Co je na tom k nepochopeni? Realita je takova, ze to funguje uplne stejne jako za doby komunismu u nas, vzdyt cina je komunisticka! ;-)
Cinani tvrdi vyrabime pro vas adidas? Neni to vase vlastnictvi! Vyrabime pro Vas I pody? Neni to vase vlastnictvi! Vyrabime pro vas BMW? Neni to vase vlastnictvi!
Vyrabime pro vas skodu a Vw? Neni to vase vlastnictvi!
Pokud se to danym subjektum nelibi at si to vyrabi na svojich linkach, ve svojich tovarnach se svymi zamestnanci! Co je na tom nejasneho? ;-) To co vyrobi cinsky lid je majetkem cinskeho lidu!
Videl jsme nedavno dokument BBC o pristupu ciny k investicim z venci a celkovem pristupu k dusevnimu vlastnictvi a tam bylo jednoznacne poukazano na cinske zakony a na to ze vlastnikem neni ten kdo danou vec vymysli ale ten kdo ji ve skutecnosti vyrobi, aby nemohlo dochazet ke klamani zakazniku!
Pochopil jsem to dobře? To je teda dost blbej zákon, vždyť tohle je klamání zákazníků !
VW má v Číně výhodu, že je tam nějakých 30 let. Jeho pozice je celkem pevná. Ale to neznamená, že se situace nemůže změnit.
Co se prodejů týče, je to jednoduché. Populace Asie 4 miliardy, EU 500 milionů. Západní Evropa je relativně malý, ale přitom velmi náročný trh. Evropské automobilky tahají za kratší konec provazu a dlouhodobě mohou uspět globálně pouze přizpůsobením se daným trhům.
Souhlasím s milan3... Jižní Korea, zahrnujíce i koncern Hyundai/Kia, v posledních článcích o automobilech doslova šokuje svými úspěchy a ekonomickou dravostí! Jestli koncern dosáhne i 4. místa; je pak opravdu jen otázkou času, kdy bude atakovat jednu ze tří zbývajících pozic. Jejich GDP (neboli česky HDP) v posledních letech raketově stoupal (graf vývoje zde): [odkaz]
A nyní k diskuzi opět a zase: proč jen ta auta lidi TAK kupují a proč tak raketově roste i fan základna??? Je odpovědí jen cena? Kvalita? Public relations? Reklama?
Každopádně za sebe: promlouvá kvalita! Zajímavý soupis desítky ocenění z nezvyklého pohledu HyundaiCanada nabízím zde: [odkaz]
Další seznam ocenění přehledně po stránkách zde: [odkaz]
"Bezmozog" neboli "Bezmozek" je tady pomerne oblibeny hanlivy termin v pocatcich zaznivajici zejmena z rad priznivcu jisteho nemeckeho koncernu na adresu diskusnich oponentu. Kazdopadne casem se stal oblibenym a rozsirenym ve vsech taborech.
Bezmozkem, cili intelektualne nesmelym, lze oznacit treba cloveka, ktery si plete KLDR a Jizni Koreu ;-)
Čo to také bezmozog?:-O
Mně fascinují pisálci,co mají potřebu primárně urážet lidi.V Asii jsem zatím nezažil,že by tamní obyvatelé měli ograsmy z cizích výrobců,jenže asiaté mají svoji hrdost...přitom tam nemají ani jazykový zákon,na rozdíl od jiných :no:
Jo, taky si poplač: >:D
[odkaz]
je jen otazka casu nez se tento koncern stane cislem jedna...
Jestli je to dobre nebo zle? Dokud budou nutit konkurenci (hlavne evropskou) k slevam, tak je to jen a jen dobre. Dokud budou mit vyrobu i vyvoj (aspon castecne) v evrope tak je to jen a jen dobre. A pokud budou delat auta jako Genesis coupe tak si snad zaslouzi i :yes:
Ja nejsem priznivec korejcu, korejske auto bych si zatim nekoupil ale to nemeni nic na tom, ze jsem nucen uznat jejich raketovy nastup podporeny vzrustajici kvalitou! Ke zmene mysleni mne privedli zakaznici prevazne ze Slovenska kteri hodne pouzivaji Kiu ve firmach a prijizdi autama ktere maji
naprosto bez velkych problemu najezdy zacinajici 3, tim nemyslim 3 tis. nebo 30tis km.!
Ja jsem konzervativni clovek a proto mam rad italskou produkci, jsem schopen respektovat francouzkou produkci, Ford, Opel, americkou produkci
a take japonskou, proste ty kteri si na nic nehraji! ;-)
Doufam ze me trhat nebudou ;-) shrnul jsem pouze realna fakta a to ze evropa cim dal vice zaostava je fakt. I nejvetsi evropskou automobilku VW drzi na nejvyssich prickach predevsim investice v cine ale kdo trochu ví a zná, tak vi, že za pár let muze o investici v cine prijit, nebyly by ani prvni ani poslední! Videl jsme nedavno dokument BBC o pristupu ciny k investicim z venci a celkovem pristupu k dusevnimu vlastnictvi a tam bylo jednoznacne poukazano na cinske zakony a na to ze vlastnikem neni ten kdo danou vec vymysli ale ten kdo ji ve skutecnosti vyrobi, aby nemohlo dochazet ke klamani zakazniku! No a protoze v cine zahranicni investor nemuze nikdy vlastnit 100% firmy tak situace je celkem jasna! ;-)
Hmm, další růst se dá ještě očekávat! Korejci na to jdou velmi chytře, mají za sebou zázemí gigantického strojírenského podniku a Hyunday v současnosti se dere na vrchol jako jeden z největších zpracovatelů a producentů oceli. K tomu jeden z nejlepších managementů světa patřící do celkové TOP 10 na této planetě! K tomu v autech druhý nejprodávanější model planety! Kdo z evropy se může byť jen přiblížit? Myslím že hodně brzy bude mít i největší automobilka z evropy velký problém!