Novinky
Nic proti, ale je to už 5. generace a ne třetí ... 😉
No lepší když vypadne Dodge, než když by mělo vypadnout Viper jako to bylo třetí generace Vipera v Anglii, kde se prodával pod jménem Dodge SRT-10 😄
No lepší když vypadne Dodge, než když by mělo vypadnout Viper jako to bylo třetí generace Vipera v Anglii, kde se prodával pod jménem Dodge SRT-10 😄
Pátá? To mi je ukaž >😁 souhlasím s 3. :yes:
1. Dodge Viper RT-10 vyráběl se od 1992-1998 měl 400 koní
2. Dodge Viper GTS ten se vyráběl od 1996–2002 měl taky nákejch 400 koní, ale už měl střechu
3. Dodge Viper SRT-10 (v anglii Dodge SRT-10) ten se vyráběl od 2003–2006 ten už měl 500 koní a 8,3L motor s ním přišla první modernizace designu
4. Dodge Viper SRT-10 ten se vyráběl od 2008–2010 ten dostal o dalších 100 koní víc takže měl 600 a 8,4L motor oproti 3. generaci byly změny v designu jen minimální
5. SRT Viper ...
2. Dodge Viper GTS ten se vyráběl od 1996–2002 měl taky nákejch 400 koní, ale už měl střechu
3. Dodge Viper SRT-10 (v anglii Dodge SRT-10) ten se vyráběl od 2003–2006 ten už měl 500 koní a 8,3L motor s ním přišla první modernizace designu
4. Dodge Viper SRT-10 ten se vyráběl od 2008–2010 ten dostal o dalších 100 koní víc takže měl 600 a 8,4L motor oproti 3. generaci byly změny v designu jen minimální
5. SRT Viper ...
pokud to budes brat takhle z gruntu,tak nemci uz maji u svych aut 30 generaci za 20 let >😁 >😁 >😁
no to sice jo >😁 , ale američani mají Vipera rozdělenýho tak jak sem to psal ... a přece jen když se u nich vyrábí tak se budu řídit podle nich ... 😉
tak to potom jo,s tim souhlasim
a kdyby to nebylo takto, tak by generace byly jenom dvě a to od 1992-2002 a 2003-..... 😉 protože podle Spy Photos u něj budou upravy pouze vzhledový a v motoru, takže by se to dalo brát jako facelift, stejně jako ten kterej přišel v roce 2008 >😁 takže tak no ...
Co budou pod tím dodge prodávat?
Carvan chtěj taky zrušit, Nitro a Caliber už byly ukončeny, takže v současnosti sjíždí z pásů továren pod zančkou dodge pouze Avenger, Charger, Challenger, Durango, Journey. + ten Carvan co má být ukončen.
Trošku slabota....5 modelů.....s tím že pak přijde Dart, takže 6....
Jo a blbě se tu sháněj zbraně.... 😄
Američan pro mě bude vždycky přistěhovalec, tedy pokud mi nebude říkat blédá tváři.. >😒]
Ked sa pozries na "velku 5-ku" tak tam je GM, Ford, Chrysler, Toyota a Honda...
Kym Ford, Chevy a Chrysler (Chrysler+Dodge+Jeep) predavaju NAD 100k aut mesacne je BMW pri 20k MB 27k a Audi 9k.... Takze neviem kde je sila? Ved len ved len Ford preda 3x tolko aut jak "nemecka trojka" dohromady...
Trojka + jaguar + luxusní zančky je tam brána možná jako přestižní věc, nicméně prostý amík natož amík původu hispánského, většina černochů atd. na to jaksi nemá, takže Chevrolet, Ford, Toyota, Dodge, Honda, Jeep, Hyundai, Nissan, Cadillac, Buick, Chrysler, Lincoln, Mazda, atd.
To jsou značky který jsou nejvíc masové.....
A německému triu tam navíc mezi luxus kárama ztrpčuje život Lexus a Cadillac narozdíl od EU
drřív by Američan který má dnes ten Mercedes, by měl třeba Cadilac, aspoň jsi to myslím, ale nevím nežiji tam a ani se o ně nezajímám...
Kdo na tom bude lepe ukaze cas ..
Napr v privesech je evropa jeste pravek najezdove brzdy omezeni do 3500 kg na ridicak skup.B kdezto v americe uz jedeme 2 tisicileti mame brzdy elektricke nebo hydraulicke vahove omezeni uplne jinde ..
Zde se jen kazdeho svazuje prikazi omezenimi a narizenimi technicky kontrolami atd.
Pritom staci jen emise v jakem mam auto stavu to je kazdeho vec a druhemu nic do toho neni ho soudit a posuzovat a jeste kontrolovat.
A to plati tak nejak ve vsem. ;-\
A evropan proste nevymysli a nevytvori Viper a american by nikdy neudelal posledni M5 100x turbo a podobne nesmysli a tak je to se vsim..
co u nas stoji dolar u vas tri.
Kdo ma lepsi sanci prezit v dnesnim automobilovem svete je jasne tam kde stoji auta par babek se vzdy budou prodavat