ať si každej vybere tak jak chce...ale tuty plastový káry jsou z mého pohledu hlavně v kontextu kdo s tím povětšinou jezdí a kde...srandovní... :yes:
ne...jen se podivuji nad lidmi co jsou ochotni za podobné výstřelky utrácet statisíce navíc...jinak je to samožrejmě každého věc... ;-) kdyby to lidi nekupovali...nikdo by to neprodával...a když je poptávka...fine...ať se vesele prodávají dál auta jako třeba tyhle scouty a nebo podivnosti jako X6 nebo aston cygnet a toyota iQ ;-) ...to mi však ještě nezakazuje se nad tím pousmát když to vidím...když si allroad skutečně koupí člověk co s tím jezdí každej víkend na špatně dostupnou chatu kdesi v horách...nebo jak píše Miracle...že tam bydlí a auto podobného gusta využije tak palec hore...i když asi mu neposlouží nejlépe zrovna tato insignia, passat nebo scout... ;-)
po vzore VW ide aj opel. Usetrit na farbe naraznikov a prahov a zvysit podvozok a to vsetko za dalsich 100k? Som zvedavy kolko si v opli za to vypytaju..
Když jsem pobýval v Jeseníkách denně, tak Octa II 4x4 a poté Outback byl, vzdor všem škarohlídům nejlepší auto, třeba v Ladovské zimě 2005/2006. Ano, v Ostravě už to pak byla pohoda, ale dostat se do Opavy v 6 ráno byla pro ostatní katastrofa, ne tak pro mne.
Myslím, že pro podobně "naložené" se ty auta vyplatí. :yes:
Jak jsem psal, potřebuji něco s větší světlou výškou... Už jsem zapadl i s Outbackem, takže klasická 4x4 s normální světlou výškou (což asi bude i tahle Insignia) není zrovna to, co bych mermomocí chtěl... Forester není špatný, ale na delší trasy jsou lepší "normální osobáky" než SUV.
Jinak víceméně souhlas s Polocross a spol., to je jen o vizuální stránce věci... Ale když jsou lidi ochotní to koupit, proč by to automobilky nenabízely, že? ;-)
tak stále si můžeš coupit nějaký crossover nebo forestera viď...a nebo prostě normální auto se 4x4 ;-) dnešní trh je rozmanitý...ale zdá se že i na tolik rozmanitý že tyhle plasty se lepí na auta typu polo, panda nebo sandero... ;-) často to ani nemá 4x4(pandu nepočítám to je údajně skutečně schopné autíčko) v takovém případě je to prostě jen pozér...mírně předražený samozřejmě...
PS. mám pocit že tato insignia na nízkoprofilech o moc vyšší světlou vejšku nemá...já v tomto autě spatřuji navíc plastovej bodykit, nějakej ten nápis někde venku a v interiéru, 4x4 kterou si ovšem můžeš nakonfigurovat aj do civilní verze...takže ti zbyde tučný příplatek za plasty... ;-)
Vidíš, mně to dává smysl. V zimě potřebuji auto, co má větší světlou výšku. Bydlím na horách, občas se stane, že ráno není prohrnutá silnice a do práce bych se dostal až po projetí pluhu... Co na tom, že v práci je parkoviště vyhrnuté a hlavní tahy sjízdné.
A myslím si, že nejsem jediný, kdo bydlí na horách v podobných podmínkách...
Ne každý si podobná auta kupuje proto, "že má chalupu a k ní polní cestu" nebo že je to "cool" :-)
Plasty navíc bych asi oželel, jenže bez nich se většinou tato auta neprodávají, takže není jiná volba. A na druhou stranu, občas je lepší odřít v zimě o sníh jen plast než plech...
přesně tak...a garantuju ti že ten kdo jezdí po rozblácený cestě na chatu má obvykle rozum a pořídí si něco co opravdu nějakej ten terén vyjede...auta jako tohle si obvykle kupují lidi co terén viděli nejblíže v televizi v nějakém akčním filmu nebo dokumentu... ;-)
trochu se tomu směju když vidím auta jako allroad, scout, subway, brzo i alltrack a podobné vylomeniny...a obzvlášť lidi co z toho obvykle vystupují...ano manažer co jezdí denně do práce a parkuje v podzemce nebo na firemním parkovišti, o víkendech postává v podzemkách v paladdiu nebo oc chodov...tam skutečně potřebuje takové auto které se ale jen drsně tváří a oproti civilní verzi ji obvykle odlišuje pouze směšný bodykit a horentní příplatek... :yes:;-) protože ta 4x4 se dá obvykle nakombinovat do téměř jakékoli verze auta...a nemusím si hrát na šaška s "terénním" a "ohromně drsným" scoutem...a tvářit se jako kdybych jel v hummeru...současnou plastmánii moc nechápu...dle mého je uchylka olepit si pohledná auta jako passat nebo insignia nějakým plastem, příplácnout tomu nesmyslnou cenovku a vydávat to za novou variantu
Tak nějak mi uniká smysl těhle pseudoteréních hrůz . Stejně nejextrémnější terén kam se s tím majitel vypraví je zablácená cesta k chatě . Tak k čemu je to hnusný oblepení auta kilama zbytečnejch plastů ???
Koukák, že už i Opel si chce na "cross" verzích přihřát polívčičku >:D A vlastně proč ne, když to lidí koupí, tak bude alespoň zas o něco větší výběr ;-)